Ф10 М5 - 2012 - част 2
Модератор: Общи модератори
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Аз пък почти не откривам разлика със и без AS...... та смисъла от това нещо на М5 е?..... 

Si non confectus, non reficiat.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Още един щастлив собственик с "European Delivery"... още едно ревю... според мен най-изчерпателното и ясно написано
An enthusiast's F10 M5 review
Лични мои впечатления:
Звука не ми харесва... дълбок, гърлен в ниските, но това пищене/виене от турботата не ми харесва; Active Sound Design прекалено набляга на него
Akrapovic оправят нещата и съм сигурен, че тогава няма да имам забележки
Върви адски много, силна е навсякъде и върви уверено в оборотите... направо звяр в това отношение
стои стегнато и твърдо, директна е, чува се виене от дифа и унибалите
но въпреки това си се усеща тежка и не толкова хардкор като Е60
има лаг, както е написано и по-горе, но основно в ниските обороти, нагоре и в Sport-ните режими е едва доловимо и съчетано с изобилието от въртящ момент още от празен ход не е болка за умиране
ясно е, че като цялостен пакет като всяко F10 е страхотна, не мога да намеря забележка за нито едно друго нещо - материали, визия, оборудване - всичко е номер едно, влюбен съм в тази генерация като цяло... тази кола заедно с 6-тата серия са най-завършените автомобили в гамата ни в момента... уникални са
В крайна сметка истински вълк в овча кожа, оправдаващ напълно високите очаквания за модел наследяващ иконичния образ на М5, изчистени са всички недостатъци на Е60, като колата е много по-добра за ежедневието във всяко отношение и не по-малко вълнуваща и приятна за каране от предишния модел, като на всичкото отгоре е много по-бърза
Както казах и в една друга тема - за мен едно F06 M6 Gran Coupe ако може




An enthusiast's F10 M5 review
Лични мои впечатления:










В крайна сметка истински вълк в овча кожа, оправдаващ напълно високите очаквания за модел наследяващ иконичния образ на М5, изчистени са всички недостатъци на Е60, като колата е много по-добра за ежедневието във всяко отношение и не по-малко вълнуваща и приятна за каране от предишния модел, като на всичкото отгоре е много по-бърза

Както казах и в една друга тема - за мен едно F06 M6 Gran Coupe ако може


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
DrivinGGoD написа:
Active Sound Design прекалено набляга на него![]()
това пък кога успя да го чуеш ..

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Малко по-назад в темата има два много интересни клипа, в които ентусиасти излекували системата показват разликата със и без Active Sound Design... там се чува много ясно и след това като си в колата съвсем разбираш какво и как се случва 

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Ония ден видях едно синьо Ф10 М5 в подземния паркинг на мола на Стамболийски - ауспусите му бяха по-черни от моя... 

Si non confectus, non reficiat.
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Zagy написа:Ония ден видях едно синьо Ф10 М5 в подземния паркинг на мола на Стамболийски - ауспусите му бяха по-черни от моя...
Ако е 1717, то може още да седят залепени парчета гума от събора

- The_Ancient
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 16.11.2005
- Местоположение: Cal
- Пол: Мъж
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
acho.rs написа:Охооо шведите напредват с тестовете на Ф10 М5![]()
![]()
![]()
BMW M5 F10 vs Corvette Z06 with aftermarket ECU
http://www.youtube.com/watch?v=FJ5bG81c ... ure=relmfu
BMW M5 F10 vs M5 E60
http://www.youtube.com/watch?v=Ub8LSlpd ... ure=relmfu
И българите също:
http://www.youtube.com/watch?v=kobiDzP5C9I&feature=plcp
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
този в новата машина сигурно му дотъпя
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Много благодаря за интересната тема на всички , форума за мен оживя отново с тази тема , както преди доста години когато се носеше един уникален дух наоколо
Много благодаря за опита и усещанията споделен от Алекс от Лондон , Владо Туртурело , на Сашо Драйвин' год-а и не на последно място на Алекс от Бостън
Отново съм усмихнат и много доволен (сега се връщам обратно на 8-ма страница да дочитам насам)
Искам да попитам Владо Туртурело след като Е39 е кашкавалена , като какво усеща Е34 ///М5 3,8 Нюрбургринг , моята любима 5 серия
п.с. Аз мисля и усещам нещата много сходно с Алекс Кабриото , бих го помолил още малко да поразкаже за своята М5-ца Е60 в гранични режими и на пистата Нюрбургринг за някоя интересна случка ,защото той е човека са адски много обиколки и състезания през годините там , както и да я съпостави с най-новата ако е имал възможност да я кара много здраво
Георги Пенчев


Отново съм усмихнат и много доволен (сега се връщам обратно на 8-ма страница да дочитам насам)

Искам да попитам Владо Туртурело след като Е39 е кашкавалена , като какво усеща Е34 ///М5 3,8 Нюрбургринг , моята любима 5 серия

п.с. Аз мисля и усещам нещата много сходно с Алекс Кабриото , бих го помолил още малко да поразкаже за своята М5-ца Е60 в гранични режими и на пистата Нюрбургринг за някоя интересна случка ,защото той е човека са адски много обиколки и състезания през годините там , както и да я съпостави с най-новата ако е имал възможност да я кара много здраво

Георги Пенчев
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
http://www.youtube.com/watch?v=5SulG3J8qPo
Е60 не е по-бавен над 240 км/ч , няколко пъти гледам внимателно гонките и това е факт
Гледам , че и други хора това коментират
То реално и по целия спектър от когато стартират до когато завършват разликата е значителна , но не е кой знае какво за огромната разлика в тягата както и за разликата в мощностите.
Аз не съм карал новата , но съм подкарвал старата и на стартове и по-продължително и на мен доста ми хареса бруталността й , кара шофьора да се притеснява лекичко а щом толкова хора и на Густав във форума коментират за новата ,че са малко разочаровани от усещането и субективните фактори а не просто цифрите значи има някаква доза истина
Георги Пенчев
Е60 не е по-бавен над 240 км/ч , няколко пъти гледам внимателно гонките и това е факт


То реално и по целия спектър от когато стартират до когато завършват разликата е значителна , но не е кой знае какво за огромната разлика в тягата както и за разликата в мощностите.
Аз не съм карал новата , но съм подкарвал старата и на стартове и по-продължително и на мен доста ми хареса бруталността й , кара шофьора да се притеснява лекичко а щом толкова хора и на Густав във форума коментират за новата ,че са малко разочаровани от усещането и субективните фактори а не просто цифрите значи има някаква доза истина

Георги Пенчев
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
павката написа:този в новата машина сигурно му дотъпя
Ямболската S3-ка е към 640 коня на колелата все пак


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
павката написа:този в новата машина сигурно му дотъпя
На по-нормална гонка , когато М5ца ресне 330 по километраж - на кой ли ще му бъде тъпо

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Penchev написа:http://www.youtube.com/watch?v=5SulG3J8qPo
То реално и по целия спектър от когато стартират до когато завършват разликата е значителна , но не е кой знае какво за огромната разлика в тягата както и за разликата в мощностите.
Георги Пенчев
Това ако не е разлика,здраве му кажи....

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани