Конкурс за дизайн "БМВ - автомобил от бъдещето"
Модератор: Общи модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- THUNDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 8.08.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: vRS
krika написа:E значи тука никой няма право да критикува щото не сме предали проект...
Не си ме разбрал



Относно линията в дизайна на новите модели на БМВ (да речем през следващите 20 години), ще бъде много трудно, да не кажа невъзможно, да се запазят НЕобтекаемите форми на класиките (2002, e24, e30 и т.н.) и това ще бъде едно от сериозните предизвикателство за дизайнерския екип...
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Аз не мисля така. Новото Порше 997 отново се позавърна към ретро формата и хората го приветстваха като доста сполучливо. Новите модели са доста НЕтипични като цяло за БМВ и една РЕТРОспекция би съживила според мен доста дизайна на колите. Но както каза всичко си е "Гешмак захен" т.е. въпрос на личн вкус.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- dinko_sd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 31.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330Cd
- Мечтае да кара: F10 M5
- Детайли за колата: Stock.
THUNDER:
Това че са им навъсени муцунките не значи че не са обтекаеми
Много отдавна в една тема се коментираше че Е30 М3 има по-малък коефицент на челно съпротивление от Порше 928 примерно (разликата в муцунките им е фрапантна)
А по темата бих казал че и трите труда са много добри според мен и тези хора които са ги създали трябва да бъдат насърчавани
Относно линията в дизайна на новите модели на БМВ (да речем през следващите 20 години), ще бъде много трудно, да не кажа невъзможно, да се запазят НЕобтекаемите форми на класиките (2002, e24, e30 и т.н.) и това ще бъде едно от сериозните предизвикателство за дизайнерския екип...
Това че са им навъсени муцунките не значи че не са обтекаеми

Много отдавна в една тема се коментираше че Е30 М3 има по-малък коефицент на челно съпротивление от Порше 928 примерно (разликата в муцунките им е фрапантна)
А по темата бих казал че и трите труда са много добри според мен и тези хора които са ги създали трябва да бъдат насърчавани

- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Не мисля че е толкова важен коефициента на въздушно съпротивление. В смисъл че дали е 0.29 или 0.32. За спортен автомобил дори идеята е да има насочване на въздушната струя което да води до увеличаване на прилепването на автомобила - крила спойлери престилки. Жертва се тоя коефициент за сметка на по-добра стабилност - Ферари Ф50 примерно има коефициент над 0.5. И аз смятам че в някоя следваща генерация - надявам се да е по-скоро БМВ ще се върнат към традициите си и ще възродят акулската си физиономия, с което не искам да кажа че сегашните модели не ми харесват 

- THUNDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 8.08.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: vRS
AlibiTu написа:Аз не мисля така. Новото Порше 997 отново се позавърна към ретро формата и хората го приветстваха като доста сполучливо...
Съгласен, но се опитваме да погледнем 20-ина години напред, когато Cd-то ще има още по-съществено значение и "акулските" форми


- dinko_sd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 31.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330Cd
- Мечтае да кара: F10 M5
- Детайли за колата: Stock.
Съгласен, но се опитваме да погледнем 20-ина години напред, когато Cd-то ще има още по-съществено значение и "акулските" форми поклон в масовите модели на БМВ, според мен, ще са история Confused ...
А може и да не са

И се надявам да не са

dinko_sd написа:Съгласен, но се опитваме да погледнем 20-ина години напред, когато Cd-то ще има още по-съществено значение и "акулските" форми поклон в масовите модели на БМВ, според мен, ще са история Confused ...
А може и да не са![]()
И се надявам да не са
Дано бъдещите БМВта нямат нищо общо с тези концепти

- dinko_sd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 31.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330Cd
- Мечтае да кара: F10 M5
- Детайли за колата: Stock.
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Според мен е напълно възможно да се интегрира акулска предница която изобщо да не вреди на коефициента на съпротивление дори напротив. Всичко е въпрос на дизайнерско решение. Тоя цикъл в модерната тенденция е като с дрехите и обувките - тая година отново ще се носят остри обувки, за разлика от миналата когато беше модерно да си кубета, а по миналата пак бяха острите 

- dinko_sd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 31.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330Cd
- Мечтае да кара: F10 M5
- Детайли за колата: Stock.
MaXimal
На това...
... и това
Малко офтопик и от мен:
Тези концепти имат нещо общо с единичката според мен, а и на единичката бъбречетата са малко напред, мънининко се цупи
ОФтопик: На кое викаш навъсена муцунка?
На това...
... и това
Малко офтопик и от мен:
Тези концепти имат нещо общо с единичката според мен, а и на единичката бъбречетата са малко напред, мънининко се цупи

- dinko_sd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 31.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330Cd
- Мечтае да кара: F10 M5
- Детайли за колата: Stock.
а
аз гледах в ауто билд един българин дизайнер прави проект на 2002ти.
тия футуристичните нещо не са ми на сърце.
американците наистина се върнаха към корените си, като камаро, чарджър. и не се получава лошо.
тия футуристичните нещо не са ми на сърце.
американците наистина се върнаха към корените си, като камаро, чарджър. и не се получава лошо.
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани