Първото BMW с предно предаване дебютира наесен
Модератор: Общи модератори
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- audi_bulgarian
-
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 5.07.2011
- Кара: AUDI TT 1.8T + Smart ForTwo 0.7
Re: Първото BMW с предно предаване дебютира наесен
Klaus Draeger, head of development at BMW, was also quoted by the FT as saying BMW could build between 600 and 800,000 front-drive cars annually without co-operating with another brand.


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Първото BMW с предно предаване дебютира наесен
audi_bulgarian написа:djkita написа:Щом мислиш, че автомобилите с предно предаване са с правилното задвижване, значи жегите,заметресенията,дъждовете и градушките напоследък не ти се отразяват добреАз луксозна кола със предно не съм виждал.... сещам се само за една издънка и тя е точно на любимата ти марка
![]()
![]()
Как беше ... "Лятото си го караш, зимата си го гледаш"![]()
Аз съм обикновен шофьор и карам ВИНАГИ кола с предно или с 4х4![]()
Карал съм само със задно и съм имал проблеми*..., а жена ми още по-големи![]()
*не твърдя, че съм някъв супер майстор драйвър...може при мен да е грешката....
Който е негоден зимата да кара кола със задно , да ходи със жена си да си карат Полото и да недоумяват що има 30 БМВта на Алеко

Re: Първото BMW с предно предаване дебютира наесен
30 бмв-та на алеко.. 
тва са камъни по принцип

тва са камъни по принцип
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
No bling at the Ring
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Първото BMW с предно предаване дебютира наесен
Събрахте се
Аз пък що ли със 17ки 225ци не съм имал проблеми и без камъни да се качвам ?
Или ние тук сме мега шоьори или ви сте прекалено


Или ние тук сме мега шоьори или ви сте прекалено



- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Първото BMW с предно предаване дебютира наесен
По аналогия на един знаменит професор -> "Нема предно, нема задно...!"
Гуми му е майката зимата и това е! И смарт задкормилно устройство и проблеми йок 


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Първото BMW с предно предаване дебютира наесен
Айнщайн е казал една велика фраза. Не знам дали точно ще е докарам, но беше нещо от рода, че "две неща са безкрайни на този свят - вселената и човешката глупост. За първото обаче не съм сигурен".
Най-много съм се чудел защо един слаб шофьор когато седне на кола със задно в снега и не може да я кара, то веднага заключва, че то не ставало за зимата.
Отдавна спрях да си задавам този въпрос защото отговора е един - слабия шофьор си е слаб шофьор ако ще да кара каквото си иска. Той не е чувал нито как се използва ефекта на махалото когато трябва да се измъкнеш ако си заседнал, нито как се кара за да не заседнеш, нито нищо. Той е като кон с капаци - задното не става за снега и се измислят куп простотии като тази с камъните.
Единственото предимство на предното в снега, това е тръгването по наклон! Дотам се изчерпва всичко.
Някъде зимата на 2006-та беше мисля, по новините бълваха тъпотии да не се пътувало ако не е супер спешно, само съобщаваха за този и онзи закъсали и такива работи. За мен обаче тези неща не можеше да важат защото звънна една клиентка и трябваше да я карам от Казанлък до Плевен. Пътят естествено минаваше през прохода Шипка. Излизам аз и поглеждам тогавашната ми 320 Е36, решавам, че в този сняг ниската предна броня мога да я поначупя нагоре и прохода, махам я за бързо и си слагам оригиналната на модела. Отпред съм със супер смешни зимни гуми, чийто грайфер вече беше всичко друго, но не и на хубава зимна гума. Отзад бях с хубави зимни гуми, втора употреба, но все пак имаше доста грайфер. За ДОТ не знам защото тогава не гледах такива работи.
Та тръгвам аз и си пердаша по прохода, нагоре почти не срещам коли защото заради лошото време почти не бяха останали такива да пътуват. Карам си спокойно, на всеки по-голям завой си пердаша с въртене и си се качвам из доволното количество сняг. Рекох си, че всичко е супер и нещата не са толкова лоши. Като почнах да спускам от страната на Габрово обаче видях доста закъсали коли, които се мъчеха да стигнат върха. Имаше колкото искаш с предно, задно и т.н.
Отидох до Плевен, взех си клиентката и си тръгнах да се връщам. Предполагам знаете, че завоите от към Габровска страна към края на изкачването за доста по-сериозни и на места има доста стръмни наклони. Е, там вече гъмжеше от коли, Фордчета, Опелчета, ВВ и разните му там. Гледах ги как след като са спрели се мъчат да потеглят нагоре, но ако някой се опиташе то просто колата му отиваше до самия край на пътя, забиваше се в снега и създаваше куп работа на верижните машини да я вадят. Ясно бе, че ако спра тръгване няма да има и щях да последвам съдбата на колите с "правилното" предаване, затова просто си давах газ, а преди обратните завои, където работата беше наистина сериозна, давах още повече газ за да засиля. Знаех горе-долу къде колата ми ще почне да боксува и да ме забави затова когато имах добра скорост за снега, просто я държах да не боксува. С навлизането в завоите и с намаляването на скоростта, давах вече повечко газ и все някак си излизах от завоите. По едно време в далечината забелязах кола пред мен, която се движеше по-бавно и ако я настигнех в завоя, то бях преценил, че инерцията и даването на газ няма да са достатъчни за да мина през този завои ако се забия зад тази кола, просто защото инерцията нямаше да я има. Намалих малко на правата като го поддържах добра дистанция и след като прецених, че мога да засиля го направих. Минах си през поредния обратен завои и така до самия връх. Тези начини съм ги пробвал преди и след това куп пъти при зимни условия и с кола със задно не съм закъсвал. Карал съм и с летни гуми зимата дори при първия сняг(преди да сложа зимните) със задното и ако е нямало наклон, винаги съм се движел добре с подходящата скорост. Ако задното поднесе леко, просто много лесно го оправяш с връщане на газта и волана или пък дори с даване на газ и волан, но предното като тръгне, нищо не може да го върне. С на чичо ми гоУфа преди бая годинки пробвах да видя докъде му е предела в завои с доста дълбок сняг по краищата, ами оказа се, че доста лесно си поднася и си излиза от пътя. Но като поднесе и никаква газ с въртене на волан не можеше да го спре. След това с Е39-ката ми си карах само в ляво и ако не се намереше някой голям джип да се движи една идея по-бързо, то нищо не ме спираше да минавам покрай колите като спрели. След това карах цяла една година Шкода Октавия, а зимата бях с чисто нови зимни гуми и нещата бяха същите - потеглях по-лесно под наклон спрямо задното, но в завоите не се чувствах никак по-сигурен, а не ми изглеждаше на прав участък да се движа по-бързо, отколкото с Е39-ката. Сега имам Зафира и през първата зима трябва да кажа, че за този тежък автомобил, това предно не го спасява много при потегляне под наклон. Стои стабилно на прав участък защото е тежък, но за проходимост не може и да става дума въпреки, че отдолу е по-висок от нормалните коли.
Та спрямо задно или предно през зимата - вземете си 4х4, но ако сте некадърник и с него ще закъсвате и ще ви дърпат.
Аз със задното нито съм закъсвал някъде, нито пък съм имал непреодолими проблеми и да викам разни машини да ме дърпат или да слагам вериги, а съм минал доооооста километри с него. Относно забавление пък задното зимата си е страхотно, а предното е пълна скука, колкото и да опъвате ръчната спирачка с цел да се доближите до ефекта на задното при завъртане.
Така, че колеги неспособни да карате със задно през зимата, ами просто не го карайте бе, но не ни натрапвайте мнението си, че не става само защото вие не можете да го карате и да ни поствате абсурдни снимки с неясен произход. Те даже може да са правени нарочно с цел да се гаври марката, но ако пък са нормални, още по-зле за "шофьора" на колата.
Сещам се за един мой колега с Е36, който не можеше да изкачи един наклон на една определена улица в града. Е, аз пробвах и успявах всеки път. Не, че се имам за някакъв ултра-голям драйвър, но просто някои неща едни ги могат, а други не. Да зачеркнеш задното за зимата и едва ли не да кажеш, че колата не трябва да я караш докато не се стопи снега е меко казано несериозно.
Най-много съм се чудел защо един слаб шофьор когато седне на кола със задно в снега и не може да я кара, то веднага заключва, че то не ставало за зимата.


Единственото предимство на предното в снега, това е тръгването по наклон! Дотам се изчерпва всичко.
Някъде зимата на 2006-та беше мисля, по новините бълваха тъпотии да не се пътувало ако не е супер спешно, само съобщаваха за този и онзи закъсали и такива работи. За мен обаче тези неща не можеше да важат защото звънна една клиентка и трябваше да я карам от Казанлък до Плевен. Пътят естествено минаваше през прохода Шипка. Излизам аз и поглеждам тогавашната ми 320 Е36, решавам, че в този сняг ниската предна броня мога да я поначупя нагоре и прохода, махам я за бързо и си слагам оригиналната на модела. Отпред съм със супер смешни зимни гуми, чийто грайфер вече беше всичко друго, но не и на хубава зимна гума. Отзад бях с хубави зимни гуми, втора употреба, но все пак имаше доста грайфер. За ДОТ не знам защото тогава не гледах такива работи.

Отидох до Плевен, взех си клиентката и си тръгнах да се връщам. Предполагам знаете, че завоите от към Габровска страна към края на изкачването за доста по-сериозни и на места има доста стръмни наклони. Е, там вече гъмжеше от коли, Фордчета, Опелчета, ВВ и разните му там. Гледах ги как след като са спрели се мъчат да потеглят нагоре, но ако някой се опиташе то просто колата му отиваше до самия край на пътя, забиваше се в снега и създаваше куп работа на верижните машини да я вадят. Ясно бе, че ако спра тръгване няма да има и щях да последвам съдбата на колите с "правилното" предаване, затова просто си давах газ, а преди обратните завои, където работата беше наистина сериозна, давах още повече газ за да засиля. Знаех горе-долу къде колата ми ще почне да боксува и да ме забави затова когато имах добра скорост за снега, просто я държах да не боксува. С навлизането в завоите и с намаляването на скоростта, давах вече повечко газ и все някак си излизах от завоите. По едно време в далечината забелязах кола пред мен, която се движеше по-бавно и ако я настигнех в завоя, то бях преценил, че инерцията и даването на газ няма да са достатъчни за да мина през този завои ако се забия зад тази кола, просто защото инерцията нямаше да я има. Намалих малко на правата като го поддържах добра дистанция и след като прецених, че мога да засиля го направих. Минах си през поредния обратен завои и така до самия връх. Тези начини съм ги пробвал преди и след това куп пъти при зимни условия и с кола със задно не съм закъсвал. Карал съм и с летни гуми зимата дори при първия сняг(преди да сложа зимните) със задното и ако е нямало наклон, винаги съм се движел добре с подходящата скорост. Ако задното поднесе леко, просто много лесно го оправяш с връщане на газта и волана или пък дори с даване на газ и волан, но предното като тръгне, нищо не може да го върне. С на чичо ми гоУфа преди бая годинки пробвах да видя докъде му е предела в завои с доста дълбок сняг по краищата, ами оказа се, че доста лесно си поднася и си излиза от пътя. Но като поднесе и никаква газ с въртене на волан не можеше да го спре. След това с Е39-ката ми си карах само в ляво и ако не се намереше някой голям джип да се движи една идея по-бързо, то нищо не ме спираше да минавам покрай колите като спрели. След това карах цяла една година Шкода Октавия, а зимата бях с чисто нови зимни гуми и нещата бяха същите - потеглях по-лесно под наклон спрямо задното, но в завоите не се чувствах никак по-сигурен, а не ми изглеждаше на прав участък да се движа по-бързо, отколкото с Е39-ката. Сега имам Зафира и през първата зима трябва да кажа, че за този тежък автомобил, това предно не го спасява много при потегляне под наклон. Стои стабилно на прав участък защото е тежък, но за проходимост не може и да става дума въпреки, че отдолу е по-висок от нормалните коли.
Та спрямо задно или предно през зимата - вземете си 4х4, но ако сте некадърник и с него ще закъсвате и ще ви дърпат.
Аз със задното нито съм закъсвал някъде, нито пък съм имал непреодолими проблеми и да викам разни машини да ме дърпат или да слагам вериги, а съм минал доооооста километри с него. Относно забавление пък задното зимата си е страхотно, а предното е пълна скука, колкото и да опъвате ръчната спирачка с цел да се доближите до ефекта на задното при завъртане.
Така, че колеги неспособни да карате със задно през зимата, ами просто не го карайте бе, но не ни натрапвайте мнението си, че не става само защото вие не можете да го карате и да ни поствате абсурдни снимки с неясен произход. Те даже може да са правени нарочно с цел да се гаври марката, но ако пък са нормални, още по-зле за "шофьора" на колата.
Сещам се за един мой колега с Е36, който не можеше да изкачи един наклон на една определена улица в града. Е, аз пробвах и успявах всеки път. Не, че се имам за някакъв ултра-голям драйвър, но просто някои неща едни ги могат, а други не. Да зачеркнеш задното за зимата и едва ли не да кажеш, че колата не трябва да я караш докато не се стопи снега е меко казано несериозно.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: Първото BMW с предно предаване дебютира наесен
ми това с камъните е реална ситуация, не е направено за фън
разбирам ентусиазма ви към марката и нейния драйвмотив, но някак си остават във въздуха всичките ви твърдения
ако всичко беше толкова розово, колкото го описвате, нямаше да има такъв скок в пазара на 4х4.. дори и при БМВ
разбирам ентусиазма ви към марката и нейния драйвмотив, но някак си остават във въздуха всичките ви твърдения
ако всичко беше толкова розово, колкото го описвате, нямаше да има такъв скок в пазара на 4х4.. дори и при БМВ
No bling at the Ring
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Първото BMW с предно предаване дебютира наесен
BadAngel написа:ми това с камъните е реална ситуация, не е направено за фън
разбирам ентусиазма ви към марката и нейния драйвмотив, но някак си остават във въздуха всичките ви твърдения
ако всичко беше толкова розово, колкото го описвате, нямаше да има такъв скок в пазара на 4х4.. дори и при БМВ
Скокът е дори при колите с предно. Просто 4х4 и всичко останало се различават доста. За някои е предимство това 4х4, но за човек като мен, който не кара из горските камъни, екопътеки или през язовири, просто не ми трябва.
Иначе за задното и снега ми звучи малко като това, че БМВ не било кола защото горяла много.

Просто има неща, които не са за всеки и не се харесват на всеки. Лично аз не бих заменил задното, ако ще да карам и Лада. Всъщност аз съм карал и Лада бая време, беше първата ми кола преди години.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Първото BMW с предно предаване дебютира наесен
И това с увеличаването продажбите на 4х4 стана също и благодарение на това, че типичното 4х4 поизчезна. Тръгва се с някакви проценти съотношение, но после се преминава към постепенна насоченост на мощността от двигателя към...задните колела.
Повече нямам какво да коментирам. Спартанското 4х4 едва ли е нужно на някой в реални условия, но х-драйв примерно не може да се откаже от преминаване към задно, а сега уж това е най-добрата система 4х4 в света, макар да е доста субективно това определение. Задното си е задно. Когато видя повечето сериозни марки и модели да се откажат от него(т.е. няма да е скоро докато не измислят нещо с 6 или 8 колела
), тогава мога да считам нещо за сериозно и да обмислям дали е по-добро.


In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Първото BMW с предно предаване дебютира наесен
Е колко сериозни автомобили производители залагат на задното .
Само БМВ,Мерцедес,Ягуар,Инфинити,Лексус,Акура,Кадилак ... от другата страна са Ауди и..... опааа, няма други
Айде там с голфчето,фокусчето,фиатчето бегайте си по вашите ****** форуми и стига се осирали тоя
БМВ е скъпа кола , дет си плащаш само за марка , зимата е гаражана кола , гори мого и е скъпа пУдръШка
Само БМВ,Мерцедес,Ягуар,Инфинити,Лексус,Акура,Кадилак ... от другата страна са Ауди и..... опааа, няма други

Айде там с голфчето,фокусчето,фиатчето бегайте си по вашите ****** форуми и стига се осирали тоя

БМВ е скъпа кола , дет си плащаш само за марка , зимата е гаражана кола , гори мого и е скъпа пУдръШка

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Първото BMW с предно предаване дебютира наесен
Бях писал тука преди заради един аЛди фен защо драйвинг експириенса с автомобил с предно е като лошия секс
Който иска да намери поста и да го прочете
че не ми се занимава с умняги




Който иска да намери поста и да го прочете




Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- djkita
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: Първото BMW с предно предаване дебютира наесен
BadAngel написа:ми това с камъните е реална ситуация, не е направено за фън
разбирам ентусиазма ви към марката и нейния драйвмотив, но някак си остават във въздуха всичките ви твърдения
ако всичко беше толкова розово, колкото го описвате, нямаше да има такъв скок в пазара на 4х4.. дори и при БМВ
Ти пак не си се наспал


Това отгоре ще си е градски автомобил, и дай защото е БМВ да го правят и него със задно ли?! И какъв ще е смисъл от това задно?

- SPEED_GABROVO
- ентусиаст
-
- Мнения: 1003
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: дърто Е30
- Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет
Re: Първото BMW с предно предаване дебютира наесен
Кво му се връзвате на audi_bulgarian с тая кирлива тема,с единствена цел да се заяжда.Пък тая реплика,че BMW за зимата не става
,направо като я чуя и ме напушва на смях.Всичко опира до гумите и шофьорски умения.Предното е само с едно предимство,по-опростена техника и оттам по-ниска цена.Те колегите го казаха,класните автомобили са със задно или двойно,предното предаване изобщо не фигурира,то е създадено за автомобили без никакъв спортен дух,да те вози от т.А до т.Б.

BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.
- intention
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Re: Първото BMW с предно предаване дебютира наесен
"Зимата колата със задно е за да се гледа в гаража" Хахахахаха
" Колегата " , преди няма и 5 месеца направих преход Българя Норвегия с две комбита със задно ...
В норвегия северната част се кара само с гуми с шипове ама кога да ги купувам, да ги сменям ... затова си карах с българските без шипове.
Пътя е асфалт върху него няколко санта лед и отгоре сняг някой ако не вярва имам клипчета и снимки !
Как пък успяххме да не закъсаме веднъж по тея баири и проходи и завои...
Който не може да кара или го е страх като задницата не следва точно предните колела да кара колело...
Съгласен съм и с факта, че колата в България все пак е според джоба на собственика и не може всички да карат хубави БМВ-та Мерцедеси и т.н.
Но да се казва че задното не струва зимата - е пълна глупост!
" Колегата " , преди няма и 5 месеца направих преход Българя Норвегия с две комбита със задно ...
В норвегия северната част се кара само с гуми с шипове ама кога да ги купувам, да ги сменям ... затова си карах с българските без шипове.
Пътя е асфалт върху него няколко санта лед и отгоре сняг някой ако не вярва имам клипчета и снимки !
Как пък успяххме да не закъсаме веднъж по тея баири и проходи и завои...
Който не може да кара или го е страх като задницата не следва точно предните колела да кара колело...
Съгласен съм и с факта, че колата в България все пак е според джоба на собственика и не може всички да карат хубави БМВ-та Мерцедеси и т.н.
Но да се казва че задното не струва зимата - е пълна глупост!
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани