Как се кара АВТОМАТИК???

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 383
Регистриран на: 22.06.2005

Re: Скоростна кутия

Мнение от gyrate » 01 Сеп 2005, 8:20

turboto написа:Според мен когато караш, спираш по светофари и тем подобни си стой на "D" (директна). когато примерно Те спрат полицаи :-) и не си гасиш колата я остави на "P" (паркинг), ако се спускаш по права отсечка или на някоя от магистралите и решиш да икономисаш някое и друго бензиново (или дизелово) изпарение можеш спокойно да я сложиш на "N" (неутрална). Иначе както каза GaD стой си на "D". 1-ва и 2-ра ги ползваш ако теглиш нещо голямо по наклон (примерно някой закъсал с джип от сафарито КОМ-ЕМИНЕ) :-)


грешно. гориво не се подава от системата ако не натискаш газта. така че нищо не пипаш за да пестиш бензин.

ваденето и вкарването на колата от д - н - д по време на движение само ти изтърква трансмисията.

3, 2, 1 се ползва да заключиш на дадена скорост. нямат нищо общо с теглене и мощност. обаче ако трансмисията само превключва, е добре да я туриш в скорост и държиш там че да не се износва, или както си е термина "да лови за предавката". . например между светофари.. много лесно може да си превключи 3 скорости ако а на Д но ако си я сложиш на 1 можеш да си караш това растояние с 2.5rpm и спестиш един куп превклучвания и износване.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 383
Регистриран на: 22.06.2005

Мнение от gyrate » 01 Сеп 2005, 8:27

WeiSTD написа:По принцип четох някъде че определени автоматични скоростни кутий (Май на Е24) се нараняват ако седят на N прекалено дълго. Нормално си седиш на D (Което означава "Drive" а не "Direct" както някой беше написал) и това е. Нищо не хабиш.

Дори и при състезание (от светофара) няма смисъл да се слагат 2, 1, С, Л или каквото и да е друго. Важното е газта да е настъпена добре.

Тези другите са за слизане по хълм, каране по сняг и подобни ситуаций.


не знам за този модел точно, но по принцип повече топлина се прави в Д, а не в Н. така че може да ти прегрее по лесно в предавка.

а бе сложи си един охладител и не я мисли температурата...

е аз така спокойно смених една кутия като си ръгах в движение N



проблема ти е бил от преди и съвсем друг. слагането в неутрална прави нищто повече от деактивирането на скачването..

терминологията на български ми е противна, знам.


Аватар
Мнения: 1452
Регистриран на: 11.06.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кво ли не...

Мнение от Nasti » 01 Сеп 2005, 9:27

С КЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕФФФФФФФФФФФ!!!!!!!!!

Биеш D газ и тва е 8) 8) 8)
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 01 Сеп 2005, 11:59

Nasti написа:С КЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕФФФФФФФФФФФ!!!!!!!!!

Биеш D газ и тва е 8) 8) 8)


..и преди това сменяш от "Е" (икономичен) на "С" (всички знаете :arrow: СПОРТ) режим.. :twisted:

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 4.10.2003

Хаха

Мнение от Дедо Мраз » 01 Сеп 2005, 14:04

Както казваше една блондинка в накакъв тъп филм след като кара за пръв път кола с автоматични скорости: " Има два педала - единия е газ, а другия - не".

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1070
Регистриран на: 20.01.2005
Местоположение: у вкъщи
Пол: Мъж
Кара: мел
Мечтае да кара: танк

Мнение от XaMaB » 01 Сеп 2005, 17:10

те така се кара аутоматик
http://www.webpark.ru/comments.php?id=9112 :mhihi:

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 02 Сеп 2005, 9:30

XaMaB написа:те така се кара аутоматик
http://www.webpark.ru/comments.php?id=9112 :mhihi:


Е НЕ! 10 минути съм се хилил като го прочетох това! :mhihi:

Американка . . . естествено
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: в гаража

Мнение от Ultimate_driver » 02 Сеп 2005, 17:33

минах 50 000 км на автоматик и се обедих 4е от автомата по-Убаво нема :) Кара се на D и толкова, ако има S това ве4е е идеално (sport)!
N се използва САМО ако те теглят. Аз съм много доволен от автоматика: при задръствания е супер, на старт е супер, щади двигателя, едната ти ръка винаги е свободна :mhihi: , икономи4на е и колата, 3000 куб см V образен 200 коня FORD ми дава maximum 11/100 с пълна газ!!! На кои му трябва ръчна? :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 20.04.2005

Мнение от e38 » 02 Сеп 2005, 19:06

винаги ли автоматика като превклчва се усеща нещо като спъване или придръпване нещо такова нещо усетих на един мерцедес 200d :mhihi: та въпроса ми е при всички ли марки коли е така или вече при по новите баварки примерно са усъвършенствани автоматиците :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: в гаража

Мнение от Ultimate_driver » 02 Сеп 2005, 19:39

автоматика си е автоматик.Придърпване и спъване НЯМА при моята кола.Напротив!!Просто да кажем като трага с пълна газ колата ускорява и на 5000 оборота превключва на по висока предавка. Превклю4ването става доста бързо и това води до по добро ускорение.Усщането е много яко.Например на втората предавка вдига до 105 км и включва трета.Обикновено се правят 4 степенни автоматиците, спортните 5, но са по капризни при ремонт!

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 03 Сеп 2005, 16:58

Е аз пък карах автоматик 5-6000 км и не ми хареса.

Автоматика си има предимства, особено на места като тука, но мене ми е по забавно да си ръчкам там 3тия педал и скоростния лост. :twisted:

Друг е въпроса че мойта кола мога да я карам само на 2ра и 4та цял ден без никакви проблеми. :mhihi:


Въпроса е на личен избор. Радвайте се че го имаме.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 03 Сеп 2005, 17:17

Ultimate_driver написа:минах 50 000 км на автоматик и се обедих 4е от автомата по-Убаво нема :) Кара се на D и толкова, ако има S това ве4е е идеално (sport)!
N се използва САМО ако те теглят. Аз съм много доволен от автоматика: при задръствания е супер, на старт е супер, щади двигателя, едната ти ръка винаги е свободна :mhihi: , икономи4на е и колата, 3000 куб см V образен 200 коня FORD ми дава maximum 11/100 с пълна газ!!! На кои му трябва ръчна? :winky:


На млади пишлигари като мен, дето обичат да ръчкат цел ден скоростите :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 698
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: Wherever I may roam...

Мнение от F-14 » 03 Сеп 2005, 19:14

bmwdriver написа:
F-14 написа:
Kris написа:..представи си ако бях с ръчка колко често щях да сменям жило на съединител??!?!!

Ми ако караш правилната марка-никога :!: Щот на БМВ-то е хидравличен :mhihi:

a akо караш достатъчно дълго ще счупиш и него.Не се къса жилото но ефекта с педала е същия...потъва си до долу и чао...
преди 3 месеца имах точно такова неприятно преживяване....
P.S. А това с правилната марка кола така и не разбрах защо го вметна? :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 04 Сеп 2005, 20:08

Здравеите
Относно придърпването на автоматичната скоростна кутия основния проблем е липса ма масло в нея.
Автоматичните скоростни кутии маслото им се проверяа на скорост (от двама души)единия включва на скорост а другия гледа щеката.само на скорост иначе предвките остават сухи и гориш.
при голяма част от европеиските коли няма щека за маслото така че на канал пак от дваmа на скорост се лашка пробката.има ли теч от скоростната кутия , от радиатора и , мазна ли е само ще вклучва с удари.
един проsт тест , палиш и вклучваш на задна чакаш малко и после на директна ако има удар лошо -сипваи масло и преглед на тампоните на мотора обикновеннно не издържат,
Good luck
i gledaite masloto

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 23.05.2003
Местоположение: Рудозем

Мнение от road666 » 18 Сеп 2005, 3:10

И мен автоматика много ме кефи,карал сам само BMW автоматик (за другите автомобили нямам наблюдение) и направо си е върха.Най-голям кеф е като си караш на икономичен режим позиция "Е" и решиш да изпреварваш и натискаш бутона до скоростния лост в позиция "S" :D .Веднага сваля една предавка и като натиснеш педала виждаш стрелката на обротомера как отива до границата с червените оброти.И най-важното с автоматик може да държиш волана непрекъснато,без да си отвличаш вниманието със скоростния лост.

И така едновременно караш бързо, заобикаляш дупки ,изпреварваш ... с втората ръка говориш по тел., с третата ръка сменяш CD-та и четвъртатат я вадиш през прозореца тежко тежко :mhihi:
Търсим шофьор без книжка с крадена кола. За контакти тел. 166

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook