Позиция на шофьора в БМВ 3-та серия

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 352
Регистриран на: 12.08.2009
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E 60 530d
Мечтае да кара: Нещо с голям мотор

Re: Позиция на шофьора в БМВ 3-та серия

Мнение от peters75 » 11 Фев 2012, 12:15

Според мен е така,за да има повече пространство за боравене с копчето за фаровете и другите,които са отляво на волана.Също и въртенето на волана ще е доста затруднено,ако е набутан близо до вратата и ръката ти постоянно се удря във вратата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Позиция на шофьора в БМВ 3-та серия

Мнение от BadAngel » 11 Фев 2012, 12:17

acho.rs написа:E Друго си е да ти е набит във джама :mhihi:

на дифендъра това е направено с цел

за да може докато караш да се покажеш през прозореца и да гледаш къде стъпва колата

като цяло е тясна колата иначе, да

точно заради факта, че няма много място, често им се преебава аксиалния лагер на съединителя - левия крак на шофьора почти през цялото време седи върху педала на съединителя :)
No bling at the Ring

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Позиция на шофьора в БМВ 3-та серия

Мнение от Dirty M5 driveR » 11 Фев 2012, 15:00

Забелязах го това като дойде време да си слагам корито. Махнах фабричната седалка и като наместих коритото да е точно центрирано се оказа, че волана някак си е още по-надясно, вече наистина дразнещо. Направиха ми шината за седалката малко изнесена надясно, и сега си е супер. Но и преди със стоковата седалка за миг не ми е било неудобно, независимо градско или извън. От БМВ не вярвам да не са тествали въпросната позиция за ергономичност. Щом и днешните им модели продължават да са така, значи не е никакъв проблем. Даже според мен малко хора го забелязват.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Позиция на шофьора в БМВ 3-та серия

Мнение от Leon » 13 Фев 2012, 14:32

Не го бях забелязвал това... От чисто практична гледна точка - с дясната ръка се оперира със скоростния лост, логично е волана да е близо до него, иначе няма да е поптимален синхрона волан-скоростен лост. Откъм безопасност не виждам какво значение имат тези сантиметри. Предполагам, че това изместване го няма на старите коли със скорости на конзолата на волана.
Never mistake motion for action...

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Позиция на шофьора в БМВ 3-та серия

Мнение от K_Ilkov » 13 Фев 2012, 18:21

BadAngel написа:
acho.rs написа:E Друго си е да ти е набит във джама :mhihi:

на дифендъра това е направено с цел

за да може докато караш да се покажеш през прозореца и да гледаш къде стъпва колата

като цяло е тясна колата иначе, да

точно заради факта, че няма много място, често им се преебава аксиалния лагер на съединителя - левия крак на шофьора почти през цялото време седи върху педала на съединителя :)

мога да се хвана на бас, че това е поредната глупост, която току що си си изсмукал от пръстите
така като се замисля направо трябва да си слязъл за да има ефект това, че е до вратата :mhihi:

по темата
позицията в 3-ката е перфектна и явно си има ергономично обяснение на въпроса :yes:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Позиция на шофьора в БМВ 3-та серия

Мнение от BadAngel » 13 Фев 2012, 21:05

K_Ilkov написа:мога да се хвана на бас, че това е поредната глупост, която току що си си изсмукал от пръстите
така като се замисля направо трябва да си слязъл за да има ефект това, че е до вратата :mhihi:


съвсем не е глупост, колега

обърни внимание на по-сериозните офроудъри.. при тях много неща са направени така, че да можеш да се подадеш и да гледаш от къде минаваш

най-малкото бордовете на страничните им прозорци са ниски

слизането е неминуемо, всеки, който се занимава с офроуд знае, че най-важното при определен маршрут е да можеш да го обходиш пеша

ако не става пеша.. не става и с кола
No bling at the Ring

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Позиция на шофьора в БМВ 3-та серия

Мнение от Bavarcho » 13 Фев 2012, 21:36

BadAngel написа:обърни внимание на по-сериозните офроудъри.. при тях много неща са направени така, че да можеш да се подадеш и да гледаш от къде минаваш


я дай пример, че ми стана много интересно...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Позиция на шофьора в БМВ 3-та серия

Мнение от BadAngel » 13 Фев 2012, 22:09

огледалата за странично виждане - грозни и ръбати са, нали? но имат разстояние между вратата и самото огледало, през което можеш да направиш визуален контакт

дръжките са неудобни и на причудливи места.. за човек, които е седнал да кара, нали?

копчалъците са чепати и груби - за да могат да се въртят с ръкавици и измръзнали пръсти
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
No bling at the Ring

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Позиция на шофьора в БМВ 3-та серия

Мнение от steeN » 14 Фев 2012, 1:42

не само е леко навътре, а и е завъртян към средата на колата (заедно със седалката)...
в смисъл не е така | кормилната колона и шината на седалката, а така /.
не знам, защо е така, ама си е част от цялостното усещане на bmw, което го няма в повечето други коли да не кажа в никоя.
също така една от малкото коли, на които педалите са срещу краката ти, не изнесени навътре към купето (тва сигурно е щото повечето коли са с предно и няма място за педалите). да не говорим на колко коли е фактически невъзможно да натиснеш газ и спирачка едновременно. ае някои е седял и е мислил, не хвърлял произволни неща вътре.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Позиция на шофьора в БМВ 3-та серия

Мнение от Bavarcho » 14 Фев 2012, 10:24

BadAngel написа:огледалата за странично виждане - грозни и ръбати са, нали? но имат разстояние между вратата и самото огледало, през което можеш да направиш визуален контакт

дръжките са неудобни и на причудливи места.. за човек, които е седнал да кара, нали?

копчалъците са чепати и груби - за да могат да се въртят с ръкавици и измръзнали пръсти



говорехме за това да се подадеш през прозореца...
копчетата ги заеби...
и само дефендъра ли спада към оффроудърите :roll:
Изображение

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Re: Позиция на шофьора в БМВ 3-та серия

Мнение от Гецата » 14 Фев 2012, 12:04

BadAngel написа:огледалата за странично виждане - грозни и ръбати са, нали? но имат разстояние между вратата и самото огледало, през което можеш да направиш визуален контакт

дръжките са неудобни и на причудливи места.. за човек, които е седнал да кара, нали?

копчалъците са чепати и груби - за да могат да се въртят с ръкавици и измръзнали пръсти

и всичкото това какво общо има с темата :roll:
оффтипиците само на ЛС ;)
от тук на долу само по темата
или и тя ще е една от многото с потенциал заминали в коша :confused:
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Позиция на шофьора в БМВ 3-та серия

Мнение от DrivinGGoD » 14 Фев 2012, 12:13

steeN написа:също така една от малкото коли, на които педалите са срещу краката ти, не изнесени навътре към купето (тва сигурно е щото повечето коли са с предно и няма място за педалите). да не говорим на колко коли е фактически невъзможно да натиснеш газ и спирачка едновременно. ае някои е седял и е мислил, не хвърлял произволни неща вътре.


Това е точно така... много хора въобще не обръщат внимание на такива неща, но точно такива детайли правят BMW това, което е.
Педалите са абсолютно перфектно разположени... не съм сядал в кола, в която боравенето с тях да е по-лесно :bowdown: Може би само Porsche са горе долу така.
Като цяло позицията зад волана на BMW е една от най-добрите в света що се отнася до усет/обратна връзка/контрол, както и като егрономия и удобство :yes:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Позиция на шофьора в БМВ 3-та серия

Мнение от steeN » 15 Фев 2012, 3:32

да чудех се коя е другата кола, в която съм успявал да си наместя седалката и волана и педалите да са където трябва. точно порше беше.

междо другото забелязахте ли как ауди минаха на "автобусен" педал на газта и почнаха да въртят таблото към шофьора. предното А6 се доближава доста до това усещане за добра позиция вече.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Позиция на шофьора в БМВ 3-та серия

Мнение от b00st » 15 Фев 2012, 3:46

те и vw минаха. в голф 5цата е долу газта, ама с 1 педал нестава, има доста да работят по останалите неща :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: Позиция на шофьора в БМВ 3-та серия

Мнение от ръб » 15 Фев 2012, 9:25

Dirty M5 driveR написа:Забелязах го това като дойде време да си слагам корито. Махнах фабричната седалка и като наместих коритото да е точно центрирано се оказа, че волана някак си е още по-надясно, вече наистина дразнещо. Направиха ми шината за седалката малко изнесена надясно, и сега си е супер. Но и преди със стоковата седалка за миг не ми е било неудобно, независимо градско или извън. От БМВ не вярвам да не са тествали въпросната позиция за ергономичност. Щом и днешните им модели продължават да са така, значи не е никакъв проблем. Даже според мен малко хора го забелязват.


ААаааааа ААА !!!! ААА ЕЙ ГООО !!! :D :D :D :D Аз си мислех, че съм олигофрен !!!! Апък то другаде била причината :D Като си правих шината, гледах седалката да е максимално права и после всички ми викаха, че е накриво спрямо волана и ми се смееха ! Ей я причината :D Нищо де, аз в новото купе не съм я слагал още и ще я преправям явно :D

п.п. факта, че седалката ми не гледаше централно към волана, не я правеше неудобна.

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook