Новата х3 ?
Модератор: Общи модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Новата х3 ?
Ba4oIlia написа:То 35i не е битурбо вече ,а twin-scroll turbo ,което не е толкова важно ,колкото ще има ли Х3 М
Това не е толкова важно, колкото че поне в Германия се предлага Xdrive 3.0d -258 коня 560 нютона!!!
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: Новата х3 ?
Аз сигурно съм един от малкото , които харесват и старото поколение на Х3.
Но новото направо ми събра очите
Страхотен автомобил, мисля че няма по-подходящ за българските условия.
Само не мога да разбера каква ще е идеята на Х3М ...
Но новото направо ми събра очите

Само не мога да разбера каква ще е идеята на Х3М ...
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Macros
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 17.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: E36
Re: Новата х3 ?
kriso85 написа:Аз сигурно съм един от малкото , които харесват и старото поколение на Х3.
Но новото направо ми събра очитеСтрахотен автомобил, мисля че няма по-подходящ за българските условия.
Само не мога да разбера каква ще е идеята на Х3М ...
Каквато беше на Х5 М - почти никаква смислена

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: Новата х3 ?
Според мен е различно.
При Х5/Х6 е съвсем друг класа на купувачите. Тези големи паркетни Сув/сав са насочени към по-заможните клиенти и все пак в този клас имаше Кайен Турбо С и МЛ амг , та от БМВ не можеха да останат по-назад.
Докато класа на Х3 е доста по-друг, тук вече се гледа икономичност,функционалност, разходи и т.н. , които общо-взето не са от значение за купувачите на турбоС и х5м.
А и какъв мотор ще му сложат , не вярвам да разработят специален нов агрегат за х3 М, както окачване и т.н.
При Х5/Х6 е съвсем друг класа на купувачите. Тези големи паркетни Сув/сав са насочени към по-заможните клиенти и все пак в този клас имаше Кайен Турбо С и МЛ амг , та от БМВ не можеха да останат по-назад.
Докато класа на Х3 е доста по-друг, тук вече се гледа икономичност,функционалност, разходи и т.н. , които общо-взето не са от значение за купувачите на турбоС и х5м.
А и какъв мотор ще му сложат , не вярвам да разработят специален нов агрегат за х3 М, както окачване и т.н.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Ba4oIlia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 262
- Регистриран на: 28.09.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E30&E36
Re: Новата х3 ?
Каквото ги накара да направят 1-ва серия М , това мисля че ще ги подтикне за новото Х3 - малко по-напомпен мотор , визия , табелки М и др. 

- Macros
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 17.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: E36
Re: Новата х3 ?
Ba4oIlia написа:Каквото ги накара да направят 1-ва серия М , това мисля че ще ги подтикне за новото Х3 - малко по-напомпен мотор , визия , табелки М и др.
И все пак според мен при единичката има доста повече смисъл в решението за М версия - все пак това си е въшка( поне в семейството на БМВ), а всеки знае какви оси са и как жилят малките коли с мощните двигатели ( а с такъв като 1 М не ми се мисли


- RuM6n
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 25.11.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0sd
- Мечтае да кара: по често
Re: Новата х3 ?
При Х5/Х6 е съвсем друг класа на купувачите. Тези големи паркетни Сув/сав са насочени към по-заможните клиенти и все пак в този клас имаше Кайен Турбо С и МЛ амг , та от БМВ не можеха да останат по-назад.
Докато класа на Х3 е доста по-друг, тук вече се гледа икономичност,функционалност, разходи и т.н. , които общо-взето не са от значение за купувачите на турбоС и х5м
Какъв е класът на купувачите на Х3 ,щом цената му е 95000лв нагоре. Това че уж харчи с 2 литра по малко от Х5 например не е основен фактор при избора на тази кола. Ако ще давам 100к и нагоре бих си купил Х3 с двигател 30д.
Докато класа на Х3 е доста по-друг, тук вече се гледа икономичност,функционалност, разходи и т.н. , които общо-взето не са от значение за купувачите на турбоС и х5м
Какъв е класът на купувачите на Х3 ,щом цената му е 95000лв нагоре. Това че уж харчи с 2 литра по малко от Х5 например не е основен фактор при избора на тази кола. Ако ще давам 100к и нагоре бих си купил Х3 с двигател 30д.
- RuM6n
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 25.11.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0sd
- Мечтае да кара: по често
Re: Новата х3 ?
kriso85 написа:Според мен е различно.
При Х5/Х6 е съвсем друг класа на купувачите. Тези големи паркетни Сув/сав са насочени към по-заможните клиенти и все пак в този клас имаше Кайен Турбо С и МЛ амг , та от БМВ не можеха да останат по-назад.
Докато класа на Х3 е доста по-друг, тук вече се гледа икономичност,функционалност, разходи и т.н. , които общо-взето не са от значение за купувачите на турбоС и х5м.
А и какъв мотор ще му сложат , не вярвам да разработят специален нов агрегат за х3 М, както окачване и т.н.
Какъв е класът на купувачите на Х3 ,щом цената му е 95000лв нагоре. Това че уж харчи с 2 литра по малко от Х5 например не е основен фактор при избора на тази кола. Ако ще давам 100к и нагоре бих си купил Х3 с двигател 30д.
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: Новата х3 ?
Дизеловата Х3-ка започва от 76 хил. лева. Верно не върви като xDrive35i, но xDrive20d-то е към 25 бона по-евтина, не е с лош мотор - 184кс/380Нм.RuM6n написа: Какъв е класът на купувачите на Х3 ,щом цената му е 95000лв нагоре. Това че уж харчи с 2 литра по малко от Х5 например не е основен фактор при избора на тази кола. Ако ще давам 100к и нагоре бих си купил Х3 с двигател 30д.
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- ///Motorsport
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 9.06.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
Re: Новата х3 ?
Наистина е впечатляващо. Толкова комфортно и удобно...няма място за сравнение със старото дърво. 

- djvisage
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 23.10.2008
- Местоположение: Казанлък/София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Galaxy
- Мечтае да кара: ///M
- didite_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 12.10.2010
- Местоположение: Сопот
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520 I 1998г
- Мечтае да кара: ///M5 2003 г
- HackeD
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Новата х3 ?
За Европейския съюз BMW X3 вече е чужденец. Производството на модела се пренася от Грац, Австрия, в Спартанбърг, Южна Каролина. И наистина, в него може да бъде забелязано нещо от американския стил на живот – новият X3 е далеч по-комфортен от предшественика си. По отношение на динамиката на поведение обаче той остава здраво свързан с германските си корени.
Навлизането на BMW в света на SUV моделите създаде нови мащаби в представите за поведение на автомобил от подобно естество. До появата на Х5 с неговата самоносеща конструкция през 1999 година водачите им вече бяха привикнали с характерното полюшване и едва ли някой можеше да предположи, че един високопроходим многофункционален модел може да има поведение на лек автомобил. Всъщност от този момент и определението „високопроходим” далеч не прилягаше на подобни возила. След това дойде X3, който използваше платформата на Серия 3, и инженерите по ходовата част решиха, че могат да тестват психиката и физиката на поддръжниците на марката до максимален предел. Изключително твърдото окачване осигуряваше такова поведение на пътя, че от auto motor und sport нарекоха модела „най-високия спортен автомобил в света.” Затова що се отнася до динамиката, дори и с наличието на по-модерни технологии, новият Х3 трудно би достигнал по-високо ниво и показател за това са почти същите резултати в ISO теста.
Тук обаче идва голямото но...
Новият Х3 значително превъзхожда предшественика си по отношение на комфорта на возене и именно тук инженерите са направили огромна крачка напред. Моделът преодолява препятствията и неравностите с някаква магическа еластичност, поема вибрацията без сътресения върху каросерията, моментално парира клатенето и само след миг продължава стегнато по пътя си, сякаш нищо не се е случило. Ходовата част на новия Х3, състояща се от специфично конфигуриран Макферсън с двойни напречни рамена отпред и сложна петраменна кинематична схема с по-широка с 92 мм следа отзад, върши работата си перфектно.
С помощта на системата Dynamic Damping Control, регулираща характеристиките на амортисьорите, при активиран режим Sport автомобилът може да бъде настроен по подобие на предшественика си, но като цяло това почти не е нужно. Normal (който се адаптира към условията във всеки един момент) и Comfort вършат отлично работата си и са необходими доста усилия автомобилът да бъде доведен до границите на сцепление и да се наложи намесата на стабилизиращата програма. Съществен принос за това имат и системата за двойно предаване xDrive, чието най-важно предимство е бързината на действие – в зависимост от условията с помощта на ламелен съединител тя преразпределя въртящия момент в диапазона от 0:100 до 50:50 към предния и задния мост. Неин помощник е системата Performance Control, която в завой прилага целево спирачно усилие към вътрешното задно колело. От автомобил който има амбициите да се движи безпроблемно и в калната безпътица, не би могло да се очаква повече. За това спомага и новата електро-механична кормилна система на Thyssen Krupp, която освен това разполага с по-гъвкави възможности и намалява разхода на енергия в сравнение с досегашната електро-хидравлична система на ZF.
Платформата F25
Съществен принос за постигането на съчетанието от комфорт и динамика имат не само ходовата част и електронните системи, но и платформата F25, която е в близки родствени връзки с тази, която ще се използва за новата Серия 3, и включва компоненти от трета и пета серия. Тя е не само по-здрава и устойчива на усукване, но по-голяма от използваната за предшественика. С увеличаването на всички размери (дължината е нараснала с 83 мм до 4648 мм, широчината с 28 мм до 1881 и височината с 12 мм до 1661 мм) се достигат мерките на първото поколение на Х5, а изобилието от пространство в интериора се усеща във всички посоки. За BMW компактният SUV вече е Х1, а Х3 перфектно запълва празнината между него и Х5.
Висококачествените материали, изключително високото ниво на ергономия, управляването на функциите, лесните за разчитане уреди на таблото, head-up дисплеят, възможността за комуникация със смартфон и връзка с интернет са само част от микса, който се грижи за уникалния комфорт на пътниците в автомобила.
Какво се крие под капака?
Като начало моделът ще се предлага във версиите с четирицилиндров двулитров common rail турбодизелов агрегат xDrive 2.0d (184 к.с.) и шестцилиндров трилитров бензинов турбомотор с директно впръскване и пълнене Valvetronic без дроселова клапа xDrive 35i (306 к.с.). По-късно ще се появят по-мощни дизелови агрегати и по-малки бензинови. Новост е възможността за оборудване на дизеловия двигател с осемстепенна автоматика, позволяваща не само движение на ниски оборотни режими благодарение на високия въртящ момент (380 нютонметра в диапазона от 1750 до 2750 об./мин), но и интегриране на старт-стоп система със специален акумулатор за налягане в скоростната кутия. С такава технология разполагат и версиите с шестстепенна механична предавателна кутия, предлагана за дизела, както и шестцилиндровият агрегат, където автоматиката е единствената опция. Подобни решения, както и самият високоефективен дизелов агрегат, оборудван с двумасов маховик със специфична конструкция, позволяващ ниски обортни режими без неприятни вибрации, и с електронно управлявана водна помпа, оптимизираща процеса на достигане на работна температура, в съчетание с не много тежък десен крак свеждат средния разход до съвсем приемливите седем литра на 100 километра.
В стилистично отношение BMW са се придържали към актуалните тенденции в дизайна на марката си. Новият Х3 определено е автентична, но разпознаваема част от гамата на баварската фирма. Типично за нея е съчетанието на формите на задните светлини (с LED елементи) и динамичната конфигурация на задната част. В страничният силует веднага се разпознават гените на предшественика, модифицирани с две ярко изразени скулптурирани извивки. Все пак Х3 не може да се мери с аристократичната изваяност на Серия 5, като това се дължи най-вече на леко обезличената на фона на останалите елементи предна част с донякъде безхарактерното изражение на предните светлини.
Всичко останало обаче е перфектно – както качеството на изработка, така и динамичните възможности, поради което крайният резултата в теста на auto motor und sport за Х3 xDrive 2.0d e пет звезди. Едва ли може да има по-добър атестат за качествата на баварското творение.







Източник:ams.bg
Навлизането на BMW в света на SUV моделите създаде нови мащаби в представите за поведение на автомобил от подобно естество. До появата на Х5 с неговата самоносеща конструкция през 1999 година водачите им вече бяха привикнали с характерното полюшване и едва ли някой можеше да предположи, че един високопроходим многофункционален модел може да има поведение на лек автомобил. Всъщност от този момент и определението „високопроходим” далеч не прилягаше на подобни возила. След това дойде X3, който използваше платформата на Серия 3, и инженерите по ходовата част решиха, че могат да тестват психиката и физиката на поддръжниците на марката до максимален предел. Изключително твърдото окачване осигуряваше такова поведение на пътя, че от auto motor und sport нарекоха модела „най-високия спортен автомобил в света.” Затова що се отнася до динамиката, дори и с наличието на по-модерни технологии, новият Х3 трудно би достигнал по-високо ниво и показател за това са почти същите резултати в ISO теста.
Тук обаче идва голямото но...
Новият Х3 значително превъзхожда предшественика си по отношение на комфорта на возене и именно тук инженерите са направили огромна крачка напред. Моделът преодолява препятствията и неравностите с някаква магическа еластичност, поема вибрацията без сътресения върху каросерията, моментално парира клатенето и само след миг продължава стегнато по пътя си, сякаш нищо не се е случило. Ходовата част на новия Х3, състояща се от специфично конфигуриран Макферсън с двойни напречни рамена отпред и сложна петраменна кинематична схема с по-широка с 92 мм следа отзад, върши работата си перфектно.
С помощта на системата Dynamic Damping Control, регулираща характеристиките на амортисьорите, при активиран режим Sport автомобилът може да бъде настроен по подобие на предшественика си, но като цяло това почти не е нужно. Normal (който се адаптира към условията във всеки един момент) и Comfort вършат отлично работата си и са необходими доста усилия автомобилът да бъде доведен до границите на сцепление и да се наложи намесата на стабилизиращата програма. Съществен принос за това имат и системата за двойно предаване xDrive, чието най-важно предимство е бързината на действие – в зависимост от условията с помощта на ламелен съединител тя преразпределя въртящия момент в диапазона от 0:100 до 50:50 към предния и задния мост. Неин помощник е системата Performance Control, която в завой прилага целево спирачно усилие към вътрешното задно колело. От автомобил който има амбициите да се движи безпроблемно и в калната безпътица, не би могло да се очаква повече. За това спомага и новата електро-механична кормилна система на Thyssen Krupp, която освен това разполага с по-гъвкави възможности и намалява разхода на енергия в сравнение с досегашната електро-хидравлична система на ZF.
Платформата F25
Съществен принос за постигането на съчетанието от комфорт и динамика имат не само ходовата част и електронните системи, но и платформата F25, която е в близки родствени връзки с тази, която ще се използва за новата Серия 3, и включва компоненти от трета и пета серия. Тя е не само по-здрава и устойчива на усукване, но по-голяма от използваната за предшественика. С увеличаването на всички размери (дължината е нараснала с 83 мм до 4648 мм, широчината с 28 мм до 1881 и височината с 12 мм до 1661 мм) се достигат мерките на първото поколение на Х5, а изобилието от пространство в интериора се усеща във всички посоки. За BMW компактният SUV вече е Х1, а Х3 перфектно запълва празнината между него и Х5.
Висококачествените материали, изключително високото ниво на ергономия, управляването на функциите, лесните за разчитане уреди на таблото, head-up дисплеят, възможността за комуникация със смартфон и връзка с интернет са само част от микса, който се грижи за уникалния комфорт на пътниците в автомобила.
Какво се крие под капака?
Като начало моделът ще се предлага във версиите с четирицилиндров двулитров common rail турбодизелов агрегат xDrive 2.0d (184 к.с.) и шестцилиндров трилитров бензинов турбомотор с директно впръскване и пълнене Valvetronic без дроселова клапа xDrive 35i (306 к.с.). По-късно ще се появят по-мощни дизелови агрегати и по-малки бензинови. Новост е възможността за оборудване на дизеловия двигател с осемстепенна автоматика, позволяваща не само движение на ниски оборотни режими благодарение на високия въртящ момент (380 нютонметра в диапазона от 1750 до 2750 об./мин), но и интегриране на старт-стоп система със специален акумулатор за налягане в скоростната кутия. С такава технология разполагат и версиите с шестстепенна механична предавателна кутия, предлагана за дизела, както и шестцилиндровият агрегат, където автоматиката е единствената опция. Подобни решения, както и самият високоефективен дизелов агрегат, оборудван с двумасов маховик със специфична конструкция, позволяващ ниски обортни режими без неприятни вибрации, и с електронно управлявана водна помпа, оптимизираща процеса на достигане на работна температура, в съчетание с не много тежък десен крак свеждат средния разход до съвсем приемливите седем литра на 100 километра.
В стилистично отношение BMW са се придържали към актуалните тенденции в дизайна на марката си. Новият Х3 определено е автентична, но разпознаваема част от гамата на баварската фирма. Типично за нея е съчетанието на формите на задните светлини (с LED елементи) и динамичната конфигурация на задната част. В страничният силует веднага се разпознават гените на предшественика, модифицирани с две ярко изразени скулптурирани извивки. Все пак Х3 не може да се мери с аристократичната изваяност на Серия 5, като това се дължи най-вече на леко обезличената на фона на останалите елементи предна част с донякъде безхарактерното изражение на предните светлини.
Всичко останало обаче е перфектно – както качеството на изработка, така и динамичните възможности, поради което крайният резултата в теста на auto motor und sport за Х3 xDrive 2.0d e пет звезди. Едва ли може да има по-добър атестат за качествата на баварското творение.
Източник:ams.bg
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Новата х3 ?
С кожа , голямата навигация , махагон и ... ръчни скорости



- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: Новата х3 ?
acho.rs написа:С кожа , голямата навигация , махагон и ... ръчни скорости![]()
Жалко, че няма ръчка за xDrive35i...
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани