f80 m3

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: f80 m3

Мнение от Boyadjiev » 22 Окт 2011, 18:56

Доообре... Няма по-готино нещо от един супер сгъстен мотор над 12 или 13 СС, който се върти до 7-8хил оборота, с мега лек маховик...Зарежи тия турбо мурбо... Само предимството е че е много по-солено да си гледаш някой от гореописаните от мен мотори за евридей, докато някой с голямо мурбо е по-лесен за ежедневна употреба ;)
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E21 320;E46 320d
Мечтае да кара: E36 M3 GT

Re: f80 m3

Мнение от nik420 » 23 Окт 2011, 21:43

Дали има някакъв шанс отново да видим и най-важното да чуем редовия 6-так :twisted:
Изображение


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Re: f80 m3

Мнение от ms » 23 Окт 2011, 22:02

nik420 написа:Дали има някакъв шанс отново да видим и най-важното да чуем редовия 6-так :twisted:


Атмосферен- НЕ, с 2-3 вентилатора- може би, ама надали...
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: f80 m3

Мнение от acho.rs » 23 Окт 2011, 22:42

nik420 написа:Дали има някакъв шанс отново да видим и най-важното да чуем редовия 6-так :twisted:

- разбира се - дизелов и бензинов , но само във високия клас на доста солени цени и задължително със сешуари :confused:

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Re: f80 m3

Мнение от krika » 23 Окт 2011, 22:44

nik420 написа:Дали има някакъв шанс отново да видим и най-важното да чуем редовия 6-так :twisted:

То вече колата се тества точно с шестак и с такъв ще бъде. Само дето няма да звучи както преди :smoke:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1319
Регистриран на: 24.02.2008
Местоположение: Варна/Разград
Пол: Мъж
Кара: Е34 Individual
Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
Детайли за колата: една сбъдната мечта

Re: f80 m3

Мнение от ИлХиТо » 25 Окт 2011, 20:13

Бъдещето ///М3 ще има версия с ръчна скоростна кутия, май май ;)

ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Източник: http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=602401
КОГАТО ФАКТИТЕ ГОВОРЯТ И БОГОВЕТЕ МЪЛЧАТ!

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 11.02.2011
Пол: Мъж

Re: f80 m3

Мнение от climbernoob1 » 25 Окт 2011, 21:10

ИлХиТо написа:Бъдещето ///М3 ще има версия с ръчна скоростна кутия, май май ;)

ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Източник: http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=602401


А дано, не че ще можем да си го позволим близките години, амаа :mhihi:


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Re: f80 m3

Мнение от ms » 25 Окт 2011, 21:14

надявам се не мислят да го пуснат с тея огледала за камион... че и с мигач :puke:
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1150
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Враца/София
Кара: 92' E30 M40 cabrio
Мечтае да кара: E30 M3

Re: f80 m3

Мнение от Vasko_BP » 25 Окт 2011, 21:51

Преди да излезе не може да се установи колко добра ще е колата но се надявам да очарова, защото обикновената версия не грабва чак толкова много колкото когато излезе Е90.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: f80 m3

Мнение от BMW_RIDER » 26 Окт 2011, 22:15

acho.rs написа:Ами като спряха развитието на атмосферките преди 5 години за къде искаш да бъдат ?
Турбина се компенсира с обороти или с обем - първото за спортни коли , второто при евридейки .


Ами не точно, с обороти може да компенсираш коне- 3 литра атм. да вади конете на 3 литра тубо при някакви бесни обороти и през поливината диапазон примерно до 4 к рпм не се случва нищо. Докато примерно с 5 литра може да компенсираш въртящия момент и конете на 3 литра турбо и да имаш по-плоска крива на въртящия момент отколкото при 3 литра атм. Така ,че да ако спортната ти кола тежи 900кг със супер къси скорости не ти трябва много въртящ момент, само ,че модерните коли са много далече от 900кг и затова си трябва и обем не само при евридейките.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: f80 m3

Мнение от acho.rs » 27 Окт 2011, 12:54

Айде старите глупости на нов глас .
Точно спортните коли в днешно време стават по-леки и точно при тях е най-удачно да се компенсира турбо с обороти :idea: Тва го знае всеки .
В последно време псевдо спортните коли сериозно наедряха - сега започва серия от мерки за намаляване на телгото , като започнем от алуминиеви кострукции и стигнем до използването на карбон , който в много скоро време ще навлезе масово в ниския клас при БМВ , като с това ще понижи цената си близо 3 пъти , което пък е предпоставка за по-широкото му използване .
Докато примерно с 5 литра може да компенсираш въртящия момент и конете на 3 литра турбо и да имаш по-плоска крива на въртящия момент отколкото при 3 литра атм.

- я виж кривата на М3 и 458 и пак говори :winky: Повече тяга да , но това не означава обезателно и по-плоска крива , но пък задължително означава по-къса :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: f80 m3

Мнение от BMW_RIDER » 27 Окт 2011, 17:50

acho.rs написа:Айде старите глупости на нов глас .
Точно спортните коли в днешно време стават по-леки и точно при тях е най-удачно да се компенсира турбо с обороти :idea: Тва го знае всеки .
В последно време псевдо спортните коли сериозно наедряха - сега започва серия от мерки за намаляване на телгото , като започнем от алуминиеви кострукции и стигнем до използването на карбон , който в много скоро време ще навлезе масово в ниския клас при БМВ , като с това ще понижи цената си близо 3 пъти , което пък е предпоставка за по-широкото му използване .
Докато примерно с 5 литра може да компенсираш въртящия момент и конете на 3 литра турбо и да имаш по-плоска крива на въртящия момент отколкото при 3 литра атм.

- я виж кривата на М3 и 458 и пак говори :winky: Повече тяга да , но това не означава обезателно и по-плоска крива , но пък задължително означава по-къса :mhihi:


Я виж ти пак кривата на м3 под 3500 и тогава говори. Ферарито ме изуми.

А единственото удачно да се компенсира турбо или каквото и да е с обороти е когато се стремиш да се впишеш в състезание където има ограничение в кубатурата примери колко искаш или когато се стремиш да се впишеш в "клас" като пистовите/ кросови мотори. А и в твоя случай маркетинговото подражание на състезателни коли при улични.
Иначе оборотите са най-скъпия, най-ненадеждния, с най-много триене и с най-много жертване на мощност в ниските оттам и с със доста солиден разход на гориво начин за получаване на мощност. И както съм казвал 1232312 пъти високооборотен двигател с по малък обем далеч не означава по лек двигател.

Няма какво верно да пееме старите песни- един ден живот и здраве и КЪСМЕТ лично ще се убедиш.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: f80 m3

Мнение от acho.rs » 27 Окт 2011, 18:42

Иначе оборотите са най-скъпия, най-ненадеждния, с най-много триене и с най-много жертване на мощност в ниските оттам и с със доста солиден разход на гориво начин за получаване на мощност. И както съм казвал 1232312 пъти високооборотен двигател с по малък обем далеч не означава по лек двигател.

- най-скъпия - да
- най-много триене - естествено че . Триенето все пак зависи и от покритието на вътрешната страна на цилиндрите а при високообротните пили е работи върху това
- разход на гориво - при автомобили на стойност 250-300 000 лева , които се карат 5000км на година разхода няма дори минимално значени . Справка - Ламбо - градски разход 35/100 но кой му дреме .
- мощност в ниските - видя за 458 как стои въпроса , виж и при 12цил мотори на Ламбо и Ферари . Старото ЛП640 на 2000 оборота има около 600НМ :idea:
А единственото удачно да се компенсира турбо или каквото и да е с обороти е когато се стремиш да се впишеш в състезание където има ограничение в кубатурата примери колко искаш или когато се стремиш да се впишеш в "клас" като пистовите/ кросови мотори. А и в твоя случай маркетинговото подражание на състезателни коли при улични.

- за нещастие не е в моя случай . Не аз давам 300 000 за уикенд коли .
- компенсирането на турбо с обороти се прави още за : много по-добър риспонс и развъртане , като последното трябва да те подсети , че докато един мотор набира 3000 оборота , конкурента му може да е вече със 5000-6000 така че тяга в ниските е условно понятие .
- избягване на лага , който уж е силно намалял в последните турбо коли
- дали е по-надежден мотор надут с 2 турбо компресора мотор или високобортен - малко спорно . Виж колко живи Е36 М3 има и колко С2ки -от последните да намериш екземпляр в кондиция си е мисията невъзможна .
- звук - особено при кабриотата си е доста важен фактор .

БМВ обаче не е производител на супер спортни коли и разходът,себестойността и пригодността за градско движение са прекалено важни и за тва всичко минава на турбо . Лошо няма ... Стига да не режат така гадно броя на цилиндрите :no:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: f80 m3

Мнение от steeN » 27 Окт 2011, 21:24

я най-накрая звук. определено е 6 цилиндрова, ма не звучи като редови по дяволите...
звучи като американски v6 :cry: дано да бъркам.

ако кръстят купето М4, това ще е пълна пародия.

ти какво караш?
М4.
какво е това? не беше ли карабина.
ми тва е 2вратата версия на М3, а М3 е ....
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: f80 m3

Мнение от ares2 » 29 Окт 2011, 20:48

е то си е тенденция явно в автомобилостроенето.. по малко разходи..малки обеми.. малко цилиндри.. еко и тн
остава ни да си пазим старите добре познати и обичани 6 цил. взерчета под капаците .. да си караме и да се наслаждаваме на приятното звучене
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook