25% шпер?
Модератор: Общи модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
naskoksan написа:това са го писали сигурно
1 000 000 000 000 000 000
пъти обаче пак ще кажа
качваш колата на подемник
въртиш едното трябва да се
върти и другото колело с него
Наско, ако са блокирани на 100% може и да не успее, но с "нормален",а не рали (около 30%) шперц и се въртят двете независимо на ръка. Изключително елементарно и приятно е да вкараш едната гума в банкета другата на чист асфалт и да поглешнеш в огледалото за обратно виждане какво се е случило.
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
BOLLORE написа:а дсц-то (или лаунч цонтрол май) за какжо е, според вас
доколкото прочетох ДСЦто работи със спирачната система. Тоест активира спирачката на това колело, което в момента буксува. Искам да кажа, че зимата влязох в един лед и задните гуми въобще не се въртяха. Бяха блокирани от спирачките и ДСЦто.
Динамичния контрол на стабилноста или ДСЦ е сложна система използваща датчиците на всички системи за сигурност в колата. Най-общто казано това е един процесор който непрекаснато изчислява скорост на въртене на колелата,странично ускорение,ъгъл на завъртане на волана,количество спирачно усилие и прочие.По този начин системата разбира кога колата ще загуби стабилност и се опитва да противодейства като променя стойностите на респонс на двигателя и задейства спирачките-всеки спира4ен апарат по отделно.Тоест поднасянето,но и дрифта ти стават невазможни,но при бмв системата е изключваема 

20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани