Новото М3 CSL става reference на Ринга
Модератор: Общи модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- masimo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 9.08.2006
- Местоположение: София - Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
bravo написа:Алекс що им се месиш на хората, кво да им обясняваш че Голф 2ка ще им светка и то с две мадами вътре...
Оо за тях знам , мечтата ми е да карам голф. Преди малко карам след един голф с 30км/ч градско , решавам да го изпреваря като в следващия момент тоя натиска здраво и ме изпреварва на една боя разстояние. Аз неправя нищо но на следващия светофар спирам до него ( 1ч през ноща е и свети само жълто но той ме чака около 10сек) ... нашия форсира здраво и след като се изравняваме тръгва с яко газ и пушилка ... аз най спокойно си потеглям и гледам в далечината мойто момче пуска авариините

В тоя ред на мисли знаете ли за какво е теглича на един голф .... парктроник !
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
хм, интересна тема... жалко, че се пълни с тъпотии.
винаги съм се чудил тези времена, които ги дават и ги водят за *официални* как се поставят... имам предвид, специално се изчиства пистата за това, наема се за цялата за някакъв период от време ??
ето тук има 2 видеота - зонда и 997 гтр на празна писта например ?
http://www.supercarmovies.com
винаги съм се чудил тези времена, които ги дават и ги водят за *официални* как се поставят... имам предвид, специално се изчиства пистата за това, наема се за цялата за някакъв период от време ??
ето тук има 2 видеота - зонда и 997 гтр на празна писта например ?
http://www.supercarmovies.com
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
masimo написа:bravo написа:Алекс що им се месиш на хората, кво да им обясняваш че Голф 2ка ще им светка и то с две мадами вътре...
Оо за тях знам , мечтата ми е да карам голф. Преди малко карам след един голф с 30км/ч градско , решавам да го изпреваря като в следващия момент тоя натиска здраво и ме изпреварва на една боя разстояние. Аз неправя нищо но на следващия светофар спирам до него ( 1ч през ноща е и свети само жълто но той ме чака около 10сек) ... нашия форсира здраво и след като се изравняваме тръгва с яко газ и пушилка ... аз най спокойно си потеглям и гледам в далечината мойто момче пуска авариинитеНе че всички са такива но тази кола просто те провокира да натискаш.
В тоя ред на мисли знаете ли за какво е теглича на един голф .... парктроник !
ти му говориш то рупа ли рупа....пич мога само да ти пожелая някой ден да се качиш в един от тези голфове за които става дума и пак ще и си говорим...
а това че има селяни с голфове е за една друга тема (ма да не казвам колко селяни има с бмв-та и как си личат когато аз карам голф....)




- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
[steeN] написа:хм, интересна тема... жалко, че се пълни с тъпотии.
винаги съм се чудил тези времена, които ги дават и ги водят за *официални* как се поставят... имам предвид, специално се изчиства пистата за това, наема се за цялата за някакъв период от време ??
ето тук има 2 видеота - зонда и 997 гтр на празна писта например ?
http://www.supercarmovies.com
мдам, тя пистата повечето време се използва за тестове от разните фирми (не само производителите на коли тестват там, също и тези на части - например билщайн нон стоп въртят обиколки като изкарват нови амортисъори, отделно гуми, спирачки и т.н.) за нормалните хора е отворена обикновенно вечер и тук там някои уикенд. а можеш и да отидеш и да я наемеш но е много цифра. доколкото помня като катастрофираш и като я затворят заради теб плащаш около 2к евро на час, но за тестове/лично каране ще е повече.




[steeN] написа:...
Принципно пистата отдавна е затворена за офицялни състезания. Това е така защото пистата е около 22-24км и не е в една равнина като Гранпри писта (всички Ф1 писти) , а наподобява рали отсечка. Има между най-ниската си точка и най-високата разлика от 300м и изкачване от 17% наместа. Извива се между хълмове и била на планината и т.н. и всичко на всичко цялата писта има два офицялни входа и 2 или 3 още служебни, това е крайно недостатъчно от гледна точка на сигурността и е била премахната от календара на ДТМ, Ф1 и т.н.
В момента се провеждат състезания от сорта на 1000км , 24ч, VLN, GLP,...
Самата Северна част на пистата нюрбургринг за която говорим (Нордшлайфе около 20км) няма своя старт финална права. Има но тя не служи за такава, в смисъл че на нея няма място за боксове и изобщо всичко което принадлежи на една такава. На гореспоменатите състезания пистата се кара заедно с Гранпри курса на Нюрбургринг на който се провежда Ф1. Заедно трасето е около 24 км и се сързва и се кара като едно цяло. Вече се подразбира че се използват боксовете на Ф1 пистата.
Когато се тества на Нрдшл си наемат пистата и си въртят обиколки, една след друга. Но когато се кара в нормален ден и пистата е отворена за всички. Пистата на Дьотинген хьое, кадето е най-дългата права и кадето е паркинга за туристи и самия ресторант (Зеления Ад) е приградена с бариери и никое простосмъдртно частно лице неможе да завърти обиколка без да спре да си пъхне картата или чипа...
http://www.nuerburgring.de/fileadmin/webcam/webcam.jpg
Това е уебкам на въпросният туристически вход където е ресторанта това е почти посредата на правата за която говорих че не е пригодена за старт финална. виждат се бариерите след които се влиза на правата и се вижда и отстрани оградата зад която преминава правата на която също има бариери.
Филмчетата които са из нета са на затворена писта и летящ старт. Филмчетата са офицялни, но има едно но. Никой неможе да е сигурен, дали е карано най-малкото с серийни гуми или семи сликове....
карането с такива коли с серийни гуми не е шега работа защото пистата е адски натоварваща за пилот и автомобил и е толкова дълга че нормалните гуми се разтапят в състезателен режим, дори при тестовете се износват гумите предварително до минимален профил за да държат повече...
за пример Е46 М3 ЦСЛ с семисликове дава 20 сек. по-добро време.
В списания като билд и т.н. където се публикуват времена си е допълнително опоменато дали е карано с нормални гуми или не.
http://www.sportauto-online.de/aktuell_ ... _14653.hbs
тук има времената от различни тестове и тезикоито са със две ** са направени със семи сликове, а тези времена с * са времена които са актуализирани(подобрени)....
Най-мразя да съм прав!!!
bravo написа:http://www.sportauto-online.de/aktuell_ ... _14653.hbs
тук има времената от различни тестове и тезикоито са със две ** са направени със семи сликове, а тези времена с * са времена които са актуализирани(подобрени)....
В интерес на истината, Спорт ауто е единствената коректна класация за времена на Ринга-а (до колкото е възможно на такава голяма писта). Причините са:
-максимално независима медия
-един пилот (много добър при това)
-еднаква процедура по провеждане на обиколката
-затворена писта
-класически летящ старт
-точно описание на време, спецификации на колата, конкретна маса на модела, климат....
Всичко друго е масова спекулация, защото стана модерно всяка фирма да върти там... Основните похвати са:
-откровена лъжа
-специални гуми/настройки
-вземане на най-добри секторни времена и вкарване в илюзорна идеална обиколка
-тотално променен автомобил (имаше официален тест на МБ СЛ, в който се оказа, че ДВГ-то е от СЛР...

Та такива работи... Ако сте запалени по времена на Ринга, върпосния линк е най-близък до реалността. Но понякога Спорт Ауто получават отказа от някои фирми за тест.... Последен пример: реалното време на ГТ-Р там нямат право да го публикуват до момента в който колата не е на пазара в Европа...

Или отказа на Ферари да изпрати Енцо за сравнение с КГТ преди години...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
интересно... доста интересно даже. и на мен ми се струваше, че напоследък пистата на хълма стана често използван маркетингов трик за всички автомобилни производители със спортни амбиции...
друго нещо, което съм се чудил - какви са тези надписи по асфалта на цялата писта... няма едно ненадраскано място ?
може ли и малко повече инфо как става номера да се кара там. в смисъл какви бумаги ти трябват и какво е положението ако не караш твоя кола ? предполагам, че има доста подробности ( освен златна кредитна карта за поршето под наем j/k )
p.s. http://www.nuerburgring.de/fileadmin/webcam/webcam.jpg - тази камера като я гледам имам чувството, че има само бмв-та и порше-та на тази писта
друго нещо, което съм се чудил - какви са тези надписи по асфалта на цялата писта... няма едно ненадраскано място ?
може ли и малко повече инфо как става номера да се кара там. в смисъл какви бумаги ти трябват и какво е положението ако не караш твоя кола ? предполагам, че има доста подробности ( освен златна кредитна карта за поршето под наем j/k )

p.s. http://www.nuerburgring.de/fileadmin/webcam/webcam.jpg - тази камера като я гледам имам чувството, че има само бмв-та и порше-та на тази писта

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Flat 6 написа:Та такива работи... Ако сте запалени по времена на Ринга, върпосния линк е най-близък до реалността. Но понякога Спорт Ауто получават отказа от някои фирми за тест.... Последен пример: реалното време на ГТ-Р там нямат право да го публикуват до момента в който колата не е на пазара в Европа...Демек другата година...
Или отказа на Ферари да изпрати Енцо за сравнение с КГТ преди години...
Ами , че много ясно , то такива нереални времена , как ще бъдат доказани

Ще ви обърна на нещо внимание. Да забелязахте че Алекс вече не пише в Темата....
както и да е Ламерите да си направят изводи
[steeN] на пистата можа да кара абсоютно всеки.
Дори и мишка като мен да речем. На пистата има коли от 50 до 1050к.с. , мотори и т.н. Щом пистата не е резервирана и е отворена за всеки плащаш си за всяка обиколка и си караш.
Пистата е със статут на нормална улица на територията на ГЕР. , с една дума ауспуха не трябва да е по-шумен от 96 дБ, колата ако е с немска регистрация трябва да има TÜV и т.н. при злополука на пистата са валидни застраховките на колата, пълно, частично каско, гражданска отг. ....
съответно, ако пистата бъде повредена се плаща за мантинелата, за почистването на пистата, за затварянето и и т.н.
Това е общо взето...
както и да е Ламерите да си направят изводи

[steeN] на пистата можа да кара абсоютно всеки.
Дори и мишка като мен да речем. На пистата има коли от 50 до 1050к.с. , мотори и т.н. Щом пистата не е резервирана и е отворена за всеки плащаш си за всяка обиколка и си караш.
Пистата е със статут на нормална улица на територията на ГЕР. , с една дума ауспуха не трябва да е по-шумен от 96 дБ, колата ако е с немска регистрация трябва да има TÜV и т.н. при злополука на пистата са валидни застраховките на колата, пълно, частично каско, гражданска отг. ....
съответно, ако пистата бъде повредена се плаща за мантинелата, за почистването на пистата, за затварянето и и т.н.
Това е общо взето...
Най-мразя да съм прав!!!
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
bravo написа:...на пистата можа да кара абсоютно всеки.
Дори и мишка като мен да речем. На пистата има коли от 50 до 1050к.с. , мотори и т.н. Щом пистата не е резервирана и е отворена за всеки плащаш си за всяка обиколка и си караш.
Пистата е със статут на нормална улица на територията на ГЕР. , с една дума ауспуха не трябва да е по-шумен от 96 дБ, колата ако е с немска регистрация трябва да има TÜV и т.н. при злополука на пистата са валидни застраховките на колата, пълно, частично каско, гражданска отг. ....
съответно, ако пистата бъде повредена се плаща за мантинелата, за почистването на пистата, за затварянето и и т.н.
Това е общо взето...
...и се изпреварва само от ляво. нямаш право да караш кола със сликове, а само с "Е" маркирани гуми - Тоуо Р888, Йокохама Адван 048 и тн.т. Ако имаш закопчалки на капака и багажника трябва да са прикрити с изолирбанд - да няма остри ръбове, трябва да имаш валидни номера, кара се само със запалени фарове. Последно - има дори и ограничения на скоростта - на моста в село Брайдшайд е 50км/ч и на Дотингер Хохе е 130км/ч.
Драсканиците на пистата са графити от феноветв. По принцип е забранено, но си затварят очите - все пак допринасят за уникалната атмосфера на мястото... Много по опасни са елените и дивите прасета, които имат навика да пресичат тук таме рано сутрин...
Ринга си има и 2 пешеходни пътеки - познайте къде са...
Power is Nothing Without Insanity
Alex 320i Cabrio написа:......
Ринга си има и 2 пешеходни пътеки - познайте къде са...

жокер
http://www.youtube.com/watch?v=YZb7sbRFCF0


Най-мразя да съм прав!!!
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Алекс, ма винаги ли са валидни тия ограничения за скороста ? Защото ако "Да" няма как човек да върви "нагоре" в таблицата с времената
Ти например там натискаш ли спирачките ?
Георги Пенчев

Георги Пенчев
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Penchev написа:Алекс, ма винаги ли са валидни тия ограничения за скороста ? Защото ако "Да" няма как човек да върви "нагоре" в таблицата с временатаТи например там натискаш ли спирачките ?
Георги Пенчев
Бате, на теория да, ама нали знаеш - все едно ти да ми кажеш. че зимно време ти си караш към Алеко нагоре само направо и без да сучеш колата... И никога не си пилил гуми на улицата...

Ама си е имало случай Немският полицай да стои на тия места със сешоар в ръка и после да пише актове... Малко е сива цялата работа...
Аз даже съм спирал за това ограничение на Брайдшайд - след един 360 градусов пирует


Power is Nothing Without Insanity
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани