Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545
Модератор: Общи модератори
Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545
DrivinGGoD написа:Само някой SL63 или C63 Black може да ме грабне
мне. твоя мерцедес е цлк63 бс ама просто не знаеш още... аз тая кола направо не мога да я карам- все иска да завива...

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545
steeN написа:разбирам те какво имаш предвид. просто аз от bmw очаквам не просто да са по-добри, а да са много по-добри.
С това последното изречение донякъде замаза неистините които изръси .
- *20и 170кс с директно впръскване е по-динамичен и по-ИКОНОМИЧЕН мотор от аналоговите 1,4ТФСИ 170кс и 1,8ТФСИ 163кс

- 3литровите 6таци - *23и и *25и също са напълно равностойни на 2.0ТФСИ , като изостават до 100км/ч но наваксват нагоре . Тези мотори и *30 са от малкото атмосферки е пик на тягата от 1600 -1700 оборота до над 6000 .
- дизелите са два габарита - 2л и 3л - абсолютно всички са напред като динамика и със по-добър разход . На коне са подобни , ни винаги едни гърди напред по всички показатели.
М3 е модел на 5 години , Е60 М5 е на 7 години - за времето си лупаха всичко . Последните версии на Ц класа 63АМГ дръпнаха с повече при мощността , но пък М пуснаха пакета с подобрено окачване и като поведение направо сцепиха ... или поне така казват всичкото човек що се е докопал до тия машини и мнението му има значение

Но както каза - да , бяха пред другите но не достатъчно . Всъщност, като се замисля и преди 15 години Ауди с бяха много близо до моторите на БМВ .
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=640126
Да видим дали ВАГ и Мерц ще отговорят с назобени 8ци дизели или ще си оставят БМВ сами , както беше досега .
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545
казах аз каквото казах. за мен голямата доминация на bmw беше през 80те и 90те. после последва една загуба на идентичността, странни дизайнерски решения, проблеми с качеството и чакк сега нещата тръгват обратно нагоре.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545
steeN написа:казах аз каквото казах. за мен голямата доминация на bmw беше през 80те и 90те. после последва една загуба на идентичността, странни дизайнерски решения, проблеми с качеството и чакк сега нещата тръгват обратно нагоре.
с какво бмв са превъзходили мерц през 90те? с е34 М5? с е30?

ако е имало период, в който бмв са имали по-добра продуктова гама от мерц, то тя е някъде около 2000та година до появата на актуалната с-класа
No bling at the Ring
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545
това да сравняваш как седи на пътя едно bmw от тия години и един mercedes e абсурдно.
на 190ката двигателя на мерцедеса дори не е на мерцедес, и е с
архаична технология (механичен инжекцион). и това е най-близкото до bmw от тия години.
въобще не знам защо го споменаваш, освен да похвалиш косуорт, че могат да направят от
всеки двигател чудо. плюс тва Е30 го бие по всички показатели дори и на хартия.
а тоз другия мерцедес сега погледнах има толкова бройки от него, че на практика не съществува на фона на Е34 М5,
нито пък има някакви технически данни които има смисъл въобще да се обсъждат. аз лично не съм виждал
такъв никога, нито бях чувал за него преди да го споменеш
п.с. сега се зачетох, съвместна разработка с порше
а bmw по това време е една малка фирмичка (и това си е буквално), която си разботва всичко in-house...
на 190ката двигателя на мерцедеса дори не е на мерцедес, и е с
архаична технология (механичен инжекцион). и това е най-близкото до bmw от тия години.
въобще не знам защо го споменаваш, освен да похвалиш косуорт, че могат да направят от
всеки двигател чудо. плюс тва Е30 го бие по всички показатели дори и на хартия.
а тоз другия мерцедес сега погледнах има толкова бройки от него, че на практика не съществува на фона на Е34 М5,
нито пък има някакви технически данни които има смисъл въобще да се обсъждат. аз лично не съм виждал
такъв никога, нито бях чувал за него преди да го споменеш

п.с. сега се зачетох, съвместна разработка с порше

Последна промяна steeN на 27 Яну 2012, 1:44, променена общо 2 пъти
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545
BadAngel написа:с какво бмв са превъзходили мерц през 90те? с е34 М5? с е30?без да влизам в излишни спорове искам да спомена в124 е500 и 190 2.5 16в
Айде ти като си толкова компетентен кажи Чочоне-то с какво е по-добро от Е34 М5 ????
Ама искам да обясниш, без да овърташ така че всички тук да разберат!!!???
Искам и да обясниш с какво 201-цата на Мерцедес в по-добра от Е30-ката и особено от М3-ката.
Ако искаш може да намесиш в спора и няколкото бройки АМГ-та на 201-цата, които са произведени!!!
Надявам се да дадеш конкретни факти, не да говориш с недомлъвки
Последна промяна zAcK на 27 Яну 2012, 3:12, променена общо 1 път
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545
BadAngel написа:steeN написа:казах аз каквото казах. за мен голямата доминация на bmw беше през 80те и 90те. после последва една загуба на идентичността, странни дизайнерски решения, проблеми с качеството и чакк сега нещата тръгват обратно нагоре.
с какво бмв са превъзходили мерц през 90те? с е34 М5? с е30?без да влизам в излишни спорове искам да спомена в124 е500 и 190 2.5 16в
ако е имало период, в който бмв са имали по-добра продуктова гама от мерц, то тя е някъде около 2000та година до появата на актуалната с-класа
Били са напред при всеки един масов мотор , бе глава . Нещо не губиш умора да ръсиш простотии и да се заяждаш с форума

- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545
Колеги вие още ли му се връзвате на тоя форумен драскач. Просто го игнорирайте.
ПС Но е факт изказванията му стават все по тъпи
ПС Но е факт изказванията му стават все по тъпи

- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545
steeN написа:
а тоз другия мерцедес сега погледнах има толкова бройки от него, че на практика не съществува на фона на Е34 М5,
нито пък има някакви технически данни които има смисъл въобще да се обсъждат. аз лично не съм виждал
такъв никога, нито бях чувал за него преди да го споменеш
10 479 произведени "чочонета" (това е жаргонното име на В124 Е500) на фона на 12 249 бройки Е34 М5 ,не е баш като да не съществува или да не е имало бройки в Бг дори

Друг е въпроса,че наистина трудно би бил конкуренция на М5 и то в частност на такава с с38б36,защото с б38 нещата стават грозни


- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545
alx написа:DrivinGGoD написа:Само някой SL63 или C63 Black може да ме грабне
мне. твоя мерцедес е цлк63 бс ама просто не знаеш още... аз тая кола направо не мога да я карам- все иска да завива...
Аз имах предвид от актуалните... Новото C63 ми харесва много... Иначе CLK-то е страхотно наистина, съгласявам се на 100%

steeN написа:казах аз каквото казах. за мен голямата доминация на bmw беше през 80те и 90те. после последва една загуба на идентичността, странни дизайнерски решения, проблеми с качеството и чакк сега нещата тръгват обратно нагоре.
За мен също е горе-долу така - някъде до 2005-та година, просто Ауди много се засилиха след 2000-та година и направиха много близки коли. Да кажем, че Е46/Е39 генерацията все още беше по-силна от конкурентите на Ауди и Мерцедес. Но Е90 срещна сериозна конкуренция в очите на следващите модели например, както и Е60... Не, че аз не бих ги предпочел, но в тези години наистина имаше модели на Ауди и Мерц дето бих ги сложил много по-близко до BMWтата

Останалите мнения за старите коли няма въобще да ги коментирам.
Само като се замисля за 190ката, за първата "Очиларка", дори и за втората, за прасето S-класа, за първата C-Класа... за поведение и мотори въобще не говорим

Или пък за 80ката на Ауди в сравнение с Е36, за първите А4ки с Е46, за А6цата с Е39 направо се разсмивам... пак същата работа, да не говорим, че аудита ако не са на Quatro за нищо не стават

Ауди и Мерцедес направиха много добри коли едва след 2003-2004-та

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545
Аз като фен на 5-ците, не мога да разбера по кое точно може да се мерят
Ауди A6 от 1997 и Мерцедес W210-ка очилата грозотия с Е39-ката на BMW????
Някой ако може да ми обясни това, евала!
Ауди A6 от 1997 и Мерцедес W210-ка очилата грозотия с Е39-ката на BMW????
Някой ако може да ми обясни това, евала!
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545
zAcK написа: Мерцедес W210-ка
Това дори и мерц феновете не го признават за кола,та и те не биха могли да ти го обяснят


Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545
steeN написа:а тоз другия мерцедес сега погледнах има толкова бройки от него, че на практика не съществува на фона на Е34 М5,
нито пък има някакви технически данни които има смисъл въобще да се обсъждат. аз лично не съм виждал
такъв никога, нито бях чувал за него преди да го споменеш
п.с. сега се зачетох, съвместна разработка с поршеа bmw по това време е една малка фирмичка (и това си е буквално), която си разботва всичко in-house...
аз не намирам мерца да е по-екзотичен от М5-цата, да не говорим, че съм виждал из софия повече такива мерцове от колкото М5ци
поинтересувай се от тази кола, може да ти хареса

сега погледнах от любопитство, гуглето казва 10 500 бенца.. не знам колко са произведените e34 М5ци
но намерих само за е60, че са 20 000.. всеки сам може да си направи извода до колко е500 е екзотичен и единичен

намерих и времената им от 0-60 мили.. и двете коли ги дават 5.9
но.. с уговорката, че мерца е автомат.. а бмв-то ръчка

No bling at the Ring
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545
vanci88 написа:Колеги вие още ли му се връзвате на тоя форумен драскач. Просто го игнорирайте.
ПС Но е факт изказванията му стават все по тъпи
Бих казал че са нечестно глупави спрямо човечеството

Или пък за 80ката на Ауди в сравнение с Е36, за първите А4ки с Е46, за А6цата с Е39 направо се разсмивам... пак същата работа, да не говорим, че аудита ако не са на Quatro за нищо не стават
Феновете на Ауди го виждат по другия начин - сравняват А4 Б5 с Е36 и А4Б6 с Е46 .
Конкретно точно от 96-97ма година започва истинския напредък при Ауди , най-вече при двигателите . Но колко и мощни и комфортни коли да правят , все си остава с мекия волан с пълна липса на обратна връзка . Това е най-важното и това като не оправят , натам няма смисъл да се коментира .
Факт е обаче че 3те големи марки много се доближиха , позагуби се индивидуалност . Един комик беше казал , че Ауди , БМВ и Мерцедес са обречени след 20 години да направят една и съща кола . Не знам до колко е вярно . Като гледам за сега БМВ поне на дизайн тръгват по различен път . Като двигатели все още запазват култовия редови 6так , да се надяваме че няма да се откажат от задното предаване . Защото като махнеш Минитата и сложиш че от БМВтата 33-37% са АВД ... май по-малко от половината остават със задно предаване , което означава че след атмосферните мотори , още една традиция е на път да стане рядкост .
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и
Имам един познат, който едно време караше една такава "кола" на една покойна мутра от старата генерация. Става дума за чочоне-то де. По неговите думи си е вървяла стабилно по магистралата, стрелката на резервоара доста, доста бързо падала, сравнимо с всичко друго, което е виждал. Голям гурел си била, тежка и т.н.
За поведение по завоите предполагам е била малко по-добре от първите Ес-класи.
Иначе темата позамряла гледам, но мотора се появи и във Ф10, като в последния брой на авто-билд го препоръчват като опция спрямо истинското М5 заради разликата в цената от 50 000 и не толкова лошата динамика в...скоростта докато не стане три цифрена.
От тази стойност нагоре започва да отнася солидно количество бой от М5, ама солидно като до 200 секундите стават множко, което в колони от тирове ще рече горе-долу колкото са на Калотина когато митничарите искат да изкарат повечко рушвет. 
За поведение по завоите предполагам е била малко по-добре от първите Ес-класи.

Иначе темата позамряла гледам, но мотора се появи и във Ф10, като в последния брой на авто-билд го препоръчват като опция спрямо истинското М5 заради разликата в цената от 50 000 и не толкова лошата динамика в...скоростта докато не стане три цифрена.




In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани