Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545

Мнение от DrivinGGoD » 21 Дек 2011, 16:28

И Е36 М3 е с 20-30мм по-широка следа (по спомен), но калниците са същите ;) Не винаги е задължително това, което казваш, но принципно това е идеята на раздувките - да...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 3.12.2008

Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545

Мнение от BooKoo » 24 Дек 2011, 13:03

Появиха се някакви снимки:

http://www.bmwblog.com/2011/12/24/exclusive-spy-shots-bmw-x6-m50d/

Тия LED светлини ми изглеждат малко странно, ама какво да се прави - технологии.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545

Мнение от BadAngel » 24 Дек 2011, 14:13

BooKoo написа:Появиха се някакви снимки:

http://www.bmwblog.com/2011/12/24/exclusive-spy-shots-bmw-x6-m50d/

Тия LED светлини ми изглеждат малко странно, ама какво да се прави - технологии.

малко по-напред в темата има видео на Х6дМ (ебати означението) и можеш да видиш как изглеждат светлините
No bling at the Ring

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 27.08.2010
Пол: Мъж
Кара: на бензин

Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545

Мнение от Roman 1 » 26 Яну 2012, 14:28

Ето го това Х6М50d:
http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/x ... index.html
Не е никак зле!

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545

Мнение от DrivinGGoD » 26 Яну 2012, 14:33

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=640126

Ето го пълното инфо за цялата нова гама коли с този двигател... Изглежда супер и на време дойде силния дизел в Х-овете и 5та серия... Само това М в означението още не мога да го приема, но бих карал такава кола :)
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545

Мнение от steeN » 26 Яну 2012, 14:59

M Performance TwinPower Turbo technology: three turbochargers, common-rail direct injection with piezo injectors and maximum injection pressure of 2,200 bar; 3.0-litre displacement, 280 kW/381 hp, maximum torque: 740 Newton metres (546 lb-ft); instantaneous responses and outstandingly dynamic power delivery into the upper reaches of the rev range; maximum revs: 5,400 rpm;impressively economical thanks to optimised efficiency and extensive BMW EfficientDynamics technology, including Auto Start-Stop function and ECO PRO mode.


Six-cylinder in-line diesel engine with
M Performance TwinPower Turbo technology, aluminium crankcase, three turbochargers (high-pressure, with variable turbine geometry), common-rail direct injection with piezo injectors, maximum injection pressure: 2,200 bar.
Displacement: 2,993 cc,
output: 280 kW/381 hp at 4,000 – 4,400 rpm,
max. torque: 740 Nm (546 lb-ft) at 2,000 – 3 000 rpm,
specific output: 93.6 kW/127.3 hp per litre of displacement.


доста добре. впечатлен съм, имаше един период, в които bmw правеха сравнително посредствени двигатели, но сега отново започнаха да водят кекрвана. иначе за М, се очакваше, дори из форума го обсъждахме преди 2 години някъде, че или ще се научат да ги въртят на по-високи обороти или ще направят нещо със страшно много въртящ момент за да могат да сложат М и те сега направиха и 2те.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545

Мнение от DrivinGGoD » 26 Яну 2012, 15:37

steeN написа:имаше един период, в които bmw правеха сравнително посредствени двигатели



:?: :roll: :dunno:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545

Мнение от steeN » 26 Яну 2012, 15:50

последните атмосферни бензини преди преминаването към турбо двигателите си бяха доста посредствени (без 35i).
а и дизелите не бяха нищо особено, на фона на това което правиха ауди и мерцедес пак с едно изключение 35d.

ако си говорим за m. m3 не беше кои знае какво, audi без проблем отговориха с двигател със същите характеристи без никакъв опит в атмосферните двигатели, да не говорим за 6.2 на amg, направо ги убиха всички. двигателя на 1m също е меко казано посредствен. чак с x5m и новото m5 почнаха да се връщат в играта. последното наистина сериозно нещо в тази област беше двигателя на e60 m5.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545

Мнение от DrivinGGoD » 26 Яну 2012, 16:36

steeN написа:последните атмосферни бензини преди преминаването към турбо двигателите си бяха доста посредствени (без 35i).
а и дизелите не бяха нищо особено, на фона на това което правиха ауди и мерцедес пак с едно изключение 35d.



Нека да уточним какво разбираш под посредствени :roll:

Щото атмосферен двигател с най-съвременни материали, директно впръскване и такава литрова мощност като моторите в 30i например са далеч от разбирането ми за посредствени, да не говорим, че конкурентите нямат нищо по-добро :winky:

steeN написа:ако си говорим за m. m3 не беше кои знае какво, audi без проблем отговориха с двигател със същите характеристи без никакъв опит в атмосферните двигатели, да не говорим за 6.2 на amg, направо ги убиха всички. двигателя на 1m също е меко казано посредствен. чак с x5m и новото m5 почнаха да се връщат в играта. последното наистина сериозно нещо в тази област беше двигателя на e60 m5.


S65 не е кой знае какво :shock: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :kuku: Това, че един двигател на Ауди е със същата мощност, с по-голям обем, но без индивидуални дроселови клапи и т.н. далеч не означава, че е толкова добър ;)

6,3 мотора на AMG няма еквивалент при BMW, та нека не сравняваме несравними неща :yes: Факт е, че мотора е хубав, но в царството на слепите и едноокия е цар ;) Въпреки че този мотор не дава много повече от един S85, въпреки, че е с повече от литър по-голям обем :oops:

Двигателя на 1 М е бюджетен вариант за евтина М кола и никой не е искал да има нещо специално в него - т.е. просто са направили по-силен N55 ;)

Като спомена S85, погледни колко са общите неща (и доразвити) между него и по-новия S65. Та щом за теб S85 е сериозна работа, също толкова сериозен трябва да е и М3ковия мотор, имайки предвид, че е и с по-висока литрова мощност :winky:

И като последно ще спомена, че всеки един от споменатите от теб "посредствени" двигатели е взел престижна награда, колкото и незначително да смятат много хора това... Просто като факт... Аз не му отдавам голямо значение, но съм имал досег с "чужди" мотори, и определението "посредствени" далеч не може да се споменава в една дума с агрегатите на BMW... камоли пък когато говорим за М такива...

Иначе горе тактично изключваш топ двигателите в дадена моделна гама, което не е редно, защото ако започнем да анализираме колко точно са посредствени моторите под върховите на Ауди и Мерцедес ще стане грозно...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545

Мнение от BMW_RIDER » 26 Яну 2012, 16:52

DrivinGGoD написа:6,3 мотора на AMG няма еквивалент при BMW, та нека не сравняваме несравними неща :yes: Факт е, че мотора е хубав, но в царството на слепите и едноокия е цар ;) Въпреки че този мотор не дава много повече от един S85, въпреки, че е с повече от литър по-голям обем :oops:



Дабе не дава.... Ако използваме абсолютно практически непотребното мерило - пикови коне от обем на цилиндрите, щото обем на двигателя е друго, демек - "литрова мощност " Действително 6.3то( всъщност е 6.2) не дава повече.

Ако си поиграеш да ги сравниш иначе , ще видиш ,че си има предимствата без дори да споменаваме 50кс и 200 нм отгоре.

Все пак далеч не бих казал ,че БМВ са правили когато и да е посредствени мотори. По скоро имаше период в който просто тия двигатели не бяха за натежаващите купета. Примерно М3 кабрио е 2 тона, разпилен мотор с близо 9К червена линия и мощност във високите не е за това купе. Виж на Вайсманите им пасват чудно тия двигатели.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545

Мнение от steeN » 26 Яну 2012, 17:08

DrivinGGoD написа:
Нека да уточним какво разбираш под посредствени :roll:

Щото атмосферен двигател с най-съвременни материали, директно впръскване и такава литрова мощност като моторите в 30i например са далеч от разбирането ми за посредствени, да не говорим, че конкурентите нямат нищо по-добро :winky:


много добре знаеш, че bmw пропуснаха първото поколение на двигателите с директно впръскване и започнаха от второ, много след другите производители :winky: особено в малките обеми bmw бяха по-зле и от посредствени. x16i, x18i, та дори и x20i :winky: (без оглед на бензин или дизел). посредствени имам предвид, че не предлагат нищо по-добро от конкуренцията. през това време audi правиха tfsi двигатели. 3.0 е единственото, но не виждам с какво толккова е по-добър от 3.2 tfsi. и двата двигателя са различната страна на една монета общо взето.


DrivinGGoD написа:S65 не е кой знае какво :shock: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :kuku: Това, че един двигател на Ауди е със същата мощност, с по-голям обем, но без индивидуални дроселови клапи и т.н. далеч не означава, че е толкова добър ;)

6,3 мотора на AMG няма еквивалент при BMW, та нека не сравняваме несравними неща :yes: Факт е, че мотора е хубав, но в царството на слепите и едноокия е цар ;) Въпреки че този мотор не дава много повече от един S85, въпреки, че е с повече от литър по-голям обем :oops:

Двигателя на 1 М е бюджетен вариант за евтина М кола и никой не е искал да има нещо специално в него - т.е. просто са направили по-силен N55 ;)

Като спомена S85, погледни колко са общите неща (и доразвити) между него и по-новия S65. Та щом за теб S85 е сериозна работа, също толкова сериозен трябва да е и М3ковия мотор, имайки предвид, че е и с по-висока литрова мощност :winky:


ако не ме лъже паметта не дава нищо освен, че е по-лек, по-компактен и по-икономичен... :) а на m3 двигателя от ford го прескачат с по-икономичен двигател със същите характерстики и по-голям с 1 литър. и като си говорим за директно впръскване двигателя на audi беше с директно впръскване, но не и този на bmw, които беше просто отрязан S85 с по-малко цилиндри, колкото да закърпят липсата на нещо по-добро в момента.

DrivinGGoD написа:И като последно ще спомена, че всеки един от споменатите от теб "посредствени" двигатели е взел престижна награда, колкото и незначително да смятат много хора това... Просто като факт... Аз не му отдавам голямо значение, но съм имал досег с "чужди" мотори, и определението "посредствени" далеч не може да се споменава в една дума с агрегатите на BMW... камоли пък когато говорим за М такива...

Иначе горе тактично изключваш топ двигателите в дадена моделна гама, което не е редно, защото ако започнем да анализираме колко точно са посредствени моторите под върховите на Ауди и Мерцедес ще стане грозно...


не ги изключвам тактично... просто надолу bmw нямат нищо, за което си заслужава да кажеш wow. на е92 примерно няма един единствен двигател, които има смисъл да имаш освен 335i или 335д. вярно е, че съм доста краен, но bmw определено бяха почнали да си губят чара по едно време. едва сега като навлязат 4 цилиндровите с 2 турбо, може да се каже, че имат нещо наистина уникално и при малките двигатели.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545

Мнение от DrivinGGoD » 26 Яну 2012, 17:52

BMW_RIDER написа:Дабе не дава.... Ако използваме абсолютно практически непотребното мерило - пикови коне от обем на цилиндрите, щото обем на двигателя е друго, демек - "литрова мощност " Действително 6.3то( всъщност е 6.2) не дава повече.

Ако си поиграеш да ги сравниш иначе , ще видиш ,че си има предимствата без дори да споменаваме 50кс и 200 нм отгоре.


Аз ли бъркам или 63 мотора е 525 к.с. :roll: И 630 нютона :roll: (Изклчваме SLS-а щото там е малко по-силен, ама пък и колата е съвсем различна) което са няма и 20 коня и 110 нютона повече... Та това имах предвид... Този мотор, пропорционално на S85 би трябвало да дава над 620коня и 650 нютона. Та S85 далеч не е високооборотен мотор с малък момент. Да не говорим, че имайки предвид различните характери не знам кой бих предпочел да карам... и двата ми харесват много :roll: :oops: Но да се говори за преимущество не може да става въпрос въобще на нито един от двата агрегата...

BMW_RIDER написа:Все пак далеч не бих казал ,че БМВ са правили когато и да е посредствени мотори. По скоро имаше период в който просто тия двигатели не бяха за натежаващите купета. Примерно М3 кабрио е 2 тона, разпилен мотор с близо 9К червена линия и мощност във високите не е за това купе. Виж на Вайсманите им пасват чудно тия двигатели.


Тук съм на 100% съгласен, теглото като цяло вреди на динамиката на колите във всичките и аспекти... ама какво да правим от тук нататък все ще е така :(


steeN написа:много добре знаеш, че bmw пропуснаха първото поколение на двигателите с директно впръскване и започнаха от второ, много след другите производители :winky: особено в малките обеми bmw бяха по-зле и от посредствени. x16i, x18i, та дори и x20i :winky: (без оглед на бензин или дизел). посредствени имам предвид, че не предлагат нищо по-добро от конкуренцията. през това време audi правиха tfsi двигатели. 3.0 е единственото, но не виждам с какво толккова е по-добър от 3.2 tfsi. и двата двигателя са различната страна на една монета общо взето.


Първо, TFSI моторите са с принудително пълнене, каквото BMW тогава нямаха, виж сега съм сигурен, че не ти се иска да ги сравняваме с N20 примерно... щото там работата е много сериозна, въпреки, че мотора никак не ми допада...
А и като цяло BMW никога до сега не бяха наблягали на 4-цилиндровите мотори, въпреки, че и малките обеми дето според теб са по-зле и от посредствени са с двоен VANOS и Valvetronik от фейслифта на Е46 ;) Та тези двете системи нямат еквивалент в световен мащаб и съм почти сигурен, че са давали по-добри показатели в реалния свят от тези само с директно впръскване на Ауди ;)

steeN написа:ако не ме лъже паметта не дава нищо освен, че е по-лек, по-компактен и по-икономичен... :) а на m3 двигателя от ford го прескачат с по-икономичен двигател със същите характерстики и по-голям с 1 литър. и като си говорим за директно впръскване двигателя на audi беше с директно впръскване, но не и този на bmw, които беше просто отрязан S85 с по-малко цилиндри, колкото да закърпят липсата на нещо по-добро в момента.


Отново почнахме да мерим 1-2 десети от ускорения и разход, дето в реалния свят нямат никакво значение, а що се отнася до поведението на моторите - както казах и по-горе не знам кое бих предпочел що се отнася до 63 мотора и S85, но за сравнение на S65 с американския не може да става и дума :mhihi: Най-малкото дори и да е добър фордовия мотор е с има няма 5 години по-нов :mhihi: Щото ако го сравниме със старите мустангови мотори ще стане тъпо :mrgreen:
Знаеш ли колко голяма е разликата между V10 от S8 на Ауди и S85? Като поведение, като усещане... Огрооомна ;) Няма да казвам в полза на кой мотор... Ако ще и с по две дюзи за директно впръскване да е аудовия мотор...
Знаеш ли колко голяма е разликата между V8-ците на М3 и S/RS 5? Пак толкова огромна ;) Та нека са с директно впръскване, очевидно не е одстатъчно да навакса VANOS-ите, дроселовите клапи и т.н.

steeN написа:не ги изключвам тактично... просто надолу bmw нямат нищо, за което си заслужава да кажеш wow. на е92 примерно няма един единствен двигател, които има смисъл да имаш освен 335i или 335д. вярно е, че съм доста краен, но bmw определено бяха почнали да си губят чара по едно време. едва сега като навлязат 4 цилиндровите с 2 турбо, може да се каже, че имат нещо наистина уникално и при малките двигатели.


Карал ли си по-малките дизели - 330d, 325d? Или пък 4-цилиндровите дизели с една и две дурбини? Двигателите се държат страхотно и нямат нищо общо с тракането на Ауди и Мерцедес... Да не говорим в комбинация с хубавите кутии, особено автоматите... Като динамика знаеш как е, особено сравнено с мерцовете...

330i и 130i там с вариациите на М55/N55 също никак не са за изхвърляне и могат да харчат доста приятно малко, а вървят супер с мощност от по 258/265 и май още нагоре в последните варианти, мързи ме да гледам сега данните...
По-малките 6-аци също са супер за класа си като динамика, вярно, че сега ги изместват с "уникалните" 4-цилиндрови, ама аз още не съм очарован от това дето съм видял от новите :roll:
Иначе всичките са с Vanos-и, Valvetronik-ици и така нататък... След това им добавиха и директно впръскване и готово...

Но посредствени, не мога да си позволя в никакъв случай да се съглася с теб, особено като включим в уравнението звука и равномерния ход на работа... Просто дори да не е много силен мотора се усеща като по-голям...

Та дори да не са били произведение на изкуството както S50, S54, S62, S65, S85 то и нормалните 4- и 6-цилиндрови мотори на марката винаги са били едни от най-добрите в класовете си и за това неведнъж са наградени :winky:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545

Мнение от steeN » 26 Яну 2012, 19:25

няма смисъл да задълбаваме. той пазара си го показа. а4 задмина доста сериозно по продажби 3ката.
кой какво е имал или нямал, не е важно. важно е какво е предложил на пазара и крайния резултат.
някой като те изпревари, ти ходи да се оправдаваш, че вадиш по-голяма литрова мощност или че нямаш турбо ;)

п.с. междо другото audi имат отдавна аналог на vanos (атмосферното rs4 има променливо газоразпределение за протокола). 2.0 turbo tt или golf беше първия модел, на който го монтираха ако не ме лъже паметта и позволяваше непрекъснато променливо газоразпределение (не мога да си спомня как се казваше но мисля, че излезе с golf gti 5) след това доразвиха и го нарекоха audi valvelift system (2008 мисля), което вече може да променя и дълбочината на отваряне на клапаните (това, което прави valvetronic). също се говори, че лимита на системата на audi e доста над 7000 rpm (какъвто е на valvetronic).

само да отбележа, че въобще не рекламирам audi-та. аз много харесвам bmw като марка и едва ли някога бих карал audi, но някои неща...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545

Мнение от DrivinGGoD » 26 Яну 2012, 19:45

steeN написа:няма смисъл да задълбаваме. той пазара си го показа. а4 задмина доста сериозно по продажби 3ката.
кой какво е имал или нямал, не е важно. важно е какво е предложил на пазара и крайния резултат.
някой като те изпревари, ти ходи да се оправдаваш, че вадиш по-голяма литрова мощност или че нямаш турбо ;)


Не съм по статистиката, аз сравнявам качествено, а не количествено... карал съм и бензинови и дизелови... и малки и големи... не мисля, че моторите на Ауди са с нещо по-добри от BMWските, тук таме може някой мотор да е малко "по" пък друг по-слаб... много е кантар работата и с Ауди и с Мерцедес, та за това не се съгласих с "посредствени" ;)

steeN написа:п.с. междо другото audi имат отдавна аналог на vanos (атмосферното rs4 има променливо газоразпределение за протокола). 2.0 turbo tt или golf беше първия модел, на който го монтираха ако не ме лъже паметта и позволяваше непрекъснато променливо газоразпределение (не мога да си спомня как се казваше но мисля, че излезе с golf gti 5) след това доразвиха и го нарекоха audi valvelift system (2008 мисля), което вече може да променя и дълбочината на отваряне на клапаните (това, което прави valvetronic). също се говори, че лимита на системата на audi e доста над 7000 rpm (какъвто е на valvetronic).


Възможно е да са мислили за нещо такова... на мен идеята ми беше, че BMW развиват такива технологии от повече от 15 години вече и са пионери в безстепенната промяна на фазите и хода на клапаните, както и единствени имат мотори без дроселова клапа ;) Едни от малкото са с индивидуални дроселови клапи, а от там и като цяло с уникална архитектура на всмукателния тракт... "Чуват" ги моторите баварците и съм се убедил в това в много отношения...

Иначе аз много Аудита харесвам, даже имах за кратко едно, ама за сега не са успявали в моите очи да се преборят с директната конкуренция от Мюнхен... За Мерцедес съм млад още, а като гледам и май няма да остарея толкова :mhihi: Само някой SL63 или C63 Black може да ме грабне :oops: :twisted: може би един ден :paranoid: :smoke:

:bchug:



само да отбележа, че въобще не рекламирам audi-та. аз много харесвам bmw като марка и едва ли някога бих карал audi, но някои неща...[/quote]
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545

Мнение от steeN » 26 Яну 2012, 19:58

разбирам те какво имаш предвид. просто аз от bmw очаквам не просто да са по-добри, а да са много по-добри.

:bchug:
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook