Claus Luthe 8.12.1932-17.03.2008
Модератор: Общи модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
И аз незнаех за него а се оказва,че той е общото между двете ми коли
РИП Луте еххххх защо не сме края на 80-те началото на 90-те и никога да не идват тия модерни дизайни дето не приличат на нищо и се правят ако може само гаранционния срок да изкарат пък после всичко да им се счупи,че хората да дават пари за части...

He subsequently designed the interior of the second-generation Audi 100 C2, and produced the initial proposals for the Audi 80 B2, although the design was modified substantially, and finalized by Giorgetto Giugiaro, after Luthe left Audi.
Проектирал е интериора на 2-рата генерация на Ауди 100 С2,както и началните предложения за Ауди 80 В2(моята красавица),въпреки,че в последствие дизайнът е променен и завършен от Някъф си смърф след като Луте е напуснал ауди.
After the launch of the E30, BMW chairman Herbert Quandt set a challenge for the design team to better the Mercedes-Benz W126, the benchmark in European luxury vehicles at the time. The W126 was a highly conservative design, penned by Bruno Sacco, but Luthe took a far more radical approach. A sleek, streamlined, wedge-shaped body, in some ways reminiscent of the trend-setting Ro 80, and unconventional L-shaped taillights, the new E32 was very much the antithesis of the W126. In spite of Luthe's concerns, the BMW board approved the design with enthusiasm.
След пускането на Е30, шефчето на БМВ Хърбърт Куанд,поставя предизвикателство пред дизайнерите да надминат Мерцедес-Бенц W126, които бил върхът на пазара за луксозни автомобили в Европа по онова време. В126 е била с много консервативен дизайн на Бруно Сацо,но Луте предприел много по-радикален подход.Загладено,аеродинамично,стегнато купе до някаква степен напомнящо на Ро 80, не конвенционални стопове с L форма,новото Е32 било в пълен контраст с В126,Въпреки притесненията на Луте , Борда на директорите на БМВ удобрили дизайна с ентусиазъм.
РИП Луте еххххх защо не сме края на 80-те началото на 90-те и никога да не идват тия модерни дизайни дето не приличат на нищо и се правят ако може само гаранционния срок да изкарат пък после всичко да им се счупи,че хората да дават пари за части...
- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 976
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Като се замисля, всичко което е създал е ЕМБЛЕМАТИЧНО! От колите на NSU, AUDI 100 C2, до моделите на BMW. Всичките са страхотни.
- bmw318_94
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 414
- Регистриран на: 9.07.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: хората да го гледат тъпо
Bavarec*** написа:Тоя човечец заслужава да му издигнат паметник.![]()
![]()
Напълно съм съгласен .Това е един велик човек

- _BmW_™
- Шами
-
- Мнения: 1121
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София Княжево СИТИ :)
- Пол: Мъж
- Кара: с 240 бавно из града
- Мечтае да кара: Е36 с V10....
- Детайли за колата: Много бързо V10
bmw318_94 написа:Bavarec*** написа:Тоя човечец заслужава да му издигнат паметник.![]()
![]()
Напълно съм съгласен .Това е един велик човек















///M


- Денислав Шишев
- DS Motorsport
-
- Мнения: 578
- Регистриран на: 14.06.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 M3 & E90 LCI
- Детайли за колата: 04' E46 M3 Coupe, 6 speed manual transmission, titansilver metallic, Full options, full Magnaflow exhaust system, K&N intake
- ///Ivan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3390
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i Turbo
- Мечтае да кара: BMW F10 M5
Да, гениален човек, за съжаление с доста тежък живот
Имаше една тема преди време с главните дизайнери, аз от там го знам, даже съм го споменал в една от поемите си

Имаше една тема преди време с главните дизайнери, аз от там го знам, даже съм го споменал в една от поемите си

Exy написа:Колега, помниш ли на стената любим портрет
Е36 тристадвадесетипет
с истински шестак отпред...
цените още беха идеални
БМВ не беха толко комерсиални
сега амортисиора ти тропа
говориш ми за залеза на М40 дет' хлопа
виде ми се колега че си паднал по гръб
от бензинови пари съм станал малко тъп...
Знаеш кво, аре само да не ме занимааш
Claus Luthe* май нема да им прости
дай ми сичката пара на света, колега
пак нема си купим ново БМВ!
* - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=46168
We love you Ronnie!
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани