Е92 М3 и Ауди РС4 размисли

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 30 Юли 2007, 0:57

Много добре знаеш,коя кола от двете бих избрал.Проблема е в това,че няма една смислена причина за избора ми.Надявам се скоро да пробвам е92 М3,но въпреки това едва ли бих си закупил такъв автомобил,дано да греша :winky:

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 31 Юли 2007, 12:20

thd написа:И между мога да дам впечатления за новата C-клас, страхотно кола, представям си кво ше е AMGто, мерцедес почнаха да правят колите си все по-малко мерцедес. А в същотото време БМВ правят колите си все по мерцедес... :lol:


аз пък смятам, че новата C класа е доста зле .. Според мен в този автомобил Mercedes са се опитали да го прибутат по към 3Series и A4. За това говори и двата типа маски - нормална и "по-спортна". Въвели са една интересна система на амортисьорите, която има за цел да дава комфортна возия, когато се движите направо и да се втвърдяват, когато карате в завои. Резултатът е значително по-комфортна возия направо от 3Series, но значително по-лошо пътно поведение в завои. Качеството на материалите вътре е под всякаква критика. Прагове, врати .. тракат и пластмасата е ефтина, сякаш е взета от друг клас. Карах най-високото оборудване, а колата бе C220 CDI. Двигателят е много приятен, скоростната кутия също, но спирачките са зле. Нямаш никакво усещане какво се случва с колата и в първия момент си мислиш, че няма да спреш. Трябва да ги натиснеш наистина сериозно, за да започне да спира. Най-лошото от всичко е, че сравнена с предишното поколение Mercedes са се опитали да направят по-спортен автомобил, според мен са поизбягали от философията си, което ги правеше различни и сега вместо да предлагат друг представител в този сегмент са се превърнали в догонващи останалите ..

Би ми било интересно да прочета мнение на Mercedes фенове как те намират автомобила съпоставен с предишното поколение, защото съм сигурен, че имат друга гледна точка и неща, които пропускам. Твърдо не съм пристрастен в момента, харесвам предишната C class много повече от сегашната.

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 31 Юли 2007, 12:40

Penchev написа:..

Смятам, че в тези сравнения има голяма доза пристрастие и лично възприятие, което не може да се контролира. На едни им харесват едни гуми, на други други. Едни харесват едни коли, други харесват други.
Съгласен съм с теб относно побутването на различни фирми от медиите. Това е практика навсякъде и си прав, че заради една статия в "уважавана" у нас медия продажбите са се променили. Според мен в статията има обаче по-голяма доза истина от колкото от субективните възприятия на потребителите, защото никога не са сравнявани на един и същ участък, с една и съща скорост, едно и също натоварване и резултатите да лежат на някакво измерване. Не защитавам ни най-малко подобни тестове, защото ако искаш да бутнеш някоя фирма, може да го направиш дори тогава.
Наскоро гледах графики на различно сцепление на гумите произведени от нашите баварски приятели инжинерите. На една и съща кола, една и съща гума, при една и съща скорост, една и съща настилка и еднакви атмосферни условия в рамките на десетки километри се променя характеристиката на гумата. Беше изключително интересно и подробно изследвано. Преди да пуснат една кола на пазара тя се тества с десетки модели гуми на различни производители и благодарение на тази графика след това през дилърската мрежа се появяват гумите със звездичка на тях. Затова и се предлагат за определен модел, определен размер, марка и модел гуми ... е, и за правене на пари :mhihi:
Това е причината и примерно //М моделите да не идват с run-flat гуми, защото те са по-твърди и са неспособни след 250 при екстремно каране да придават обратно усещане, сцепление и поведение както нормалните гуми. Затова и //М5 идваше в началото с един единствен модел гуми. Та така ..

Относно поведението на М3 - карал съм го, много много много ми харесва тази кола, НО моето мнение отново е субективно. За сметка на това не съм карал RS4 и не мога да изразя позиция.

Относно личния автомобил и отношението към марката, одавна мисля, че нямат нищо общо. Лично аз харесвам всички автомобили, във всеки харесвам и не харесвам по нещо. Ако имам неограничен бюджет сигурно ще си купя 20 коли и може би само една от тях ще е BMW, противно на доста хора тук ... това обаче не променя личното или професионално отношение към BMW. Пък и да го променяше .. много важно :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Искам Evo 6, DB9, Integrale, 993 Turbo, 997 GT3 RS .. . и так дали и так дали ..
:mhihi:
Скоро няколко човека от България ще ходят за ден и половина/два на Нюрбургринг да карат новото М3, там ще го сравнят с RS4 и 911. Ще имат опитни инструктори и ще имат възможност (пак субективно) да направят сравнение на тези автомобили. За съжаление аз ще направя това чак Октомври месец. :confused: Освен ако не докопам RS4-ка по-рано. 911 съм карал в почти всичките му версии и лично според мен е различен автомобил и изобщо не е конкурент на М3 (не заради качествата си), но маркетинга твърдят друго.

ps. Вили, кажи на твоя човек да поздрави Клаус и Торге от мен. Мероприятието ще е интересно ;) гледах програмата и упражненията.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 31 Юли 2007, 19:00

Владо, мероприятието 6те е 100% на Норд6лайфе нали... Невярвам да карат не само ГП пистата за6тото 6те е скука МАКС .
Твърде късно забелязвам темата но и аз да кажа.Тим 6рик кара рс4 преди доста време и не бе6е у4арован. Коментара бе6е 4е колата е много бърза и много сигурна, но го няма това дивото от предното рс4, изцяло се карам само под контрола на системите които работят разбира се префектно, но те не са вси4ко, все пак искаме динамика без системи или ?
Най-мразя да съм прав!!!

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 31 Юли 2007, 19:41

между другото преди седмица ми дадоха много добър урок точно за системите за сигурност ... Разликата с DSC ON и DSC OFF при стандартна кола на Nordschliefe е 10 сек. :winky:, ако е повече проблема е в зад кормилното устройство! Ако си достатъчно добър в работата с г-н Камм, DSC не мигва дори .. :idea:

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 29.01.2007
Местоположение: Варна

Мнение от Maguire » 31 Юли 2007, 20:22

Ми кво като алдито е малко по бързо.БМВ-то компенсира с мноо други неща-нема смисъл да ги изреждам,само две:
1.Външен дизайн-М3 е като излято от калъп-перфектна линия,пък алдито-ръбато както винаги-дизайна им не е мръднал от десет години насам!
2.Вътрешния интериор-при БМВ-перфекционизъм,при алди-пак ръбове,ръбове,ръбове...
Be nice with the people you meet on the way to the top,because you might meet them on the way back!

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 31 Юли 2007, 20:40

не бих казал, че е точно така .. :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 31 Юли 2007, 20:49

аз бих казал ,с известно огорчение ,че прогреса на Ауди през последните 10 години е много по голям от този на БМВ ,и вече не е аутсайдер в челната тройка ,напротив ...

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 31 Юли 2007, 22:23

Turturelo написа:убии го не иска грам .. :winky:


За пореден път излагация - жестока кола с примитивни спирачки... Сори, ама счетоводителите от Мюнхен се излагат... :roll:
Power is Nothing Without Insanity

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 31 Юли 2007, 22:31

Turturelo написа:Скоро няколко човека от България ще ходят за ден и половина/два на Нюрбургринг да карат новото М3, там ще го сравнят с RS4 и 911. Ще имат опитни инструктори и ще имат възможност (пак субективно) да направят сравнение на тези автомобили. За съжаление аз ще направя това чак Октомври месец. :confused: Освен ако не докопам RS4-ка по-рано. 911 съм карал в почти всичките му версии и лично според мен е различен автомобил и изобщо не е конкурент на М3 (не заради качествата си), но маркетинга твърдят друго.


Ще ми е интересно да чуя какво казват нашите момчета... Лошото е, че за ден-два Ринга не можеш да го научиш, а там колите блестят или си покзават слабостите при 8/10 + каране... Моята прогноза - ако знаеш да караш 911-ката отвява конкуренцията като куцо пиле домат, РС4 и М3 ще са на кантар за около 2 обиколки и след това ще изпушат спирачките на М3-то...

За допълнителен гъдел сигурно от БМВ ще сложат прекрасните КонтиСпортКонтакт М3 Компаунд модел 1912...

Или като за вас ще е на хубави гуми и със спирачки с други накладки? :mhihi:
Power is Nothing Without Insanity

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 31 Юли 2007, 23:03

Alex 320i Cabrio написа:Ще ми е интересно да чуя какво казват нашите момчета...

не мисля, че групата, която отива не може/нито ще бъде оставена да направи разликата, за която говориш ..

Alex 320i Cabrio написа:Моята прогноза - ако знаеш да караш 911-ката отвява конкуренцията като куцо пиле домат, РС4 и М3 ще са на кантар за около 2 обиколки и след това ще изпушат спирачките на М3-то...


затова казах, че 911 е в друга категория ..

Alex 320i Cabrio написа:За допълнителен гъдел сигурно от БМВ ще сложат прекрасните КонтиСпортКонтакт М3 Компаунд модел 1912...

не мисля, че си на много прав път .. за спирачките също
Изображение

Alex 320i Cabrio написа:Или като за вас ще е на хубави гуми и със спирачки с други накладки? :mhihi:


Малко ги позасилваш като цяло нещата .. :roll:

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 31 Юли 2007, 23:21

Turturelo написа:Малко ги позасилваш като цяло нещата .. :roll:


Всичко е friendly banter, ако не го усещаш... :roll:

Знам. че например на официалното представяне пред пресата в Ислания М3-то беше със накладки с твърд компаунд, които не са за серийно вграждане. Знам също, че журналята ги изпържиха, ако и да да са уж състезателни. Последно, знам че аз съм със спирачки от стария ЦСЛ навсякъде, с Карбопадс накладки, 150кг + по-лек от М3-то и пак не спирам, като Порше, камо ли новата кола...

За гумите - просто се бъзикам с отвратните гуми на Конти, които БМВ незнайно защо имат навик да слагат на М3 моделите. Не бих се учудил ако са ви дали само на вас Мишлен, пък за нас простосмъртните си имаме КонтиСпортКонтакт Намерени в склад 1912 година...
Power is Nothing Without Insanity

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 01 Авг 2007, 9:38

Alex 320i Cabrio написа:Знам. че например на официалното представяне пред пресата в Ислания М3-то беше със накладки с твърд компаунд, които не са за серийно вграждане. Знам също, че журналята ги изпържиха, ако и да да са уж състезателни.


Журналистите и титаниева колона да видят ще намерят начин да я разрушат. Това не се брои .. там работата е на чест, кой ще счупи повече неща. Не познавам нито един, който може да не се вдъхновява от тази мисъл.

Alex 320i Cabrio написа:Последно, знам че аз съм със спирачки от стария ЦСЛ навсякъде, с Карбопадс накладки, 150кг + по-лек от М3-то и пак не спирам, като Порше, камо ли новата кола...

Всички Z4M са със спирачки от стария CSL. Причината да не се слагат карбонови спирачки на М3, а да се използват compound е, че тази кола се кара предимно по улиците и за разлика от керамиката, които другите предлагат като опция са доста по-ефективни в нормални условия. Ако колата е купена от ентусиаст, който я джитка само на Нордшлайфе, то ще си ъпгрейдне спирачната система. Затова и Е46 М3 е с кофти спирачна система, ако гледната ти точка е Нюрбургринг, а съответно CSL е с друга ..

Alex 320i Cabrio написа:За гумите - просто се бъзикам с отвратните гуми на Конти, които БМВ незнайно защо имат навик да слагат на М3 моделите. Не бих се учудил ако са ви дали само на вас Мишлен, пък за нас простосмъртните си имаме КонтиСпортКонтакт Намерени в склад 1912 година...


Познавайки хората, които са отговорни за настройката на шаситата и знаейки колко сериозно се отнасят към тези неща, сигурен съм че има защо да са слагани Conti. Въпреки, че и Е46 М3 идваше с Pilot Sport преди да ги спрат. Conti слагаха по-скоро на М5.
За сега новите М3-та ще идват с Pilot Sport.

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 01 Авг 2007, 21:13

Turturelo написа: Всички Z4M са със спирачки от стария CSL. Причината да не се слагат карбонови спирачки на М3, а да се използват compound е, че тази кола се кара предимно по улиците и за разлика от керамиката, които другите предлагат като опция са доста по-ефективни в нормални условия. Ако колата е купена от ентусиаст, който я джитка само на Нордшлайфе, то ще си ъпгрейдне спирачната система. Затова и Е46 М3 е с кофти спирачна система, ако гледната ти точка е Нюрбургринг, а съответно CSL е с друга ..


Tук не съм съгласен - никой не говори за карбонови накладки. Става дума за спирачки моноблок с 4 или повече бутални апарати, които са стандартни на все повече автомобили със "спортен дух" - МБ АМГ, Ауди РС, Порше и тн.т. Не мислиш ли, че след като съм се ръснал ЕУР70к+ за М3 очаквам най-доброто, особено като Ауди РС4 за същите пари го има...

Turturelo написа:Познавайки хората, които са отговорни за настройката на шаситата и знаейки колко сериозно се отнасят към тези неща, сигурен съм че има защо да са слагани Conti. Въпреки, че и Е46 М3 идваше с Pilot Sport преди да ги спрат. Conti слагаха по-скоро на М5. За сега новите М3-та ще идват с Pilot Sport.


Това, че новите коли ще са с Пилот Спорт е добре, защото Конти М3 компаунд бяха отвратителни. Ако и на това кажеш нещо друго, вече ще се разсмея...

П.П. Само да те питам, защо от твоята фирма вече правите колите с вградено недозавиване?
Power is Nothing Without Insanity

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 01 Авг 2007, 22:43

Alex 320i Cabrio написа:Tук не съм съгласен - никой не говори за карбонови накладки. Става дума за спирачки моноблок с 4 или повече бутални апарати, които са стандартни на все повече автомобили със "спортен дух" - МБ АМГ, Ауди РС, Порше и тн.т. Не мислиш ли, че след като съм се ръснал ЕУР70к+ за М3 очаквам най-доброто, особено като Ауди РС4 за същите пари го има...


Z4M има същата спирачна система като на E46 M3 CSL.
Това какво дават Audi (като опция!!!) и BMW са различни неща - всяка фирма си преценява защо го прави и мога да си отрежа ръцете, че хората, които го правят знаят в пъти по добре от форумните плъхове като мен и теб. Ходи си купи Audi ... като не ти харесва BMW :mhihi: или си вземе GT3 RS .. или па Radical .. пазара е широк. За всеки пътник има влак.

Alex 320i Cabrio написа:П.П. Само да те питам, защо от твоята фирма вече правите колите с вградено недозавиване?

сигурност .. конете станаха много, качествата на шофьорите стоят на същото място. Защо забраниха Group B рали автомобилите? След това Group A? Махнаха сликовете и турботата от F1. Заради това .. Understeer се контролира по-лесно от oversteer за средностатистическия шофьор и по-рано се забелязва.. затова.

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook