регистрация след 01.01.2007

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1481
Регистриран на: 23.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc

Мнение от _BoBI_ » 16 Дек 2006, 14:47

Дано прага на акциза е над 200 коня :mhihi:
понеже според мен 163 коня е краино остаряло като изискване понеже което и ново средно БМВ да хванеш си е над тези стоиности, колите стават по-сигурни, по-стабилни и по-тежки, по-пъргави и тн трябва и законите да се променят спрямо обстановката след 10 години няма да има БМВ под 160 коня сигурно :mhihi:
Даже ми е странно още понеже ацкиза е такса за вредна или луксозна стока която се внася е да обаче те колите не се внасят от никаде понеже сме едно цяло :) то нама граници какво внасяне...
Мисля, че както и да го смятате 3000 лева като досега ти беше ДДС-то на една 320-ка (грубо) каквито и такси да се платят ще е по-изгодно от ДДС-то
Бензина ще скочи най-вероятно доста...
Като имаш пари какво ти пука и 4 лева да е литара ти е все тая догоре моля, довиждане-дребни кахъри за някой хора :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.12.2005

Мнение от kluves » 16 Дек 2006, 15:33

не би трябвало да има акциз изобщо,тък като акциза за коли е митнически сбор,оттам следва да се плати ддс и да се подаде митническа декларация,което пък противоречи на идеята за общи граници и една държава.говоря за коли от ЕС.все едно да купувате кола от пловдив и да я регистрирате в софия.нали така се ограничава и пазара старите членове,един от големите кярове от новите страни членки.сега не казвайте че бг е малък пазар за бмв.да,но сложете десет такива новоприети държави,добавете мерцедес,ауди,фауве,порше,лендровър и си стана пазар интересен на всеки.

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 16 Дек 2006, 17:48

А бе не ви ли писна да го мислите :mhihi: :mhihi: :mhihi: Още една седмица остана (щото другата ще я прекараме в пиене :mhihi:) Още малко. Пък като ни преебат няма да ни е за първи път, така че дреме ми. Аз нали си имам кола :mhihi: :mhihi: :mhihi: Дреме ме ми за тия дето от 2 години все си викат "кът доди 2007 шъ си земъ кола с 1000 лева по-малко" :shock: Ми то на мен ми отиват минимум 300 лв. на месец за колата :mhihi: :mhihi: :mhihi: Като го спестя т'ва ДДС голям праз :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 16 Дек 2006, 19:01

zAcK написа:А бе не ви ли писна да го мислите :mhihi: :mhihi: :mhihi: Още една седмица остана (щото другата ще я прекараме в пиене :mhihi:) Още малко. Пък като ни преебат няма да ни е за първи път, така че дреме ми. Аз нали си имам кола :mhihi: :mhihi: :mhihi: Дреме ме ми за тия дето от 2 години все си викат "кът доди 2007 шъ си земъ кола с 1000 лева по-малко" :shock: Ми то на мен ми отиват минимум 300 лв. на месец за колата :mhihi: :mhihi: :mhihi: Като го спестя т'ва ДДС голям праз :mhihi: :mhihi: :mhihi:


дръжки...
да не мислиш, че като се събудим на 2ри януари (защото, аз лично мисля да поспя 2 дни след Нова :mhihi: ), ще сме ПРОСВЕТЕНИ и ще знаем ИМА ли, НЯМА ли акциз и т.н. Според мен още дълго ще се проточи. :roll:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 16 Дек 2006, 20:09

Мда доста се писа по темата (не че ме интересува) но ако въпросът
се разгледа от чисто икономически аспект за всеки е ясно, че след
приеманете на страната в Евросъюза мито и акциз НЯМА да има не
мога да разбера защо се спекулира непрекъснато по темата. Всеки
който поне малко е запознат с термина двойно данъчно облагане ще
се съгласи с мен. Това си е мое мнение, чесно казано мисля по
въпроса теоретично а не съм говорил с някой който има вътрешна
информация, явно нещата се забавят за да може да се спекулира по
темата и някои самозабравили се и много-повярвали си "вносители"
на возила втора употреба да намажат за последно.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.12.2005

Мнение от kluves » 16 Дек 2006, 21:36

zAcK написа:А бе не ви ли писна да го мислите :mhihi: :mhihi: :mhihi:Ми то на мен ми отиват минимум 300 лв. на месец за колата :mhihi: :mhihi: :mhihi: Като го спестя т'ва ДДС голям праз :mhihi: :mhihi: :mhihi:

да де,ама мен точно ддс-то не ме вълнува,а акциза щот искам да сменя джипа,а бензиновия 4,4 има акциз около 10-15 бона.мани го ддс-то.за акциза е болката.

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 16 Дек 2006, 21:40

Основния принцип на европейския съюз е свободен трансфер на стоки.Тоест единственото където може да се играе е екотакси и такса регистрация.Полша се опита да се прави на интересна,но така я подкастриха,че едва ли някой ще повтори.Друг е въпроса,че втория основен принцип-свободен трансфер на работна ръка не се спазва

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 16 Дек 2006, 22:26

Така като ви слушам работата намирисва на Е34 с М30B35 матор :mhihi: :mhihi: :mhihi: или някой E32 :mhihi: и после врум врум :mhihi:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 23.02.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 550d xdrive

Мнение от petio » 20 Дек 2006, 1:14

Не забравяйте за ограничението в годините! До 5 години free, над 5 години скастряне- пример. Според мен нещата няма да останат хептем без нищо. Това е солиден приход за хазната и държавата няма да се лиши от него току така! Лично мое мнение.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 20 Дек 2006, 1:30

Скастрянето ще бъде откъм годишни данъци според мен но ще е несравнимо със сегашния рекет. Няма причина Ханс да може да отиде и да си купи кола 300 коня и да си я кара в Германия а ако я купя аз да трябва да дам на държавата 12000 евро. Това е просто смешно и съм убеден че ще отпадне - може да не е веднага от 1ви януари, може и след съдилища и разправии с ЕС но няма бъдеще за такива правила в обединена Европа :)

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Re: регистрация след 01.01.2007

Мнение от viper » 20 Дек 2006, 11:45

DA WOLF написа:от нова година коли внесени от EU ще се пререгистрират директно в нашите отделения на кат само че задължителни ще са оригиналните документи на колата от покупката, талона, и ПРЕГЛЕДА който трябва да е ВАЛИДЕН било то пикел за австрия тюф за германия и т.н....новина от кухнята на КАТ враца- днес е пристигнала официалната заповед до началникъ :mhihi:
пс.чакайте а паднат цените от нова годин :mhihi:


Това доста оскъпява така любимите ни Е30/Е34/Е36 - погледнете колко струва кола с изтекъл ТЮФ и такава с валиден... Разликата не е за подценяване. А и като се замисли човек, евтините коли няма да са смислени за внос.
Например, свястна Е30ка с ТЮФ се купува за минимум 800 евра, 600 евра да отидеш да я вземеш и да се върнеш с нея, около 700 лева ЕКО такси, регистрация и ГО... И на финала си на над 3000 лева - тоест колкото можеш да си я купиш в България... Като разбира се, цената не включва риска да попаднеш на някой кокошарник :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 20 Дек 2006, 11:54

разлика ще има мисля
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 20 Дек 2006, 16:21

За старите коли спадането ще е още по осезаемо според мен понеже измисленото ДДС което се плащаше до момента представлява по-голямата част от цената на такива евтини коли . На по-новите и скъпи спадането няма много да се забележи - от 30000 примерно на 28000. Това спадане ще е по-малко като процент от варирането на цените между различните оферти за подобрни автомобили на пазара.


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: регистрация след 01.01.2007

Мнение от sonny » 20 Дек 2006, 16:51

viper написа:
DA WOLF написа:от нова година коли внесени от EU ще се пререгистрират директно в нашите отделения на кат само че задължителни ще са оригиналните документи на колата от покупката, талона, и ПРЕГЛЕДА който трябва да е ВАЛИДЕН било то пикел за австрия тюф за германия и т.н....новина от кухнята на КАТ враца- днес е пристигнала официалната заповед до началникъ :mhihi:
пс.чакайте а паднат цените от нова годин :mhihi:


Това доста оскъпява така любимите ни Е30/Е34/Е36 - погледнете колко струва кола с изтекъл ТЮФ и такава с валиден... Разликата не е за подценяване. А и като се замисли човек, евтините коли няма да са смислени за внос.
Например, свястна Е30ка с ТЮФ се купува за минимум 800 евра, 600 евра да отидеш да я вземеш и да се върнеш с нея, около 700 лева ЕКО такси, регистрация и ГО... И на финала си на над 3000 лева - тоест колкото можеш да си я купиш в България... Като разбира се, цената не включва риска да попаднеш на някой кокошарник :mhihi:


Ей тука съм на 00% зад тбе :mhihi: Тоест твоето мнение.

Колите които имат реални документи и прегледи по европата са в пъти по-скъпи от колите в БГ в момента. Знаете ли, че колите които идват от Италия са с документи за старо желязо? Те са бракувани в страната си. Колите които са в Австрия са само за кспорт, те нямат прегледи и по техните стандарти, такъв немогат да минат. Ако искате е34 от италия без преглед плащат там 200 евра и я получавате. А ко искате е34ка с преглед от австрия, ще платите поне 2500 евра.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 20 Дек 2006, 16:55

сони до известна степен си прав ама разликата е много голяма дето си писъл
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook