една тема със идея да стане интересно четиво

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 29.07.2003
Местоположение: София
Мечтае да кара: E46 M3

Ферари комби

Мнение от Kriso » 04 Ное 2003, 22:23

Знаете ли че има Ферари с 4 врати и не само това ами е и коммби. :!: :!: :!:

Ferrari 456 GT Station/Kombi

EUR 499.999

Daten:
400 km, 325 kW (442 PS), EZ: 06/03, blau-metallic, Benzin,

Besonderheiten:
ABS, Stabilitätskontrolle, Klimaanlage, Zentralverriegelung, el. Wegfahrsperre, Lederausstattung, Leichtmetallfelgen, Navigationssystem, Schiebedach, el. Fensterheber

Beschreibung:
Nr.7 von 7 weltweit gebauten Exemplaren für den Scheich von Brunei,Neuwagen ohne EZ !!,Leder beige,6-Gang, KLIMATRONIC,2 el. Sitze, Lenksäule mech/ elektrisch einstellbar, Servo, Wegfsp. ,ZV mit Fernbed. , ABS, Alarmanl. , 6-Gang, Radio, CD- Wechsler, el, Sitze, el. Fensterheber, Infrarot- FB, Nebelscheinwerfer, Elektronisches Fahrwerk,***NEUPREIS:920000.- €uro***

За съжаление не мога да кача снимки но можете да проверите и да ги видите в MOBILE.DE
:D :D :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 473
Регистриран на: 12.04.2003

Re: една тема със идея да стане интересно четиво

Мнение от Diablo » 05 Ное 2003, 13:40

alx написа:"аеродинамиката е за тези дето не могат да правят двигатели" - енцо ферари :)


Това прозвуча точно като "Хората с малки пишки, карат лъскави коли" :D - добре, че не е твоя мисъл, Алекс :wink: :D !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 27.01.2003

Мнение от Cult Society » 06 Ное 2003, 10:47

БМВ постига 1500 коня чрез турбо в успехите си през 80'те от двигател 1.5 литра базиран на блока от БМВ 315 :shock: :shock: :shock: Тогавашния шеф на двигателите на БМВ в Ф1 ( за когото имам голяма статия в едно списание) е бил пълен манияк и е стоял дни и нощи да променя калъпа (минимални изменения) за да постигне надежност.

Двигателя на Е36 М3 321кс - 100кс от литър е един от шедьоврите на автомобилостроенето:) Дотогава серийно атмосферен двигател с такава относителна мощност имат само Ферари.

Доскоро Порше държеше титлата за най-мощния атмосферен 4 цилиндров двигател в света 240кс на 968. (Сега май Хонда с онуй малкото Кабрио го бият)

Порше Турбо имат едни от най мощните спирачки в света - 2000кс.

V8 на Ферари Ф355 работи като два 4цилиндрови двигателя - :!: :!: :!: а не като нормален 8ак... Разликата в тежестта на биелите е в рамките на 1 грам.


Е30 М3 е автомобила, който до ден днешен ме кара да падам на колене пред него:)

Механичната инжекция в автомобилостроенето е въведена от самолетостроенето след втората световна война :!: :!: :!:

:wink:

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 06 Ное 2003, 11:31

МОЛЯ ПРИДЪРЖАЙТЕ СЕ КЪМ ПРАВИЛАТА НА alх :!: :!: :!:

БМВ е автомобила който доставя най-голямо удоволствие от шофирането... но това го осъзнах след като го смених... :? :cry: :cry:

разпределението на тежстта на автомобила трябва да е почти 50 на 50 между предната и задната оси... защо ли :shock: :lol: :wink:

Качестените гуми и на 4-те колела :!: :!: :!: са нещо много важно :!: :!: :!:

По това как изглежда един автомобил, може да се разбере много за същността на притежателя му :!:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Мнение от LuBo1 » 07 Ное 2003, 12:50

Opel е марка автомобил :lol:
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: Пловдив
Кара: '89 BMW 320i Coupe

Мнение от VEYRON » 07 Ное 2003, 13:48

До 4000 к.с. достига мощноста на драгстерите в клас Top Fuel. Работния обем на двигателите е 8,0 литра. Горивото , което използват е нитрометан ( CH3NO2 ) , а в цилиндрите се впръсква двуазотен окис N2O . След състезанието на двигателите се прави основен ремонт :lol: :lol: :lol:

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 07 Ное 2003, 15:20

Когато автомобила е AWD,4WD,Quattro,Synchro,"iX", 4Matic, 4x4 и т.н. хубаво е да се слагат 4 абсолютно едвакви гуми(размер-задължително)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 07 Ное 2003, 21:11

Автомагистрали Тракия и Хемус са двете зони на здрача в България.Всички коли се виждат,освен твоята.Затова и постоянно ви засичат.Не се сърдете на колегите шофьори.Те просто не ви виждат. :D

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 9.09.2003

Теория за добро съзтезание

Мнение от ///M3CSL » 16 Ное 2003, 20:02

За едно съзтезание само едно BMW не стига 8+)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 8.03.2003
Местоположение: Исkaм във Frei stadt Bayern.
Пол: Мъж
Кара: само и продава,нищо не разбира.
Мечтае да кара: и да понаучи поне малко.

eeeeexx

Мнение от 2 GUNS FIRE » 16 Ное 2003, 20:40

Bugatti Veyron е наи-скъпият и наи бързият сериен автомобил. :twisted:
ПЛАМЪЦИ ОТ ВСИЧКИ ЦЕВИ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 17 Ное 2003, 19:17

Терминът "конска сила" е въведен от Джеймс Ват в края на 19-ти век. Той изчислил, понитата, с които изнасяли рудата от мините извършват средно 22 000 фунт-фута работа на минута. Един фунт е около 450 грама, един фут - около 30 см. Тоест понитата пренасят 220 фунта на разстояние 100 фута в минута или 22 фунта на 1000 фута или 1000 фунта на 22 фута разстояние. Тези стойности Ват увеличил с 50% и ги приложил към конете. Така една конска сила е силата необходима за пренасянето на 330 фунта (148кг.) на разстояние 33 метра. Другите варианти можете да ги сметнете сами. Общата идея е крайната сума на сметката да е 33 000 фунта. Естествено се изключват крайните варианти 1 кон да пренесе 33 000 фунта (14 800 кг) на 1 фут (30 см.) разстояние, както и да пренесе 1 фунт (450гр.) на 33 000 фута (над 10 км.) за една минута, защото скоростта, която трябва да развие е почти 600 км/ч.

Отне ми доста време докато ми се изясни на мен, надявам се да съм го обяснил добре!
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 27.06.2002
Местоположение: София

не се сдържах...

Мнение от july`s » 17 Ное 2003, 19:25

колкото е по-голям момента, толкова повече може да скъсиш разстоянието и увеличиш преместеното тегло

колкото са по-високи оборотите, толкова повече може да увеличаваш разстоянието (с по-малко тегло де:) )..


това за горецитираните гранични случаи...

ако съм прав де:)
<br>
br


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 17 Ное 2003, 23:18

по-добре 5мин. по-късно отколкото 30год. по-рано :lol: :lol:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 17 Ное 2003, 23:39

при разпределителния вал- колкото са по-високи гърбиците толкова повече коне прави двигателя на високи обороти, но пада въртящия момент- ако се прекали двигателя може да не "умее" да работи на празни обороти и да гасне. затова и драгстерите са със много неравни високи празни обороти - около 2000 оборота в минута.

колкото по продължителни са гърбиците на разпределителния вал толкова повече въртящ момент прави двигателя но започва да издъхва на високите обороти. празните обороти са стабилни.

демек, истината е по средата

входящия колектор- колкото по-широки са тръбите, толкова повече коне прави двигателя. по-тесни, но по-дълги пък влияят добре на въртящия момент. затова и повечето модерни спортни двигатели имат тръби със променлива геометрия - тесни за ниските обороти, широки за високите.

диаметъра на буталото определя конете, хода - въртящия момент. двигател при които хода = диаметъра се нарича "квадратен". камионите имат много ход, по-малко диаметър, мотоциклетите имат диаметър по-голям от хода. малък ход/ голям диаметър = възможност за високи обороти и обратното.
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 6.08.2003
Местоположение: PК 9999 **

!

Мнение от Injector » 18 Ное 2003, 13:32

БМВ въвеждат 12-цил. В-образен двг. преди Мерцедес .
А Мерцедес са преди тях с 8-цил В-образен.
Изображение NEEDS GOOD DRIVER :smoke:

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook