Новото Mini

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 16 Авг 2006, 16:16

Абе предно, задно, ново, старо . . . да сменят тоз 'алтернативен' интериор и с удоволствие бих се метнал в Мини.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 16 Авг 2006, 17:10

WeiSTD написа:Абе предно, задно, ново, старо . . . да сменят тоз 'алтернативен' интериор и с удоволствие бих се метнал в Мини.


Мисля че точно в този сегмент този тип интериор е много модерен.Аз лично не бих се метнал в такава кола.



Ето малко големи снимки http://seriouswheels.com/top-2007-Mini- ... oper-S.htm
Изображение

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 16 Авг 2006, 20:21

lowdriver написа:
Turturelo написа:Компресорът го махнаха заради разхода на гориво и намаляващата мощност на високи обороти.

Дали, Владо? :winky:
Дали пък този отговор (вярвам, че това е и официалната позиция на БМВ АГ) не е за пред
обществеността, а замяната, всъщност, да се дължи на икономически интереси (предположение)..
Дефакто, това ние никога няма да го разбереме... :)
По-горното ми "налучкване" се дължи на фактите, а именно официалните технически
характеристики на "старото" Мини С, при което максималната мощност се достига при 6000 об/мин
срещу 5500 об/мин при новото (в което няма нищо лошо, разбира се, но обезмисля твърдението за
намаляваща мощност на "компресорния" двигател при високи честоти на въртене). Ако съдиме, обаче,
по не една и две извадки от измервания на "дино"-стенд, нещата седят по по-различен начин-
максималната мощност се достига дори при 6500 об/мин и се "задържа" до близо 7000 об/мин.
Друг въпрос е, че и мощността излиза "мааалко" повечко, от колкото се споменава в техничеките
характеристики...(тук е момента,за сетен път, да благодарим на мюншенските инженери) :D
Ето и един диношиит на Мини С 163 к.с.-версия, който изненадва приятно собственика си.
(преди и след поставянето на JCW пакета, стойностите са на задвижващите колела)
http://www.mountrossa.sytes.net/auto/MI ... W_1024.jpg


имах служебен Cooper S преди време. Повяравай ми не искаш да му сипваш ти бензин.. Правил съм Русе - София среден разход 14.1, със същото каране моя Golf 1.8T дава 9.5 на 100. Отделно Cooper S-а след 160-170 го няма никакъв. След 200 е умрял отвсякъде. За разлика от това новия Cooper S има значително по-малък разход и лично го карах с 230 (по километраж), можеше и още.
Дали е медийна измама .. I don't think so.
Това, което писах като информация от инжинера на двигателя, който е далеч от медийните глупости. Така или иначе двигателя на Cooper S не беше рожба на BMW, докато този е изцяло техен.
Относно дайно графа не е ясно какво има правено по тази кола, която замерват. Достатъчно е една генерация да има и конете ще излязат други. Няма вариант BMW да не вадят истинските стойности, а занижени такива.

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 16 Авг 2006, 20:24

MaXimal написа:Мисля че точно в този сегмент този тип интериор е много модерен.Аз лично не бих се метнал в такава кола.


MINI Brand Behaviour .. интериора е съобръзен с хората, които харесват този автомобил, а това е различна категория и няма друг марка, която да предлага автомобил за тези ърбан диско пийпъл..

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 16 Авг 2006, 23:18

Turturelo написа:...

Интересно...
Остава, значи, да пожелаем на новият двигател да надмине "компресорният" си събрат
(който, впрочем, печели 1-во място за International Engine Of 2003, категория "1.4-1.8л"). :winky:
Колкото до дино-извадката, то тя е от напълно сток двигател...затова споменах, че резултатите
са били приятна изненада за собственика. Ето и неговите думи :
In the graph below, the lower lines are from the base run we made back on 6/23/03. for a base line Mr Bean pulled a respectable 153 HP at the wheels (188 Hp at the crank, allowing for 20% drive line loss) which is pretty impressive sine the MINI Cooper is rated at 163HP at the crank.

;)
Изображение
Driver's Racing Team

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 20 Авг 2006, 11:50

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 12.08.2006
Местоположение: Дулово

Мнение от bmw maniaka » 31 Авг 2006, 17:50

МИНИТО по принцип е добра кола !!! И с този модел стават още по добри!! 8) 8)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1070
Регистриран на: 20.01.2005
Местоположение: у вкъщи
Пол: Мъж
Кара: мел
Мечтае да кара: танк

Мнение от XaMaB » 31 Авг 2006, 19:49

ето ви едно японско мини :mhihi:
Изображение
Кой ми затри подписа, за неспазване на правилата, при условие че подписа ми беше по-стар от правилата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 5.04.2006

Мнение от sleepwalker » 31 Авг 2006, 22:57

:mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 01 Сеп 2006, 8:04

XaMaB написа:ето ви едно японско мини :mhihi:


...което не е стриит легъл :mhihi: и никога няма да се произвежда сериино. :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1070
Регистриран на: 20.01.2005
Местоположение: у вкъщи
Пол: Мъж
Кара: мел
Мечтае да кара: танк

Мнение от XaMaB » 01 Сеп 2006, 16:21

Ама поне е със задно :mhihi:
Кой ми затри подписа, за неспазване на правилата, при условие че подписа ми беше по-стар от правилата

Предишна

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook