ново автомобилно предаване по бТВ...

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 968
Регистриран на: 20.03.2004
Пол: Мъж
Кара: си

Мнение от txe » 10 Дек 2006, 19:20

Днешното предаване беше малко пусто по едно време..
Вече има училище на колела :)
what a helluva ride

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 10 Дек 2006, 21:33

само не разбрах, защо всички трябва да смъкват седалката в най-ниско положение... майка ми от там няма да вижда нищо :mhihi:
иначе това с училището като цяло е добра идея :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

!

Мнение от павката » 10 Дек 2006, 22:32

а тия водещи(актьорчетата)си мислят,че разказват приказки за деца
бг работа
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

ентусиаст
Аватар
Мнения: 968
Регистриран на: 20.03.2004
Пол: Мъж
Кара: си

Мнение от txe » 10 Дек 2006, 23:10

И аз за седалката щях да питам дали е задължително до най-долу, щото съм малко нисичък :P
what a helluva ride

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 10 Дек 2006, 23:18

Stanislav написа:И аз за седалката щях да питам дали е задължително до най-долу, щото съм малко нисичък :P


Е сигурно е имал предвид най-долу, колкото е възможно за да виждате
Изображение

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 10 Дек 2006, 23:24

По-добро усештане има кат е смъкната седалката.Винаги карам така и кат се кача на кола с дигната седалка и ми е се едно карам бус голем шит е :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 15.05.2004
Местоположение: Sofia
Кара: BMW E30 320i Convertible '87

Мнение от el_nino » 11 Дек 2006, 14:41

krika написа:По-добро усештане има кат е смъкната седалката.Винаги карам така и кат се кача на кола с дигната седалка и ми е се едно карам бус голем шит е :mhihi:

стига бе хора ... има коли на които немогат да им се регулират седалките във височина(включително моита) :mhihi: :mhihi: :mhihi: :help:
Изображение

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 11 Дек 2006, 14:59

това за седалката е малко спорно...
Свалянето на седалката би свалило
центъра на тежестта и от субективна
гледна точка шофьора би чувствал
по-добре колата...
Но доколкото знам БМВ толерират
т.н. WRC позиция, при която шфофора
седи на един юмрук от тавана...
Което според мен е от гледна точка на
безопасността и добрата видимост от
автомобила...
Незнам може и да греша за тези неща,
но всичко е въпрос на вкус, аз лично
сядам най-долу и леко в дясно,
държа волана с дясната най-отгоре
така че да се вижда ролекса от Илинциани
:mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 11 Дек 2006, 15:06

naskoksan написа:това за седалката е малко спорно...
Свалянето на седалката би свалило
центъра на тежестта и от субективна
гледна точка шофьора би чувствал
по-добре колата...
Но доколкото знам БМВ толерират
т.н. WRC позиция, при която шфофора
седи на един юмрук от тавана...
Което според мен е от гледна точка на
безопасността и добрата видимост от
автомобила...
Незнам може и да греша за тези неща,
но всичко е въпрос на вкус, аз лично
сядам най-долу и леко в дясно,
държа волана с дясната най-отгоре
така че да се вижда ролекса от Илинциани
:mhihi: :mhihi: :mhihi:



Офтопик:

Е значи аз почти спазвам и двете правила... седалката най-долу и от главата до тавана разстояние един юмрук :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 11 Дек 2006, 16:09

като си говорим за шофьорска позиция... искам да споделя нещо интересно което съм забелязал (за Е30 мога да твърдя със сигурност) - както волана така и шофьорската седалка е завъртяна към центъра (доста малък ъгъл, но се усеща. особено при паркиране назад). това не съм го виждал на никоя друга кола ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 11 Дек 2006, 17:24

MaXimal написа:
naskoksan написа:това за седалката е малко спорно...
Свалянето на седалката би свалило
центъра на тежестта и от субективна
гледна точка шофьора би чувствал
по-добре колата...
Но доколкото знам БМВ толерират
т.н. WRC позиция, при която шфофора
седи на един юмрук от тавана...
Което според мен е от гледна точка на
безопасността и добрата видимост от
автомобила...
Незнам може и да греша за тези неща,
но всичко е въпрос на вкус, аз лично
сядам най-долу и леко в дясно,
държа волана с дясната най-отгоре
така че да се вижда ролекса от Илинциани
:mhihi: :mhihi: :mhihi:



Офтопик:

Е значи аз почти спазвам и двете правила... седалката най-долу и от главата до тавана разстояние един юмрук :mhihi:


седалката най-долу ,ама до тавана няма и пръст :mhihi: :mhihi: ....бах ако я дигна започвам да закачам тавана ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 11 Дек 2006, 17:42

Аз съм се опитвал да карам с пусната до долу, обаче понеже съм нисичък и така не виждам добре и почваше да ме боли врата! Така че си я държа някъде по средата;) Едва ли е правилно всеки да я пуска до долу. Иначе за коланите съм напълно съгласен!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 11 Дек 2006, 18:07

Ами нали нагласянето по височина затова е направено за да може хора с различни размери да си намерят добро положение. Може ли и някой 1.50 и някой 2 метра да си слагат и двамата седалките в най-долно положение :) А това предаване качиха ли го вече някъде че ми се гледа.

Капетано
Аватар
Мнения: 3364
Регистриран на: 20.01.2004
Местоположение: далеко от родината
Кара: '90 328i/6 '95 540i/6

Мнение от LeX » 12 Дек 2006, 7:41

щях да питам дали ще има предавания сега зимата но видях че следващото ще е на 19.12 на което 100% ще се опитам да дойда, тъкмо ще можем да се запознаем ;)
Изображение

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 12 Дек 2006, 20:53

MaXimal написа:
Stanislav написа:И аз за седалката щях да питам дали е задължително до най-долу, щото съм малко нисичък :P


Е сигурно е имал предвид най-долу, колкото е възможно за да виждате


:yes:

naskoksan написа:Но доколкото знам БМВ толерират
т.н. WRC позиция, при която шфофора
седи на един юмрук от тавана...
Което според мен е от гледна точка на
безопасността и добрата видимост от
автомобила...


BMW толерират ниско сядане, почти няма друга фирма от култивираните автомобили с възможност да седнеш почти на пода. При WRC (рали автомобилите като цяло) позицията е по-високо, защото трябва да виждат, къде карат. Често има камъни по пътя, скали скрити в храсталаците и т.н. Неща, които при нормалните автомобили не се сблъскваш. Ако обаче вземе под предвид пистови шампионати и формулата, където се движат по "чисто" трасе - там са винаги надолъ, че дори и назад доста .. Иначе от гледна точка на безопасността - там идва ролбара да пази кратуните.

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook