ново автомобилно предаване по бТВ...
Модератор: Общи модератори
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
!
а тия водещи(актьорчетата)си мислят,че разказват приказки за деца
бг работа
бг работа
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
По-добро усештане има кат е смъкната седалката.Винаги карам така и кат се кача на кола с дигната седалка и ми е се едно карам бус голем шит е 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- el_nino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 15.05.2004
- Местоположение: Sofia
- Кара: BMW E30 320i Convertible '87
krika написа:По-добро усештане има кат е смъкната седалката.Винаги карам така и кат се кача на кола с дигната седалка и ми е се едно карам бус голем шит е
стига бе хора ... има коли на които немогат да им се регулират седалките във височина(включително моита)




това за седалката е малко спорно...
Свалянето на седалката би свалило
центъра на тежестта и от субективна
гледна точка шофьора би чувствал
по-добре колата...
Но доколкото знам БМВ толерират
т.н. WRC позиция, при която шфофора
седи на един юмрук от тавана...
Което според мен е от гледна точка на
безопасността и добрата видимост от
автомобила...
Незнам може и да греша за тези неща,
но всичко е въпрос на вкус, аз лично
сядам най-долу и леко в дясно,
държа волана с дясната най-отгоре
така че да се вижда ролекса от Илинциани

Свалянето на седалката би свалило
центъра на тежестта и от субективна
гледна точка шофьора би чувствал
по-добре колата...
Но доколкото знам БМВ толерират
т.н. WRC позиция, при която шфофора
седи на един юмрук от тавана...
Което според мен е от гледна точка на
безопасността и добрата видимост от
автомобила...
Незнам може и да греша за тези неща,
но всичко е въпрос на вкус, аз лично
сядам най-долу и леко в дясно,
държа волана с дясната най-отгоре
така че да се вижда ролекса от Илинциани



naskoksan написа:това за седалката е малко спорно...
Свалянето на седалката би свалило
центъра на тежестта и от субективна
гледна точка шофьора би чувствал
по-добре колата...
Но доколкото знам БМВ толерират
т.н. WRC позиция, при която шфофора
седи на един юмрук от тавана...
Което според мен е от гледна точка на
безопасността и добрата видимост от
автомобила...
Незнам може и да греша за тези неща,
но всичко е въпрос на вкус, аз лично
сядам най-долу и леко в дясно,
държа волана с дясната най-отгоре
така че да се вижда ролекса от Илинциани
![]()
![]()
Офтопик:
Е значи аз почти спазвам и двете правила... седалката най-долу и от главата до тавана разстояние един юмрук

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
като си говорим за шофьорска позиция... искам да споделя нещо интересно което съм забелязал (за Е30 мога да твърдя със сигурност) - както волана така и шофьорската седалка е завъртяна към центъра (доста малък ъгъл, но се усеща. особено при паркиране назад). това не съм го виждал на никоя друга кола 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
MaXimal написа:naskoksan написа:това за седалката е малко спорно...
Свалянето на седалката би свалило
центъра на тежестта и от субективна
гледна точка шофьора би чувствал
по-добре колата...
Но доколкото знам БМВ толерират
т.н. WRC позиция, при която шфофора
седи на един юмрук от тавана...
Което според мен е от гледна точка на
безопасността и добрата видимост от
автомобила...
Незнам може и да греша за тези неща,
но всичко е въпрос на вкус, аз лично
сядам най-долу и леко в дясно,
държа волана с дясната най-отгоре
така че да се вижда ролекса от Илинциани
![]()
![]()
Офтопик:
Е значи аз почти спазвам и двете правила... седалката най-долу и от главата до тавана разстояние един юмрук
седалката най-долу ,ама до тавана няма и пръст



"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Аз съм се опитвал да карам с пусната до долу, обаче понеже съм нисичък и така не виждам добре и почваше да ме боли врата! Така че си я държа някъде по средата;) Едва ли е правилно всеки да я пуска до долу. Иначе за коланите съм напълно съгласен!

- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Ами нали нагласянето по височина затова е направено за да може хора с различни размери да си намерят добро положение. Може ли и някой 1.50 и някой 2 метра да си слагат и двамата седалките в най-долно положение
А това предаване качиха ли го вече някъде че ми се гледа.

- LeX
- Капетано
-
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
щях да питам дали ще има предавания сега зимата но видях че следващото ще е на 19.12 на което 100% ще се опитам да дойда, тъкмо ще можем да се запознаем 


"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
MaXimal написа:Stanislav написа:И аз за седалката щях да питам дали е задължително до най-долу, щото съм малко нисичък
Е сигурно е имал предвид най-долу, колкото е възможно за да виждате

naskoksan написа:Но доколкото знам БМВ толерират
т.н. WRC позиция, при която шфофора
седи на един юмрук от тавана...
Което според мен е от гледна точка на
безопасността и добрата видимост от
автомобила...
BMW толерират ниско сядане, почти няма друга фирма от култивираните автомобили с възможност да седнеш почти на пода. При WRC (рали автомобилите като цяло) позицията е по-високо, защото трябва да виждат, къде карат. Често има камъни по пътя, скали скрити в храсталаците и т.н. Неща, които при нормалните автомобили не се сблъскваш. Ако обаче вземе под предвид пистови шампионати и формулата, където се движат по "чисто" трасе - там са винаги надолъ, че дори и назад доста .. Иначе от гледна точка на безопасността - там идва ролбара да пази кратуните.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани