G-POWER тунинговаха F10 М5...
Модератор: Общи модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- LArgo50
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 11.06.2011
- Пол: Мъж
- Кара: конджул...
- Мечтае да кара: G-POWER M5 HURRICANE RR
Re: G-POWER тунинговаха F10 М5...
Andronoff написа:LArgo50 написа:Дано джи пауър бият с новата ф10 М5 тоя Вейрон, че ми дойде до гуша от вейрон та вейрон. Много ми е отвратителен тоя вейрон, някак си няма спортен дух това бугати и никога не ме е кефило. От всички супер спортни автомобили го поставям на последно място, където за мен първа е Pagani Zonda![]()
Ти верно ли го мислиш това, което си го написал?
Да бе човек, наистина я маразя Вейрон. Като се спомене тая кола и изпадам в истерия



- Macros
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 17.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: E36
Re: G-POWER тунинговаха F10 М5...
Изглежда много добре тунинга, а съм сигурен че в съвсем скоро време ще излезе и доста по-напомпаната версия
Иначе сравнения с вейрон са меко казано неуместни ( аз самият също не съм фен на модела)- той доскоро беше колата с най-голяма максимална скорост, цена от 1 милион евро, и не на последно място е двуместна кола, а не семеен седан ( и с комби вариант), какъвто е 5 серия...

- AGT
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Re: G-POWER тунинговаха F10 М5...
Добре е да не се изхвърляме защото новия вейрон показан в Женева е с мощност от 1200 кс и въртящ момент от 1500 Нм.
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: G-POWER тунинговаха F10 М5...
AGT написа:Добре е да не се изхвърляме защото новия вейрон показан в Женева е с мощност от 1200 кс и въртящ момент от 1500 Нм.
Е новия колко нов,супер спорт-а нали е 1200 и 1500нм ,като точно тези 200 коня са за да вдигне некви 30км/ч отгоре...и защо трябва да се сравнява GT-R,Veyron и М5...

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: G-POWER тунинговаха F10 М5...
Gqbriel написа:AGT написа:Добре е да не се изхвърляме защото новия вейрон показан в Женева е с мощност от 1200 кс и въртящ момент от 1500 Нм.
Е новия колко нов,супер спорт-а нали е 1200 и 1500нм ,като точно тези 200 коня са за да вдигне некви 30км/ч отгоре...и защо трябва да се сравнява GT-R,Veyron и М5...
Има разлика в ускорението до 300км/ч с точно 8 секунди - или половин километър

А за 30те км/ч отгоре - над 400 км/ч и 5 км/ч са много и често трябват доста повече от 200кс отгоре за да се нарпави рекорда .
- Жоро
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 8.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Е36 325tds touring
- Мечтае да кара: всяко BMW
Re: G-POWER тунинговаха F10 М5...
Ето това е машинатааааааааааааа.Адали има и някой такъв дзвер в БГ.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: G-POWER тунинговаха F10 М5...
LArgo50 написа:Дано джи пауър бият с новата ф10 М5 тоя Вейрон, че ми дойде до гуша от вейрон та вейрон. Много ми е отвратителен тоя вейрон, някак си няма спортен дух това бугати и никога не ме е кефило. От всички супер спортни автомобили го поставям на последно място, където за мен първа е Pagani Zonda![]()
Къде да го бият? Ако ще е от 0-100 няма шанс, но една спортна кола не се мери в това. То принципно Бугатито с тези 1001 коня, които бяха не можеше да се опре на нито един средностатистически суперкар на Нюрбургринг, сега с 1200 няма да е много по-различно. Колкото и да я пънеха старата, то даваше в най-смелите мечти 7:40. Самата кола си е за разни милиардери и шейхове, които се чудят каква просотия да си купят. Даваш 1 000 000 за суперкар, който се води супер-мега-гига-хипер-трипер на квадрат, на тетраедър спортна и изведнъж се оказва, че има десетки на брой коли, които те бият където те хванат, освен на състезание в права линия до максимална скорост. На всичко отгоре коли като Нисан гтр струват към 10 пъти по-малко и ти слагат 20 секунди на обиколката.

А хайде да видим колко може едно дъртичко БМВ, вярно малко бутнато, но все пак далееееееч под цената на няколко Вейрона:
7:22.9 - 169.07 km/h - Loaded BMW M3 CSL, 532.7 PS/1427 kg, Richard Goransson (nov,15 07)

Ето ги малко постижения със заводски данни:
7:48 --- 158.46 km/h - BMW M3 GTS, 450 PS/1546 kg
7:40 --- 161.22 km/h - Bugatti 16/4 Veyron, 1001 PS/1980 kg
7:50 --- 157.79 km/h - BMW E46 M3 CSL, 360 PS/1421 kg
Ако сметнем обаче колко пари е кошника им и колко гори, плюс разходите около него...не, мреси дори да е подарък. При условие, че пред него се нареждат един куп Вайпъри, Поршета, Корвети, Мазератита, Лексуси и още и още. Изобщо аз лично не знам как някой при наличието на Нисан гтр ще си купи Вейрон, освен ако не го иска за колекцията, както правят разните му там шейхове.
Ето ги данните на новото М5 заводско:
BMW M5 7:55.00 156 '11 560 / 1870
Панамерата е малко пред него. Не знам колко ще дава М5 с Г-пауър на тази обиколка, но самата писта е много разнообразна. Ако не е и едната доста дълга права, то Вейрона доста ще изостава. В завоите далеч не е това, което трябва за всичките легенди, които се носят за тази кола.
БМВ пък ако искаха да тъпчат рекорд, щяха да си направят един суперкар и да си бие спокойно разни коли като това Бугати.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: G-POWER тунинговаха F10 М5...
Брато - Вейрона във всекидневния живот ще размаже всяка кола която хване . Опитаха се да му извадят нож и немците полудяха - 1200кс версията разцепва всичко - 431 км/ч вмакс и умопомрачително ускорение. Казват че и на писта е коренно различно положението но кой му дреме за писта - това не е трак кар .Агера Р изравнява рекорди но някак си 4,7 Ве8 мотор 1200кс не е като Ве16 8.0 куад-турбо ... А който иска трак кар - за тия пари има много . Бугатито просто си е самостоятелен клас луксозно чудовище и няма логика да го мерим до тунинговани М5ци 

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: G-POWER тунинговаха F10 М5...
acho.rs написа:Брато - Вейрона във всекидневния живот ще размаже всяка кола която хване . Опитаха се да му извадят нож и немците полудяха - 1200кс версията разцепва всичко - 431 км/ч вмакс и умопомрачително ускорение. Казват че и на писта е коренно различно положението но кой му дреме за писта - това не е трак кар .Агера Р изравнява рекорди но някак си 4,7 Ве8 мотор 1200кс не е като Ве16 8.0 куад-турбо ... А който иска трак кар - за тия пари има много . Бугатито просто си е самостоятелен клас луксозно чудовище и няма логика да го мерим до тунинговани М5ци
Hennesy Venom GT - дърпа 3 секунди на Вейрон от 0-200 mph


Отделно има доста коли ,вярно пипнати но сериозно над 1000к,с които ,ще замислят едно бугати ако го изненада на пътя до скромните 300+км ..от там нагоре бугати си е бугати и все пак е готино да го оставиш в задното огледало

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: G-POWER тунинговаха F10 М5...
Заводски няма автомобил който да не бъде застрелян на магистрала от Вейрон/Вейрон СС - тва е.Върха в автомобилостроенето - мощ и лукс . Разни там една , две бройки малки слухпени каручки с недоказани твърдения за скорост - не се брои . Артега Р дърпа 0,1 сек до 300 км/ч ам нагоре ... а при тези коли над 300 си е като за наще над 150
Както и да е - темата е за Г Повер М5 - май е по-добре да се меря с Брабус ако имат нещо в класа .

Както и да е - темата е за Г Повер М5 - май е по-добре да се меря с Брабус ако имат нещо в класа .
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: G-POWER тунинговаха F10 М5...
acho.rs написа:Брато - Вейрона във всекидневния живот ще размаже всяка кола която хване . Опитаха се да му извадят нож и немците полудяха - 1200кс версията разцепва всичко - 431 км/ч вмакс и умопомрачително ускорение. Казват че и на писта е коренно различно положението но кой му дреме за писта - това не е трак кар .Агера Р изравнява рекорди но някак си 4,7 Ве8 мотор 1200кс не е като Ве16 8.0 куад-турбо ... А който иска трак кар - за тия пари има много . Бугатито просто си е самостоятелен клас луксозно чудовище и няма логика да го мерим до тунинговани М5ци
Ами малко ни се различават мненията. А и не само нашите де.

Хубаво викаш не е трак кар, но всяка кола с претенции мери сили точно на Нюрбургринг. Както казах, пистата е много разнообразна и общо взето се показва колко комплексна е една кола. Щом и Е92 335и(тихо








Иначе си стискаме ръцете, че не е правилно да се равняват М5 с този Вейрон. Едното е създадено да вози хора с 300 по нормални пътища, а другото да го возят на платформи до някоя писта, където шейха да го покара няколко обиколки и да види, че колата му не става и за пистата. Тогава решава да си постори път из пустинята от няколко километра, където може и да му достигне скоростта.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: G-POWER тунинговаха F10 М5...
Вейрон стана бенчмарк - тва е
Брабус стана нарицателно за мега мощен автомобил на база масов Мерц .
Г Повер се опитва да си създаде подобно име - дано успеят .
ПС: ще трябват да обяснявам някои работи на лични

Брабус стана нарицателно за мега мощен автомобил на база масов Мерц .
Г Повер се опитва да си създаде подобно име - дано успеят .
ПС: ще трябват да обяснявам някои работи на лични

- А.Марчев
- ентусиаст
-
- Мнения: 1093
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Габрово
- Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust
Re: G-POWER тунинговаха F10 М5...
Добра работа от G-power, 640 коня и този въртящ момент. Нещо страшно ще е добрей добрей ... 


- Ю.Г.
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 1.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 325is Motorsport International LE
- Мечтае да кара: m50b32 :)
- Детайли за колата: CAI Cosmo Racing,Modded Chip VR Performance , 7200rmp rev limiter, lightweight flywheel, Straight pipes , cat delete + dtm style rear muffler, short shifter
Re: G-POWER тунинговаха F10 М5...
Явно само аз не съм фен на такива тунинг изпълнения
Не виждам смисъла от такъв автомобил( е има при положение , че някой иска да изпъкне и за показност на положение и да си различен и по-интересен , защото това не е кола за писта примерно ) , при положение , че М5 си има всичко , което би му трябвало на почитател на марката... Тук имаме едни 80к.с. по вече и визуално напудряне и 0.2сек по-бързо от 0-100км/ч , но това не е "трак кар" все пак
и си мисля , че няма как нормалното М5 да не е по-добър автомобил от този тунинг...
Това си е лично мое мнение и си е въпрос на вкус и разбирания , на някой може и да му харесва , на друг не , това си е мое лично виждане и да не влизаме в дразги и спорове безсмислени


Това си е лично мое мнение и си е въпрос на вкус и разбирания , на някой може и да му харесва , на друг не , това си е мое лично виждане и да не влизаме в дразги и спорове безсмислени

30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани