Я да ви подразня качествено...
Модератор: Общи модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- iv0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 11.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е60 535d
Защо да не е в България? В София съм виждал поне 5 м5-циMaXimal написа:Само не разбрах това в България ли е или си попаднал на тези снимки в интернет?
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
С риск да ме убиете с камъни. И въпреки че съм голям фен на марката. Мога ли да кажа че изобщо не ми харесва отвътре.naskoksan написа:В ХАмериката...
по-късно и в Европата!

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Лично аз предпочитам SMG-то 


"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
a
славянко и аз съм на това мнение.
аз като в е34-то не мога да се почуствам в никоя друга кола.
в е65 също е готино и в е60 но просто детайлите са прескочени по ефтиничко е.
пък и това дето не ги боядисват отвътре е престъпление.
но иначе м5 с ръчка е много добре
американците знаят кво се прави с колите.
аз като в е34-то не мога да се почуствам в никоя друга кола.
в е65 също е готино и в е60 но просто детайлите са прескочени по ефтиничко е.
пък и това дето не ги боядисват отвътре е престъпление.
но иначе м5 с ръчка е много добре
американците знаят кво се прави с колите.
измама има тук! УУУУУУУУУУУУУУУУУ!
ps. едни ентусиасти сте ми и виеее .. 10 снимки пусна човека, не може да схванете за каквот става въпрос! Още на първата е ясно, че е Е60 М5 stick shift. Ма мноо ефтинджос оборудването .. и стелките не сложили, слюдичката на dead pedal-а не махнали . . за прага да не говорим.
другата по-такаа идва .. някой бързал да се поф'али с warehouse-а 

ps. едни ентусиасти сте ми и виеее .. 10 снимки пусна човека, не може да схванете за каквот става въпрос! Още на първата е ясно, че е Е60 М5 stick shift. Ма мноо ефтинджос оборудването .. и стелките не сложили, слюдичката на dead pedal-а не махнали . . за прага да не говорим.


- dinko_sd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 31.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330Cd
- Мечтае да кара: F10 M5
- Детайли за колата: Stock.
Ми първоначално всеки би се объркал (ако не забележи естествено dead-pedal-а) с тез педали от Е30 насам
За първи път като видях Z8 на живо и си направих труда да погледна и .. о да - същите педали
Крайно време е поне за М сериите да има и педали с логото и оформлението като на dead-pedal-а (на български - подложката за левия крак ако се не бъркам) 



- Memphys
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: MemphysVille
- Пол: Мъж
- Кара: само Е30-ски
GECATA BMW написа:Лично аз предпочитам SMG-то
Май и аз, щот съм карал такъв тип кола и си е манийка, въпреки че съм си за механиката тез нови технологии... Лудница неква и кат се има предвид че командваш 507 метални звера стаа малиииииииииииииии, щот тая дет я карах беше Мерцедес С купе, 1800 сс
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Maре мен тея педали страшно ме кефят:) Нека са стари, но носят духа на марката! А за усещането - всеки модел на БМВ носи уникално усещане, това си е така - Е30, Е34 и т.н. - всеки си има свое усещане! Хубаво е човек да може да си позволи да паркира в гаржа максимално много модели, пожелавам ви го на всички 

BMW only!
Turturelo написа:измама има тук! УУУУУУУУУУУУУУУУУ!
ps. едни ентусиасти сте ми и виеее .. 10 снимки пусна човека, не може да схванете за каквот става въпрос! Още на първата е ясно, че е Е60 М5 stick shift. Ма мноо ефтинджос оборудването .. и стелките не сложили, слюдичката на dead pedal-а не махнали . . за прага да не говорим.другата по-такаа идва .. някой бързал да се поф'али с warehouse-а
слюдата? аз мисля че дед-педъла си изглежда така
а за ефтинджос- тази кола изглежда да има доста екстри- виждам м-седалки със активен съпорт и вентилация... и двете са екстри дето не ги купуват много много...
само не мога да видя дали има хедс-ъп дисплей щото а-пилар-а пречи...
таз кола има два проблема - че под лоста за скоростите се крие същата тромава и мека трансмисия като във е39 м5 и че дсц-то не може да се изключи напълно а мдм-а му свършва търпението много бързо....
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
alx написа:Turturelo написа:измама има тук! УУУУУУУУУУУУУУУУУ!
ps. едни ентусиасти сте ми и виеее .. 10 снимки пусна човека, не може да схванете за каквот става въпрос! Още на първата е ясно, че е Е60 М5 stick shift. Ма мноо ефтинджос оборудването .. и стелките не сложили, слюдичката на dead pedal-а не махнали . . за прага да не говорим.другата по-такаа идва .. някой бързал да се поф'али с warehouse-а
слюдата? аз мисля че дед-педъла си изглежда така
а за ефтинджос- тази кола изглежда да има доста екстри- виждам м-седалки със активен съпорт и вентилация... и двете са екстри дето не ги купуват много много...
само не мога да видя дали има хедс-ъп дисплей щото а-пилар-а пречи...
таз кола има два проблема - че под лоста за скоростите се крие същата тромава и мека трансмисия като във е39 м5 и че дсц-то не може да се изключи напълно а мдм-а му свършва търпението много бързо....
не изглежда така dead pedal-а. На едната кола е със слюда, на другата без.
Едната кола е с хубави седалки, другата е без.
Не ти трябва a-pillar-а за да видиш head up display - търси копчето .. или с прости думи - НЯМА!

относно DSC-то .. има вариант да го махнеш! Относно трансмисията .. не съм карал още stick shift .. относно Е39 М5 мисля, че отговаря на философията на колата.. бърз комфорт, а не хард кор CSL style!
Turturelo написа:не изглежда така dead pedal-а. На едната кола е със слюда, на другата без.
Едната кола е с хубави седалки, другата е без.
Не ти трябва a-pillar-а за да видиш head up display - търси копчето .. или с прости думи - НЯМА!![]()
относно DSC-то .. има вариант да го махнеш! Относно трансмисията .. не съм карал още stick shift .. относно Е39 М5 мисля, че отговаря на философията на колата.. бърз комфорт, а не хард кор CSL style!
хм.. аз пък си мисля че е от светлината- повечето ми синеят.. ма детайли- може и да си прав
мдааа. за копчето на хедсъп-а забравих. даже като ми каза и се сетих че го има...
за трансмисията- въпрос на разбиране. на мене като ми дадат 8000+ червена линия и малко въртящ момент под 3000 оборота и започва да ми се привижда хонда с2000 трансмисия - щрак, щрак ... късо и телепатично (затова и смг-то мисля че е най-добрия вариант за тази кола) а не онова дългото и мекото дето е във е39 м5. пък и там таз трансмисия си е на мястото- в8 е значително по-муден и се усеща по-комфортно във ниските и не придава толкова спортни нотки... е39 м5 ми е като луксозна кола с мускули, докато е60 м5 ми е малко мотоциклетно... аз и другаде съм казвал че поне за мене е60 м5 със ръчни скорости става само ако скоростите са на лостче 1ва надолу и останалите 5 нагоре ...

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани