„Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Модератор: Общи модератори
- neonman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.08.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
BadAngel написа:
колега, просто ти казвам, че човека, който купува М5 няма да се колебае дали да не вземе дизела..
тия сметки 0-100,200 и т.н. са интересни само на магистралата и не са показателни за фактора каруемост
а колкото до старта... хората, който биха се интересували от яки стартове биха си взели нисан гтр, вместо дизелово бмв седан
ачо в сметките си сложи и екстра теглото от дизела и от х-драйв системата..
аз лично предполагам, че това са едни 200 кг. отгоре




АЗ определено ще предпочета 550МД , защото знам какво е да имаш смазващ торк почти в целия диапазон от обороти - МНООГО приятно е уверявам те !
Ами хайде кажи ни кое е показателно за фактура ''каруемост''

А хората с М5 не биха ли се интересували от яки стартове - не съм съгласен с теб !
ОК дори 200 кг ( макар дизела да е със 6 с/у 8цилиндъра на бенз-а ) да са ... това колко са спрямо ~1800 кг предполагаемо тегло - към 10% ....... не мисля , че ще парира позитивното влияние при старта на Х-драйва !
Уочнение : всички тези предположения са ми базирани на разлика в конете не повече от 10-15 % бенз/дизел !
Последна промяна neonman на 20 Авг 2011, 1:45, променена общо 1 път
if your car isn't scary - it's just not fast enough!
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
пич, ти не улавяш главната идея
м5 не е най-бързата кола
м5 не е най-удобната кола
м5 не е най-икономичната кола
но е една интересна съвкупност от неща, които я правят уникална
казах ти, че ако някой има 200 бона и търси ултра тупалка, която да прави яки стартове и да я гони по магистралата
ще си вземе нисан гтр.. а на фона на гтр-а 550д бледнее като характеристики
пак ти казвам, ценното на М5-цата не е това, което пише на хартия
м5 не е най-бързата кола
м5 не е най-удобната кола
м5 не е най-икономичната кола
но е една интересна съвкупност от неща, които я правят уникална
казах ти, че ако някой има 200 бона и търси ултра тупалка, която да прави яки стартове и да я гони по магистралата
ще си вземе нисан гтр.. а на фона на гтр-а 550д бледнее като характеристики
пак ти казвам, ценното на М5-цата не е това, което пише на хартия
No bling at the Ring
- neonman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.08.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
BadAngel написа:пич, ти не улавяш главната идея
м5 не е най-бързата кола
м5 не е най-удобната кола
м5 не е най-икономичната кола
но е една интересна съвкупност от неща, които я правят уникална
казах ти, че ако някой има 200 бона и търси ултра тупалка, която да прави яки стартове и да я гони по магистралата
ще си вземе нисан гтр.. а на фона на гтр-а 550д бледнее като характеристики
пак ти казвам, ценното на М5-цата не е това, което пише на хартия
И кво каза сега


Ми ако някой има 200 бона и търси съвкупност от бързина , лукс, удоволствие от каране на кола с 900Нм и много приемлив разход - уверявам те - ще си вземе 550Д




if your car isn't scary - it's just not fast enough!
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
зависи каква ще бъде цената на 550д, това макар и ние като кибици да го пропускаме си е важно
като се тегли чертата накрая
за разхода не съм сигурен ква е ситуацията, според мен тази кола няма да може да падне под 10,
както се писа по-напред в темата
по каталог може и да го докара, но ако влиза в обороти и турбините помпят.. забрави
но като гледам цените на 335д и М3, предполагам, че дизеловата петица ще е към 200 бона наистина
ценово трябва да е позиционирана по такъв начин ,че нито да яде от продажбите на 535, нито от м5-цата
честно казано сега като се замислих по темата.. май аз съм човека, който би си купил гтр пред М5 и 550..
като се тегли чертата накрая

за разхода не съм сигурен ква е ситуацията, според мен тази кола няма да може да падне под 10,
както се писа по-напред в темата
по каталог може и да го докара, но ако влиза в обороти и турбините помпят.. забрави

но като гледам цените на 335д и М3, предполагам, че дизеловата петица ще е към 200 бона наистина
ценово трябва да е позиционирана по такъв начин ,че нито да яде от продажбите на 535, нито от м5-цата
честно казано сега като се замислих по темата.. май аз съм човека, който би си купил гтр пред М5 и 550..
No bling at the Ring
- neonman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.08.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
BadAngel написа:зависи каква ще бъде цената на 550д, това макар и ние като кибици да го пропускаме си е важно
като се тегли чертата накрая
за разхода не съм сигурен ква е ситуацията, според мен тази кола няма да може да падне под 10,
както се писа по-напред в темата
по каталог може и да го докара, но ако влиза в обороти и турбините помпят.. забрави
но като гледам цените на 335д и М3, предполагам, че дизеловата петица ще е към 200 бона наистина
ценово трябва да е позиционирана по такъв начин ,че нито да яде от продажбите на 535, нито от м5-цата
честно казано сега като се замислих по темата.. май аз съм човека, който би си купил гтр пред М5 и 550..
Той и аватара ти подсказва кое фаворизираш


Исках само да кажа , че :
Ако са с подобни мощности М5 и М5д ( +- 10% ) и
Д-то е 4*4 , а бенз-а е само задно .....
....то динамичните характеристики ще са им мнооого близки ( поне до 150 км/ч ) това е !
Колкото за разхода , смятам ( на база на наблюдения в/у моята и чужди коли ) , че при подобно каране би имало разлика от поне 4-5 литра /100 средно при двата вида гориво

Разбира се това е само мое мнение - не задължавам никого с ннего

Последна промяна neonman на 20 Авг 2011, 2:05, променена общо 1 път
if your car isn't scary - it's just not fast enough!
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
не се ли притесняваш, че допълнителното тегло
и х-драйва... и дизела... и скоростите...
няма да доставят удоволствие от шофирането?
извън магистралата, там сметката е проста - играят роля само конете и челното съпротивление
и х-драйва... и дизела... и скоростите...
няма да доставят удоволствие от шофирането?
извън магистралата, там сметката е проста - играят роля само конете и челното съпротивление
No bling at the Ring
- neonman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.08.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
BadAngel написа:не се ли притесняваш, че допълнителното тегло
и х-драйва... и дизела... и скоростите...
няма да доставят удоволствие от шофирането?
извън магистралата, там сметката е проста - играят роля само конете и челното съпротивление
Ами със сигурност ще има компромис с удоволствието спрямо М5 бенз


Аз просто се размазвам от кеф , като колата има момент с кофи , и не ми се налага да свалям няколко скорости за да тръгне ! А и има хора които искат да им върви колата , без да слушат неистови обороти на мотора


Последна промяна neonman на 20 Авг 2011, 2:13, променена общо 1 път
if your car isn't scary - it's just not fast enough!
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
ето за това ти казвам, че М5 клиентите няма да се поблазнят от дизела..
те няма да са готови да жертват едното за сметка на разхода... и торка..
а и мен лично малко ме плашат експоатационните разходи на този дизел..
замисли се - цели 3 турбини, които могат да пръцнат
секви глупости по х-драйва...
в допълнение и редовните проблеми за печките - лоша нафта, запушен фап и т.н.
те няма да са готови да жертват едното за сметка на разхода... и торка..
а и мен лично малко ме плашат експоатационните разходи на този дизел..
замисли се - цели 3 турбини, които могат да пръцнат
секви глупости по х-драйва...
в допълнение и редовните проблеми за печките - лоша нафта, запушен фап и т.н.

No bling at the Ring
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
V10 дизела в Туарег и Фаетон се провали , В12 дизела в Кю7 нич не е добре и той . Говорите за мощен дизел , сякаш е нещо невиждано до сега . На първо време може да се сетите , че след като ще се казва 550 ще е около 400-450 кс , не 500 . Осъзнали са се , че им трябва конкурент на 4.2 ТДИ и 420 ЦДИ , като първия от 2 години е 350кс и 800 НМ .
И какво означава през целия диапазон - торка на дизела е от 1500-1800 до към 3500 оборота . На М5 е от 1500 до 6500 .
И за 3ти път - ако се чудите как ще вървят 550д и 550и , сравнете 335д и 335и - там поне нещата са пределно ясни .
И какво означава през целия диапазон - торка на дизела е от 1500-1800 до към 3500 оборота . На М5 е от 1500 до 6500 .
И за 3ти път - ако се чудите как ще вървят 550д и 550и , сравнете 335д и 335и - там поне нещата са пределно ясни .
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
acho.rs написа:V10 дизела в Туарег и Фаетон се провали , В12 дизела в Кю7 нич не е добре и той . Говорите за мощен дизел , сякаш е нещо невиждано до сега . На първо време може да се сетите , че след като ще се казва 550 ще е около 400-450 кс , не 500 . Осъзнали са се , че им трябва конкурент на 4.2 ТДИ и 420 ЦДИ , като първия от 2 години е 350кс и 800 НМ .
нали бмв имаха в8 дизел... в 7цата го слагаха и самите те го спряха..
за мен лично това беше показателно, че големите дизели нямат място на пазара
мен малко ме притеснява литровата мощност на този мотор, доста изсилен ми се струва с 500 коня.. само от 3 литра
No bling at the Ring
- neonman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.08.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
acho.rs написа:V10 дизела в Туарег и Фаетон се провали , В12 дизела в Кю7 нич не е добре и той . Говорите за мощен дизел , сякаш е нещо невиждано до сега . На първо време може да се сетите , че след като ще се казва 550 ще е около 400-450 кс , не 500 . Осъзнали са се , че им трябва конкурент на 4.2 ТДИ и 420 ЦДИ , като първия от 2 години е 350кс и 800 НМ .
И какво означава през целия диапазон - торка на дизела е от 1500-1800 до към 3500 оборота . На М5 е от 1500 до 6500 .
И за 3ти път - ако се чудите как ще вървят 550д и 550и , сравнете 335д и 335и - там поне нещата са пределно ясни .
В10 и В12 , макар и мощни са мудни мотори

Аз също мисля че реално ще е около 400кс - ттогава място за спор в динамиката НЯМА

За Вм.... ами Ачо диапазона е голям на бенза-да , но : аз съм карал 335и и..... мотора няма сила да ти кажа в ниските


Може би теб обаче да те кефи песента на оборотите - хората са различни

if your car isn't scary - it's just not fast enough!
- B.Tunchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: 29.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 ///M5
- Детайли за колата: Eisenmann Exhaust
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Защо не изчакате първо официална информация, потвърдена от BMW и тогава да спорите кое колко и как ще върви и тн.?
Ще видите, че тъй нареченото тук "М5д"... за бога, не го споменавайте това пак, че чак ми е смешно... така де М550д, нито ще е 500 коня, нито ще върви повече дори и от 550xi, пък кво остава за М5. Спора е абсолютно безсмислен!
Както казах по-рано, тоя мотор ще е в отговор на бъдещия дизелов v-образен, 6-цилиндров мотор на Audi, който ще излиза сега през септември.. 313кс, 700нм ли, кво беше забравих, който се очертава да върви адски брутално, но по-всяка вероятност, мотора на BMW ще е по-добър, по-брутален, но за този клас! Не за коли в класа на ///М power, RS, AMG и тн.!! Релаксирайте, няма да има М-ка с дизелов мотор, 5000кс, 100000нм и тем подобни измишльотини!
Ще видите, че тъй нареченото тук "М5д"... за бога, не го споменавайте това пак, че чак ми е смешно... така де М550д, нито ще е 500 коня, нито ще върви повече дори и от 550xi, пък кво остава за М5. Спора е абсолютно безсмислен!
Както казах по-рано, тоя мотор ще е в отговор на бъдещия дизелов v-образен, 6-цилиндров мотор на Audi, който ще излиза сега през септември.. 313кс, 700нм ли, кво беше забравих, който се очертава да върви адски брутално, но по-всяка вероятност, мотора на BMW ще е по-добър, по-брутален, но за този клас! Не за коли в класа на ///М power, RS, AMG и тн.!! Релаксирайте, няма да има М-ка с дизелов мотор, 5000кс, 100000нм и тем подобни измишльотини!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Торка е велика сила, в което съм се убедил. Тука темата прерастна в спор на кого кое му харесва
То няма лошо, ама тоя дизеляк още не е излязъл, и тия данни дето ги четем са май само теоретични. Пък колко ще се купува, и от каква маса хора... не вярвам повече от 1% от хората в тоя форум да могат да си позволят подобен автомобил, хеле пък чисто нов. Така че това освен като информация и интерес към развитието на БМВ, като нищо друго не би трябвало да ни вълнува.

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
neonman ти твоята печка как я докара на 700 нютона след като сток е около 400 .. от изказванията ти си личи че си мислиш че новия мотор след като и той ще е 3.0 ще има подобен вървеж на 330/530д с чип .. според мен нищо общо няма да има
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Както казах по-рано, тоя мотор ще е в отговор на бъдещия дизелов v-образен, 6-цилиндров мотор на Audi, който ще излиза сега през септември.. 313кс, 700нм ли, кво беше забравих, който се очертава да върви адски брутално
313кс 650НМ ще е мотора на Ауди и той вече си има конкуренция в лицето на последната верси на 3.0 би-турбо на БМВ - 313кс и 680НМ

По темата за 3литрови дизели - Х3 3.0Д се ускорява до 40 км/ч за 1,3 сек




(около 300 метра

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани