Заплахата наречена Nissan GT-R ...

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 27 Дек 2007, 22:49

както и да стои, тази класа дето кара порше, трудно ще се прехвърли на нисан ...

Изглежда много добре, вярвам че ги може всичките тези спортни данни, но е друг въпроса дали има пазар за тази кола ;)

Иначе японското се е доказало и аз лично съм фен на много модели на хонда!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 820
Регистриран на: 7.06.2006

Мнение от add1cted » 27 Дек 2007, 22:56

Как съм и се наточил на тая кола не е истина.. нямам търпение да излезе ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 27.12.2007
Местоположение: Kartnerstrasse, Wien

Мнение от DawnBreaks » 27 Дек 2007, 23:04

Колата наистина е феномен. Времето на ринга е красноречиво. ;)
Изображение
J.Clarkson за C63 AMG, M3 и RS4 написа:The Mercedes and the Audi are copies, they are very good copies, brilliant copies...but they are copies nevertheless.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: По света и у нас
Кара: Купе с 2 врати
Мечтае да кара: Купе с 4 врати
Детайли за колата: Седем напред, две назад

Мнение от ARR_ » 27 Дек 2007, 23:28

( никъде не съм чел за терминалната скорост,ако някой знае нека я напише)

И други източници тествали колата дават подобни данни
Sports Car Market Magazine recently tested the Nissan (TT V6) GT-R in Japan and posted these numbers:

Without Launch Control

0-60 4.0
1/4 12.3 @ 120.6


With Launch Control (4500 rpm)

0-60 3.3
1/4 11.6 @ 120.9


Определено бърза кола,но лично на мен не ми харесва,прекалено е натъпкана с електроника....компютър за това,компютър за онова :confused:
Пък и викат че Нисан доста са се постарали да направят колата трудна за модифициране и аз незнам защо :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 27.12.2007
Местоположение: Kartnerstrasse, Wien

Мнение от DawnBreaks » 27 Дек 2007, 23:36

Кадзутоши Мидзуно (току-що го видях, да не си помислите, че го помня) описва GT-R като кола безопасна за каране при 300 км/ч. При тази скорост нямало нищо, което да притеснява шофьора. И още нещо - колата може да бъде управлявана от всеки шофьор, независимо от неговия опит зад волана.
Изображение
J.Clarkson за C63 AMG, M3 и RS4 написа:The Mercedes and the Audi are copies, they are very good copies, brilliant copies...but they are copies nevertheless.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Re: Заплахата наречена Nissan GT-R ...

Мнение от rosen.kolarov » 28 Дек 2007, 0:08

Penchev написа:Само не знам ,как нашата фирма ще се противопостави на този автомобил :confused: Георги Пенчев

Жорка ами нямаме достоен съперник на таз кола, още повече че се
говори за олекотена и понапомпана с анаболи под капака версия,
която ще излезне около година по-късно.
Относно изказванията за пазарния дял на колата смятам, че по-голямата
част бъркате - колата няма аналог. Както споменават създателите на
GT-R щелта им е била да направят по бърз автомобил от Porsche 997 GT2 и
на цена по-евтин от Корвета (за американския пазар се спрягат цени
около 75-80К доларчета).
Та както казах колата няма аналог.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 28 Дек 2007, 0:40

без да си кривя душата ТТ даните на колата са впечатляващи, за цената нека не бързаме - нека влезе в серия, въпреки,че както Дилян отбелязя може да не е 6 пъти, но ще е доста по-евтина от коли с такива показатели, а японеца да го духа - няма кола безопасна при 300 км/ч
only rear wheel drive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 28 Дек 2007, 0:43

:shock:
уникална кола ... сори немога да си крива душата .. ше ме извиняваш БМВ .. ама открих новата си любоф :mhihi:
Изображение


Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 30.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Mihmor » 28 Дек 2007, 0:46

Дали CSL версията на М3 (ако има такава де) ще се доближава на писта до тоя Дзвер, за 1/4 няма стигане :confused:

п.п. R34 GT-R е една от най-готино звучащите коли, а тази е някак......безразлична.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 28 Дек 2007, 0:53

Ае ше видим. Какво да спорим сега с вас, на вас само ускорение ви е в главата :) Добронамерена шегичка.
Едно е дето казват феновете.
Пазарът ше видим какво ще каже. Има или няма аналог - не е решаващото. Трабант също няма аналог. И счупи пазара.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Не се знае, знае ли се...

Мнение от Bustter » 28 Дек 2007, 3:21

D3BEP написа:Нема се пуашиш, копеуе.
Типичната японска "луксозна" кола.
Вид на космически кораб. Космически резултати. 68 електрически уреда + печка - духалка с фурна с аспиратор вградени в борда. Материали марка еФтинджос.
Няма да пробие на европейския пазар това чудо. Веобразен двигател, браво, ама това го оценяват феновете. И на американския няма да пробие. Така че не се стряскайте.


Точно в щатите тази кола ще намери много голям пазар, просто американците са луди за тези автомобили, все пак 40% от американския пазар се държи от японците... ;)

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 28 Дек 2007, 7:15

И още нещо - колата може да бъде управлявана от всеки шофьор, независимо от неговия опит зад волана.


Това винаги е било опасно нещо. Всеки рано или късно си намира майстора. GTRa не може да изкриви законите на физиката, въпреки че стига близо. Най лошото нещо за толкова бърза кола е да те кара да си мислиш че си в контрол.

Не че дори правя някакво сравнение между тези коли, но при мощните Е30ки и Е28ци трудно можеш да забравиш че за секунда заплеснеш ли се и колата може да ти отхапе главата. При 300км/ч няма безопасни коли. . . има тон и половина желязо което ако загуби колтрол поради каквато и да е причина е гарантирано да отнесе много коли, хора и згради докато спре.

П.П. Не е първия път когато Нисан са се прицелили с GTRa директно в Порше Турбо. До сега всеки път са били близко но не достатъчно. Да видиме какъв ще е резултата този път. 8)
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 28 Дек 2007, 9:27

Пенчев аз оставам верен само на задното... Конкурента на Нисана е ZR1 6.2 supercharged :mhihi:
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Не се знае, знае ли се...

Мнение от Bustter » 28 Дек 2007, 10:07

WeiSTD написа:
И още нещо - колата може да бъде управлявана от всеки шофьор, независимо от неговия опит зад волана.


Това винаги е било опасно нещо. Всеки рано или късно си намира майстора.


Това което го е казал е реклама!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 27.12.2007
Местоположение: Sofia
Кара: 628csi; Brabus Widestar GL

Мнение от chris » 28 Дек 2007, 10:25

нисан си остава единствената японска компания, която продължава да прави автомобили, като започна това с легендата 280Z и изключим масовите модели като примера и другите.
залагат на задното предаване в спортната си серия.
но според мен целевият пазар на този автомобил не са хората, които биха си купили турбо или М6.
а бмв наистина трябва да искарат супер автомобил в близките години, като М1.

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook