Ф10 М5 - 2012 - част 2

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Zagy » 27 Апр 2012, 11:59

Аз пък почти не откривам разлика със и без AS...... та смисъла от това нещо на М5 е?..... :dunno:
Si non confectus, non reficiat.

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Turturelo » 29 Апр 2012, 21:47

от днес ..

Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от DrivinGGoD » 15 Май 2012, 12:29

Още един щастлив собственик с "European Delivery"... още едно ревю... според мен най-изчерпателното и ясно написано :bowdown: :bowdown: :bowdown:

An enthusiast's F10 M5 review

Лични мои впечатления:
:arrow: Звука не ми харесва... дълбок, гърлен в ниските, но това пищене/виене от турботата не ми харесва; Active Sound Design прекалено набляга на него :roll: Akrapovic оправят нещата и съм сигурен, че тогава няма да имам забележки :twisted:
:arrow: Върви адски много, силна е навсякъде и върви уверено в оборотите... направо звяр в това отношение
:arrow: стои стегнато и твърдо, директна е, чува се виене от дифа и унибалите :twisted: но въпреки това си се усеща тежка и не толкова хардкор като Е60 :twisted:
:arrow: има лаг, както е написано и по-горе, но основно в ниските обороти, нагоре и в Sport-ните режими е едва доловимо и съчетано с изобилието от въртящ момент още от празен ход не е болка за умиране
:arrow: ясно е, че като цялостен пакет като всяко F10 е страхотна, не мога да намеря забележка за нито едно друго нещо - материали, визия, оборудване - всичко е номер едно, влюбен съм в тази генерация като цяло... тази кола заедно с 6-тата серия са най-завършените автомобили в гамата ни в момента... уникални са :bowdown:

В крайна сметка истински вълк в овча кожа, оправдаващ напълно високите очаквания за модел наследяващ иконичния образ на М5, изчистени са всички недостатъци на Е60, като колата е много по-добра за ежедневието във всяко отношение и не по-малко вълнуваща и приятна за каране от предишния модел, като на всичкото отгоре е много по-бърза :bowdown:

Както казах и в една друга тема - за мен едно F06 M6 Gran Coupe ако може :twisted: :driving:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Turturelo » 17 Май 2012, 20:11

DrivinGGoD написа:
Active Sound Design прекалено набляга на него :roll:


това пък кога успя да го чуеш .. :dummy:

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от DrivinGGoD » 18 Май 2012, 1:34

Малко по-назад в темата има два много интересни клипа, в които ентусиасти излекували системата показват разликата със и без Active Sound Design... там се чува много ясно и след това като си в колата съвсем разбираш какво и как се случва :yes:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Zagy » 18 Май 2012, 12:24

Ония ден видях едно синьо Ф10 М5 в подземния паркинг на мола на Стамболийски - ауспусите му бяха по-черни от моя... :dunno:
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Fear » 19 Май 2012, 12:09

Tо с нашите "прекрасни" горива, какво друго да се очаква? :banghead:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 10.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z3 Roadster 2.8
Мечтае да кара: едно да беше...

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от The7omahawk » 19 Май 2012, 13:05

Zagy написа:Ония ден видях едно синьо Ф10 М5 в подземния паркинг на мола на Стамболийски - ауспусите му бяха по-черни от моя... :dunno:


Ако е 1717, то може още да седят залепени парчета гума от събора :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 16.11.2005
Местоположение: Cal
Пол: Мъж

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от The_Ancient » 20 Май 2012, 6:52

acho.rs написа:Охооо шведите напредват с тестовете на Ф10 М5 :twisted: :twisted: :twisted:
BMW M5 F10 vs Corvette Z06 with aftermarket ECU
http://www.youtube.com/watch?v=FJ5bG81c ... ure=relmfu

BMW M5 F10 vs M5 E60
http://www.youtube.com/watch?v=Ub8LSlpd ... ure=relmfu

И българите също:
http://www.youtube.com/watch?v=kobiDzP5C9I&feature=plcp

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от павката » 20 Май 2012, 8:08

този в новата машина сигурно му дотъпя
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Penchev » 20 Май 2012, 9:45

Много благодаря за интересната тема на всички , форума за мен оживя отново с тази тема , както преди доста години когато се носеше един уникален дух наоколо :angel: Много благодаря за опита и усещанията споделен от Алекс от Лондон , Владо Туртурело , на Сашо Драйвин' год-а и не на последно място на Алекс от Бостън :D

Отново съм усмихнат и много доволен (сега се връщам обратно на 8-ма страница да дочитам насам) :mhihi:

Искам да попитам Владо Туртурело след като Е39 е кашкавалена , като какво усеща Е34 ///М5 3,8 Нюрбургринг , моята любима 5 серия :roll:

п.с. Аз мисля и усещам нещата много сходно с Алекс Кабриото , бих го помолил още малко да поразкаже за своята М5-ца Е60 в гранични режими и на пистата Нюрбургринг за някоя интересна случка ,защото той е човека са адски много обиколки и състезания през годините там , както и да я съпостави с най-новата ако е имал възможност да я кара много здраво :yes:


Георги Пенчев
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Penchev » 20 Май 2012, 18:56

http://www.youtube.com/watch?v=5SulG3J8qPo

Е60 не е по-бавен над 240 км/ч , няколко пъти гледам внимателно гонките и това е факт :shock: Гледам , че и други хора това коментират :clap:
То реално и по целия спектър от когато стартират до когато завършват разликата е значителна , но не е кой знае какво за огромната разлика в тягата както и за разликата в мощностите.
Аз не съм карал новата , но съм подкарвал старата и на стартове и по-продължително и на мен доста ми хареса бруталността й , кара шофьора да се притеснява лекичко а щом толкова хора и на Густав във форума коментират за новата ,че са малко разочаровани от усещането и субективните фактори а не просто цифрите значи има някаква доза истина :conf:


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Nickelback » 20 Май 2012, 20:45

павката написа:този в новата машина сигурно му дотъпя


Ямболската S3-ка е към 640 коня на колелата все пак :roll: Кога ги внесоха в България, кога гонки почнаха да правят :mhihi:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от acho.rs » 20 Май 2012, 21:40

павката написа:този в новата машина сигурно му дотъпя

На по-нормална гонка , когато М5ца ресне 330 по километраж - на кой ли ще му бъде тъпо ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 28.12.2006
Пол: Мъж

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от v_V_v » 20 Май 2012, 21:46

Penchev написа:http://www.youtube.com/watch?v=5SulG3J8qPo

То реално и по целия спектър от когато стартират до когато завършват разликата е значителна , но не е кой знае какво за огромната разлика в тягата както и за разликата в мощностите.

Георги Пенчев

Това ако не е разлика,здраве му кажи.... :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook