BMW X6
Модератор: Общи модератори
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
8 цилиндров с битурбо, 5.4 0/100 и харчи 12.5
тва май ще е новия шампион в статията за лъжите с разхода

тва май ще е новия шампион в статията за лъжите с разхода

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Turturelo написа:който пишат по вестниците не е най-силния ..















Ти мани ама после Хаманн, Хартге, Шницел и компания какви изрудии
ще правят на база на тия двигатели, просто не ми се мисли



Към Владо: а бре тоя двигател, за който загатваш от доста време
има ли нещо общо с CS

подобно на двигателя на Макларън Ф1 в BMW







Нещо V12 М-бруталия






Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
alx написа:както казват - "твърде малко, твърде късно"...
мисля че бмв закъсняха около 3 години със представянето на х6.
също ми се струва че някои хора по върховете на бмв не разбраха че всичко дето носи "6" във обозначението си по условие изпада във криза на личноста.
вместо да го бяха направили тоз, да бяха сложили в8 би-турбо мотора със 550 коня във х5 и да бяха решили въпроса а не да хукват да гонят фх45 и другите подобни аеродинамични чехли във един пазарен сегмент във които никои вече не купува и няма и изгледи скоро да почнат да купуват.
ма кво.. колкото повече - толкова повече... няма лошо. на потенциалните притежатели- честито....
Нещо не споделям твоята логика , нито пък мозъците от БМВ . То така можеше да се каже и за Х3 , че е неоправдан.Пък какво стана ... Взе че излезе най-продавания СУВ . Наистина открадна малко пазара на Х5 , но това може да се дължи и на факта , че Х5 поостаряваше , когато излезе Х3 и ако не беше малката джипка ... сигурно конкуренцията доста щеше да се радва

А защо си мисля , че има смисъл от Х6 -
1 : СУВ манията обхванала целия свят - аз специално докато бях в Лондон и Дъблин(доста време) видях и същото като тук - бая камиончета.
2:Не , не е вярно че няма такава мания защото всички фирми вече имат джипки - ВАГ(и 3те марки) , Ситруен,Пежо,Хюндай и тн . , та значи пазара е голям
3:Не слагат 550 коня на Х5 , защото са предценили че платформата не е подходяща (нещо което не бърка Мерцедес) и цената ще стане много вискоа за Х5 =>
4: По-добре да се увеличат офроуд възможностите на Х5 , а динамиката да бъде заложена на друг човек-Х6
5: Това е нещо ново и потенциалните му купувачи ще го изберат , защото е нещо ДРУГО,ПО-ГОЛЯМО и ПО-МОЩНО - съответно склонни са да дадат повече пари => най-важното нещо
6: Серия 6 на БМВ не е провал или неуспех , защото донесе много
ПРЕСТИЖ И ИМИДЖ на БМВ , които им бяха (и все оща са ) дефицит в сравнение със конкурента Мерц . За това и когата излезе Х6 на БМВ, ще привлече много клиенти и за другите модели ... демек взимаш си Х3 за да си мислише , че си във Х6 ... Както хората си вземат Е92 и си мислят , че са в 6цата.
7:Ауди пожънаха успех със онова комби Q7 , защо БМВ да не пуснат -
по-бързо и по-красиво нещо
Политиката на БМВ може и да ни се вижда странна , но е факт че марката е във небивал възход и отбележи РЪСТ с около 8% , което си невероятно постижение при тази конкуренция.
ПС:Знам , че не е много хубаво да се пишат толкова дълги мнения , но анализа на пазара (маркетинга) винаги ми е мания

zAcK написа:Turturelo написа:който пишат по вестниците не е най-силния ..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ти мани ама после Хаманн, Хартге, Шницел и компания какви изрудии
ще правят на база на тия двигатели, просто не ми се мисли![]()
![]()
Към Владо: а бре тоя двигател, за който загатваш от доста време
има ли нещо общо с CSМного ми се върти идеята нещо
подобно на двигателя на Макларън Ф1 в BMW![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Нещо V12 М-бруталия![]()
![]()
![]()
Кажи де, че ще се побъркам
![]()
не .. няма .. V8 е .. //М

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Turturelo написа:acho.rs написа:ПС:Знам , че не е много хубаво да се пишат толкова дълги мнения , но анализа на пазара (маркетинга) винаги ми е мания
ама този не е много верен
Ми то ако беше верен щяха да ме търсят от ВАГ да им давам акъл,как да контрират баварците


acho.rs написа:Нещо не споделям твоята логика , нито пък мозъците от БМВ . То така можеше да се каже и за Х3 , че е неоправдан.Пък какво стана ... Взе че излезе най-продавания СУВ . Наистина открадна малко пазара на Х5 , но това може да се дължи и на факта , че Х5 поостаряваше , когато излезе Х3 и ако не беше малката джипка ... сигурно конкуренцията доста щеше да се радва![]()
А защо си мисля , че има смисъл от Х6 -
1 : СУВ манията обхванала целия свят - аз специално докато бях в Лондон и Дъблин(доста време) видях и същото като тук - бая камиончета.
2:Не , не е вярно че няма такава мания защото всички фирми вече имат джипки - ВАГ(и 3те марки) , Ситруен,Пежо,Хюндай и тн . , та значи пазара е голям
3:Не слагат 550 коня на Х5 , защото са предценили че платформата не е подходяща (нещо което не бърка Мерцедес) и цената ще стане много вискоа за Х5 =>
4: По-добре да се увеличат офроуд възможностите на Х5 , а динамиката да бъде заложена на друг човек-Х6
5: Това е нещо ново и потенциалните му купувачи ще го изберат , защото е нещо ДРУГО,ПО-ГОЛЯМО и ПО-МОЩНО - съответно склонни са да дадат повече пари => най-важното нещо
6: Серия 6 на БМВ не е провал или неуспех , защото донесе много
ПРЕСТИЖ И ИМИДЖ на БМВ , които им бяха (и все оща са ) дефицит в сравнение със конкурента Мерц . За това и когата излезе Х6 на БМВ, ще привлече много клиенти и за другите модели ... демек взимаш си Х3 за да си мислише , че си във Х6 ... Както хората си вземат Е92 и си мислят , че са в 6цата.
7:Ауди пожънаха успех със онова комби Q7 , защо БМВ да не пуснат -
по-бързо и по-красиво нещо
Политиката на БМВ може и да ни се вижда странна , но е факт че марката е във небивал възход и отбележи РЪСТ с около 8% , което си невероятно постижение при тази конкуренция.
ПС:Знам , че не е много хубаво да се пишат толкова дълги мнения , но анализа на пазара (маркетинга) винаги ми е мания
1. тук си прав - от доста години е така и ще продължи да бъде. Прилагам една маркетинг графика на сегмента, на която грозно съм заличил писаните неща, защото не са за показване ..
2. Същото ..
3. В първата част на изречението си абсолютно прав, във втората относно цената не си, защото Е70 е 15% по-скъп от Е53, а X6 ще е над тази цена, което го прави още по-високо позициониран.
4. Няма да бъде увеличена оф-роуд способността на X5, защото изследванията и практиката показват, че никой не си кара X5-цата извън дори калния път към къщата или снежния курорт. Под 5% (в момента ми бяга точната цифра) от Е53 са поръчвани с ниво-регулация, което означава, че останалите минимум 95% от произведените някога Е53 са с нужния клиърънс. X5 е SAV, а не SUV.
5. Относно нещо ново - да. Нещо по-мощно - да. Нещо по-голямо - не. Кинти ще платят със сигурност.
6. Серия 6 винаги е била успешна от гледната точка на предварителните прогнози. Никой от клиентите на BMW не си купува X3, за да си мисли, че кара X6 и E92, за да си мисли, че е в Е63. Затова всяка фирма в днешно време запълва нишите, за да може да прибере възможно най-много клиенти, които са се огледали в марката. Пример - аз обожавам Е92, това е мой тип автомобил, имах Е63 преди време за около половин година под ръка и много го харесвах, но просто не го чувставах пълноценен както Е92. Затова ако съм на пазара за купе ще грабна Е92 пред Е63. Същата работа е и със клиентите на X3. Автомобилът, които даде за пример, е уникалне с това, че може да очакваш клиенти от няколко посоки и там няма твърда граница както при 7Series или 1Series примерно. Клиенти могат да дойдат от по-голям, но евтин джип, автомобилния сегмент или аналогичен размер, които са повишили социалния си статус.
7. Audi жъне успех с Q7 7 години след като X5 излезе на пазара. Повярвай друга е компанията, която пожъна успех в този сегмент .. и тя не е Mercedes. Графиката на продажбите е супер нетипична, дори последните 4 години от живота на модела има продажби над 100 000 бройки годишно, което никои не си бе помислял. Живот и здраве ще е интересно да се сравнят графиките на Q7 и E70 след края на техния цикъл. Q7 има различна концепция, но си личи, че е първата джипка на фирмата. Следейки много внимателно какво правят Audi в последните години смятам, че следващото и поколение ще е значително променено. X6 от своя страна няма място за сравнение с нито един автомобил в момента. Затова се отделя и в различен клас. Както всички последваха примера за SAV, сега ще го последват и в SAC класа. Лично на мен X6 ми е адски грозен в задната част. Не мога да стоя нормално седнал отзад, защото ми опира главата в тавана. Това ще е сериозен минус, но седнеш ли веднъж зад волана забравяш за всичко правено до момента, което е с такава височина и тежи толкова.
Ето обосновах се

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Turturelo написа:[4. Няма да бъде увеличена оф-роуд способността на X5, защото изследванията и практиката показват, че никой не си кара X5-цата извън дори калния път към къщата или снежния курорт.
е чак па никой

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
пу за мен едно Х6 да си зема и аз!!!
майтапа настрана,ма от сега умувам как ше похарча петицата след време и ше си зема тоя дзвер на 2-3 годинки ,та да мога да му стъпя на цената.

майтапа настрана,ма от сега умувам как ше похарча петицата след време и ше си зема тоя дзвер на 2-3 годинки ,та да мога да му стъпя на цената.
- DawnBreaks
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 27.12.2007
- Местоположение: Kartnerstrasse, Wien

J.Clarkson за C63 AMG, M3 и RS4 написа:The Mercedes and the Audi are copies, they are very good copies, brilliant copies...but they are copies nevertheless.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Turturelo написа:..
Във STAR WARS : EPISODE 1 имаше едно състезание със реактивни шейни ... ти от тами ли я взе тая снимка

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани