Почистване на двигател
Модератор: Общи модератори
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Kol написа:bam-bam написа:последно да си го промивам ли или да ?
Да!!! Карай 500км с ново масло и филтър и го пак го смени!!!
И какво точно ще направи това според тебе? Маслото е правено да смазва, не да пречиства. Точно за това има пречистващи масла, и не съм имал кола на която да не съм го ползвал. Сега ако си купите от Илиенци некво пречистващо за лев и десет, може и некое бутало да свали

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
WeiSTD написа:Kol написа:bam-bam написа:последно да си го промивам ли или да ?
Да!!! Карай 500км с ново масло и филтър и го пак го смени!!!
И какво точно ще направи това според тебе? Маслото е правено да смазва, не да пречиства. Точно за това има пречистващи масла, и не съм имал кола на която да не съм го ползвал. Сега ако си купите от Илиенци некво пречистващо за лев и десет, може и некое бутало да свали, ама с качествените проблем няма!
Ама помисли малко преди да се даваш парите за АБСОЛЮТНО излишен продукт за да не кажа вреден!
Над 10% от пречистващото!? масло остава в мотора!
А като го смениш на 500км точно е разтворило в себе си лайната които са вътре и като го изхвърлиш и заредиш ново...е идеален вариант ...е по е скъп!
Да смазва е основното свойство на маслото , НО не е единствено!
п.п. Ако са ти мръсни ръцете опитай да ги измиеш с парцал напоен в чисто масло...става перфектно!!!
Може и с масло за промиване да го направиш и ше разбереш разликата!:)
Моя М50 го промивам така...с полусинтетика...10/40 и с такова карам...
Пипам го като жена

- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
От собствен опит ви казвам НЕ сипвайте разни гадости в мотора.Особено на стари коли над 150-200 х.км. Единствената грижа е честа смяна на маслото и каране само с качествено такова.
- Фидел Кастро
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: 17.10.2004
- Пол: Мъж
Промиване с вретенно (може и с трансформаторно) масло се прави, само ако се съмнявате, че преди това автомобилът е каран с некачаствено масло. Оптималната промивка е на два пъти по 15 мин. само на празен ход, като след втората е желателно автомобилът да престои цяла нощ на закрито с отворена пробка и свален маслен филтър 

За период от 135 години стигнахме от Стефан Стамболов до Бойко Борисов. Ако това е еволюцията в политическия елит много скоро ще гласуваме за едноклетъчни.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
Фидел Кастро написа:Промиване с вретенно (може и с трансформаторно) масло се прави, само ако се съмнявате, че преди това автомобилът е каран с некачаствено масло. Оптималната промивка е на два пъти по 15 мин. само на празен ход, като след втората е желателно автомобилът да престои цяла нощ на закрито с отворена пробка и свален маслен филтър
Колега трябва да имаш опит, после да мислиш, да четеш, па тогава да пишеш!!!
Да пусна моя мотор да работи 15мин. с трансформаторно масло???....????
Ти да не се занимаваш с основни ремонти?
п.п.Искам да запазим добрия тон ама тука говорим за третиране на БМВ мотори не на молотовки!!!
- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
Kol мен ме обеди в това да не си слагам в двигателя разни болкуци.
Само че тази промивка дето я правиш на 500 км. май наистина е много скъпо. Ако го правиш с едно и също масло де
.
Мисля да съм от хората дето не прават промивка на двигателя а просто го сменят по-често.
Само че тази промивка дето я правиш на 500 км. май наистина е много скъпо. Ако го правиш с едно и също масло де

Мисля да съм от хората дето не прават промивка на двигателя а просто го сменят по-често.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Хора,като се замисля наистина май най-хубаво е да не се сипват такива работи в мотора,само в краен случай,примерно при съмнение относно експлоатацията от предишния собственик и немърливост към обезателните смени на моторното масло ...
Най-често автомобилите внос от Италия са с буквално задръстени маслени магистраали от несменяно масло - тогава човек играе на руска рулетка,промиват му мотора и се моли след това да не лъсне гадната истина,че автомобила е за основен ремонт ... Аз лично като човек,който си е отремонтирал основно двигателя със смяна на бутална група дори,не ми е нужно да правя такава профилактика,оттогава над 90 К км карам с пълна синтетика и не вярвам да има нужда,все пак синтетичните масла имат и почистващи свойства,както казаха колегите в по-горните постинги
Въпрос на личен избор
Георги Пенчев
Най-често автомобилите внос от Италия са с буквално задръстени маслени магистраали от несменяно масло - тогава човек играе на руска рулетка,промиват му мотора и се моли след това да не лъсне гадната истина,че автомобила е за основен ремонт ... Аз лично като човек,който си е отремонтирал основно двигателя със смяна на бутална група дори,не ми е нужно да правя такава профилактика,оттогава над 90 К км карам с пълна синтетика и не вярвам да има нужда,все пак синтетичните масла имат и почистващи свойства,както казаха колегите в по-горните постинги

Въпрос на личен избор

Георги Пенчев
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
А каква е целта аз да питам? Да се махне нагара? Някой има ли идея дали има нагар, колко нагар има, пречи ли на нещо въобще и какъв е ефекта? Колко време ще е тоя ефект до натрупване ан новия нагар
Според мен смисъл няма

Според мен смисъл няма

Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
ре
Остават отлагания особено при дизеловите мотори, колкото и добра синтетика да се ползва,макар самото масло да отмива и при бензиновите може да се получат мизериики! Моят извод е или да се смени маслото 2-3 пъти по-често преди да му е заминал ресурса /примерно на 5000 км/ или на топъл двигател след изпразване на старото масло се завива пробката и се пълни до преливане с газ за горене /идеален обезмаслител/, но без да се пали мотора се изчаква десетина минути да разтвори боклуците преди да се източи! Газта се изпарява затова се отваря отгоре капачката, а може и да се продуха мотора с въздух! И това ако има много чернилка на следваща смяна пак се повтаря!
Но да се пали двигател със масла без необходими мазителни или термо свойства си е разрушително за мотора винаги,каквито и слоеве да е оставило предишното масло.
Но да се пали двигател със масла без необходими мазителни или термо свойства си е разрушително за мотора винаги,каквито и слоеве да е оставило предишното масло.
Последна промяна NESH на 22 Яну 2006, 21:32, променена общо 2 пъти
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: ре
NESH написа:Остават отлагания особено при дизеловите мотори, колкото и добра синтетика да се ползва,макар самото масло да отмива и при бензиновите може да се получат мизериики! Моят извод е или да се смени маслото 2-3 пъти по-често преди да му е заминал ресурса /примерно на 5000 км/ или на топъл двигател след изпразване на старото масло се завива пробката и се пълни до преливане с газ за горене /идеален обезмаслител/, но без да се пали мотора се изчаква десетина минути да разтвори боклуците преди да се източи! Газта се изпарява затова се отваря отгоре капачката, а може и да се продуха мотора с въздух! И това ако има много чернилка на следваща смяна пак се повтаря!
Но да се пали двигател със масла без необходими мазителни или термо свойства си е разрушително за мотора винаги,каквито и слоеве да е оставило предишното масло.
Хей НЕШ и това е решение




Георги Пенчев
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани