F80-М3/F82-М4 - 2014
Модератор: Общи модератори
- kalkana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 28.11.2010
- Местоположение: Varna, Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330Ci
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
3 литра 450 коня 3 турбини ако са верни слуховете,а преди 12-13години 3 литра 0 турбини 343 коня да не говорим за csl-a, не е голям напредак. Не, че и трябват 600-700 коня, но можеше нещо по интересно като мотор да изкарат
.

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
kalkana написа:3 литра 450 коня 3 турбини ако са верни слуховете,а преди 12-13години 3 литра 0 турбини 343 коня да не говорим за csl-a, не е голям напредак. Не, че и трябват 600-700 коня, но можеше нещо по интересно като мотор да изкарат.
Идеята на тия турбини е да няма лаг, не да се постигат пикови коне . Иначе спокойно ще си изкарат 600кс
- kalkana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 28.11.2010
- Местоположение: Varna, Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330Ci
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
acho.rs написа:kalkana написа:3 литра 450 коня 3 турбини ако са верни слуховете,а преди 12-13години 3 литра 0 турбини 343 коня да не говорим за csl-a, не е голям напредак. Не, че и трябват 600-700 коня, но можеше нещо по интересно като мотор да изкарат.
Идеята на тия турбини е да няма лаг, не да се постигат пикови коне . Иначе спокойно ще си изкарат 600кс
Съгласен съм с тебе, но можеха да си вложат тия 6-7 години разработване във 450 коня атмосферка с уникален респонс, и да олекотят повече колата, вместо да слагат 3 духалки


- thewhitestig
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 9.08.2009
- Местоположение: Sofia, Drujba 1
- Пол: Мъж
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Мечтаната M3-ка:
500 атмосверни кончета
редови 6-так
1200кг тегло
500 атмосверни кончета
редови 6-так
1200кг тегло
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
kalkana написа:acho.rs написа:kalkana написа:3 литра 450 коня 3 турбини ако са верни слуховете,а преди 12-13години 3 литра 0 турбини 343 коня да не говорим за csl-a, не е голям напредак. Не, че и трябват 600-700 коня, но можеше нещо по интересно като мотор да изкарат.
Идеята на тия турбини е да няма лаг, не да се постигат пикови коне . Иначе спокойно ще си изкарат 600кс
Съгласен съм с тебе, но можеха да си вложат тия 6-7 години разработване във 450 коня атмосферка с уникален респонс, и да олекотят повече колата, вместо да слагат 3 духалки. Не че съм против турбо моторите
, но точно на м3 му отива бясна атмосферка.
Времена

- kalkana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 28.11.2010
- Местоположение: Varna, Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330Ci
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
И все пак като и преди 10 години пак са можели да направят същия мотор почти, имам чувството че малко през просото са я подкарали. Стига да е вярно разбирасе че е 450 коня с 3 турбини 3000 кубика 6 цилиндъра. Следващотото м3 може да е 4 цилиндъра 2 литра и 5 турбота с 2-3 суперчърджъра 500 коня, и тогава съвсем ще ме изгубят
.

- thewhitestig
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 9.08.2009
- Местоположение: Sofia, Drujba 1
- Пол: Мъж
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
kalkana написа:И все пак като и преди 10 години пак са можели да направят същия мотор почти, имам чувството че малко през просото са я подкарали. Стига да е вярно разбирасе че е 450 коня с 3 турбини 3000 кубика 6 цилиндъра. Следващотото м3 може да е 4 цилиндъра 2 литра и 5 турбота с 2-3 суперчърджъра 500 коня, и тогава съвсем ще ме изгубят.
Нищо не са подкарали през просото. Просто да се направи eco-friendly спортен автомобил е адски трудно. А това в момента е модата. Намаляне на разхода и на вредните частици. За това се нуждаят от турбини. Този 450 коньов автомобил най-вероятно ще е по икономичен от твоята E46-ца. Лично на мен са ми крайно неприятни тези тенденции, но какво да се прави... явно ще спасяваме света със спортните си автомобили. Мен лично затова толкова ме радват марки като Ferrari и Lamborghini. Правят атмосверни V12-ки по 700+ коня и въобще не са се загрижили за опазването на околната среда.
- armagedon_762002
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 19.02.2011
- Местоположение: SW
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Нещата се променят дори и там , щом новото Ферари ще е хибрид 

- kalkana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 28.11.2010
- Местоположение: Varna, Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330Ci
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
thewhitestig написа:kalkana написа:И все пак като и преди 10 години пак са можели да направят същия мотор почти, имам чувството че малко през просото са я подкарали. Стига да е вярно разбирасе че е 450 коня с 3 турбини 3000 кубика 6 цилиндъра. Следващотото м3 може да е 4 цилиндъра 2 литра и 5 турбота с 2-3 суперчърджъра 500 коня, и тогава съвсем ще ме изгубят.
Нищо не са подкарали през просото. Просто да се направи eco-friendly спортен автомобил е адски трудно. А това в момента е модата. Намаляне на разхода и на вредните частици. За това се нуждаят от турбини. Този 450 коньов автомобил най-вероятно ще е по икономичен от твоята E46-ца. Лично на мен са ми крайно неприятни тези тенденции, но какво да се прави... явно ще спасяваме света със спортните си автомобили. Мен лично затова толкова ме радват марки като Ferrari и Lamborghini. Правят атмосверни V12-ки по 700+ коня и въобще не са се загрижили за опазването на околната среда.
Еко нормите са си фактор така си е. Какъвто и мотор да му сложат на м3-ката 100% ще е по-добра от предната, която също си е звяр разбирасе, по важно е да направят handling-a още по добър




- thewhitestig
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 9.08.2009
- Местоположение: Sofia, Drujba 1
- Пол: Мъж
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
armagedon_762002 написа:Нещата се променят дори и там , щом новото Ферари ще е хибрид
KERS системата не можем да я наречем хибрид в конвенционалния смисъл на думата. Аз по-скоро бих го нарекъл електрическо нитро.

kalkana написа: по важно е да направят handling-a още по добър
Aз даже немога да повярвам как успяват да правят толкова добре управляващи се коли с такова високо тегло.

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
thewhitestig написа:kalkana написа:И все пак като и преди 10 години пак са можели да направят същия мотор почти, имам чувството че малко през просото са я подкарали. Стига да е вярно разбирасе че е 450 коня с 3 турбини 3000 кубика 6 цилиндъра. Следващотото м3 може да е 4 цилиндъра 2 литра и 5 турбота с 2-3 суперчърджъра 500 коня, и тогава съвсем ще ме изгубят.
Нищо не са подкарали през просото. Просто да се направи eco-friendly спортен автомобил е адски трудно. А това в момента е модата. Намаляне на разхода и на вредните частици. За това се нуждаят от турбини. Този 450 коньов автомобил най-вероятно ще е по икономичен от твоята E46-ца. Лично на мен са ми крайно неприятни тези тенденции, но какво да се прави... явно ще спасяваме света със спортните си автомобили. Мен лично затова толкова ме радват марки като Ferrari и Lamborghini. Правят атмосверни V12-ки по 700+ коня и въобще не са се загрижили за опазването на околната среда.
Те за това едните са към фиатите , другите към голфовете

За разхода не съм сигурен - Алпина Б3 (3.0 би-турбо) даваше доста сходен разход с Ц63 АМГ и Е92 М3 , та да видим дали са напреднали
- Дидо85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 18.11.2011
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.2i CSL '03
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
armagedon_762002 написа:Нещата се променят дори и там , щом новото Ферари ще е хибрид
Това и за мен беше голяма изненада, но след като прочетох какво се очаква да постига с този мотор си промених мнението.

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Кой ви каза, че ще има 3 турбо и какви слухове след като е ясно, че ще е двойно турбо с наименование S55 като ще ползват базата от N55, но по-усилен и изменен?
И какво е това, че 450 коня били малко?
Можело още, ами то винаги може още, но тука си има класове. Вие какво искате, да го направят по-бързо и с повече коне от М5 Ф10 ли?
Кой ще купува тогава М5 или по-точно М6? Дали щяла да бие старата М3. Не ще я бие, ами направо ще я разпори по пистата. Предполагам тази М3-ка ще може да върви по-бързо от БМВ пистака по пистите както го прави и Ф10 М5.
И на мен не ми харесва това М4, което изглежда като подарено, но и без това купе няма да карам вече, та може след 5-6 години да скокна в някое Ф80 и пак ще си е М3.
За атмосферката щеше да е хубаво, но те вече не развиват атмосферки и така или иначе за турбо мотор ще е супер.
Чакаме модела с нетърпение!
И какво е това, че 450 коня били малко?


И на мен не ми харесва това М4, което изглежда като подарено, но и без това купе няма да карам вече, та може след 5-6 години да скокна в някое Ф80 и пак ще си е М3.

За атмосферката щеше да е хубаво, но те вече не развиват атмосферки и така или иначе за турбо мотор ще е супер.
Чакаме модела с нетърпение!

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- kalkana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 28.11.2010
- Местоположение: Varna, Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330Ci
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Нищо не е ясно, докато не се обяви официално. Никой не е и казал 450 коня да са малко
. Под по-интересен двигател нямам предвид по-мощен, по скоро нещо различно 335i с чип
.


- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Ясно е то, само на теб не е.
Не се заяждам де.
За двигателят бъди сигурен, че ще има доооооста разлики от 335и с чип. В началния пост от темата има някои неща с разликите, а кой знае още колко ще има.
А и по твоята логика двигателя във Ф10 на М5 е просто същия както във Ф10 550и, но с чип.
Тъкмо такава е и разликата в конските сили стоково - 306 и 450 в тройката срещу 408 и 550 в петицата.
Никой няма да си даде парите за М при положение, че двигателя е просто същия с чип.
Ще си поръча 335и с М-пакет, със съответната скоростна кутия, с ЛСД и ще си сложи някакви афтърмаркет спирачки и окачване, ама парите за тях няма да ги лапне БМВ. Не ги мисли за наивни, че хората просто ще робуват на едната буква М ако тя нищо не значи. 

За двигателят бъди сигурен, че ще има доооооста разлики от 335и с чип. В началния пост от темата има някои неща с разликите, а кой знае още колко ще има.
А и по твоята логика двигателя във Ф10 на М5 е просто същия както във Ф10 550и, но с чип.


Никой няма да си даде парите за М при положение, че двигателя е просто същия с чип.


In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани