SaaB 9000 vs BMW 5-ца !?
Модератор: Общи модератори
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
сааб и те са си някаква секта
не знам хубава ли е или лоша е колата, но от както се возих на един (към 180 коня беше не помня?) сънувам турбота 


- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
То ясно, че ще ти кажат само BMW тук
Ако искаш да разбереш нещо повече за Saab-а питай тук:
www.saab-club.com
A дали е красива или грозна е въпрос на вкус все пак.

Ако искаш да разбереш нещо повече за Saab-а питай тук:
www.saab-club.com
A дали е красива или грозна е въпрос на вкус все пак.
- dinko_sd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 31.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330Cd
- Мечтае да кара: F10 M5
- Детайли за колата: Stock.
СААБ са добри коли (по-скоро били са) ама сега това да го сравняваш с Е34 е несериозно
Мерси за инфото все пак

Мерси за инфото все пак

- [FF]GODFLESH
- ентусиаст
-
- Мнения: 961
- Регистриран на: 24.10.2002
- Пол: Мъж
Сааб са доста сходни като история на фирмата със БМВ.Иначе аз винаги бих си купил и 1 Сааб.Все си мисля че ако не е БМВ ще е Сааб
"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
мда, връзката със самолетостроенето...
когато се каже турбо се сещам за сааб. а и са доста високо технологична фирма. тази технология за knock detection, която я има при новото М5(ion sensing knock detection), се използва от СААБ 7-8 години по-рано, примерно.
когато се каже турбо се сещам за сааб. а и са доста високо технологична фирма. тази технология за knock detection, която я има при новото М5(ion sensing knock detection), се използва от СААБ 7-8 години по-рано, примерно.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Venci_ii
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 8.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325xi
В старата фирма имахме един SAAB 9000 2000турбо 95-96г.
Страхотен автомобил возия, вървеж, лукс, абе всичко беше страхотно
и разхода беше супер 14-15 извънградско а в града 18-20 а ремонтите бяха малко но пък за това качествени
изгорял датчик (не помня какъв точно ) единмесец чакане и 900 лв.
Та общо взето за каране и поддръжка доста скъпа кола.
Но SAAB си е (беше преди да се превърне в Опел) много добър автомобил и ако триабва да избирам
м/у Е34 520 и SAAB 9000 2000турбо и не ме интересува разхода бих взел SAABа.
Страхотен автомобил возия, вървеж, лукс, абе всичко беше страхотно
и разхода беше супер 14-15 извънградско а в града 18-20 а ремонтите бяха малко но пък за това качествени
изгорял датчик (не помня какъв точно ) единмесец чакане и 900 лв.
Та общо взето за каране и поддръжка доста скъпа кола.
Но SAAB си е (беше преди да се превърне в Опел) много добър автомобил и ако триабва да избирам
м/у Е34 520 и SAAB 9000 2000турбо и не ме интересува разхода бих взел SAABа.
Части има и то всякакви, мерак да има човек да кара такава кола.
www.partsforsaabs.com
www.elkparts.com
Доставка до България за три дена, имат всяка една част, която я има в който и да е Сааб.
За втората употреба чарколяци наистина почти ги няма, макар че се намират тук таме. С добро желание всичко се намира.
Ама бая сте го настъпвали тоя Сааб.

www.partsforsaabs.com
www.elkparts.com
Доставка до България за три дена, имат всяка една част, която я има в който и да е Сааб.
За втората употреба чарколяци наистина почти ги няма, макар че се намират тук таме. С добро желание всичко се намира.
разхода беше супер 14-15 извънградско а в града 18-20
Ама бая сте го настъпвали тоя Сааб.

- Kocil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 23.01.2007
- Местоположение: София,гоУемото сеУо
Сааб са си здрави машини,ама за сметка на това развали ли им се нещо,се връщаш във детската градина...
а за дизайна - винаги са си били грозноватички отвънка - ръбатите форми са им запазена марка за по-старите модели...бих карал Сааб,само ако е служебен... 


- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Преди една година човек от града си купи съвършенно нов Сааб от магазина и лудна покрай тая кола. За година време тя престоя повече в сервиза в София, отколкото при него и накрая на пича му писна и им я върна, и това за чисто нова кола.
only rear wheel drive
Това лесно може да се провери дали наистина е така или е някоя градска легенда.
Човекът който е създал и потдъжа Сааб клуба работи първо в "Грифин"а сега в "Скандинавиа моторс" - вносителя на Сааб за България и продава въпросните нови коли.
То ще излезе, че моята кола дето е на 10 и кусур години прави по-малко проблеми от чисто нова.
п.с. Интересен ми е тоя момент- "писна му и им я върна" , доколкото знам автомобилите си имат гаранция, изминати километри, за определен период от време и т.н. (според условията на марката), като покаже дефекти се остраняват. Та караш си една година, прави проблеми няколко да речем, и какво-отиваш, връщаш и ти дават парите обратно?
Човекът който е създал и потдъжа Сааб клуба работи първо в "Грифин"а сега в "Скандинавиа моторс" - вносителя на Сааб за България и продава въпросните нови коли.

То ще излезе, че моята кола дето е на 10 и кусур години прави по-малко проблеми от чисто нова.

п.с. Интересен ми е тоя момент- "писна му и им я върна" , доколкото знам автомобилите си имат гаранция, изминати километри, за определен период от време и т.н. (според условията на марката), като покаже дефекти се остраняват. Та караш си една година, прави проблеми няколко да речем, и какво-отиваш, връщаш и ти дават парите обратно?

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Колеги тоя спор никога няма да свърши чисто и просто БМВманиак няма да си купи Сааб и обратното така че тия факти които изнасяте са непонятни за БМВманиаците 


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
GRIPEN , Андрей е въпросния човек за когото спомена ,нали ?
Много точен човек ,имаме си уваженията с него - той наистина знае и може да каже за въпросната кола ...
Моето лично мнение относно тази марка е ,че това са автомобили за строги индивидуалисти.Много технологии ,като цяло ползвани в автомобилите им са "своего рода", характрерни само за СААБ ,което ги правеше уникални
Знам ,как ми изхвръкнаха очите ,като видях на 900 как му се отваря предния капак, то не са чупи,то не са салта ,докато се отвори
Или пък как задната врата се отваря с част от тавана и пода и покрай убийствените панти на вратите ,видях едни пружини,които така придръпват вратата на затваряне,че ако ръката ти е там,където не трябва ,може да се разделиш с нея ,както вещиците на гелотината ,по време на Френската иквизиция
Изобщо много са странностите,но факта е един и той е ,че са наистина здрави автомобили.
Аз обаче си мисля следното - ТЕ са се насочили към принудителното пълнене още в началото на 70-те и така до ден днешен ,се доразвиват и усъвършенстват в тази посока.Тази философия обаче не е нашата
Някой спомена за предното предаване - аз също мисля,че от предно предаване + турбо пълнене + сериозна маса на автомобила няма и няма да има по-грешна философия и изпълнение.
Возил съм се в 9000 и то в добро състояние и смея да твърдя ,че не е на нивото на комфорта на Е34 - здрав , нито като возене, особенно пък за стабилност и точност при смяна на посоките
Има още един момент - 9000 на СААБ с Крома на Фиат, с Тема на Ланча и 164 на Алфа Ромео излизат на една платформа по някаква договореност между фирмите.Това не им прави чест ,според мен - до май месец 1984 година ,когато модела 9000 вижда бял свят ТЕ не са имали модел в горния автомобилен сегмент на пазара.Те нямат опит до момента и от сътрудничеството с Италианците, в началото са ползвали цели елементи по автомобилите,на готово от автомобилите в онази южната страна ... Така като гледате господа , 5 вратия червен CSE на снимката ,не ви ли напомня формата му на Кромата - веднага насочвам - отстрани купето със задната масивна колона и задно стъкло си е абсолютно ФИАТ
Това ,което казвам са точни факти,нищо не си измислям.
Аз лично ако случайно си купя такава кола ще бъде фейслифт 900.Истинска Шведска концепция - нищо с нищо с друг автомобил,наистина много здрав ...
БМВ и СААБ са две фирми с много различни виждания по отношение на втомобилите,трябва човек да покара едната,после другата ако не може да си я избере по всякакъв друг начин.Който обича БМВ ,няма да седне в СААБ и обратното
Георги Пенчев

Много точен човек ,имаме си уваженията с него - той наистина знае и може да каже за въпросната кола ...
Моето лично мнение относно тази марка е ,че това са автомобили за строги индивидуалисти.Много технологии ,като цяло ползвани в автомобилите им са "своего рода", характрерни само за СААБ ,което ги правеше уникални

Знам ,как ми изхвръкнаха очите ,като видях на 900 как му се отваря предния капак, то не са чупи,то не са салта ,докато се отвори

Или пък как задната врата се отваря с част от тавана и пода и покрай убийствените панти на вратите ,видях едни пружини,които така придръпват вратата на затваряне,че ако ръката ти е там,където не трябва ,може да се разделиш с нея ,както вещиците на гелотината ,по време на Френската иквизиция

Аз обаче си мисля следното - ТЕ са се насочили към принудителното пълнене още в началото на 70-те и така до ден днешен ,се доразвиват и усъвършенстват в тази посока.Тази философия обаче не е нашата

Возил съм се в 9000 и то в добро състояние и смея да твърдя ,че не е на нивото на комфорта на Е34 - здрав , нито като возене, особенно пък за стабилност и точност при смяна на посоките

Има още един момент - 9000 на СААБ с Крома на Фиат, с Тема на Ланча и 164 на Алфа Ромео излизат на една платформа по някаква договореност между фирмите.Това не им прави чест ,според мен - до май месец 1984 година ,когато модела 9000 вижда бял свят ТЕ не са имали модел в горния автомобилен сегмент на пазара.Те нямат опит до момента и от сътрудничеството с Италианците, в началото са ползвали цели елементи по автомобилите,на готово от автомобилите в онази южната страна ... Така като гледате господа , 5 вратия червен CSE на снимката ,не ви ли напомня формата му на Кромата - веднага насочвам - отстрани купето със задната масивна колона и задно стъкло си е абсолютно ФИАТ

Аз лично ако случайно си купя такава кола ще бъде фейслифт 900.Истинска Шведска концепция - нищо с нищо с друг автомобил,наистина много здрав ...
БМВ и СААБ са две фирми с много различни виждания по отношение на втомобилите,трябва човек да покара едната,после другата ако не може да си я избере по всякакъв друг начин.Който обича БМВ ,няма да седне в СААБ и обратното

Георги Пенчев
Да за Андрей говоря и наистина човека няма грешка.
Основна движеща сила на Сааб общността в България бих казал. Винаги готов да помогне с каквото може.
Останалото за марката. За съжаление такава е съдбата на малките производители, правят какво ли не да не отидат в небитието, съвместни разработки с италиянци, сега под крилото на GM - американци ги мачкат и налагат идиотските си идеи за всичко- модели, управление на фирмата и тн. и тн.
Има много интересни факти покрай марката, например до 1998г нямат дизелов двигател в нито един от моделите си. Те и сега не произвеждат такива а вземат от други производители. Кубатурата на бензиновите им 2.0 и 2.3 е една и съща до последния кубик от 30-тина години. Двигателят на този 900, който споменаваш е монтиран надлъжно, като съединителя е отпред (от странта на радиатора). Контактният ключ не на таблото а между седалките, до ръчната и тн.
Уникалността и нестандартните решения са една част от нещата, които са ни привлекли и сме фенове на марката. Някъде бях чел, че Сааб е марката на индивидуалистите, особняците и чешитите.
Остава надеждата за по-добри времена и задължително извън GM семейството.
Та който си е фен на БМВ наистина няма да вземе Сааб и обратното
също е валидно.
п.с. М/у другото това за турбо+предно- скоро ще се появи модел 9-3 "Black Turbo" 300 к.с + 4х4 задвижване. Някой неща ще се променят към по-добро:winky:
Капака

Основна движеща сила на Сааб общността в България бих казал. Винаги готов да помогне с каквото може.

Останалото за марката. За съжаление такава е съдбата на малките производители, правят какво ли не да не отидат в небитието, съвместни разработки с италиянци, сега под крилото на GM - американци ги мачкат и налагат идиотските си идеи за всичко- модели, управление на фирмата и тн. и тн.

Има много интересни факти покрай марката, например до 1998г нямат дизелов двигател в нито един от моделите си. Те и сега не произвеждат такива а вземат от други производители. Кубатурата на бензиновите им 2.0 и 2.3 е една и съща до последния кубик от 30-тина години. Двигателят на този 900, който споменаваш е монтиран надлъжно, като съединителя е отпред (от странта на радиатора). Контактният ключ не на таблото а между седалките, до ръчната и тн.
Уникалността и нестандартните решения са една част от нещата, които са ни привлекли и сме фенове на марката. Някъде бях чел, че Сааб е марката на индивидуалистите, особняците и чешитите.

Остава надеждата за по-добри времена и задължително извън GM семейството.
Та който си е фен на БМВ наистина няма да вземе Сааб и обратното
също е валидно.

п.с. М/у другото това за турбо+предно- скоро ще се появи модел 9-3 "Black Turbo" 300 к.с + 4х4 задвижване. Някой неща ще се променят към по-добро:winky:
Капака



Последна промяна GRIPEN на 23 Фев 2007, 20:26, променена общо 9 пъти
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани