BMW обнови X3
Модератор: Общи модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
не забравяй, че Е92 е изцяло нов автомобил, а X3 LCI е освежаване на модела и съответно не може да е по-различен от предшественика си ..
За пореден път искам да подчертая, че това е маркетингов автомобил - направен, за да реализира продажби. Дизайнът му е съобразен с това, възможно най-много хора (почитатели на други марки) да го харесат и да заграби пазарен дял, което успя безпрецедентно да направи. Като автомобил е изключителен. Функционален, невероятно приятен за каране, бърз и икономичен. Съчетава в себе си реално няколко автомобила. Точно това го прави self seller навсякъде, включително и в България.
Един съвет - препоръчвам Ви да давате обаче мнение за автомобил, когато го видите наживо и имате възможността да го покарате, разгледате подробно .. мисля, че е много по вярно мнението! Аз самия съм си вземал думите много пъти назад за автомобил, които смятам, че е лош или добър, а след като го видя и карам се оказва точно обратното. Пример е самото X3, което не харесвах изобщо като излезе по снимки, продължи да не ми харесва като го видях за първи път, но след като имах възможност да се докосна до него ме зарадва, а след като имах службно такова няколко месеца - меко казано заобичах. Возил съм хора от форума в него и помня, че нямаше недоволни
Същият пример мога да дам с Audi Q7 - на снимки беше ужасно, видях го в Мюнхен месеци преди да излезе - ужасно, но в момента, в които го видях отново в България и карах първото Q7 ме зарадва много, та сега си го харесвам и е една от най-удобните автомобили, които съм карал .. не че няма недостатъци, но и в Maybach и Rolls Royce има ...
За пореден път искам да подчертая, че това е маркетингов автомобил - направен, за да реализира продажби. Дизайнът му е съобразен с това, възможно най-много хора (почитатели на други марки) да го харесат и да заграби пазарен дял, което успя безпрецедентно да направи. Като автомобил е изключителен. Функционален, невероятно приятен за каране, бърз и икономичен. Съчетава в себе си реално няколко автомобила. Точно това го прави self seller навсякъде, включително и в България.
Един съвет - препоръчвам Ви да давате обаче мнение за автомобил, когато го видите наживо и имате възможността да го покарате, разгледате подробно .. мисля, че е много по вярно мнението! Аз самия съм си вземал думите много пъти назад за автомобил, които смятам, че е лош или добър, а след като го видя и карам се оказва точно обратното. Пример е самото X3, което не харесвах изобщо като излезе по снимки, продължи да не ми харесва като го видях за първи път, но след като имах възможност да се докосна до него ме зарадва, а след като имах службно такова няколко месеца - меко казано заобичах. Возил съм хора от форума в него и помня, че нямаше недоволни

Същият пример мога да дам с Audi Q7 - на снимки беше ужасно, видях го в Мюнхен месеци преди да излезе - ужасно, но в момента, в които го видях отново в България и карах първото Q7 ме зарадва много, та сега си го харесвам и е една от най-удобните автомобили, които съм карал .. не че няма недостатъци, но и в Maybach и Rolls Royce има ...
- AIWERA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 19.02.2006
- Местоположение: Лом/София
- Пол: Мъж
- Кара: и си свирка
Turturelo написа:не забравяй, че Е92 е изцяло нов автомобил, а X3 LCI е освежаване на модела и съответно не може да е по-различен от предшественика си ..
За пореден път искам да подчертая, че това е маркетингов автомобил - направен, за да реализира продажби. Дизайнът му е съобразен с това, възможно най-много хора (почитатели на други марки) да го харесат и да заграби пазарен дял, което успя безпрецедентно да направи. Като автомобил е изключителен. Функционален, невероятно приятен за каране, бърз и икономичен. Съчетава в себе си реално няколко автомобила. Точно това го прави self seller навсякъде, включително и в България.
Един съвет - препоръчвам Ви да давате обаче мнение за автомобил, когато го видите наживо и имате възможността да го покарате, разгледате подробно .. мисля, че е много по вярно мнението! Аз самия съм си вземал думите много пъти назад за автомобил, които смятам, че е лош или добър, а след като го видя и карам се оказва точно обратното. Пример е самото X3, което не харесвах изобщо като излезе по снимки, продължи да не ми харесва като го видях за първи път, но след като имах възможност да се докосна до него ме зарадва, а след като имах службно такова няколко месеца - меко казано заобичах. Возил съм хора от форума в него и помня, че нямаше недоволни![]()
Същият пример мога да дам с Audi Q7 - на снимки беше ужасно, видях го в Мюнхен месеци преди да излезе - ужасно, но в момента, в които го видях отново в България и карах първото Q7 ме зарадва много, та сега си го харесвам и е една от най-удобните автомобили, които съм карал .. не че няма недостатъци, но и в Maybach и Rolls Royce има ...
Не всеки има възможност да кара Х3 и Q7, това значи че не трябва да ги коментира по твоите думи! Новият Х3, за който става дума в темата никой от форума досега не го е карал (поне не се е похвалил) - следователно трябва да чакаме да излезе, тези които са го карали да пишат в темата, а другите да гледаме, така ли?
^
странно, защо някой хора разбират какво говоря, други не ..
Идеята ми е, че според мен, за да има човек обективно мнение е редно да е видял всички страни на монетата.
Ако преди няколко години като бях админ можех да кажа дали да пишеш или не по дадена тема тук, сега нямам никакво намерение да го правя. С най-добри чувства исках да бъда безпристрастен, затова дадох два примера с два автомобила, които лично не съм харесвал, а в последствие съм си променил мнението ..

Aiw написа:..
странно, защо някой хора разбират какво говоря, други не ..
Идеята ми е, че според мен, за да има човек обективно мнение е редно да е видял всички страни на монетата.
Ако преди няколко години като бях админ можех да кажа дали да пишеш или не по дадена тема тук, сега нямам никакво намерение да го правя. С най-добри чувства исках да бъда безпристрастен, затова дадох два примера с два автомобила, които лично не съм харесвал, а в последствие съм си променил мнението ..
- pantata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 10.10.2004
- Местоположение: Sofia\Pleven\Sliven
Turturelo твой смирен поклонник
Максимал изобщо не знае с кво се занимаваш предполагам за това не може да те разбере




MaXimal написа:Не,той имаше предвид това,че една кола не може да се прецени без да си я видял на живо и да си я покарал, а не дали имаш пари за нея или не.
- AIWERA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 19.02.2006
- Местоположение: Лом/София
- Пол: Мъж
- Кара: и си свирка
MaXimal написа:Не,той имаше предвид това,че една кола не може да се прецени без да си я видял на живо и да си я покарал, а не дали имаш пари за нея или не.
Много добре го разбрах какво иска да каже. Но ако следваме логиката му никой не трябва да пише по темата, защото никой до сега не е "видял всички страни на монетата" (на новият Х3). Знам, че като покараш дадена кола може да си промениш мнението за нея, но не е нужно да си я карал, за да коментираш външният й вид

Turturelo, знам че не си имал лоши чувства, но просто ти говориш за автомобили, които ВЕЧЕ са на пазара, в темата говорим за предстоящ модел и освен снимките и данните за двигателя няма какво друго да обсъждаме

pantata-1234 написа:Turturelo твой смирен поклонник![]()
![]()
Максимал изобщо не знае с кво се занимаваш предполагам за това не може да те разбере
MaXimal написа:Не,той имаше предвид това,че една кола не може да се прецени без да си я видял на живо и да си я покарал, а не дали имаш пари за нея или не.
Аз Х3 съм карал,но не е кола/джип за мен.На мен ми се кара нещо ниско,спортно и тн.Иначе Х3 е перфектен за българските условия.Може да се катери по тротоари,може и офроуд да се ползва.Зимата е перфектен с хубави гуми.2000 кубуковия двигател е икономичен като за джип и е сравнително бързичък спрямо другите джипове в неговия клас.На мен лично Х3 ми допада повече от Х5.
Х3 не допада на повечето хора заради черните му брони, съвсем друга визия има когато броните са в цвета на купето.Не знам защо БМВ са решили да направят броните от такъв материал и да бъдат черни.Според мен нито за офроуд са удобни нито за нищо,понеже всичко одрано им личи.
П.С. Е вярно бих карал Х3,ноооооо ако е 3.0Sd, черно, м-пакет и 19 цолови джанти или нагоре и най-важното - с много ниско окачване

35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани