Красивото изживяване на име Е90
Модератор: Общи модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
гледам че с много смесени чувства
се подхожда към тази кола, но
както и Василен каза че е мразел
малки нафтови тройка, но си е
променил мнението и има смисъл
в думите му!!!
Колата наистина е един своеобразен
успех на баварската техника!!!
иначе аз също имам малко инфо по
въпроса и за да непускам нова
тема ще го споделя тук.
Вече може да се поръча Е90 М-тех
със окачване снижено с 15мм
брони прагове и жанти
както и новата гама двигатели,
която включва 318i с 129 hp
318d и 330d с 231 hp. За сега
няма да има 335d или както там
искате го наричайте. Очаква се евентуално
при появата на купето и кабриолета
да има 323i
Това е е мойта информацийка от кухнята
надявам се да съм бил полезен!
се подхожда към тази кола, но
както и Василен каза че е мразел
малки нафтови тройка, но си е
променил мнението и има смисъл
в думите му!!!
Колата наистина е един своеобразен
успех на баварската техника!!!
иначе аз също имам малко инфо по
въпроса и за да непускам нова
тема ще го споделя тук.
Вече може да се поръча Е90 М-тех
със окачване снижено с 15мм
брони прагове и жанти

както и новата гама двигатели,
която включва 318i с 129 hp
318d и 330d с 231 hp. За сега
няма да има 335d или както там
искате го наричайте. Очаква се евентуално
при появата на купето и кабриолета
да има 323i
Това е е мойта информацийка от кухнята
надявам се да съм бил полезен!
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Мдаа, но за сега ще трябва да докосваш други неща докато си мечтаеш за Е90



БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
naskoksan написа:Вече може да се поръча Е90 М-тех
със окачване снижено с 15мм
брони прагове и жанти![]()
Въпросната тройка е и с въпросното М-тех в който влизат спортното окачване освен че е по-ниско е и по-твърдо, джантите и още нещо ма не помня какво

Прави сте че май не е много удачно да се сравнява голфа с тройката, защото тя доста се е преместила към средния клас... ма и двете ги виждам в горе-долу един и същи момент и за това си направих паралела, пък и нали съм откровен голфомразец

May the BMW force be with you!
- F-14
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 698
- Регистриран на: 13.04.2005
- Местоположение: Wherever I may roam...
е е е
айде сега...
да не ми скочите че защитавам голфа само предупреждавам не е нарочно.
Вчера и аз гледах тука такава 3ка.И новото ауди карах а голф 5 карах в Бг преди да тръгна.
Ся не може да снимаш некъв тъп базов вариянт на голфа и да го снимаш с бмв с по-високо оборудване.
Щото като снимаш ГТИ и после снимаш тва същото бмв дето си снимал и ще видиш рязка промяна.
После, голфа си е голф той е за мисирки - нали и аз си купих голф преди
- шегувам се,но не наистина той е кола за масите.
Бмвто е висок клас.
Обаче братчеее с аудито си много в грешка.
Не знам за кое говориш само да се уточним.
аз ти говоря ей за тва :
ся като излязат Рс4 и м3 и ще има ново схващане в редиците на бмв феновете.
И аз имам бмв/вече/ и мене ме кефи ама тука дотакава степен се умаловачават постиженията на другите марки че някой път ми става зле.Както например с темата за транспортьора 2 и падението му с а8...
казвам ти го щото съм карал подобни на тия които описа коли,въпреки чее освен голфа другите са бензини щото тука дизела е забранен
мнението ми е че 3ката си е на абсолютен кантар с аудито и всичко вече опира до стил на каране
айде сега...
да не ми скочите че защитавам голфа само предупреждавам не е нарочно.
Вчера и аз гледах тука такава 3ка.И новото ауди карах а голф 5 карах в Бг преди да тръгна.
Ся не може да снимаш некъв тъп базов вариянт на голфа и да го снимаш с бмв с по-високо оборудване.
Щото като снимаш ГТИ и после снимаш тва същото бмв дето си снимал и ще видиш рязка промяна.
После, голфа си е голф той е за мисирки - нали и аз си купих голф преди

Бмвто е висок клас.
Обаче братчеее с аудито си много в грешка.
Не знам за кое говориш само да се уточним.
аз ти говоря ей за тва :

ся като излязат Рс4 и м3 и ще има ново схващане в редиците на бмв феновете.
И аз имам бмв/вече/ и мене ме кефи ама тука дотакава степен се умаловачават постиженията на другите марки че някой път ми става зле.Както например с темата за транспортьора 2 и падението му с а8...
казвам ти го щото съм карал подобни на тия които описа коли,въпреки чее освен голфа другите са бензини щото тука дизела е забранен
мнението ми е че 3ката си е на абсолютен кантар с аудито и всичко вече опира до стил на каране
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
..бе хубаво да сравнявате А4 с Е90 ама не сравнявайте Голф5 с Е90.., а с Е87 (1ва серия).. те са в един клас и в един ценови диапазон..
- F-14
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 698
- Регистриран на: 13.04.2005
- Местоположение: Wherever I may roam...
SlipKnoT написа:..бе хубаво да сравнявате А4 с Е90 ама не сравнявайте Голф5 с Е90.., а с Е87 (1ва серия).. те са в един клас и в един ценови диапазон..

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Чочо то при 1цата и голфа е още по-фрапиращо: Е87 = единствения със задно автомобил в тоя клас
+ има 3литров играещ в линия шестак
+ струва колко голфа(базово и не при 130и) и накрая за да избереш голфа тряа си мнооооо П Р О С Т Т Т Т Т Т Т
оп ся се сетих че говорим за итериор 




Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
krika написа:оп ся се сетих че говорим за итериор
..и простор.., а тези 2 думи са отсъствали когато е проектирана Е87..
..иначе да.. задно + доста коне на това купе най вероятно е весело (имах възможността само да я разгледам, без тест драйв).Има харо които я харесват.. това е хубаво.. ма май само за БМВ АГ.
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
В БМВ използват "простора" само за сушене на дрехи
Дай да ги напраат с приедно та да са просторни изодзадзе колко голфа а
Аз също смятам че 1цата е пръчка(поне докат не направят двувратка и да сменят стоповетеа и иеМков двигател да и турат.... леко че се осрах
) ма па голфа е ебати ушната кал 





Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
naskoksan написа:BTW има и още един интересен факт
в новите 4-цилиндрови двигатели на
БМВ и той е че те са с ванос![]()
(...и валвтроник)
а в бмв.бг пишат тва за ваноса-
Благодарение на техническите иновации, като ДВОЕН-Ванос и Валвтроник, коефициентът на полезно действие е повишен чувствително.
Я сега що е двоен ванос?

ТДС - Турбо Див Селянин
- Angel_Georgiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 877
- Регистриран на: 13.10.2005
ре
Ванос и двоен Ванос (двоен променлив контрол на разпределителния вал) значително подобряват кривата на въртящия момент на двигателя. Особеността на Ванос и двоен Ванос е, че се влияят от положението на педала за газта, регулирайки положението на двата разпределителни вала, много прецизно. Резултатът е още по-голям въртящ момент при ниски скорости и много добро представяне при високи обороти. Намаляването на неизгорелите остатъчни газове подобрява работата на празен ход. Специални контролни схеми за подгряващата фаза подобряват работата на катализатора. Електронната система на мотора (DME) е отговорна за контрола на Ванос и двоен Ванос.
Даннни: бмв.бг
Даннни: бмв.бг
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани