BMW е Ferrari killer
Модератор: Общи модератори
- Asterix
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 747
- Регистриран на: 2.10.2004
- Местоположение: В. Търново
- Кара: Е46 320Ci
Respect
@naskosan - съгласен съм- Браво, Wizi!
@//M_Power - Ферарито е 5 кг по-тежко, но двигателят му е по-голям, което до някаква степен оправдава тези 5 кг
( ОТ - Шофера на М6-цата ще пие няколко бири и малко цаца и ще компенсира тези 5 кг
)
@BigMUZZY , Tod , BMW8 - Точно казано


@naskosan - съгласен съм- Браво, Wizi!

@//M_Power - Ферарито е 5 кг по-тежко, но двигателят му е по-голям, което до някаква степен оправдава тези 5 кг


@BigMUZZY , Tod , BMW8 - Точно казано

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
трябва да си призная че точно това Ферари 575 М ф1 ми е доста любима кола,но трябва да се признае че вече е за пенсия......мисля че да сравняваме М6 (излизло преди 2-3 месеца) с кола която е на пазара вече почти 10 години не е много уместно...прекия съперник на М6 може би е 612-ката.....но пред 612 веднага бих взел М6....мисля че преднинада в ускорението на М6 се дължи точно на 7-степенната скоростна кутия.....обаче цената определено сочи М6 

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Тва че го наааква по литрова мошност ми е достатъчно
Дасис гросе фантастише автомобилише
БМВ СЕКТА ФОРЕВЪР
Еи Димитре я спри се обажда че ни прекъсваш сектантското събиране 







Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
- BigMUZZY
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 19.12.2004
- Местоположение: В.Т-во, София
- Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора
///M Power написа:трябва да си призная че точно това Ферари 575 М ф1 ми е доста любима кола,но трябва да се признае че вече е за пенсия......мисля че да сравняваме М6 (излизло преди 2-3 месеца) с кола която е на пазара вече почти 10 години не е много уместно...прекия съперник на М6 може би е 612-ката.....но пред 612 веднага бих взел М6....мисля че преднинада в ускорението на М6 се дължи точно на 7-степенната скоростна кутия.....обаче цената определено сочи М6
Това Ферари вярно не е най - лошо, ама това, че е на 10 години изобщо не е оправдание. Макларън Ф1 е на пазара от над 10 години, но пак вади над 100 коня на литър и е критерий, цел и лимит за всички Ферарита и Ламбота оттогава досега. При все това още не са изкарали кола, с която да го застрашат ( Ферари Енцо може би успява донякъде само да го притесни, не и да го застраши )
...Тез` две бири `що ги каза ...?
ре
///M Power написа: ......мисля че да сравняваме М6 (излизло преди 2-3 месеца) с кола която е на пазара вече почти 10 години не е много уместно...прекия съперник на М6 може би е 612-ката.....
Четно да ти кажа такива автомобили са доста непреходни а ревизирането на Ферарити с новата скоросна кутия,нов диф и нова електроника бе от миналата година! Така че това си е новото старо 575М . А МсLaren F1 с двигател БМВ 624 к.с. от 91-ва в момента се сравнява с Порше ГТ Карера 612 к.с. и МсLaren SLR 640 k.s. и резултатите са на кантар! М6 опредли доста висока летва за класа си и искам да го видя на 24-часа на ЛеМан или в ГТ-серийте вече!
P.S. А какво почуствахте като погледнахте отблизо предницата на М6-цата на салона? През мен мина онази вълна както да погледнеш лъва в очите в зоопарка и клетката да я няма! Мощ извън контрол братлета!
Малко мисли, пък вие ме корегирайте където намерите за нужно.
Не виждам абсолютно нищо толкова сложно една кола да бъде засилена със голяма скорост за кратко време, стига само мерак да имаш. Обаче си представете следната ситуация.... Карате си вие едно БМВ М6 по магистралта и не си давате зор. По едно време се засилва до вас едно Ауди RS6 или новото Е55AMG (и двете спират от 0 до 200 за абсолютно едно и също разстояние - 156,0m) и ви се ежи... На вас ви кипва и го отрязвате като кисела краставичка, вече сте се засветкали и хоп - един камион изпреварва Жигула с 63км/ч в най-лявото платно. Вие скачате на кучките и спирате ТОЧНО пред бронята на тира... Онзи до вас обаче има около 20м по-дълъг спирачен път.... Тея 20м разлика в спирачния път са си около 60-70км/ч.... Ааа такааа! А някой сеща ли се, че crash test-овете ги правят с 50км/ч и че за оживелите дават звездичка в класацията?
Та с 2 думи аз лично намирам за в пъти по-фрапиращо как това БМВ спира по-добре от най-спортната кола в последно време излезнала на пазара. При все, че БМВто е 1750кг, а Енцото е 1200 - а това е ОГРОМНА разлика за спирачния път... Едното е на 2 пръста от земята и 15см по-високо тежестта на мотора, а другото като са го правили са мислили за комфорт преди да мислят колко да е ниско. Въобще два различни свята!
Та така....
Не виждам абсолютно нищо толкова сложно една кола да бъде засилена със голяма скорост за кратко време, стига само мерак да имаш. Обаче си представете следната ситуация.... Карате си вие едно БМВ М6 по магистралта и не си давате зор. По едно време се засилва до вас едно Ауди RS6 или новото Е55AMG (и двете спират от 0 до 200 за абсолютно едно и също разстояние - 156,0m) и ви се ежи... На вас ви кипва и го отрязвате като кисела краставичка, вече сте се засветкали и хоп - един камион изпреварва Жигула с 63км/ч в най-лявото платно. Вие скачате на кучките и спирате ТОЧНО пред бронята на тира... Онзи до вас обаче има около 20м по-дълъг спирачен път.... Тея 20м разлика в спирачния път са си около 60-70км/ч.... Ааа такааа! А някой сеща ли се, че crash test-овете ги правят с 50км/ч и че за оживелите дават звездичка в класацията?
Та с 2 думи аз лично намирам за в пъти по-фрапиращо как това БМВ спира по-добре от най-спортната кола в последно време излезнала на пазара. При все, че БМВто е 1750кг, а Енцото е 1200 - а това е ОГРОМНА разлика за спирачния път... Едното е на 2 пръста от земята и 15см по-високо тежестта на мотора, а другото като са го правили са мислили за комфорт преди да мислят колко да е ниско. Въобще два различни свята!
Та така....
Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!

Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
M6 написа:А това е много необхадимо,като се има предвид какви хора карат Емки!!!
Какви



- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
naskoksan написа:какво те наведе на мисълта
че ще има CSL M6?!?
В момента автомобила е с доста
C/F по него така че...
Ще има, по неофициални данни. М6 може да има карбонов покрив и пластмасови калници, но истината е че е "дебелак" и тежи към 1700кг благодарение на шумоизолация, кожени седалки, и какви ли не електроники.
Пълзят слухове, че може цялото тяло да е от карбон, а интериора ще е супер минималистичен, със истински спортни седалки. Плюс това се очаква да има още около 50 коня отгоре в CSL варианта

Така че има място за подобрения в М6 в сегашния му вид

- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани