Състезателният пакет за BMW 120d ще струва 95 000 евро
Модератор: Общи модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
мисля ,че говориш пълни глупости.........мое мнениеshuttle написа:Дизела става само за трактор и печка

- shuttle
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 22.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Не искам да го обръщам на чат, затова пиша последно за тази тема.Много мразим некой като се изтърчи да каже кой пише глупости и кой не,с собествените си очи видях как една 320 стара би на 400 м. чисто нова 530 D, хубавото беше че и други видяха. Фен съм на BMW но на бензиновите.Гледах клипчето много е добро е ама за дизел.Ако става въпрос за същата какава е тая (бегачка) без подредени скорости,ВИЖ от видеото НЕВЕРОЯТНАТА 320 ка( е те това е състезателен автомобил) сложи ги една до друга и напрай разликата.
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
и аз видях 320-ката (е30) как бие 530д(е60) ама все пак двете коли неса един клас и е30-ката е пипана също видях как 320д(е90) автоматик бие 320и(е46) и аз съм привърженик на бензиновите двигатели но новите дизели са невероятни

"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
В едно списание имаше тест драйв с измервания на 535д с ремап..тоест Чипвано...ще го открия и ще препиша резултатите...ако намеря и скенер ще ги скенирам.
Но някъде гледах тест между чипосана 535д и М5...дизела беше по-бърз на обиколка...
освен чипа бяха сменини амортисюри,пружини, джанти и гуми...на дизела.
535д е един невероятен автомобил...особено с М-пакета.
пс: на клипчето обърнете внимание на червената 147мица как върви в началото на клипчето се вижда.
Всеки който отрича модерните дизелови коли, няма никаква представа за тях.
Но някъде гледах тест между чипосана 535д и М5...дизела беше по-бърз на обиколка...
освен чипа бяха сменини амортисюри,пружини, джанти и гуми...на дизела.
535д е един невероятен автомобил...особено с М-пакета.
пс: на клипчето обърнете внимание на червената 147мица как върви в началото на клипчето се вижда.
Всеки който отрича модерните дизелови коли, няма никаква представа за тях.

re
Има абсолютния имиджов смисъл от тази кола! Ако не се сещате за 97 или 98-ма година точно прототипа на 320d участва и спечели 24-часа на ЛьоМан в класа си....и от там тръгна бума на комънрейлите! Естествено БМВ обраха лаврите макар разработката да бе съвместна с Пежо и Ситроен,ама те откъде да изкарат такава база за шампионска кола
! Така че нормално е да се направи продължението :
1.естествено е че то ще е в клас удобен да се рекламира "икономичния " и мощен дизел на БМВ
2.естествено е базата да е единичката......все пак искат да изместят Голфовете и Астрите от сърцата на хората в малкия клас
Всъщност дори само да я показват на изложения 1 година и да не участва в нито едно състезание ефекта пак ще се постигне!

1.естествено е че то ще е в клас удобен да се рекламира "икономичния " и мощен дизел на БМВ
2.естествено е базата да е единичката......все пак искат да изместят Голфовете и Астрите от сърцата на хората в малкия клас
Всъщност дори само да я показват на изложения 1 година и да не участва в нито едно състезание ефекта пак ще се постигне!
@Nesh
Разработката КоманРайл е на Фиат!!!...а първата кола с коман раил дизел беше Алфа Ромео 156 която излиза в края на 1997...Първата кола с коман раил 2 поколение беше Алфа Ромео 147 през 2002...а първият дизел с директно впърскаване беше Фиат Крома ТДИ през 1987.
Фиат дават лицез на Бош да продават технологията на други фирми.
Първата кола с MultiAir технологията пак ще е италианска, през 2007година ще бъде пусната на пазара...или в Ферари или пак в Алфа ще я пуснат.
Разработката КоманРайл е на Фиат!!!...а първата кола с коман раил дизел беше Алфа Ромео 156 която излиза в края на 1997...Първата кола с коман раил 2 поколение беше Алфа Ромео 147 през 2002...а първият дизел с директно впърскаване беше Фиат Крома ТДИ през 1987.
Фиат дават лицез на Бош да продават технологията на други фирми.
Първата кола с MultiAir технологията пак ще е италианска, през 2007година ще бъде пусната на пазара...или в Ферари или пак в Алфа ще я пуснат.

re
Не съм коментирал на кои е първата или втората разраборка.Просто света повярва в комънрейла след тези 24 часа на ЛьоМан през 97-ма! И от там смисъла да се повтори отново с "подходящият" мотор на "подходящото" шаси с 120d ......БМВ се доказват на пистите все пак,а не по рекламните брошури!
- twin spark
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 9.10.2003
Re: re
NESH написа:Не съм коментирал на кои е първата или втората разраборка.Просто света повярва в комънрейла след тези 24 часа на ЛьоМан през 97-ма! И от там смисъла да се повтори отново с "подходящият" мотор на "подходящото" шаси с 120d ......БМВ се доказват на пистите все пак,а не по рекламните брошури!
Значи решават БМВ и Пежо/Ситроен да купят лиценза за коман рейл, пускат прототип естествено на база БМВ, защото франсетата не могат нищо да направят, после света се плеска по челото и си казва "от това по-яко няма". Нищо че по-това време други вече серийно продават коман рейл и може да се види и пипне от всеки. И чудно как Пежо/Ситроен доминират в световния рали шампионат, сигурно са откраднали базата на тройката. Вярно, най-добре е любимата марка да е създала най-доброто, само че това далеч не е вярно. И двуносия болид от Ф1 беше много добре на снимка, обаче на пистата беше пълен провал. Същото е и с 120д, една добре изглеждаща снимка, нищо повече засега.
Последна промяна twin spark на 12 Яну 2006, 17:32, променена общо 1 път
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Бла-бла.. ама Е30, Е36, Е46.. праеха алфите да си говорят сами.. така, че недей и ти така пристрастно..
- twin spark
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 9.10.2003
SlipKnoT написа:Бла-бла.. ама Е30, Е36, Е46.. праеха алфите да си говорят сами.. така, че недей и ти така пристрастно..
къде това, на тази планета ли? Ако последните две победи на БМВ-Англия означават "алфите да си говорят сами" така е. Алфите наистина говореха сами последните седем поредни години. И ти ми кажи кога точно сложиха баласта в евросериите. Ориентирай се по това че от първите десет старта имаше девет поредни победи само на едни и същи.
PS изпуснал си едно "и" в подписа си
re
Май много изкривихте темата ,която напомням е за тунингпакета на 120d !!! Не съм гледал всички кръгове ама след победа при серийните автомобили слагат по +15-20 кг за следващия старт,и още след първите 3-4 кръга всички БМВ-та бяха направили максималния товар за сезона.....после станаха и шампиони,като едната победа я взе Алекс Занарди без крака !!! И не знам за кви Алфи и Сеати ставаше дума ама дежурно от 2-3-та редица на стартовата решетка БМВ-тата се изстрелваха между тях като спрели /кофти а/.Пък и от този месец Главна Дирекция Митници забрани вноса автомобили преди 91-ва и италиански коли преди 93-та......що ли? Щото дори 2 години по-нови пак дараци
четете си темата и спрете с дразгите !!!

- мария-юлияна
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 23.11.2005
- Местоположение: софия
ами нищо не казват за тракшън контрола и дали са карбонови спирателните дискове,колкото до 245 к.с от 2 л двигател малко шега ми се струва
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани