Мерцедес възражда редовите шестаци!
Модератор: Общи модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Мерцедес възражда редовите шестаци!
acho.rs написа:jbankov написа:ами ако е истински ентусиаст - ДА
Обещавам винаги да има един бумер за кеф - втори в гаража , първи в сърцето. Сегашния е момче за всичко
ПС:алх - огледах подробно едно бяло камаро сс - мамка му така трябваше да изглежда БМВ днес ... поне отвън .
сс е с в6... з28 е с в8.
това значи ако видиш зл1 просто да подпикнеш от кеф
по въпроса за бмв-то и слугуването доживот- ае без тия. човек трябва да опита от всичко. да си заведе амг-то на драг пистата. да си заведе бмв-то на автокроса.. да затъне епично с рс6-цата си като отиде за риба...

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Мерцедес възражда редовите шестаци!
Не знам защо продължаваш да твърдиш , че камаро SS е V6 ? Навсякъде и всеки казва , че е Ls3 6,2 V8
Това да си имаш винаги едно БМВ за кеф , не значи да слугуваш . Ако можеш да си позволиш повече от 2 коли - чудесно

Това да си имаш винаги едно БМВ за кеф , не значи да слугуваш . Ако можеш да си позволиш повече от 2 коли - чудесно

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Мерцедес възражда редовите шестаци!
според мен 10 г са максималния срок който трябва да се отдели за БМВ ,и то ако ги е отделил вече ,от сега нататък няма смисъл , новите модели са пласмасови масовки без никакъв дух ,с малки моторчета с инхибитор
нещо взе да ме влече към американските кошари там поне обема си е на мястото все още ..

- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: Мерцедес възражда редовите шестаци!
то ако става въпрос за нови и стари е ясно че новите са леш но тея коли където ги караме рано или късно ще ги подменим с тея новите бараки и ще се види къв им е хала и колко ще издържат и колко са надежни като станат по на 10-т години та и повече



Re: Мерцедес възражда редовите шестаци!
acho.rs написа:Не знам защо продължаваш да твърдиш , че камаро SS е V6 ? Навсякъде и всеки казва , че е Ls3 6,2 V8![]()
Това да си имаш винаги едно БМВ за кеф , не значи да слугуваш . Ако можеш да си позволиш повече от 2 коли - чудесно
я, сега погледнах- ама те верно са ги сменили.. идеята беше да няма рс/лт а да има сс което да е с в6, з28 с в8 и зл1 със зр1 мотора на вета
вместо това са ги изкарали лс/лт с в6, сс със в8 и сега изкарват з28 със зр1 мотора
а до този момент традиционно от както са ги почнали едно време камаротата винаги са били рс със 6 цилиндъра, з28 с в8 и сс със най-големия мотор/коне/и тн.
кашата е пълна. ама вече не са ми на фокус така или иначе... иначе 93та и 98-ма имах по едно ново такова за автокрос със 1ле пакета (иди прочети да видиш за какво става въпрос- фабрична трак кола за улицата)...

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Мерцедес възражда редовите шестаци!
Aaaaaaaaaaaa пак ли Алекс vs. Ачо
Пак ще се отнесете в ужасяващи простотии свързани с някакви хамерикански неща,
дето нямат много общо с БМВ форум в държава на другия край на планетата
Я дайте да поговорим малко за V6 vs. L6 - предимства и недостатъци
Например за валове, лагери, тегло, балансиране, хармоници, запалване, газоразпределние, честоти на въртене, охлаждане и т.н.
Спамери такива тц тц тц

P.S. Алекс, посипи си главата с малко чубрица
Ако нямате в Хамерика да ти пратя 



Пак ще се отнесете в ужасяващи простотии свързани с някакви хамерикански неща,
дето нямат много общо с БМВ форум в държава на другия край на планетата

Я дайте да поговорим малко за V6 vs. L6 - предимства и недостатъци

Например за валове, лагери, тегло, балансиране, хармоници, запалване, газоразпределние, честоти на въртене, охлаждане и т.н.

Спамери такива тц тц тц



P.S. Алекс, посипи си главата с малко чубрица


Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Мерцедес възражда редовите шестаци!
zAcK написа:...Я дайте да поговорим малко за V6 vs. L6 - предимства и недостатъци![]()
Например за валове, лагери, тегло, балансиране, хармоници, запалване, газоразпределние, честоти на въртене, охлаждане и т.н....
на първо четене основното предимство на В6 е по-малката му дължина и освобождаването на място в коша... иможе би с В6 ще може да се играе по-лесно разпределението на тежестта... Л6 също може да го местиш заради баланса, но със сигурност В6 може да се мести в по-голям диапазон... Може би В6 ще се охлажда малко по-добре, все пак нямаш 5-ти и 6-ти цилиндър наврени далеч на майната си... В6 можеш да го сложиш на кола с предно предаване- ще е интересно да сложиш Л6 в някое Мини

като минуси се сещам за един основен- такъв мотор НЕ трябва да влиза в БМВ, другото майната му... ама и конструктивно ми се струват по-сложни моторите с нечетен брой цилиндри на ред- тоест 3 и 5цил. редови и В6, пропускаме онея странни неща В5 на голф и сие... макар, че и тея странни решения като 3 и 5 цилиндъра си работят, някак ми се струва твърде сложно и с неясни предимства...
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Мерцедес възражда редовите шестаци!
V6 мотора е по-труден за балансиране - трябват му разни противотежести, за да се кротне в коша. И поради тая причина на теория трябва да е по-тежък от редовия шестак. Но пък е по-компактен. И верно НЕ трябва да се слага такъв в едно истинско БМВ...
Si non confectus, non reficiat.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Мерцедес възражда редовите шестаци!
V6 по-принцип трябва да е по-лек. И като заговорихме за тегло си представете вала на V6
и после си представете вала на един 6-так на BMW
На тия с V6 са им малки валовете
Та коляновият вал, уточнявам да няма грешки
на редовия двигател е доста по-тежък
и съответно с повече лагери. Правете си изводите до какво води по-тежък вал
После ще помислим и за разположението на цилиндрите и за вибрациите и т.н.
и после си представете вала на един 6-так на BMW




Та коляновият вал, уточнявам да няма грешки

и съответно с повече лагери. Правете си изводите до какво води по-тежък вал

После ще помислим и за разположението на цилиндрите и за вибрациите и т.н.

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Мерцедес възражда редовите шестаци!
acho.rs написа::OT: Виждам се във Мерцедес автоматик ... ако изобщо има ръчки тогава
Пенсионер!


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Мерцедес възражда редовите шестаци!
ms написа:zAcK написа:...Я дайте да поговорим малко за V6 vs. L6 - предимства и недостатъци![]()
Например за валове, лагери, тегло, балансиране, хармоници, запалване, газоразпределние, честоти на въртене, охлаждане и т.н....
на първо четене основното предимство на В6 е по-малката му дължина и освобождаването на място в коша... иможе би с В6 ще може да се играе по-лесно разпределението на тежестта... Л6 също може да го местиш заради баланса, но със сигурност В6 може да се мести в по-голям диапазон... Може би В6 ще се охлажда малко по-добре, все пак нямаш 5-ти и 6-ти цилиндър наврени далеч на майната си... В6 можеш да го сложиш на кола с предно предаване- ще е интересно да сложиш Л6 в някое Минидотук с предимствата, ама аз от мАтори не разбирам и сигурно има още...
Ми дотука ОК. Още едно предимство на В6 е по късия колянов и разпределителни валове, което ги прави по устойчиви на усукване и счупване оттам и като чели наистина е по удачната конфигурация за матори с яко принудително пълнене.
Сега за прав 6 основното което се сещам е ,че тази конфигурация заедно със В12 и боксерите са единствените които имат "натурален баланс" Което значи по малко противотежести, много по плавно работещ мотор, с по малко вибрации и оттам и възможност за развъртане до по високи обороти. Имат и специфичен звук за който всички знаем. Освен това са и малко по евтини за изработка. Основния минус за мен обаче си остава дългия колянов вал и дължината на самия мотор което, пречи да се направят прави 6 цилиндрови мотори с голям обем. Единствено от по съвременните съм гледал китове за ТВР за 4.7 литрови прави 6тици.
Та Мерца предполагам ги възраждам заради плавната им работа.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Мерцедес възражда редовите шестаци!
След навлизането на двуструините турбо компресори и технологиятана каскадно пълнене (не че е нова) реално няма нужда от повече от 3-3,5 литра обема . Отделно най-големите масови 6 цилиндрови мотори са 4.0 литра и то само в Порше , инак - до 3,7 л . Така че не вярвам обема да е причина .
По скоро слуховете за БМВ на предно , щот не го виждам надлжен шестак и предно предаване - нещо което е вероятно са за 1чката и то едва ли в близките 7 години . Абе пълни глупости за БМВ . При Мерцедес не знам ...
По скоро слуховете за БМВ на предно , щот не го виждам надлжен шестак и предно предаване - нещо което е вероятно са за 1чката и то едва ли в близките 7 години . Абе пълни глупости за БМВ . При Мерцедес не знам ...
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Мерцедес възражда редовите шестаци!
acho.rs написа:... щот не го виждам надлжен шестак и предно предаване...
че кое му е сложното- да ти показвам ли надлъжен мотор 2,3 литра и 5 цилиндъра или си го виждал



- Alex_GT3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 31.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: `04 M3 CSL, Audi TT 1.8T
Re: Мерцедес възражда редовите шестаци!
За мен най-добрите 6 цилиндрови мотори са с редови и опозитни цилиндри (боксера при Порше). И Бмв и Порше държат много на тези мотори, защото те имат своите предимства. При боксера центъра на тежестта е изместен много надолу и това позволява по-добро ускорение и максимална скорост в сравнение с един V6 например. Просто мотора кара колата да се държи по съвсем различен начин.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Мерцедес възражда редовите шестаци!
ms написа:acho.rs написа:... щот не го виждам надлжен шестак и предно предаване...
че кое му е сложното- да ти показвам ли надлъжен мотор 2,3 литра и 5 цилиндъра или си го виждалщом това се ползва с предно предаване все един шестак около 2,3-2,5 ще се намести надлъжно в някоя 3-ка с предно
нали знаеш, че няма невъзможни неща- само се искат идиоти да го позволят и към 2020-та може да караш 3-ка с редови шестак, предно предаване и типично за кенеф поведение на пътя
Да - това са коли с център на тежестта 1 метър пред предната ос . Сам знаеш до какво бесно недозавиване води това . Никой в 21 век не слага надлъжен редови 5ак в автомобил с предно предаване , поне ако няма елемнтарни претенции за динамика .
Не случайно Р5 и ВР6 (то си е Р6) моторите се монтират напречно .
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани