Позиция на шофьора в БМВ 3-та серия
Модератор: Общи модератори
47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- peters75
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 352
- Регистриран на: 12.08.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E 60 530d
- Мечтае да кара: Нещо с голям мотор
Re: Позиция на шофьора в БМВ 3-та серия
Според мен е така,за да има повече пространство за боравене с копчето за фаровете и другите,които са отляво на волана.Също и въртенето на волана ще е доста затруднено,ако е набутан близо до вратата и ръката ти постоянно се удря във вратата.
Re: Позиция на шофьора в БМВ 3-та серия
acho.rs написа:E Друго си е да ти е набит във джама![]()
на дифендъра това е направено с цел
за да може докато караш да се покажеш през прозореца и да гледаш къде стъпва колата
като цяло е тясна колата иначе, да
точно заради факта, че няма много място, често им се преебава аксиалния лагер на съединителя - левия крак на шофьора почти през цялото време седи върху педала на съединителя

No bling at the Ring
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Позиция на шофьора в БМВ 3-та серия
Забелязах го това като дойде време да си слагам корито. Махнах фабричната седалка и като наместих коритото да е точно центрирано се оказа, че волана някак си е още по-надясно, вече наистина дразнещо. Направиха ми шината за седалката малко изнесена надясно, и сега си е супер. Но и преди със стоковата седалка за миг не ми е било неудобно, независимо градско или извън. От БМВ не вярвам да не са тествали въпросната позиция за ергономичност. Щом и днешните им модели продължават да са така, значи не е никакъв проблем. Даже според мен малко хора го забелязват.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Позиция на шофьора в БМВ 3-та серия
Не го бях забелязвал това... От чисто практична гледна точка - с дясната ръка се оперира със скоростния лост, логично е волана да е близо до него, иначе няма да е поптимален синхрона волан-скоростен лост. Откъм безопасност не виждам какво значение имат тези сантиметри. Предполагам, че това изместване го няма на старите коли със скорости на конзолата на волана.
Never mistake motion for action...
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Позиция на шофьора в БМВ 3-та серия
BadAngel написа:acho.rs написа:E Друго си е да ти е набит във джама![]()
на дифендъра това е направено с цел
за да може докато караш да се покажеш през прозореца и да гледаш къде стъпва колата
като цяло е тясна колата иначе, да
точно заради факта, че няма много място, често им се преебава аксиалния лагер на съединителя - левия крак на шофьора почти през цялото време седи върху педала на съединителя
мога да се хвана на бас, че това е поредната глупост, която току що си си изсмукал от пръстите
така като се замисля направо трябва да си слязъл за да има ефект това, че е до вратата

по темата
позицията в 3-ката е перфектна и явно си има ергономично обяснение на въпроса


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: Позиция на шофьора в БМВ 3-та серия
K_Ilkov написа:мога да се хвана на бас, че това е поредната глупост, която току що си си изсмукал от пръстите
така като се замисля направо трябва да си слязъл за да има ефект това, че е до вратата![]()
съвсем не е глупост, колега
обърни внимание на по-сериозните офроудъри.. при тях много неща са направени така, че да можеш да се подадеш и да гледаш от къде минаваш
най-малкото бордовете на страничните им прозорци са ниски
слизането е неминуемо, всеки, който се занимава с офроуд знае, че най-важното при определен маршрут е да можеш да го обходиш пеша
ако не става пеша.. не става и с кола
No bling at the Ring
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Позиция на шофьора в БМВ 3-та серия
BadAngel написа:обърни внимание на по-сериозните офроудъри.. при тях много неща са направени така, че да можеш да се подадеш и да гледаш от къде минаваш
я дай пример, че ми стана много интересно...

Re: Позиция на шофьора в БМВ 3-та серия
огледалата за странично виждане - грозни и ръбати са, нали? но имат разстояние между вратата и самото огледало, през което можеш да направиш визуален контакт
дръжките са неудобни и на причудливи места.. за човек, които е седнал да кара, нали?
копчалъците са чепати и груби - за да могат да се въртят с ръкавици и измръзнали пръсти
дръжките са неудобни и на причудливи места.. за човек, които е седнал да кара, нали?
копчалъците са чепати и груби - за да могат да се въртят с ръкавици и измръзнали пръсти
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
No bling at the Ring
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Позиция на шофьора в БМВ 3-та серия
не само е леко навътре, а и е завъртян към средата на колата (заедно със седалката)...
в смисъл не е така | кормилната колона и шината на седалката, а така /.
не знам, защо е така, ама си е част от цялостното усещане на bmw, което го няма в повечето други коли да не кажа в никоя.
също така една от малкото коли, на които педалите са срещу краката ти, не изнесени навътре към купето (тва сигурно е щото повечето коли са с предно и няма място за педалите). да не говорим на колко коли е фактически невъзможно да натиснеш газ и спирачка едновременно. ае някои е седял и е мислил, не хвърлял произволни неща вътре.
в смисъл не е така | кормилната колона и шината на седалката, а така /.
не знам, защо е така, ама си е част от цялостното усещане на bmw, което го няма в повечето други коли да не кажа в никоя.
също така една от малкото коли, на които педалите са срещу краката ти, не изнесени навътре към купето (тва сигурно е щото повечето коли са с предно и няма място за педалите). да не говорим на колко коли е фактически невъзможно да натиснеш газ и спирачка едновременно. ае някои е седял и е мислил, не хвърлял произволни неща вътре.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Позиция на шофьора в БМВ 3-та серия
BadAngel написа:огледалата за странично виждане - грозни и ръбати са, нали? но имат разстояние между вратата и самото огледало, през което можеш да направиш визуален контакт
дръжките са неудобни и на причудливи места.. за човек, които е седнал да кара, нали?
копчалъците са чепати и груби - за да могат да се въртят с ръкавици и измръзнали пръсти
говорехме за това да се подадеш през прозореца...
копчетата ги заеби...
и само дефендъра ли спада към оффроудърите


- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Re: Позиция на шофьора в БМВ 3-та серия
BadAngel написа:огледалата за странично виждане - грозни и ръбати са, нали? но имат разстояние между вратата и самото огледало, през което можеш да направиш визуален контакт
дръжките са неудобни и на причудливи места.. за човек, които е седнал да кара, нали?
копчалъците са чепати и груби - за да могат да се въртят с ръкавици и измръзнали пръсти
и всичкото това какво общо има с темата

оффтипиците само на ЛС

от тук на долу само по темата
или и тя ще е една от многото с потенциал заминали в коша


"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Позиция на шофьора в БМВ 3-та серия
steeN написа:също така една от малкото коли, на които педалите са срещу краката ти, не изнесени навътре към купето (тва сигурно е щото повечето коли са с предно и няма място за педалите). да не говорим на колко коли е фактически невъзможно да натиснеш газ и спирачка едновременно. ае някои е седял и е мислил, не хвърлял произволни неща вътре.
Това е точно така... много хора въобще не обръщат внимание на такива неща, но точно такива детайли правят BMW това, което е.
Педалите са абсолютно перфектно разположени... не съм сядал в кола, в която боравенето с тях да е по-лесно

Като цяло позицията зад волана на BMW е една от най-добрите в света що се отнася до усет/обратна връзка/контрол, както и като егрономия и удобство

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Позиция на шофьора в БМВ 3-та серия
да чудех се коя е другата кола, в която съм успявал да си наместя седалката и волана и педалите да са където трябва. точно порше беше.
междо другото забелязахте ли как ауди минаха на "автобусен" педал на газта и почнаха да въртят таблото към шофьора. предното А6 се доближава доста до това усещане за добра позиция вече.
междо другото забелязахте ли как ауди минаха на "автобусен" педал на газта и почнаха да въртят таблото към шофьора. предното А6 се доближава доста до това усещане за добра позиция вече.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Позиция на шофьора в БМВ 3-та серия
те и vw минаха. в голф 5цата е долу газта, ама с 1 педал нестава, има доста да работят по останалите неща 

- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Позиция на шофьора в БМВ 3-та серия
Dirty M5 driveR написа:Забелязах го това като дойде време да си слагам корито. Махнах фабричната седалка и като наместих коритото да е точно центрирано се оказа, че волана някак си е още по-надясно, вече наистина дразнещо. Направиха ми шината за седалката малко изнесена надясно, и сега си е супер. Но и преди със стоковата седалка за миг не ми е било неудобно, независимо градско или извън. От БМВ не вярвам да не са тествали въпросната позиция за ергономичност. Щом и днешните им модели продължават да са така, значи не е никакъв проблем. Даже според мен малко хора го забелязват.
ААаааааа ААА !!!! ААА ЕЙ ГООО !!!







п.п. факта, че седалката ми не гледаше централно към волана, не я правеше неудобна.
47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани