Заплахата наречена Nissan GT-R ...
Модератор: Общи модератори
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
както и да стои, тази класа дето кара порше, трудно ще се прехвърли на нисан ...
Изглежда много добре, вярвам че ги може всичките тези спортни данни, но е друг въпроса дали има пазар за тази кола
Иначе японското се е доказало и аз лично съм фен на много модели на хонда!
Изглежда много добре, вярвам че ги може всичките тези спортни данни, но е друг въпроса дали има пазар за тази кола

Иначе японското се е доказало и аз лично съм фен на много модели на хонда!
- DawnBreaks
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 27.12.2007
- Местоположение: Kartnerstrasse, Wien
Колата наистина е феномен. Времето на ринга е красноречиво. 


J.Clarkson за C63 AMG, M3 и RS4 написа:The Mercedes and the Audi are copies, they are very good copies, brilliant copies...but they are copies nevertheless.
- ARR_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: По света и у нас
- Кара: Купе с 2 врати
- Мечтае да кара: Купе с 4 врати
- Детайли за колата: Седем напред, две назад
( никъде не съм чел за терминалната скорост,ако някой знае нека я напише)
И други източници тествали колата дават подобни данни
Sports Car Market Magazine recently tested the Nissan (TT V6) GT-R in Japan and posted these numbers:
Without Launch Control
0-60 4.0
1/4 12.3 @ 120.6
With Launch Control (4500 rpm)
0-60 3.3
1/4 11.6 @ 120.9
Определено бърза кола,но лично на мен не ми харесва,прекалено е натъпкана с електроника....компютър за това,компютър за онова

Пък и викат че Нисан доста са се постарали да направят колата трудна за модифициране и аз незнам защо

- DawnBreaks
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 27.12.2007
- Местоположение: Kartnerstrasse, Wien
Кадзутоши Мидзуно (току-що го видях, да не си помислите, че го помня) описва GT-R като кола безопасна за каране при 300 км/ч. При тази скорост нямало нищо, което да притеснява шофьора. И още нещо - колата може да бъде управлявана от всеки шофьор, независимо от неговия опит зад волана.

J.Clarkson за C63 AMG, M3 и RS4 написа:The Mercedes and the Audi are copies, they are very good copies, brilliant copies...but they are copies nevertheless.
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Re: Заплахата наречена Nissan GT-R ...
Penchev написа:Само не знам ,как нашата фирма ще се противопостави на този автомобилГеорги Пенчев
Жорка ами нямаме достоен съперник на таз кола, още повече че се
говори за олекотена и понапомпана с анаболи под капака версия,
която ще излезне около година по-късно.
Относно изказванията за пазарния дял на колата смятам, че по-голямата
част бъркате - колата няма аналог. Както споменават създателите на
GT-R щелта им е била да направят по бърз автомобил от Porsche 997 GT2 и
на цена по-евтин от Корвета (за американския пазар се спрягат цени
около 75-80К доларчета).
Та както казах колата няма аналог.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
без да си кривя душата ТТ даните на колата са впечатляващи, за цената нека не бързаме - нека влезе в серия, въпреки,че както Дилян отбелязя може да не е 6 пъти, но ще е доста по-евтина от коли с такива показатели, а японеца да го духа - няма кола безопасна при 300 км/ч
only rear wheel drive
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92

уникална кола ... сори немога да си крива душата .. ше ме извиняваш БМВ .. ама открих новата си любоф


- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Ае ше видим. Какво да спорим сега с вас, на вас само ускорение ви е в главата
Добронамерена шегичка.
Едно е дето казват феновете.
Пазарът ше видим какво ще каже. Има или няма аналог - не е решаващото. Трабант също няма аналог. И счупи пазара.

Едно е дето казват феновете.
Пазарът ше видим какво ще каже. Има или няма аналог - не е решаващото. Трабант също няма аналог. И счупи пазара.
- Bustter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Не се знае, знае ли се...
D3BEP написа:Нема се пуашиш, копеуе.
Типичната японска "луксозна" кола.
Вид на космически кораб. Космически резултати. 68 електрически уреда + печка - духалка с фурна с аспиратор вградени в борда. Материали марка еФтинджос.
Няма да пробие на европейския пазар това чудо. Веобразен двигател, браво, ама това го оценяват феновете. И на американския няма да пробие. Така че не се стряскайте.
Точно в щатите тази кола ще намери много голям пазар, просто американците са луди за тези автомобили, все пак 40% от американския пазар се държи от японците...

- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
И още нещо - колата може да бъде управлявана от всеки шофьор, независимо от неговия опит зад волана.
Това винаги е било опасно нещо. Всеки рано или късно си намира майстора. GTRa не може да изкриви законите на физиката, въпреки че стига близо. Най лошото нещо за толкова бърза кола е да те кара да си мислиш че си в контрол.
Не че дори правя някакво сравнение между тези коли, но при мощните Е30ки и Е28ци трудно можеш да забравиш че за секунда заплеснеш ли се и колата може да ти отхапе главата. При 300км/ч няма безопасни коли. . . има тон и половина желязо което ако загуби колтрол поради каквато и да е причина е гарантирано да отнесе много коли, хора и згради докато спре.
П.П. Не е първия път когато Нисан са се прицелили с GTRa директно в Порше Турбо. До сега всеки път са били близко но не достатъчно. Да видиме какъв ще е резултата този път.

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Пенчев аз оставам верен само на задното... Конкурента на Нисана е ZR1 6.2 supercharged 

"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- Bustter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Не се знае, знае ли се...
WeiSTD написа:И още нещо - колата може да бъде управлявана от всеки шофьор, независимо от неговия опит зад волана.
Това винаги е било опасно нещо. Всеки рано или късно си намира майстора.
Това което го е казал е реклама!
- chris
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: 27.12.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: 628csi; Brabus Widestar GL
нисан си остава единствената японска компания, която продължава да прави автомобили, като започна това с легендата 280Z и изключим масовите модели като примера и другите.
залагат на задното предаване в спортната си серия.
но според мен целевият пазар на този автомобил не са хората, които биха си купили турбо или М6.
а бмв наистина трябва да искарат супер автомобил в близките години, като М1.
залагат на задното предаване в спортната си серия.
но според мен целевият пазар на този автомобил не са хората, които биха си купили турбо или М6.
а бмв наистина трябва да искарат супер автомобил в близките години, като М1.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани