доста смело изказване за конкуренцията на БМВ
Модератор: Общи модератори
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Diablo написа:
Коя част от него точно Иво?
Че дизайна на БМВтата се прави от Американец за Америка, че продажбите за месец в Америка са колкото за година в Европа или че в момента БМВ се фукат секи месец, че такива приходи не са имали в цялата си история?
Ако искаш да кажеш че БМВ са открили хАмерика наскоро , мисля че си в голяма заблуда. Не знам имаш ли представа колко 2002-ки , колко Е12-ки , колко Е23 , Е28 и Е30 са продадени тука. Да не говорим за Е34 и Е36 и по-новите модели. Аз отдавна искам да споделя че когато дойдох тук , останах изумен колко разпространена е марката в Америка. Ауди са готови да си прегризат крака за да продават масово тук , но уви.
Мисля че най-важното изречение на австралиеца го пропуснахте-а по-точно че се искат доста години за да се спечели доверието на купувача , не става за 10-ина години.
Помежду другото , тука 90% от водачите на Ауди са жени


- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Diablo написа:.....
Т'ва го бях превеждал преди

предно предаване осемдесетте години в любимата ти Америка

се е оказал "яката работа" и сега доста производители се връщат към RWD-то

Пък и колата дет си я написал, че я караш e с задно и не мога да разбера кво се пънеш

Защо изживяванията с автомобил с предно са като лошия секс
1) "Баланс": Колата се движи на четири парчета гума, всяко от които голямо колкото човешка длан. Идеалната кола разпределя тежестта, така че всяка гума да има еднакво натоварване. Идеалното разпределение на тежестите би било 50/50 между предната и задната ос (по-точно 48/52 за да помогне на по време на спиране). Колата със задно обикновено може да се доближи до това идеално съотношение. Инженерите могат да преместят предните колела, така че двигателят, който не трябва да бъде свързан с тях да стои зад предната ос. Междувременно кардана и задния диференциал (необходим да придава движение на задните колела) добавят тежест към колата в задната й част. Колите с предно, които трябва да свързват двигателя и трансмисията с предната ос, обикновено са с много изнесени напред двигатели и не могат да постигнат повече от 60/40 разпределение на тежестта.
2) Център на тежестта: Това е точката, около която колата иска да се върти в кръг. При колите със задно, всичко зависи от разположението на водача. При завой, с други думи, колата се върти около водача. Това е естествен и приятен ефект подобен на този, при който вървейки и завивайки зад ъгъла центъра на тежестта ви попада във вас. Това е като носенето на стерео слушалки и звука от тях който е центриран между двете ви уши. При колата с предно, с нейната голяма тежест отпред, центъра на тежестта е изместен по напред и при завой шофьора не се върти около гръбначния си стълб. Той се движи странично, подобно да точпе завързано на края на въже. По този начин се губи чуството на естествен контрол над автомобила.
3) "Torque Steer": Един от най-лошите навици на мощни коли с предно е това, че те не се движат направо, когато ускоряват бързо. Вместо това те „дърпат” на едната страна, което изисква от водача да насочва автомобила в противоположната, също като на лодка. Това обикновено се случва, защото полуоските, които свързват двигателя с предните колела не са с еднаква дължина. При прилагане на усилие полуоските се извиват като пружини. По-дългата ос, обкновено от дясно, се извива малко повече от лявата, която започва да отдава по-бързо своята енергия, което кара колата да завива. Това се получава в момента на начално ускорение. След това, усукването престава, но ефекта може да се прояви по цялта ос и всички нейни части. Инженерите опитват много и най-различни стратегии за контролират тенденцията на „дърпане” в едната посока, но дори и при създаването на оси с еднаква дължина не се решава проблема напълно. Това е така, защото двигателя продължава да се усуква леко в свръзките и променя ъглите на полуосите. Някой производители (като Ауди) са успели да свършат особено добра работа по този проблем.
От своя страна колите със задно нямат подобен проблем. При тях има централно разположени кардан и диференциал и равни полуоски с доста здрави захващания.
4) Преместване на тежестта: Да предположим, че искаме да се движим само в права посока. Най-добрия начин да „изтеглим” бързо е да имаме повече тежест върху движещите колела. Колите с предно тръгват с предимство, но когато колата ускорява предницата се вдига, а задницата се сваля. Това преразпределя тежестта към задните колела, далеч от задвижващите колела при колите с предно. Така законите на физиката помагат на колите със задно и им придават повече сила, където и когато се нуждаят. Този полезен ефект обаче е липсващ при хлъзгави и мокри условия. Също така едно от големите предимства на колите с предно при сняг е че е по-лесно да дърпаш колата по пътя, който си създал, отколкото да я буташ и предните гуми да трябва да „ровят” снега.
5) "И най-веселото - Свръхзавиване": При колите със задно, има разделение на труда. Предните гуми управляват колата, а задните и придават движение. При колите с предно цялата работа я вършат предните гуми, а задните само се въртят „безцелно”. Това поставя по-големи изисквания към предните гуми. Тъй като задвижващите колела имат склонност да губят сцепление първи, предните гуми на колите с предно неизбежно почват да се хлъзгат преди задните, които са много по-малко натоварени. Ако влезете бързо в завой, казвам наистина бързо, предницата може да не иска да завива и да започне да излиза от завоя. При колите със задно, задните колела губят сцепление първи и задницата на колата заплашва да се завърти и да подмине предницата – „Свръхзавиване”. Ако влезете много много бързо в завой с свръхзавиваща кола, тя ще се стреми да се завърти и да излети от пътя първо със задницата.
По-безопасните типове шофьори предпочитат „недозавиването”. Защо? За да контролираш „свръхзавиването”, където задните колела искат да изпреварят предницата трябва да завъртиш волана в противоположната посока на тази, в която завиваш. При колата с предно, с приплъзващи предни колела, намаляш и продължаваш да завиваш в посоката, която завиваш, което е по-натурална маневра тъй като насочваш колата в посоката, в която искаш да отиде. От причини за безопастност, дори колите със задно продавани на обикновенния потребител са с окачване, което да ги кара да „недозавиват” независимо от „свръхзавиващата” природа на колата. Повечето производители са инвестирали в предното, защото мислят, че повечето шофьори обичат да карат безопасно, особено при лоши пътни условия и защото „недозавиването” е по-лесния за тях начин за управление на автомобила.
Това не е точно така, защото задното дава голямо естетическо предимство на обикновения шофьор с нормална скорост. Защо? „Закючващия” ефект – да предположим, че завиваме с кола със задно с нормална скорост. Но все пак може да усетим предницата, която започва да „оре” леко и задницата, която иска да се завърти. Какво да направим? Настъпваме педала и чудото се случва. Предницата се оправя, колата стяга своята линия, хлъзгането в завоя започва да се увеличава и колата се усеща заключена между силата на избутване от задните колела и завиващата сила на предницата. Затова няма нужда да си състезател за да усетиш удоволствие от шофирането. Това прави да караш кола като сексуален акт, изпълнено с удоволствие. Затова при колите със задно мощността помага в завоя! Това не се случва при колите с предно. При тях го няма момента на подаване на газ в завоя и удоволствието от свръхзавиването.
От всичко казано дотук може да заключим, че колите с предно са като човек роден без талант. Ходи и се мъчи да направиш от него спортист, певец или артист. По същата логика, любимото на всички ни задно предаване е като вроден спортен дух и с него дори и най-счупеното БМВ може да носи незаменимо удоволсвтвие.
P.S. Това го бях намерил някъде, превеждах, слагах мои мисли и стана мазало. Може и някой друга глупост да съм написал ама за толко ъкъл и толко пиене пак бива![]()
![]()
Ако има глупости приемам критика и бира
![]()
![]()
![]()
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Не съм чел предишните мнения,но точно този кенеф японски(карам японска кола и са много яки джапанките,но Лексуса си е чист сандал) не мога да си обясня как го купуват пред Ауди(няма нищо общо че BMW и Ауди са ми любимите
) 


Aхахаха
Владко мама, какъв си ти бе
подлъга подрастващото поколение, че съм против РВД, че чак едва ли не съм фен на Алди и скиф ко стана
.
Ду а сърч @гугля плз
2хАЕ86
Алди ... не моем се съберем в А6 - за мен тва не е АВТОМОБИЛ а пазарна количка
Не ги защитавам, просто не ги подценявам.
Който иска 4х4 (и е под 185
) все пак кара кватро. Благодарение на него и на традициите в дизеля продават и ще продават успешно в Европа.
В УСА БМВ водят продажбите, но сумарно заради големия дял на Европейския пазар Алди са много малко зад БМВ.
Все пак, за да не си говорим глупости и надъхваме излишно, нека не забравяме факта, че и Алди и БМВ са малки фирмички - само Камри на Тойота се продава повече от сички БМВ отрочета барабар с дреболийте (минитата).
@Бавареца
Няма как да не се съглася с теб. БМВ е в голямата си част имидж. Може да са малка фирма, но марката БМВ е веднага след Тойота при сред автомобилните фирми.
Което казах е, че БМВ набляга в последните години на Американския пазар. Дори на тях им стана ясно, що Тойота не ебава Европа, а е номер 1 в света все пак.
Това е и отговора на въпроса който много хора си задават ежедневно - как се компенсира цялата не-ефективност в БМВ.

Владко мама, какъв си ти бе




Ду а сърч @гугля плз




Алди ... не моем се съберем в А6 - за мен тва не е АВТОМОБИЛ а пазарна количка

Който иска 4х4 (и е под 185

В УСА БМВ водят продажбите, но сумарно заради големия дял на Европейския пазар Алди са много малко зад БМВ.
Все пак, за да не си говорим глупости и надъхваме излишно, нека не забравяме факта, че и Алди и БМВ са малки фирмички - само Камри на Тойота се продава повече от сички БМВ отрочета барабар с дреболийте (минитата).
@Бавареца
Няма как да не се съглася с теб. БМВ е в голямата си част имидж. Може да са малка фирма, но марката БМВ е веднага след Тойота при сред автомобилните фирми.
Което казах е, че БМВ набляга в последните години на Американския пазар. Дори на тях им стана ясно, що Тойота не ебава Европа, а е номер 1 в света все пак.
Това е и отговора на въпроса който много хора си задават ежедневно - как се компенсира цялата не-ефективност в БМВ.
- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Diablo написа:...
Все пак, за да не си говорим глупости и надъхваме излишно, нека не забравяме факта, че и Алди и БМВ са малки фирмички - само Камри на Тойота се продава повече от сички БМВ отрочета барабар с дреболийте (минитата).
...
Това е и отговора на въпроса който много хора си задават ежедневно - как се компенсира цялата не-ефективност в БМВ.
Камри има около 700хил (448хил в САЩ) продажби миналата година, БМВ (+Мини и Ролс Ройс) има 1.37 милиона продажби.
А за Ауди си в още по-голяма грешка--те са част от Фолксваген Груп, която има 5.73мил. продажби. Ауди не може да се смята за отделна марка, защото технологийте и повечето компонентите са на Фолксваген. Това определя характера на колите Ауди.
БМВ всъщност са доста ефективни. Имат малко на брой платформи и много малко на брой типа двигатели. Заводите им са натоварени напълно (с изключение на Мини и Ролс), даже плащат на работниците си извънреден труд. От чисто икономическа гледна точка, БМВ са много ефективни.
Diablo написа:ivan1979g написа:[quote="Diablo
Taя сичката информация ще си за запиша и ще я споделя дори с колегите. Благодаря за осветляването
![]()
Колега, спести си иронията, не целя да се заяждам.
БМВ преди няколко години обявиха УСА за най-важния си пазар (ЕС не се смята за единен пазар). За това и наеха американец за шеф-дизайнер, затова и новите им модели са по-съобразени с американските вкусове (както си писал ти).
Ауди са им най-истинския конкурент. Моделите на Ауди са прицелени в купувачите на БМВ. И на всички големи пазари без Америка, Ауди са равни с БМВ.
А това че този "топ шеф" от Австралия, а и истински немски шефове отричат Ауди като истински конкурент си е просто маркетингов трик.
ivan1979g написа:БМВ всъщност са доста ефективни. Имат малко на брой платформи и много малко на брой типа двигатели. Заводите им са натоварени напълно (с изключение на Мини и Ролс), даже плащат на работниците си извънреден труд. От чисто икономическа гледна точка, БМВ са много ефективни.
BMW дали са ефективни не се измерва в това колко са им натоварени заводите, а в това дали са ефективни! От това, че са им натоварени заводите следва, че нямат капацитет за повече, щото до скоро/в близко бъдеще не са продавали/няма да продават толкова.
Имиджа продава, както казах запазената марка БМВ е след Тойота, а това е МНОГО. Той продава, както и курса евро/долар в момента.
(Бтв. гледната ми точка отностно ефективността е от вътре на вън и ако и твоята е такава може да си попишем на лични. Тук не е мястото.)
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
аха да му се не види
, даже не съм ти дочел мнението, дал съм моето, и съм ползвал израза на любимия ми политико-икономически херой у нас, явно и твой любимец
иначе съм овъл 110кж, клоуз 190, овъл фолти... татииии


иначе съм овъл 110кж, клоуз 190, овъл фолти... татииии

- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Flat 6 написа:Привижда ти се, защото новата тройка купе просто е копие на актуалното Ауди А4 (поне отзад)
И това беше доста смело изказване

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани