Уникален звук от трицилиндровите мотори
Модератор: Общи модератори
- kikko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
Звука не е типичен за БМВ.Добре ускорява и вероятно ще има добър разход.Не харесвам много новите идеи,не само БМВ,а като цяло на автомобилостроенето,но мен никой не ме пита.Светът се развива. 

E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
D.Stanev написа:... ме кефи в определени диапазони, а именно при по-високите обороти...
Като си прав, прав си- при високи обороти звука е добре. Като знаеш пък, че идва от 3 цилиндъра дори е идеален. И веднага идва големият проблем- колко често и за колко време държиш колата в 5000+ оборота

Помня, че едно време рекламите на БМВ завършваха със "Sheer нещо си там"- явно освен традициите дето зарязаха напълно (коли с предно пускат, остана само 1 атмосферен, и то стар мотор, някакви подобия на миниван се показват- за 2014-та очаквам да покажат и баничарка на базата на Х1) ще трябва и мотото да си сменят- какво ли ще е удоволствието (че и да го споделям) от карането на 3-цилиндрова кола като звука в 85% от времето е скапан. Или може би пак ще се прилага номера със звук през уредбата за да начешат егото на купувачите

ПС: Гледам клипчетата и се чудя- стрелката за бензина ли се премести с едно деление или така ми се е сторило

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
F3P написа:Turturelo написа:един личен въпрос, ако не възразяваш с молбата да бъдеш откровен: какъв автомобил караш и колко километра правиш годишно?
Въртя достатъчно много, горе-долу 50:50 градско и извънградско и сменям масло между 3 и 4 пъти в годината (преди години съм стигал и до 6 смени на масло)- смятай сам пробега на годишна база. Да го кажем, че кола карам не за да отида до работа на 5км. или до кафето, а без кола няма да изкарам и 5лв. днес. А каква е колата е без значение. Разбира се не е модел 2012г.![]()
Само не ми излизай с приказките "Ти карал ли си го тоя мотор, че даваш мнение"- едва ли и ти си от единиците дето са го пробвали. Не ми и трябва- аз кола с 3 цилиндъра няма да купя дори и да ги по 5бр. за 3лв. нови в магазина.
Ако пък случайно си от единиците карали този мотор вземи дай малко секретно инфо как върви, колко гори, как се усеща колата и има ли реално смисъл от такъв мотор изобщо- нека и ние простосмъртните да получим инфо от извора. До момента само четем данни, гледаме някакви клипчета и коментираме наизуст колкото да не заспим.
Така и не ми отговори на въпроса .. зависи на колко км сменяш масло - на 10 000, на 20 000 или на 30 000 км както много хора правят заради LongLife маслата и показанията на вискозитета и състоянието на маслото, които самия автомобил посочва. Ако приемем, че сменяш масло на 10 000 км - това са 35 000 км на година. Сега ни трябва другата стойност, за да се опитам да посоча какъв е смисъла от този двигател. Какъв автомобил шофираш? Би било чудесно, ако дадеш информация за марка, модел, двигател (и гориво разбира се, ако си избрал алтернатива). И да, карал съм двигателя и знам за неговото появяване доста преди да излезе прес информацията. Знам какъв е и смисъла му. Малко трудно е някои потребители да погледнат от посоката на логичното му лансиране, но ще се опитам да го обясня, но имам нужда и от твоята помощ.

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
dzvonko написа:Хора, поне половината от вас дали си правят сметка за една кола, икономията е 0,3л/100км, но 100 000 автомобила х 0.3л = 30 000 литра за всеки 100км изминати от тези автомобили. Я сега сметнете всеки от тях ако прави поне по 10 000км на година. Мислете в малко по-глобален мащаб! Това, че за вас няма значени дали колата ви харчи 5 или 15 на 100 - радвам се, че можете да си го позволитеНо все пак хората мислят как да намалят вредните емисии в глобален мащаб. А пък мощността на този 1.5л само с 12к.с. по-малко от 2.8
![]()
![]()
Като ще намаляват емисиите, нека правят повече хибриди, нека правят повече електроавтомобили, а не такива, които са нито рак, нито риба. Защото този мотор, нито ще е кой знае колко икономичен, нито ще върви кой знае колко, за издръжливост няма да говорим, да не споменаваме и ужасното скъпия процес на производство, който всъщност също е свързан с по-голямо замърсяване на околната среда!!!
Като толкова им пука за екологията, защо тогава слагат постоянно прът в колелата на електроавтомобилите? Можехме още преди 20 години да караме такива. Но всеки им пречи, като почнеш от петролните компании, правителствата, та дори и самите автомобилни компании!!! Позаинтересувай се малко в Америка как са приключили нещата преди време с опитите да се пуснат електроавтомобили. Имало е случай дори петролна компания да купи автомобилна, само и само за да спре опитите за налагане на елетроавтомобила. Има куп материали, където дават как какрат вече произведените коли на отпадъци защото "никой не искал да ги купува". А защо не искал? Дълга тема. Но е факт, че на тях се пречеше неимоверно много, пречи се и в момента, но сега им е мъничко по-лесно защото стана мода всеки да е зелен. В един момента шейхчетата уплашени от идването на електроавтомобила са намаляли драстично цената на петрола и бам...всичко си тръгва пак по желания за тях и петролните гиганти начин.
Ако на автомобилните компании толкова им пукаше за околната среда, то наистина щяха да си рекламират доста повече хибридите, щяха да правят изцяло на ток коли, щяха да дават добра цена за тях, надежност и такива неща. Но това няма как да стане защото петрола все още управлява света и точно този петрол ги кара сега да набият на хората в главите, че с малки моторчета и големи духалки ще постигнат голяма икономия на гориво. Така и вълкът е сит, и агнето е цяло. Петролните компании печелят по същия този колосален начин, автомобилните компании също печелят много, хората си мислят, че някой намаля емисиите до някакви значими нива и така.
Истина е, че разхода на гориво с атмосферките си беше доведен до прилични нива още преди доста години. Духалките ги сложиха на дизелите първо за да заприличат на коли и после решиха така да лъжат и останалия свят икономии. Последното поколение М3 при нормално каране гори малко повече от една горе-долу 20 и кусур годишна 320-ка. Това е двигател от 2006-та, а сега могат спокойно да направят същия блок, без духалки и по-висока мощност да гори по-малко. Но не искат. Не е модерно, няма да крещи, че е зелено, няма да има хиляда букви зад цифрите като ХаЛуди примерно с 2.0тфсиксдфкйс, вероятно вече няма да получи и приз за двигател на годината защото не може хубаво да духа.



Скоро очаквам 1.1 курник в някое предно предаване, а след време и в 3-та серия.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
Turturelo написа:...
Приеми положението така: Карам много, на газ (икономията на годишна база ми е грубо колкото цената на едно прилично Е36), колата е невзрачна (една от многото на пътя), не е и особено нова. И все още не схващам какво значение има какво и колко карам

- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
Целта е да ти кажат: Я колко хубаво,мощно и икономично BMW за по-малко пари и с Euro69 сертификат за изгорели газове ти предлагаме!Нищо,че двигателя има центровка до 80-100 000км и после турбото ще му е продухало компресията,а противотежестта ще е в картера-нали тогава вече ще го кара някой балък от източна европа и ще се абонира в сервиза за оригинални части!Те простите хамериканци да си карат v8 от по 200 коня- те не знаят как да изкарат мощност и звук! 

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
Интересно е как негативно настроени тръгвате към всяко едно нещо, което е ново и непознато. Прави ми впечатление и че повечето постове тук са винаги поглед от своята си кула. Всъщност не би следвало да се очаква и много по-различен поглед при положение, че това е ентусиастко средище, където всички мечтаят за големи V8 двигатели. Лично според мен, обаче е малко крайно категорично да се оплюва една технология, над която сигурно има защо да се се трудили голям брой хора и е погълнала огромно количество инвестиции, докато се появи на бял свят. Тук идваме ние, които с лека ръка казваме - това е сопа, тия са ненормални.
Попитах колегата F3P за автомобила, за да си създам представата какво количество гориво и реално колко му струва това годишно. 30-40 000 км са един нормален пробег и ползването на газ определено е предпоставка за икономия. Това е основната цел на този три-цилиндров двигател - икономия: на гориво, на вредни емисии и това обобщено изглежда под формата на финикийски знаци. Ако колега F3P му се налагаше да плаща адекватни данъци и налози на база вредни емисии, както е във всяка една нормална европейска държава, то силно щеше да се замисли дали да не се огледа в автомобил с под 100 грама окиси, защото това означава 0 ставки в града и още по-малко данъци. Другото интересно е, че всички роптаете срещу даунзайзинга, но булшинството не карате големи V8 бензинови М5-ци?! Защо? Защото доходите са ни ниски, за да издържим на 40 000 км при 20/100 разход и затова слагаме газ, търсим по-евтиното, което е напълно логично и в което няма нищо лошо. Затова и BMW предлагат 1M Coupe или 135i, за тези които искат малка и силна кола ... или на другия край 760i, но в същото време предлагат и същата кола в икономичен вариант. Защо да губят онази част от клиентите, които не им трябва автомобил създаващ бензиновъртеж в резервоара при всяко тръгване от светофар. Миналата седмица бях в Залцбург за едно М събитие и трябваше всеки ден да карам от центъра на Залцбург до Залцбургринг, която е на 30-тина км извънграда. И за пореден път сутрин наблюдавах хората, които спокойно и кротко отиваха на работа. Чакаха си на светофарите, изчакваха се, спираха на колоездачи, спираха да пуснат автобусите на градския транспорт, които в Залцбург поради тесните улици ползват основно платната за движение на автомобилите. Бавно и спокойно изчакваха мигащия зелен светофар, никога не съм чувал да се бибитка в този град и не съм виждал автомобил да изпревари цялата колона на светофара и да се нареди напреки първа кола отпред ... с една дума - спокойствие. Извънграда е същото. Спазват си ограниченията, защото иначе е първо МНОГО скъпо да ги нарушаваш и второ имат друг манталитет. На масата от тези хора не им трябват бързи, горящи много автомобили. Дори на немската магистрала, където в повечето случай няма ограничения хората не карат с 300 .. карат със 150/160 км/ч. Нали се сещате, че при цена на горивото аналогична на нашата и доходи в пъти по-големи принципно могат да си го позволят?! Поради горе споменатите причини също не го правят. Това са големите и смислени пазари за един автомобилен производител, клиентите търсят автомобил с малко вредни емисии, за да не плащат много данъци и нисък разход на гориво, защото ПРОСТО ТАЗИ КОЛА ИМ ВЪРШИ РАБОТА!!! Да, попаднах и на едно сбирка на Porsche CGT и видях 22 такива на едно място - те бяха богатите фенове. Заприказвах се с някои от тях и попитах каква кола имат за ежедневна употреба - Panamera Diesel... Защо дизел? Защото всеки ден не му трябва повече. А видимо си е насмогнал на масрафа да кара каквото си иска.. Друг каза, че имал F10 525d .. И в Америка все повече ще им пука за разхода на гориво предвид покачващата се (далеч от нашата) цена на гориво и налозите относно вредните емисии. На там отива света, колкото и трудно да го възприемаме. Просто ние гледаме от нашата си държавица, където всички искат, но на никой не му стиска. Преди да си взема настоящия 3.0 дизелак обмислях купуването на RS4 Avant (знам, анатема, но автомобила винаги ме е кефел). Мога да си позволя да го поддържам и да въртя доста повече от километрите на колегата F3P. Знаете ли кое ме спря? Продаването му след 2-3 години, когато финансовата обстановка в БГ няма да се промени, а по-скоро влоши, ще има други данъци и цени и ентусиастите готови да си купят кола на толкова километри с 25/100 среден разход бензин ще са още по-малко. Колкото и тъжно да е това... И няма продаване тази кола или ще трябва да я продам на безценица.. затова си взех кола, която ще продам бързо.
По стечение на обстоятелствата имах една Ibiza 1.2 три цилиндъра .. преди седмица я продадох на 210 000 км. Огледах се по бакшишите със Skoda с този мотор .. има и на по 400 000км. И гори ужасно малко. Та по темата с издръжливостта на мотора - да, сигурен съм, че и BMW имат възможността да правят подобни двигатели. А и както каза колегата, хората имат възможността да си сменят по-често колите - дай Боже всеки му и е напълно нормално фирмата производител да се стреми да вади повече и повече модели и модификации. Защо (отново) да изпуска приходи.
Просто погледнете в тази посока. Bentley махна W12 сложи V8, който си гаси цилиндрите и работи като V4. Porsche 918 (наследника на CGT) е бензинов хибрид с възможност да се движи само на ток .. Не може всички да бъркат нали?! На там отива света.
B38 двигателя има доста прилично поведение и честно казано, ако ви запушат ушите никога няма да познаете, че е три-цилиндъра по поведение и вибрации. Най-силният му вариант ще е над 200 к.с. и около 300Nm, което обаче ще дава под 100 грама вредни емисии и каран нормално гори АДСКИ малко. Не мога да кажа колко, докато не излезе официалната комуникация по въпроса, защото не мисля точно тук да стоя с трион и да режа клона, на който съм седнал. Отделно този двигател ЩЕ го има в Америка.
Надявам се след толкова изписано поне да съм успял до някаква степен да накарам хората да се замислят, а и както спомена колегата в темата - винаги можете да си вземете М3 или М5. Аз също не се кефя на малки двигатели. Имам твърдението, че плътен бас излиза от голяма тонколона и същото е и с автомобилните двигатели, но не мога да си сложа капаци на очите и да отричам всичко, което излиза. Не ме кефи накъде отива света, но такъв е той и за съжаление сме се родили в епохата, в която ще ни се наложи да се съобразим с това. Не ги защитавам, но ми се иска дори и криво да седим право да съдим.
ps. Изчакайте да видите новото F15 с какви модификации ще излезе
Попитах колегата F3P за автомобила, за да си създам представата какво количество гориво и реално колко му струва това годишно. 30-40 000 км са един нормален пробег и ползването на газ определено е предпоставка за икономия. Това е основната цел на този три-цилиндров двигател - икономия: на гориво, на вредни емисии и това обобщено изглежда под формата на финикийски знаци. Ако колега F3P му се налагаше да плаща адекватни данъци и налози на база вредни емисии, както е във всяка една нормална европейска държава, то силно щеше да се замисли дали да не се огледа в автомобил с под 100 грама окиси, защото това означава 0 ставки в града и още по-малко данъци. Другото интересно е, че всички роптаете срещу даунзайзинга, но булшинството не карате големи V8 бензинови М5-ци?! Защо? Защото доходите са ни ниски, за да издържим на 40 000 км при 20/100 разход и затова слагаме газ, търсим по-евтиното, което е напълно логично и в което няма нищо лошо. Затова и BMW предлагат 1M Coupe или 135i, за тези които искат малка и силна кола ... или на другия край 760i, но в същото време предлагат и същата кола в икономичен вариант. Защо да губят онази част от клиентите, които не им трябва автомобил създаващ бензиновъртеж в резервоара при всяко тръгване от светофар. Миналата седмица бях в Залцбург за едно М събитие и трябваше всеки ден да карам от центъра на Залцбург до Залцбургринг, която е на 30-тина км извънграда. И за пореден път сутрин наблюдавах хората, които спокойно и кротко отиваха на работа. Чакаха си на светофарите, изчакваха се, спираха на колоездачи, спираха да пуснат автобусите на градския транспорт, които в Залцбург поради тесните улици ползват основно платната за движение на автомобилите. Бавно и спокойно изчакваха мигащия зелен светофар, никога не съм чувал да се бибитка в този град и не съм виждал автомобил да изпревари цялата колона на светофара и да се нареди напреки първа кола отпред ... с една дума - спокойствие. Извънграда е същото. Спазват си ограниченията, защото иначе е първо МНОГО скъпо да ги нарушаваш и второ имат друг манталитет. На масата от тези хора не им трябват бързи, горящи много автомобили. Дори на немската магистрала, където в повечето случай няма ограничения хората не карат с 300 .. карат със 150/160 км/ч. Нали се сещате, че при цена на горивото аналогична на нашата и доходи в пъти по-големи принципно могат да си го позволят?! Поради горе споменатите причини също не го правят. Това са големите и смислени пазари за един автомобилен производител, клиентите търсят автомобил с малко вредни емисии, за да не плащат много данъци и нисък разход на гориво, защото ПРОСТО ТАЗИ КОЛА ИМ ВЪРШИ РАБОТА!!! Да, попаднах и на едно сбирка на Porsche CGT и видях 22 такива на едно място - те бяха богатите фенове. Заприказвах се с някои от тях и попитах каква кола имат за ежедневна употреба - Panamera Diesel... Защо дизел? Защото всеки ден не му трябва повече. А видимо си е насмогнал на масрафа да кара каквото си иска.. Друг каза, че имал F10 525d .. И в Америка все повече ще им пука за разхода на гориво предвид покачващата се (далеч от нашата) цена на гориво и налозите относно вредните емисии. На там отива света, колкото и трудно да го възприемаме. Просто ние гледаме от нашата си държавица, където всички искат, но на никой не му стиска. Преди да си взема настоящия 3.0 дизелак обмислях купуването на RS4 Avant (знам, анатема, но автомобила винаги ме е кефел). Мога да си позволя да го поддържам и да въртя доста повече от километрите на колегата F3P. Знаете ли кое ме спря? Продаването му след 2-3 години, когато финансовата обстановка в БГ няма да се промени, а по-скоро влоши, ще има други данъци и цени и ентусиастите готови да си купят кола на толкова километри с 25/100 среден разход бензин ще са още по-малко. Колкото и тъжно да е това... И няма продаване тази кола или ще трябва да я продам на безценица.. затова си взех кола, която ще продам бързо.
По стечение на обстоятелствата имах една Ibiza 1.2 три цилиндъра .. преди седмица я продадох на 210 000 км. Огледах се по бакшишите със Skoda с този мотор .. има и на по 400 000км. И гори ужасно малко. Та по темата с издръжливостта на мотора - да, сигурен съм, че и BMW имат възможността да правят подобни двигатели. А и както каза колегата, хората имат възможността да си сменят по-често колите - дай Боже всеки му и е напълно нормално фирмата производител да се стреми да вади повече и повече модели и модификации. Защо (отново) да изпуска приходи.
Просто погледнете в тази посока. Bentley махна W12 сложи V8, който си гаси цилиндрите и работи като V4. Porsche 918 (наследника на CGT) е бензинов хибрид с възможност да се движи само на ток .. Не може всички да бъркат нали?! На там отива света.
B38 двигателя има доста прилично поведение и честно казано, ако ви запушат ушите никога няма да познаете, че е три-цилиндъра по поведение и вибрации. Най-силният му вариант ще е над 200 к.с. и около 300Nm, което обаче ще дава под 100 грама вредни емисии и каран нормално гори АДСКИ малко. Не мога да кажа колко, докато не излезе официалната комуникация по въпроса, защото не мисля точно тук да стоя с трион и да режа клона, на който съм седнал. Отделно този двигател ЩЕ го има в Америка.
Надявам се след толкова изписано поне да съм успял до някаква степен да накарам хората да се замислят, а и както спомена колегата в темата - винаги можете да си вземете М3 или М5. Аз също не се кефя на малки двигатели. Имам твърдението, че плътен бас излиза от голяма тонколона и същото е и с автомобилните двигатели, но не мога да си сложа капаци на очите и да отричам всичко, което излиза. Не ме кефи накъде отива света, но такъв е той и за съжаление сме се родили в епохата, в която ще ни се наложи да се съобразим с това. Не ги защитавам, но ми се иска дори и криво да седим право да съдим.
ps. Изчакайте да видите новото F15 с какви модификации ще излезе

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
Вярно, че БМВ си е БМВ но досега , поне през моите очи даунсайзинга при масовите мотори мина през 3 основни крачки .
- 1.8Т (150кс/180кс) на ВАГ - 1995та година - нищо особено като разход , дори леко превишава този на алтернативно по сила М52Б25/Б28
- 1,4 ТФСИ/ТСИ на ВАГ 2005та - *20и с директно впръскване на БМВ е по-икономичен
- 0,9лТ 2 цил. на Фиат - 105кс и грозно висок разход
И да добавим и един мощен мотор *35и на БМВ - за сега 3,5л атм. на Мерц гори по-малко , макар и леко по-муден .
Дано този 1,5Т да е нещо по-различно като разход защото досега реалния ефект от даунсазйнга е близък до този на хибрид по магистрала .
ПС: под 100гр.СО2 означава среден разход около 4/100 км
- 1.8Т (150кс/180кс) на ВАГ - 1995та година - нищо особено като разход , дори леко превишава този на алтернативно по сила М52Б25/Б28
- 1,4 ТФСИ/ТСИ на ВАГ 2005та - *20и с директно впръскване на БМВ е по-икономичен
- 0,9лТ 2 цил. на Фиат - 105кс и грозно висок разход
И да добавим и един мощен мотор *35и на БМВ - за сега 3,5л атм. на Мерц гори по-малко , макар и леко по-муден .
Дано този 1,5Т да е нещо по-различно като разход защото досега реалния ефект от даунсазйнга е близък до този на хибрид по магистрала .
ПС: под 100гр.СО2 означава среден разход около 4/100 км
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
Turturelo написа:....
Просто казано- недоволстваме не понеже е ново и непознато, 3 цилиндрови мотори има отдавна. Псуваме понеже взеха да прекаляват:
Изчезнаха атмосферните мотори. ОК- техн. развитие, икономия, екология и т.н. Преглътнахме го, няма как.
Влязоха в долния клас с 1-ва серия. Как да е- трябва да се продава и печели за да има пари за ///М-ки.
Задава се градска въшка с предно. Влизането в още по-долен клас се преживява, гледай горния ред. Че модела ще е с предно е разбираемо от техн. гледна точка. Но това не означава, че лесно се преглъща.
И за капак- 3 цилиндров мотор. Това да не е Тико, Фабия или косачка за трева бе мама му стара

И всичко в кратък период от време- е много ми идва вече.
Щял да гори малко мотора- разбира се, че ще гори малко, но само в града. Като дори и там едва ли ще е толкова икономичен РЕАЛНО- за цифрите в каталога на никой не му пука. Е, освен на производителя и държавата която определя данъците върху тези цифри + на 0,5% купувачи-балъци които вярват на всичко което им кажеш/прочетат в каталога. В същото време още никой не е измислил как по-малък мотор да гори осезаемо по-малко на магистралата от по-голям като кубатура, но с близки коне- това разбира се при използване на еднакви технологии в двигателите. Смятам и сам си се убеждавал как голям мотор гори пренебрежимо повече от по-малък мотор със същите коне.
Да, по книжка новият мотор ще е икономичен, екологичен, dolphin friendly и т.н. еко глупости. Но съм и 100% сигурен, че могат да направят и турбо мотора на Мини с неговите 211 коня също толкова еко- ей затова не виждам смисъла от нови разработки на 3 цилиндров мотор.
Аз не го виждам смисъла, но хората от маркетинга на БМВ 100% са го видяли така: "Нов, странен, мощен и екологичен мотор => интерес на хората и спец. медии => шанс за безплатна реклама. Преработка на съществуващият двигател => никой няма да обърне внимание => реклама 0. Инвестицията в нов мотор- ХХ млн.€, но ще има и ефект на безплатна реклама на стойност ХХ% от инвестицията => почвайте разработката, сметките излизат."
acho.rs написа:...
ПС: под 100гр.СО2 означава среден разход около 4/100 км
Ти нали знаеш кога бензинов мотор, 177 коня ще даде среден разход 4- само и единствено на стенда в завода. Като дори и там ще им е трудно. Евентуално ще успеят ако мерят само мотора- без скорости, диф и странични агрегати или пък с някое странно гориво. Което директно води до среден разход реално поне 6/100, и то ако караш с не повече от 110км/ч на автопилот извън града.
Мерси от такъв мотор- просто няма как да е икономичен в реални условия, дори и ще гори много като го стъпчеш, звука му е кофти и в бонус който види и чуе мотора ще ме скъса от бъзик що съм си купил китайско менте...
- nilen
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 5.10.2012
- Кара: BMW 318 E36
- Мечтае да кара: BMW 850
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
Само аз ли съм на мнение, че един двигател трябва да е голям. Няма как да сравните звука от това със звука от един 5-литров туч.
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
Забравяш за големи мотори от европейски производител- ще ги търсим при американците. Разбира се големи мотори ще се срещат тук-там- във Ферари, Ламбо, Ролс и Астън основно. 7-ма серия, еС-класа, А8 ще имат по някой голям мотор колкото за престиж и това е. М-ките са вече под 5 литра, АМГ май останаха единствени с голям мотор, но едва ли за дълго. Реално големите кубатури ще бъдат за онея с бездънните джобове- простият шофьор който до вчера с удоволствие е карал нещо с между 3 и 4 литра мотор и се е радвал на усещането вече ще кара 2-3-4 цилиндъра с 2-3-5 турбини. Но това не означава, че му харесва- просто няма друг избор.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
На мен откровено не ми харесва този звук...
Все пак някои марки трябва да си останат премиум!
А едно ново БМВ си е премиум..

Все пак някои марки трябва да си останат премиум!

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
Тия доскоро нямаха нищо под V8 Coupe-та 



- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
На мен ми звучи като Поло/Фабиа на стероиди
За звук си трябват цилиндри, ще чакам с удоволстивие да натрия носа на някой закупил си такава кола с 20ката 


A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
F3P написа:Забравяш за големи мотори от европейски производител- ще ги търсим при американците. Разбира се големи мотори ще се срещат тук-там- във Ферари, Ламбо, Ролс и Астън основно. 7-ма серия, еС-класа, А8 ще имат по някой голям мотор колкото за престиж и това е. М-ките са вече под 5 литра, АМГ май останаха единствени с голям мотор, но едва ли за дълго. Реално големите кубатури ще бъдат за онея с бездънните джобове- простият шофьор който до вчера с удоволствие е карал нещо с между 3 и 4 литра мотор и се е радвал на усещането вече ще кара 2-3-4 цилиндъра с 2-3-5 турбини. Но това не означава, че му харесва- просто няма друг избор.
пич, нищо лично ама в крайна сметка караш кола на газ и роптаеш срещу автомобили, които така или иначе не караш?! Искаш V8 7.3, но само на книга?! Вземи, покарай, зареждай го, обслужвай го .. простия шофьор, който е карал 3-4 литра видимо не е сред губещи времето в писания по форумите .. или поне са единици.
Честно всеки път, в който събирам ентусиазъм, отделям време да напиша нещо и чета ред тотално лишени от разум постове.. Просто някой натиска "ново мнение" изсипва там нещо, за да е в играта и нито чете, нито мисли по написаното по-горе.. И всеки път това убива всичко детско в мен.



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани