една тема със идея да стане интересно четиво
Модератор: Общи модератори
- Kriso
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 29.07.2003
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: E46 M3
Ферари комби
Знаете ли че има Ферари с 4 врати и не само това ами е и коммби.
Ferrari 456 GT Station/Kombi
EUR 499.999
Daten:
400 km, 325 kW (442 PS), EZ: 06/03, blau-metallic, Benzin,
Besonderheiten:
ABS, Stabilitätskontrolle, Klimaanlage, Zentralverriegelung, el. Wegfahrsperre, Lederausstattung, Leichtmetallfelgen, Navigationssystem, Schiebedach, el. Fensterheber
Beschreibung:
Nr.7 von 7 weltweit gebauten Exemplaren für den Scheich von Brunei,Neuwagen ohne EZ !!,Leder beige,6-Gang, KLIMATRONIC,2 el. Sitze, Lenksäule mech/ elektrisch einstellbar, Servo, Wegfsp. ,ZV mit Fernbed. , ABS, Alarmanl. , 6-Gang, Radio, CD- Wechsler, el, Sitze, el. Fensterheber, Infrarot- FB, Nebelscheinwerfer, Elektronisches Fahrwerk,***NEUPREIS:920000.- €uro***
За съжаление не мога да кача снимки но можете да проверите и да ги видите в MOBILE.DE




Ferrari 456 GT Station/Kombi
EUR 499.999
Daten:
400 km, 325 kW (442 PS), EZ: 06/03, blau-metallic, Benzin,
Besonderheiten:
ABS, Stabilitätskontrolle, Klimaanlage, Zentralverriegelung, el. Wegfahrsperre, Lederausstattung, Leichtmetallfelgen, Navigationssystem, Schiebedach, el. Fensterheber
Beschreibung:
Nr.7 von 7 weltweit gebauten Exemplaren für den Scheich von Brunei,Neuwagen ohne EZ !!,Leder beige,6-Gang, KLIMATRONIC,2 el. Sitze, Lenksäule mech/ elektrisch einstellbar, Servo, Wegfsp. ,ZV mit Fernbed. , ABS, Alarmanl. , 6-Gang, Radio, CD- Wechsler, el, Sitze, el. Fensterheber, Infrarot- FB, Nebelscheinwerfer, Elektronisches Fahrwerk,***NEUPREIS:920000.- €uro***
За съжаление не мога да кача снимки но можете да проверите и да ги видите в MOBILE.DE



Re: една тема със идея да стане интересно четиво
alx написа:"аеродинамиката е за тези дето не могат да правят двигатели" - енцо ферари
Това прозвуча точно като "Хората с малки пишки, карат лъскави коли"



- Cult Society
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 27.01.2003
БМВ постига 1500 коня чрез турбо в успехите си през 80'те от двигател 1.5 литра базиран на блока от БМВ 315
Тогавашния шеф на двигателите на БМВ в Ф1 ( за когото имам голяма статия в едно списание) е бил пълен манияк и е стоял дни и нощи да променя калъпа (минимални изменения) за да постигне надежност.
Двигателя на Е36 М3 321кс - 100кс от литър е един от шедьоврите на автомобилостроенето:) Дотогава серийно атмосферен двигател с такава относителна мощност имат само Ферари.
Доскоро Порше държеше титлата за най-мощния атмосферен 4 цилиндров двигател в света 240кс на 968. (Сега май Хонда с онуй малкото Кабрио го бият)
Порше Турбо имат едни от най мощните спирачки в света - 2000кс.
V8 на Ферари Ф355 работи като два 4цилиндрови двигателя -
а не като нормален 8ак... Разликата в тежестта на биелите е в рамките на 1 грам.
Е30 М3 е автомобила, който до ден днешен ме кара да падам на колене пред него:)
Механичната инжекция в автомобилостроенето е въведена от самолетостроенето след втората световна война




Двигателя на Е36 М3 321кс - 100кс от литър е един от шедьоврите на автомобилостроенето:) Дотогава серийно атмосферен двигател с такава относителна мощност имат само Ферари.
Доскоро Порше държеше титлата за най-мощния атмосферен 4 цилиндров двигател в света 240кс на 968. (Сега май Хонда с онуй малкото Кабрио го бият)
Порше Турбо имат едни от най мощните спирачки в света - 2000кс.
V8 на Ферари Ф355 работи като два 4цилиндрови двигателя -



Е30 М3 е автомобила, който до ден днешен ме кара да падам на колене пред него:)
Механичната инжекция в автомобилостроенето е въведена от самолетостроенето след втората световна война




МОЛЯ ПРИДЪРЖАЙТЕ СЕ КЪМ ПРАВИЛАТА НА alх
БМВ е автомобила който доставя най-голямо удоволствие от шофирането... но това го осъзнах след като го смених...
разпределението на тежстта на автомобила трябва да е почти 50 на 50 между предната и задната оси... защо ли
Качестените гуми и на 4-те колела
са нещо много важно
По това как изглежда един автомобил, може да се разбере много за същността на притежателя му



БМВ е автомобила който доставя най-голямо удоволствие от шофирането... но това го осъзнах след като го смених...



разпределението на тежстта на автомобила трябва да е почти 50 на 50 между предната и задната оси... защо ли



Качестените гуми и на 4-те колела






По това как изглежда един автомобил, може да се разбере много за същността на притежателя му

- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
- VEYRON
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: Пловдив
- Кара: '89 BMW 320i Coupe
До 4000 к.с. достига мощноста на драгстерите в клас Top Fuel. Работния обем на двигателите е 8,0 литра. Горивото , което използват е нитрометан ( CH3NO2 ) , а в цилиндрите се впръсква двуазотен окис N2O . След състезанието на двигателите се прави основен ремонт




- 2 GUNS FIRE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 8.03.2003
- Местоположение: Исkaм във Frei stadt Bayern.
- Пол: Мъж
- Кара: само и продава,нищо не разбира.
- Мечтае да кара: и да понаучи поне малко.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Терминът "конска сила" е въведен от Джеймс Ват в края на 19-ти век. Той изчислил, понитата, с които изнасяли рудата от мините извършват средно 22 000 фунт-фута работа на минута. Един фунт е около 450 грама, един фут - около 30 см. Тоест понитата пренасят 220 фунта на разстояние 100 фута в минута или 22 фунта на 1000 фута или 1000 фунта на 22 фута разстояние. Тези стойности Ват увеличил с 50% и ги приложил към конете. Така една конска сила е силата необходима за пренасянето на 330 фунта (148кг.) на разстояние 33 метра. Другите варианти можете да ги сметнете сами. Общата идея е крайната сума на сметката да е 33 000 фунта. Естествено се изключват крайните варианти 1 кон да пренесе 33 000 фунта (14 800 кг) на 1 фут (30 см.) разстояние, както и да пренесе 1 фунт (450гр.) на 33 000 фута (над 10 км.) за една минута, защото скоростта, която трябва да развие е почти 600 км/ч.
Отне ми доста време докато ми се изясни на мен, надявам се да съм го обяснил добре!
Отне ми доста време докато ми се изясни на мен, надявам се да съм го обяснил добре!
Never mistake motion for action...
не се сдържах...
колкото е по-голям момента, толкова повече може да скъсиш разстоянието и увеличиш преместеното тегло
колкото са по-високи оборотите, толкова повече може да увеличаваш разстоянието (с по-малко тегло де:) )..
това за горецитираните гранични случаи...
ако съм прав де:)
колкото са по-високи оборотите, толкова повече може да увеличаваш разстоянието (с по-малко тегло де:) )..
това за горецитираните гранични случаи...
ако съм прав де:)
<br>
br
br
при разпределителния вал- колкото са по-високи гърбиците толкова повече коне прави двигателя на високи обороти, но пада въртящия момент- ако се прекали двигателя може да не "умее" да работи на празни обороти и да гасне. затова и драгстерите са със много неравни високи празни обороти - около 2000 оборота в минута.
колкото по продължителни са гърбиците на разпределителния вал толкова повече въртящ момент прави двигателя но започва да издъхва на високите обороти. празните обороти са стабилни.
демек, истината е по средата
входящия колектор- колкото по-широки са тръбите, толкова повече коне прави двигателя. по-тесни, но по-дълги пък влияят добре на въртящия момент. затова и повечето модерни спортни двигатели имат тръби със променлива геометрия - тесни за ниските обороти, широки за високите.
диаметъра на буталото определя конете, хода - въртящия момент. двигател при които хода = диаметъра се нарича "квадратен". камионите имат много ход, по-малко диаметър, мотоциклетите имат диаметър по-голям от хода. малък ход/ голям диаметър = възможност за високи обороти и обратното.
колкото по продължителни са гърбиците на разпределителния вал толкова повече въртящ момент прави двигателя но започва да издъхва на високите обороти. празните обороти са стабилни.
демек, истината е по средата
входящия колектор- колкото по-широки са тръбите, толкова повече коне прави двигателя. по-тесни, но по-дълги пък влияят добре на въртящия момент. затова и повечето модерни спортни двигатели имат тръби със променлива геометрия - тесни за ниските обороти, широки за високите.
диаметъра на буталото определя конете, хода - въртящия момент. двигател при които хода = диаметъра се нарича "квадратен". камионите имат много ход, по-малко диаметър, мотоциклетите имат диаметър по-голям от хода. малък ход/ голям диаметър = възможност за високи обороти и обратното.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
!
БМВ въвеждат 12-цил. В-образен двг. преди Мерцедес .
А Мерцедес са преди тях с 8-цил В-образен.
А Мерцедес са преди тях с 8-цил В-образен.


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани