Поведение на неандерталец С4565..
Модератор: Общи модератори
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
sieg написа: Правилник... ОК.
1. Според правилника, в извънградско движение, при наличието на 3 или повече от 3 ленти в едната посока, автомобилът може да избира в коя от тях да се придвижва.
3. Според правилника не може да се използват светлини за такива цели.
Мисля че мога да поправя малко колегата:
1. Извънградско при наличие на 3 или повече ленти може да се кара в която си ибереш лента, но не и най-лявата - тя е само за изпреварвания и заобикаляния. На магистрала (а нашите са с 2 ленти за движение + 1 аварийна ) и в тунел с светлинни обозначения позволяващи движението в даденото платно (светофари) може да се движиш където си поискаш (без аварийното платно).
3. А според правилника дългите светлини само за присветкане против ченгета ли се използват???
Разрешено е използването на дългите светлини за "присветкане" от сорта другия да си изключи същите и за др. предупреждения за настещно идващия автомобил, но в момента не мога се сетя.
P.S.
И още нещо, не взимам позиция по случая, но когато някой иска да си счупи главата дайте му път не е нужно да стават "грозни гледки" по пътищата. Представете си че човека до шофера му има нещо и бързат за болница или подобно нещо, а вие си казвате "Е нема пък да се мръдна, аз си карам по правилника!"
Kris написа:sieg написа: Правилник... ОК.
1. Според правилника, в извънградско движение, при наличието на 3 или повече от 3 ленти в едната посока, автомобилът може да избира в коя от тях да се придвижва.
3. Според правилника не може да се използват светлини за такива цели.
Мисля че мога да поправя малко колегата:
1. Извънградско при наличие на 3 или повече ленти може да се кара в която си ибереш лента, но не и най-лявата - тя е само за изпреварвания и заобикаляния. На магистрала (а нашите са с 2 ленти за движение + 1 аварийна ) и в тунел с светлинни обозначения позволяващи движението в даденото платно (светофари) може да се движиш където си поискаш (без аварийното платно).
3. А според правилника дългите светлини само за присветкане против ченгета ли се използват???
Разрешено е използването на дългите светлини за "присветкане" от сорта другия да си изключи същите и за др. предупреждения за настещно идващия автомобил, но в момента не мога се сетя.
Приемам първата поправка, но за втората не съм съгласен. Дългите светлини са за по-добро осветяване на пътя, ако не пречат на другите участници. С тях може да се подава сигнал за даване на предимство, изключване на дълги, доколкото това не е забранено от закона(но не и разрешено напълно). Ако присветнеш пред ченгета, ще ти пишат акт за неправилна употреба на светлини.
sieg написа:Приемам първата поправка, но за втората не съм съгласен. Дългите светлини са за по-добро осветяване на пътя, ако не пречат на другите участници. С тях може да се подава сигнал за даване на предимство, изключване на дълги, доколкото това не е забранено от закона(но не и разрешено напълно). Ако присветнеш пред ченгета, ще ти пишат акт за неправилна употреба на светлини.
Напротив ще ти пишат акт за това че "предупреждаваш" за същите, което не е задължително да е с светлините.
Повярвай ми работя като шофер и доста пъти са ме спирали, което ме накара в всяка кола която карам да имам закон + правилник и да науча правата си и грешките си. М/у другото персонален шофер съм и карам коли които настъпвам доста над позволеното понякога, та знам кое е позволено и кое не.
За мен неправилно преустройващите се шофьори от средна в лява лента са най-голения проблем по магистралата. Не казвам по никакъв начин, че в случая е така! Постоянно някой бавно, мазно и нагло без мигач се преустройва с около 100 - 120 и когато се движиш със 160 - 180 става много неприятно. Тези шофьори са много опасни - вози се, яде сладолед и за да не си убие инерцията решава да те засече. Недейте с тия популиски глупости за ограничението от 130.
И отново да подчертая - Марк, по никакъв начин мнението ми не се отнася до твоя конкретен случай!
И отново да подчертая - Марк, по никакъв начин мнението ми не се отнася до твоя конкретен случай!
Kris написа:sieg написа:Приемам първата поправка, но за втората не съм съгласен. Дългите светлини са за по-добро осветяване на пътя, ако не пречат на другите участници. С тях може да се подава сигнал за даване на предимство, изключване на дълги, доколкото това не е забранено от закона(но не и разрешено напълно). Ако присветнеш пред ченгета, ще ти пишат акт за неправилна употреба на светлини.
Напротив ще ти пишат акт за това че "предупреждаваш" за същите, което не е задължително да е с светлините.
Повярвай ми работя като шофер и доста пъти са ме спирали, което ме накара в всяка кола която карам да имам закон + правилник и да науча правата си и грешките си. М/у другото персонален шофер съм и карам коли които настъпвам доста над позволеното понякога, та знам кое е позволено и кое не.
Къде е записано, че е забранено да предупреждаваш?? Напротив, точно за светлините ще е акта. Не споря, нито се карам, просто искам да ми докажеш че си прав. Отчитам, че имаш повече опит от мен, но докато не ми докажеш нещо, не приемам така думите ти. Цитирай закона, нали го знаеш и го имаш под ръка!
А аз си мислех, че вашият форум е културен, и карат все пак разумни хора в него.
супер, ми да почнем направо да колим. Вие новини не четете ли? Как всеки ден умират деца в коли дет се движат бързо? Щото всички са много бързи и много добри шофери и много яки коли карат....
[/quote]
Постоянно някой бавно, мазно и нагло без мигач се преустройва с около 100 - 120 и когато се движиш със 160 - 180 става много неприятно.
.......... ограниченията са 130
Оставете тоя правилник малко настрана, то е ясно, че никой не го спазва, ама това, което е направил тоя е повече от простотия.
супер, ми да почнем направо да колим. Вие новини не четете ли? Как всеки ден умират деца в коли дет се движат бързо? Щото всички са много бързи и много добри шофери и много яки коли карат....
[/quote]
марк написа: А ако ме бутне отзад или в момента,в който се прибирам в средната лента ... само аз ли ще пострадам... или и той... да не говорим за децата... или изобщо който и да е било. А чашата с кафе? А средни пръсти,размятащи се отвътре? Пиян,дрогиран или просто простак..
Наистина много грозна постъпка от негова страна.До бой съм стигал единствено с таксиметрови шофьори, както знаете те са най големите простаци, спират където им завърне и т.н. ,но най разумното е човек да си сдържи нервите

- Nucl3arDru1D
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2317
- Регистриран на: 16.12.2003
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е30, е36, e39
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: Nuclear Touring
///sasho написа:Той без причина няма да постъпи так.Постави се на негово място както и ти караш с 200 ако някой лйохман пред тебе си кара с 120 в лявата лента и ти му светкаш и свиркаш да се мръдне, а той продължава да си кара с тая скорост и не му пука , как би реагирал ти? Аз също мраза такива които прават същите като твоите действия на пътя.
Малко ти е било , трябвало е да слезне и да те набие , та друг път някой като ти приближава с по голяма скорост отзад да му правиш път преди да ти е пресветнал.

това, че някой се прави на състезател или е нереализиран такъв, по никакъв начин не му дава право да тормози останалите участници в движението със селянията си и комплексираните си проблясъци

всеки кара бързо, но трябва да си прави сметката и да преценява положението без да досажда...
пу д*ба и светльовците и свирчовците

Вие новини не четете ли? Как всеки ден умират деца в коли дет се движат бързо? Щото всички са много бързи и много добри шофери и много яки коли карат....
Новини четем и не ги четем повърхностно. Много елементарно звучи да кажем, че понеже някой кара бързо на магистралата е опасен дивак. Причината за катастрофите много по-рядко е в това, че някой се движи с 30 или дори с 50 км/ч над разрешената скорост по магистралата на фона на пияниците, заспалите тираджии, бесните селяни минаващи на червено и т.н. които са навсякъде по пътищата. И щом сте се хванали за тези 130 да попитам колко от колите, камионите и автобусите в БГ могат да преминат истински технически преглед по западните стандарти? Аз нямам против да карам максимум до 130 обаче тука в средната лента някои карат с идиотски ниска скорост - един пести газ/дизел, друг едва си е сглобил бараката. Така си принуден да караш доста над 130 за да можеш да стоиш предимно в лявата лента.
да, бързото каране е една от основните причини за тежки катастрофи със жертви. Пияниците и т.н. също, но лесно се обвинява другия. Колите ви може и да са бързи, но пътищата ни не са.
Магистралите ни са двулентови. Има коли които не могат да се движат с 150...какво за тях остава да се влачат само в дясна лента зад камионите с 80 ли? Не, затова именно ограниченията са 130км/час, за да могат всички участници в движението да са РАВНОПОСТАВЕНИ. Това че ти си се качил в по-бърза кола не значи, че си по-важен от жигулата, или че ти е позволено повече.
http://incidents.actualno.com/news_69644.html
http://incidents.actualno.com/news_68753.html
http://incidents.actualno.com/news_69075.html
http://incidents.actualno.com/news_69287.html
http://incidents.actualno.com/news_66928.html
http://incidents.actualno.com/news_66138.html
http://incidents.actualno.com/news_66108.html
http://incidents.actualno.com/news_66068.html
Магистралите ни са двулентови. Има коли които не могат да се движат с 150...какво за тях остава да се влачат само в дясна лента зад камионите с 80 ли? Не, затова именно ограниченията са 130км/час, за да могат всички участници в движението да са РАВНОПОСТАВЕНИ. Това че ти си се качил в по-бърза кола не значи, че си по-важен от жигулата, или че ти е позволено повече.
http://incidents.actualno.com/news_69644.html
http://incidents.actualno.com/news_68753.html
http://incidents.actualno.com/news_69075.html
http://incidents.actualno.com/news_69287.html
http://incidents.actualno.com/news_66928.html
http://incidents.actualno.com/news_66138.html
http://incidents.actualno.com/news_66108.html
http://incidents.actualno.com/news_66068.html
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
[/quote]ifcho написа:А аз си мислех, че вашият форум е културен, и карат все пак разумни хора в него.Постоянно някой бавно, мазно и нагло без мигач се преустройва с около 100 - 120 и когато се движиш със 160 - 180 става много неприятно........... ограниченията са 130
Оставете тоя правилник малко настрана, то е ясно, че никой не го спазва, ама това, което е направил тоя е повече от простотия.
супер, ми да почнем направо да колим. Вие новини не четете ли? Как всеки ден умират деца в коли дет се движат бързо? Щото всички са много бързи и много добри шофери и много яки коли карат....
пхахах, баш пък на мен намери да кажеш нещо за новини, замълчи си братле, нищо лично.
Заеби и сдуханата тема, явно никой с никой неможе да се разбере и никой не пише на български език.
Какво му е трудното за разбиране, кара с 180-200 човек, стига някаква кола, свети, тя се отмества и си продължава. Толкова е лесно.

И втория вариант кара с 180-200, стига някаква кола, средни пръсти, свети, клаксони и псувни. Застава пред нея и почва да намалява да засича другия и т.н.= ПРОСТОТИЯ!!!

Брееее , че сложно!

You said: "Time will change!" What if it changes you?
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани