Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Автоморгаджията
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 16.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: чорапи у тех и маратонки вънка
Мечтае да кара: E60 ///M5

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Flash » 04 Яну 2015, 0:44

Да, бе... Залагам, че ще е 580-600 максимум (само да не е с турбиниран шестак, че ще се обеся)
http://www.misterika.blogspot.bg - "Архивите на една друга реалност" - Паранормалният блог на България
На завоя заляга, конете яко напряга, задницата бяга - към мантинелата посяга...
Пол Уокър: 1973 - ∞
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 04 Яну 2015, 0:45

steeN написа:естесвено, че не :) но следващото М5...

Абе не е е много сигурно . То и старото уж беше дзверски по-бързо от Е60 М5, пък в в права линия , дори леко пада във високите скорости . Актуалното Е63АМГ С в реалния свят ме съмнява да се даде , нито пък на 1км и 1 миля .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 04 Яну 2015, 1:19

Не знам като гледам как са се натегнали от Cadillac, според мен по права линия ще отвява всичко възможно в този клас. С 585 коня това АМГ ако гледам правилното няма никакъв шанс, особено пък ако го има само в 4matic вариант. Ауди изобщо не ги мисля, трябва да направят 6цата 700 коня сигурно за да е конкурентна с quattro. За останалото ще се види, но щом чак до ринга са се занесли :paranoid:
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 04 Яну 2015, 13:50

steeN написа:Не знам като гледам как са се натегнали от Cadillac, според мен по права линия ще отвява всичко възможно в този клас. С 585 коня това АМГ ако гледам правилното няма никакъв шанс, особено пък ако го има само в 4matic вариант. Ауди изобщо не ги мисля, трябва да направят 6цата 700 коня сигурно за да е конкурентна с quattro. За останалото ще се види, но щом чак до ринга са се занесли :paranoid:

Нали това ти казвам - Е60 М5 е 500коня и 520Нм пък върви колкото стария ЦТС-В . Не знам как АМГ и РС мерят конете и как ги слагат на асфалта , но нали разбираш че тия кораби са 3,5 сек до 100км/ч а АМГто е 11 сек до 200км/ч ... Отделно американците обичат да правят последните предавки колосално дълги (най-вероятно заради безкрайните им разстояния) и това доста спъва . Предполагам това ще се оправи с новите автоматици , но да видим. За сега безспорно може да се твърди, че доооооста са се засилили .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Делян » 04 Яну 2015, 14:17

Аз съм почти сигурен, че на въпросният Кадилак, реалната мощност(тази на колелата) не е много по-различна от тази на Ф10 М5. И изобщо не съм сигурен, че и в права линия ще е отпред, а за писта съм убеден, че ще е по-бавен. Времето ще покаже, дали съм бил прав.

Имайки предвид недодялания му дизайн, както отвън, така и от вътре и липсата на вкус и внимание към детайла(според мен), е пълен абсурд да бъде конкуренция, т.е. да привлече потенциални клиенти на БМВ М5, Е63АМГ или RS6, дори и с по-ниска цена, какво останало ако се продава на същата стойност.

И отново, с нищо не впечатляващ мотор - ниско-оборотен V8, с голям обем и суперчарджър :dunno: 6,2L/640hp/855NM

Веднага ми изниква в съзнанието моторът на Alpina B5 E60 за сравнение - стандартен 4,4 V8 с компресор - 4,4L/500hp/700NM
Излязла е на пазара преди 10 години.

Имам приятел с такава, уникален автомобил.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от ///M Power » 04 Яну 2015, 14:19

acho.rs написа:
steeN написа:естесвено, че не :) но следващото М5...

Абе не е е много сигурно . То и старото уж беше дзверски по-бързо от Е60 М5, пък в в права линия , дори леко пада във високите скорости . Актуалното Е63АМГ С в реалния свят ме съмнява да се даде , нито пък на 1км и 1 миля .


http://www.bmwblog.com/2012/05/02/video ... ight-line/

Аз лично до 250 не виждам да пада, да не кажа че си дърпа еднакво през цялото време..
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от M-coupe » 04 Яну 2015, 14:46

Ясно е че Ф10 ще е по-бързо от Е60... :dunno:
Днес публикуваха едно сравнение е39 с/у е55амг. Коментарите малко дразнят, но вижте:
http://fakti.bg/avto/126452-m5-e39-sreshtu-e55-amg-w210
И как е39 М5 0-100 за 6,5сек... без коментар :censored:
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от In_Memoriam » 04 Яну 2015, 15:00

То си личи шофьора в 39-ката колко е смотан. Отделно GTboard имат няколко клипа и AMG-то пада грозно.

Иначе кадилакът има доста добър интериор. На пистата ще видим какво ще покаже.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 04 Яну 2015, 15:05

Като се има предвид колко лъжат(подценяват) BMW с конете не точно за Cadillac трябва да се чудим какви ще са реалните коне. Те и с разхода бая послъгваха за F10 M5... не мисля, че е случайно, че доста време нямаха официален разход на американската страница.


http://www.bmwusa.com/Standard/Content/ ... tions.aspx

City/Highway 14/20 mpg

16.8 l/100 km
11.7 l/100 km

http://www.bmw.de/de/neufahrzeuge/M/m5- ... daten.html

Verbrauch
Innerorts in l/100 km
- [-] / - [13,9]
Außerorts in l/100 km
- [-] / - [7,6]


...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от M-coupe » 04 Яну 2015, 15:18

steeN написа:Като се има предвид колко лъжат(подценяват) BMW с конете не точно за Cadillac трябва да се чудим какви ще са реалните коне. Те и с разхода бая послъгваха за F10 M5... не мисля, че е случайно, че доста време нямаха официален разход на американската страница

Те за конете да си подценяват, то е едно на ръка, ама този Кадилак го дават 0-100 за 3,7сек :confused: а Ф10 за 4,1сек. То не че състезанията са до 100км/ч ама си е фактор :ok:
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Делян » 04 Яну 2015, 15:52

Те и на Вейрона като излезе му даваха 2,5с до 100км/ч, а на Макларън Ф1 3,2с, но реално като застанаха един до друг, Макларъна му връчи бинокъл до 300 :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 04 Яну 2015, 16:47

M-coupe написа:...


То тия числа са безсмилени, там всичко зависи от софтуера на launch control-а. Виж на скорост според мен вече ще се види какво и защо.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 04 Яну 2015, 18:07

steeN написа:
M-coupe написа:...


То тия числа са безсмилени, там всичко зависи от софтуера на launch control-а. Виж на скорост според мен вече ще се види какво и защо.

Точно така . Само че от ЛК до ЛК има огромна разлика - на американските е просто контрол на сцеплението чрез софт - на европейските включва И многократни зацепвания и отделяния на съединителя ( което прегрява кутията и се изисква време между изстрелите) . Отделно американците често дават 0-60 не до 62 мили и мерят на драгстрип - на мотортренд клиповете може да видите за какви 0-60 времена става на въпрос .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 911

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от TNT » 04 Яну 2015, 18:46

:OT: Американските според мен обаче... бият яко на звук. Скоро чух едно 550и Ф10 да го тормозят на място... баси дрънчащото :dunno: Чак не вярвах, че е от него :dunno: Една кола не е само колко върви. За мен звука участва силно в "цялостното усещане" на една кола. Също скоро се возих в Митсубиши Лансер ЕВО Х... В едно 540и Е39 е много по-яко. Ево-то върви повече, но звука е като от скутер в сравнение с една 40-ка...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 04 Яну 2015, 23:20

TNT написа::OT: Американските според мен обаче... бият яко на звук. Скоро чух едно 550и Ф10 да го тормозят на място... баси дрънчащото :dunno: Чак не вярвах, че е от него :dunno: Една кола не е само колко върви. За мен звука участва силно в "цялостното усещане" на една кола. Също скоро се возих в Митсубиши Лансер ЕВО Х... В едно 540и Е39 е много по-яко. Ево-то върви повече, но звука е като от скутер в сравнение с една 40-ка...

Бият на звук - кое ? РС или АМГ - е 8ците на тия двете марки ГЪРМЯТ брутално - не знам колко често си ги чувал на живо, но такова ренде като РСката - не знам ... За звука на Джаг и Астън мисля няма смисъл да се споменава ... Ферари и Ламборгини са религия . Порше малко изостават, но масовите им Ве8ци също пърпорят приятно . На живо и през колонките на компа е различно . Няма как да разбереш че един Авентадор "надвиква" дузина масъли .
В масовите модели американците минаха на даунсайзинг . Единствено може да се каже, че голямо надмощие имат пони-карите над 6цилиндровите турбо модели на немските луксозни производители .

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook