Цена за работа на час
Модератор: Общи модератори
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- konstantin
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 5.11.2011
- Пол: Мъж
Re: Цена за работа на час
немо написа:А имат ли нормовремена за всяка операция?В смисъл->смяна на предни накладки по норматив е z,zz часа Х ххх $/час=ууу $ за услугата,без значение какво реално време ще отнеме цялата работа?
Има разбира се за повечето модели
Предни накладки се таксува около 3 часа +-
Смяна на двигателно масло около 0,5(половин час)
- taran
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 3.04.2011
- Местоположение: София
- Кара: каквото набара:)
Re: Цена за работа на час
немо написа:А имат ли нормовремена за всяка операция?В смисъл->смяна на предни накладки по норматив е z,zz часа Х ххх $/час=ууу $ за услугата,без значение какво реално време ще отнеме цялата работа?
То и тука има,и преди е имало...Някъде ми се търкаляше един подобен "ценоразпис",от времето когато единствената ЗК беше ДЗИ и всички сервизи бяха на Мото техника

В булвария,цената на час е 48 лв с ДДС.Едно приятелче му мъчат колата,та сподили.
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: Цена за работа на час
При нас, в Централен Лондон, БМВ SteАler-ът взима скромните £161 + 20% ДДС на час. И е проЗД 'кат гъбена чорбъ... Ако видят нещо по-старо от Е46 и почват само да ецат и мецат... Има намаление 4+ за коли произведени преди 2007, ама то е нещо като 20%, та все тая... Истината е само в гаранционни коли, а класиките при БМВ Специалисти или сам...
Последна промяна Alex 320i Cabrio на 09 Ное 2011, 15:23, променена общо 1 път
Power is Nothing Without Insanity
- Ba4oIlia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 262
- Регистриран на: 28.09.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E30&E36
Re: Цена за работа на час
Има разбира се за повечето модели
Предни накладки се таксува около 3 часа +-
Смяна на двигателно масло около 0,5(половин час)[/quote]
...повече от 450 $ за смяна на предни накладки
Предни накладки се таксува около 3 часа +-
Смяна на двигателно масло около 0,5(половин час)[/quote]
...повече от 450 $ за смяна на предни накладки

Re: Цена за работа на час
Да. Има разбира се- вика му се "the book" указва нормативите време за всяка по- стандартна операция. По принцип това е и най- големия доход на дилъра особено за колите в гаранция защото времената са много песимистични и обикновено отнема 1/3 до 1/2 от регламентираното време да се свършат всъщност операциите. Изключение са по-сложните неща защото примерно едно сваляне на двигател го дават 8 часа докато дилъра обикновено се бори 2 дни и е на загуба. Но това спирачки, масла и тн- печалбата е голяма защото един механик може да свърши работата на 3ма според книгата (и да се плати на дилъра съответно от производителя)
Адаш- тоя твоя stealer сигурно е фен на джудас?
Адаш- тоя твоя stealer сигурно е фен на джудас?

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: Цена за работа на час
alx написа:Адаш- тоя твоя stealer сигурно е фен на джудас?
бафти, дизлексията страйкс ъгейн... мерси

Power is Nothing Without Insanity
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Цена за работа на час
alx написа:Да. Има разбира се- вика му се "the book" указва нормативите време за всяка по- стандартна операция.
А във "the book" присъстват ли и нормативи за body work (така ли му се вика?),и има ли разлика в часовата ставка при body work и другите видове ремонти/обслужване?Щото в БГ има не малка разлика....в определени случаи...!
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Цена за работа на час
немо написа:alx написа:Да. Има разбира се- вика му се "the book" указва нормативите време за всяка по- стандартна операция.
А във "the book" присъстват ли и нормативи за body work (така ли му се вика?),и има ли разлика в часовата ставка при body work и другите видове ремонти/обслужване?Щото в БГ има не малка разлика....в определени случаи...!
В една АутоДата има информация,кое колко време отнема,тъй като не ми се рови сега, 3 ч.ч (казва се човеко-час в този бранш


150$ ч.ч е


Имат книги за много неща,аз лично съм чел и работел (по проект в уни-то) за техен сервиз - дебела е повече от кутия цигари изправена,само с нормативни и всякакви изисквания.
На въпросния чертеж ,искаха да се виждат детайли,които за един БГ сервиз са незначителни,явно не и за тях

150 на час за щатите е доооста висок стандарт,дано и запалтата на момчето,да съответства на този норматив

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Цена за работа на час
Gqbriel написа:150 на час за щатите е доооста висок стандарт,дано и запалтата на момчето,да съответства на този норматив
ще се разочароваш.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Цена за работа на час
alx написа:Да. Има разбира се- вика му се "the book" указва нормативите време за всяка по- стандартна операция. По принцип това е и най- големия доход на дилъра особено за колите в гаранция защото времената са много песимистични и обикновено отнема 1/3 до 1/2 от регламентираното време да се свършат всъщност операциите. Изключение са по-сложните неща защото примерно едно сваляне на двигател го дават 8 часа докато дилъра обикновено се бори 2 дни и е на загуба. Но това спирачки, масла и тн- печалбата е голяма защото един механик може да свърши работата на 3ма според книгата (и да се плати на дилъра съответно от производителя)
Адаш- тоя твоя stealer сигурно е фен на джудас?
Подкрепям верността на това мнение от първа ръка

Обикновено на големите ремонти се изостава или се вписваш със зор. В малките регулярни ремонтчета са обикновено завишени, но има и големи аномалии като:
смяна гуми на Поло-1ч (14-15")
сняма гуми на Сироко (Сирокото обикновено е с 18" цола джанти)

Ясно е на всеки, че няма как времената да са еднакви.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Цена за работа на час
alx написа:Gqbriel написа:150 на час за щатите е доооста висок стандарт,дано и запалтата на момчето,да съответства на този норматив
ще се разочароваш.
Бе не е като да нямам опит известно време

А такова нещо,вписваш се в срок - няма ..затова има заложено време ..плаща се by the book..

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Цена за работа на час
alx написа:Да. Има разбира се- вика му се "the book" указва нормативите време за всяка по- стандартна операция. По принцип това е и най- големия доход на дилъра особено за колите в гаранция защото времената са много песимистични и обикновено отнема 1/3 до 1/2 от регламентираното време да се свършат всъщност операциите. Изключение са по-сложните неща защото примерно едно сваляне на двигател го дават 8 часа докато дилъра обикновено се бори 2 дни и е на загуба. Но това спирачки, масла и тн- печалбата е голяма защото един механик може да свърши работата на 3ма според книгата (и да се плати на дилъра съответно от производителя)
не забравяй, че за да може механика да работи по-бързо и на същото качество, то в него са били инвестирани някакви средства
човек, в който не са инвестирани средства ще работи даже и по-бавно от нормовремената и там наистина сервиза е назад.. а и самия механик, защото обикновено в тази гилдия заплатата е процент от нормочасовете
гаранционните коли не са особено сладки за дилърите, защото им се налага да фактурират труда на много ниска стойност (ако за клиента е 48 лв./час, то към завода производител е нещо от сорта на 12-14 лв), а вложените части са с минимална печалба (заради това, че ги размъкваш, светиш им, топлиш ги и т.н.)
в българия в момента най-голямата борба е да се привлекат автомобили, скоро излезнали от гаранция, отново да се обслужват в дилърски сервизи, а не при бай манол.. това са коли между 4 и 6 години, които започват да имат много проблеми, а клиентите са все още достатъчно платежоспособни, за да ползват дилърски сервиз.. тук са и най-големите печалби естествено
от смяна на масла и накладки не се печели много, макар че пък се печели константно, така че е въпрос на търговска тактика
No bling at the Ring
- Macros
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 17.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: E36
Re: Цена за работа на час
В най-големия дилър за България на BMW (да не правя реклама) трудът се заплаща 60лв/час. Естествено си има зададено време за всяка процедура- механикът може да я направи за 1 или за 10 часа, но се заплаща за зададеното от BMW Group време нужно, за да се извърши операцията. Като цяло всичко се дели на интервали по 5 мин- примерно 1 час е 12 петминутки...
П.С : И недейте да мрънкате, че механикът може да смени маслото не за 30, а за 15 минути, че ако нямаше такъв стандарт щяхме да плащаме по 12 часа работа като знаем как е всичко тук
П.С : И недейте да мрънкате, че механикът може да смени маслото не за 30, а за 15 минути, че ако нямаше такъв стандарт щяхме да плащаме по 12 часа работа като знаем как е всичко тук

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Цена за работа на час
Macros написа:В най-големият дилър за България на BMW (да не правя реклама) трудът се заплаща 60лв/час. Естествено си има зададено време за всяка процедура- механикът може да я направи за 1 или за 10 часа, но се заплаща за зададеното от BMW Group време нужно, за да се извърши операцията.
П.С : И недейте да мрънкате, че механикът може да смени маслото не за 30, а за 15 минути, че ако нямаше такъв стандарт щяхме да плащаме по 12 часа работа като знаем как е всичко тук
Може и да е така,но в 1...защото в друг.. ми обясниха нещо ,коренно различно

Последна промяна Gqbriel на 19 Дек 2011, 14:32, променена общо 1 път
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Macros
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 17.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: E36
Re: Цена за работа на час
Gqbriel написа:Macros написа:
Тук можем да поспорим,защото не е така
- но не искам да влизам в излишни спорове..ако беше така,щях да ходя за по-голяма част от нещата там...но точно ,поради обратното на което казваш не стъпвам често
Колега ако искаш приемай мнението ми за вярно, въпреки че е точно така

39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани