IS250 vs. 325i E90 и какво мислите за японците
Модератор: Общи модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
тъкмо щях да напиша че във последния мотор тренд 330 бие лексуса и мерцедеса - ако и бмв-то да е със най-малко коне, най-бавно на драга и тн...
относно тойота- за мене те са най-страшната автомобилна компания. има там някви хора дето здраво мислят и точно оценяват ситуацията и правят верните автомобили. например напоследък осъзнаха че колите са им перфектни, но скучни- като резултат- очаквайте интересни и раздвижени модели тази и следващата година. финансово са много добре. качеството им е най-доброто в момента във света. имат само едно основно препятствие за преодоляване- пазара които са завзели (средния) започва да става тесен защото корейците ги нападат със значително по-евтини (и не по-некачествени вече) возила. затова тойота, нисан и хонда са принудени да визират върха на пазара където владеят немските коли. да, но там само качество не стига. трябва и душа, традиция и тн.. нещо което японците никога не са можели. дали ще се научат? не знам.. само знам че до сега тойота каквато цел си е поставила- я е постигнала.

относно тойота- за мене те са най-страшната автомобилна компания. има там някви хора дето здраво мислят и точно оценяват ситуацията и правят верните автомобили. например напоследък осъзнаха че колите са им перфектни, но скучни- като резултат- очаквайте интересни и раздвижени модели тази и следващата година. финансово са много добре. качеството им е най-доброто в момента във света. имат само едно основно препятствие за преодоляване- пазара които са завзели (средния) започва да става тесен защото корейците ги нападат със значително по-евтини (и не по-некачествени вече) возила. затова тойота, нисан и хонда са принудени да визират върха на пазара където владеят немските коли. да, но там само качество не стига. трябва и душа, традиция и тн.. нещо което японците никога не са можели. дали ще се научат? не знам.. само знам че до сега тойота каквато цел си е поставила- я е постигнала.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Точно казано.А успеха на тойота е най-вече свързан с това,че компанията изнася не само коли,а и технологии-имат си завод на всеки важен пазар,а в Азия в качеството си на монополисти успешно пречат на опитващата се да навлезе конкуренция.На нова година бях в Тайланд-там има само 3 марки коли Тойота ,хонда и изузу.През целия си престой не видях нито една корейска кола,като процента коли различни от тези марки варира от 1до 2.Цената на наразличните видове короли-Алтис и Виос е под 10000 долара винаги,на Хилукса дето там им е лукс кола около 14.Всички останали марки освен тези трите се облагат с невъзможни мита по споразумение с инвеститорите-3ка в тайланд струва 150 хиляди долара-не м3.В Сингапур и малайзия положението е подобно.Големия въпрос е кой ще превземе Китай-там са парите и там е просперитета-въпреки че има вече 10ки компании в джойнтвенчър,всички гледат натам и като чели Даймлер-Крайслер е наъ-напреде
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
Мда мен лично ми допада стратегията на Тойота да произвеждат различни автомобили за различните пазари, които са съобразени със сшецифичните изисквания на отделния пазар.
1. За ЗАЩ - Солара, Камри, Тундра, Секиола, Сиена
2. За Е-па - Ярис, Авензис, Айго (проект с ПСА), Корола Версо
3. В япония не знам как точно са нещата с моделите само знам, че стария IS се продаваше като Тойота Алтеза
Да му мисли Дженерал Мотърс, защото Тойтота скоро ще е на автомобилния Олимп.
Това, за което можем да съжаляваме, е че автомобило строенето никога няма да бъде това, което беше с тази глобализация.
Това, което OPASNO LUD, каза за Тайланд беше много интересно. Ей сега гледах едно предаване по телевизията за Китай и видях,че там има много фолксвагени. Всички таксита бяха като ФВ Сантана не знам в Китай как точно се води модела - дали ФВ го произвежда или някой друг
. В арабския свят положението също е интересно.
В този традиционен клас има доста предложения и ще се опитам ги изредя: Infinity G35, Acura TL, Audi A4 3.2, Cadillac CTS, Saab 9-3, Passat 3,6 & 3.2FSI.
InfinitiG35: http://www.motortrend.com/roadtests/sed ... index.html
AcuraTL: http://www.motortrend.com/roadtests/one ... index.html
Passat: http://www.motortrend.com/roadtests/sed ... index.html
330i vs G35 vs A4 3.2FSI:
http://www.motortrend.com/roadtests/sed ... index.html
1. За ЗАЩ - Солара, Камри, Тундра, Секиола, Сиена
2. За Е-па - Ярис, Авензис, Айго (проект с ПСА), Корола Версо
3. В япония не знам как точно са нещата с моделите само знам, че стария IS се продаваше като Тойота Алтеза
Да му мисли Дженерал Мотърс, защото Тойтота скоро ще е на автомобилния Олимп.
Това, за което можем да съжаляваме, е че автомобило строенето никога няма да бъде това, което беше с тази глобализация.
Това, което OPASNO LUD, каза за Тайланд беше много интересно. Ей сега гледах едно предаване по телевизията за Китай и видях,че там има много фолксвагени. Всички таксита бяха като ФВ Сантана не знам в Китай как точно се води модела - дали ФВ го произвежда или някой друг

В този традиционен клас има доста предложения и ще се опитам ги изредя: Infinity G35, Acura TL, Audi A4 3.2, Cadillac CTS, Saab 9-3, Passat 3,6 & 3.2FSI.
InfinitiG35: http://www.motortrend.com/roadtests/sed ... index.html
AcuraTL: http://www.motortrend.com/roadtests/one ... index.html
Passat: http://www.motortrend.com/roadtests/sed ... index.html
330i vs G35 vs A4 3.2FSI:
http://www.motortrend.com/roadtests/sed ... index.html
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Значи личното ми мнение не е важно, първо защото не съм карал лексус, второ защото съм карал Камри (около 3 месеца) и от тогава много съм намразил Тойоти и подобни и трето защото Лексуса не ми допада като интериор или външен вид.
Но, мога да кажа 3 неща:
1. Точно като излезе оригиналниа ИС200 тука всички скочиха да му се радват, с изключение на един Австралийски журналист (който може би е единствения който уважавам като мнение) Той беше взел един ИС200 и една Е46 318ка и беше написал една доста дълга статия че всъщност лексуса ускорява по добре, но до там му свършват предимствата. Дадено че съм чел повечето статий писани от този журналист (Bruce McMahon ако някой се интересува) съм по склонен да му вярвам на него, от колкото на повечето други, които в стила на Джереми Кларксън настояват че ако е БМВ, тогава е само за чекиджий.
2. Новия лексус ИС прилича прекалено много на Е60 . . . от което става ясно че Лексус все още намират нужда да имитират БМВ.
3. На топ гиър го казаха много правилно: Ако искате най добрата кола в класата си купете Е90, ако искате да сте различни, или уникални си купете друга. Имал съм щастието да карам Е90 (325) и наистина е много, много добър автомобил, по всеки параграф.
4. Каквото ГаД каза
Но, мога да кажа 3 неща:
1. Точно като излезе оригиналниа ИС200 тука всички скочиха да му се радват, с изключение на един Австралийски журналист (който може би е единствения който уважавам като мнение) Той беше взел един ИС200 и една Е46 318ка и беше написал една доста дълга статия че всъщност лексуса ускорява по добре, но до там му свършват предимствата. Дадено че съм чел повечето статий писани от този журналист (Bruce McMahon ако някой се интересува) съм по склонен да му вярвам на него, от колкото на повечето други, които в стила на Джереми Кларксън настояват че ако е БМВ, тогава е само за чекиджий.
2. Новия лексус ИС прилича прекалено много на Е60 . . . от което става ясно че Лексус все още намират нужда да имитират БМВ.
3. На топ гиър го казаха много правилно: Ако искате най добрата кола в класата си купете Е90, ако искате да сте различни, или уникални си купете друга. Имал съм щастието да карам Е90 (325) и наистина е много, много добър автомобил, по всеки параграф.
4. Каквото ГаД каза

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- nikinenov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 17.06.2004
- Местоположение: Харлоу
- Кара: E90 335d, F30 320d
Лексус е номер 1 в customers satisfaction survey за последните няколко години в Англия - т.е. хората които са си купили лексус са срешнали най малко дефекти по колата и не им се е налагало да ходят по сервизи.
Точно по този показател БМВ трябва да поработят здраво.
Иначе превъзходството на баварците във всяко друго отношение е несъмнено
Точно по този показател БМВ трябва да поработят здраво.
Иначе превъзходството на баварците във всяко друго отношение е несъмнено
Only a month ago, I stepped out of the Ferrari 430 and thought that maybe in 200 years, someone, somewhere, using materials that don't currently exist, will make something better. But in fact, I only had to wait four weeks. The M5 is that good.
nikinenov написа:Лексус е номер 1 в customers satisfaction survey за последните няколко години в Англия - т.е. хората които са си купили лексус са срешнали най малко дефекти по колата и не им се е налагало да ходят по сервизи.
Точно по този показател БМВ трябва да поработят здраво.
Иначе превъзходството на баварците във всяко друго отношение е несъмнено
Това мисля,че се дължи на факта ... че японците тестват и тогава пускат автомобила, а германците пускат автомобила и тогава тестват.
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Разликите в сравнението между японски и европейски автомобили относно даването на дефекти според мен са абсолютно некоректни.Технологиите,които влагат европейските производители в моделите си(особено при топмоделите) чувствително надвишават японските си аналози.Разбира се има японски коли претендиращи да са иновационни(ключова дума при продажби в Европа)-ясен пример за това е Авенсис Д4Д-мале що хора изядоха дървото 

- nikinenov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 17.06.2004
- Местоположение: Харлоу
- Кара: E90 335d, F30 320d
няма нищо некоректно в това да сравняваш два автомобила които се продават на един и същи пазар на подобни цени и се купуват от горе долу еднакъв брой купувачи. Това което казах за дефектите се базира на огромни изследвания в който са учавствали стотици хиляди истински хора купили си съответния автомобил и карали го.
За огромно сужаление БМВ-тата от последните години дават дефекти - чел съм за притежатели на нови М5 изоставени по магистралата и пътна помощ идва да ги дърпа - и това кола на няколко месеца струваща 65000 лири. Това разбира се няма да ме накара да си купя Лексус а не БМВ
Пийс
За огромно сужаление БМВ-тата от последните години дават дефекти - чел съм за притежатели на нови М5 изоставени по магистралата и пътна помощ идва да ги дърпа - и това кола на няколко месеца струваща 65000 лири. Това разбира се няма да ме накара да си купя Лексус а не БМВ
Пийс
Only a month ago, I stepped out of the Ferrari 430 and thought that maybe in 200 years, someone, somewhere, using materials that don't currently exist, will make something better. But in fact, I only had to wait four weeks. The M5 is that good.
- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
Ааааа , нещо много взехте да ги хвалите тез тойоти
Незнам за вас ама в нащо семейство освен другите коли през 2002 и 2003 се купиха съответно по една тойота(14.12.2002 Тойота Рав-4 и 8март2003 - тойота Корола : 2.0vvt-i + 1.6vvt-i)
Е НЕМА ПО-ТЪПИ КОЛИ ОТ ТИЯ!
Ако щете вярвайте(не че съм си го и помислял де
) , за нищо на света не бих си купил такава "кола"
...................Поради 1000000 причини


Незнам за вас ама в нащо семейство освен другите коли през 2002 и 2003 се купиха съответно по една тойота(14.12.2002 Тойота Рав-4 и 8март2003 - тойота Корола : 2.0vvt-i + 1.6vvt-i)
Е НЕМА ПО-ТЪПИ КОЛИ ОТ ТИЯ!
Ако щете вярвайте(не че съм си го и помислял де









- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
BMW lover написа:Ааааа , нещо много взехте да ги хвалите тез тойоти![]()
Незнам за вас ама в нащо семейство освен другите коли през 2002 и 2003 се купиха съответно по една тойота(14.12.2002 Тойота Рав-4 и 8март2003 - тойота Корола : 2.0vvt-i + 1.6vvt-i)
Е НЕМА ПО-ТЪПИ КОЛИ ОТ ТИЯ!
Ако щете вярвайте(не че съм си го и помислял де![]()
![]()
) , за нищо на света не бих си купил такава "кола"
...................Поради 1000000 причини
![]()
![]()
![]()
![]()
Да, но издръжливост не е една от тези причини.

П.П. Селика ГТ4 и МР2 (от старите) ги приемам

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
Имам приятел, който работеше в сервиз на тойота в Пазарджик и какви работи ми е разправял не е истина.
За тоя стария авенсис ми беше казал, че имали дефектни сегменти и за ремонт идвали автомобили на 60-70хил. км. Оправяли без пари естествено, но излагацията е голяма.
Разправяше и за един негов колега дето си тръгвал с по 4литра масло всеки ден, защото не сменял на някой коли маслото. И на тоя същия тип аудито му било модел хибрид Ауди 80-Авензис:mhihi:
Промблеми според него дават тези автомобили, които са правени в Европа (сещате се къде), а всичко което идва от ЯПОНИЯ е много читаво - вземете един Ланд Круизер или една Селика.
За тоя стария авенсис ми беше казал, че имали дефектни сегменти и за ремонт идвали автомобили на 60-70хил. км. Оправяли без пари естествено, но излагацията е голяма.
Разправяше и за един негов колега дето си тръгвал с по 4литра масло всеки ден, защото не сменял на някой коли маслото. И на тоя същия тип аудито му било модел хибрид Ауди 80-Авензис:mhihi:
Промблеми според него дават тези автомобили, които са правени в Европа (сещате се къде), а всичко което идва от ЯПОНИЯ е много читаво - вземете един Ланд Круизер или една Селика.

Niikoo_1 написа:Имам приятел, който работеше в сервиз на тойота в Пазарджик и какви работи ми е разправял не е истина.
За тоя стария авенсис ми беше казал, че имали дефектни сегменти и за ремонт идвали автомобили на 60-70хил. км. Оправяли без пари естествено, но излагацията е голяма.
Разправяше и за един негов колега дето си тръгвал с по 4литра масло всеки ден, защото не сменял на някой коли маслото. И на тоя същия тип аудито му било модел хибрид Ауди 80-Авензис:mhihi:
Промблеми според него дават тези автомобили, които са правени в Европа (сещате се къде), а всичко което идва от ЯПОНИЯ е много читаво - вземете един Ланд Круизер или една Селика.
Абе май заради тоя дето крадял масло ни се е прецакала едната

Щото седмица преди да се преебе колата беше в сервиза.А това за сегментите е вярно.
Извинявам се за офтопика.
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета


Все пак за Пазарджик става въпрос - тук в София не знам дали има друг такъв индивид като Вальо-Авензиса, може в Софето да действа Митьо-Королата или Пешо-Яриса

П.П такива мършляци заслужават само



- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Малко в страни от темата,но прочетох за приликата на арматурните табла на новата S-класа и Е65
колега,кажи ми една разлика,че немога да се сетя по дяволите
Всичко е същото
От мои наблюдения Тойота не са това,което бяха през 90-те години,като качество и здравина,сега просто са в плачевно състояние в сравнение от тогава,но това никой не го отчита и не знам защо
Дразня се и на спада на качеството и при немските производители
Но с т.нар. глобализация всичко отива по дяволите
Георги Пенчев




От мои наблюдения Тойота не са това,което бяха през 90-те години,като качество и здравина,сега просто са в плачевно състояние в сравнение от тогава,но това никой не го отчита и не знам защо

Дразня се и на спада на качеството и при немските производители


Георги Пенчев
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Chata