Няма да има BMW М7
Модератор: Общи модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
LizarD написа:Те М1 да изкарат... Вижте... Ние отговаряме на AMG-тата с фирми като ACS и Hamann.... нашите не могат да си позволят да пуснат спортна лимузина... Смешно е....
Не си прав - АЦС не е като АМГ - АМГ си е част от Мерцедес , още по-малко Хаман , които правят тунинг на още една дузина марки

БМВ не правят спортни лимузини , защото са цициии и не им се дават пари за имиджови модели както на Мерцедес . Нито , принципи нито каквото и да било - до скоро нямаше криза - къде бяха брутално мощните БМВта ? И да не изкарат М7 и Z4М философията далеч няма да бъде причината.Като толкова държат на традиции , защо не направиха суперспортист , както Ауди и донякъде Мерц СЛ блек сериис ?
- lubaka_320
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 11.02.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2001 e46 325i;е36 Touring
- Мечтае да кара: S50/52
acho.rs написа:LizarD написа:Те М1 да изкарат... Вижте... Ние отговаряме на AMG-тата с фирми като ACS и Hamann.... нашите не могат да си позволят да пуснат спортна лимузина... Смешно е....
Не си прав - АЦС не е като АМГ - АМГ си е част от Мерцедес , още по-малко Хаман , които правят тунинг на още една дузина марки![]()
БМВ не правят спортни лимузини , защото са цициии и не им се дават пари за имиджови модели както на Мерцедес . Нито , принципи нито каквото и да било - до скоро нямаше криза - къде бяха брутално мощните БМВта ? И да не изкарат М7 и Z4М философията далеч няма да бъде причината.Като толкова държат на традиции , защо не направиха суперспортист , както Ауди и донякъде Мерц СЛ блек сериис ?
Май си изтървал някъде M6 G-POWER,или ти е къса паметта,или нарочно не го споменаваш,не знам.
lubaka_320 написа:Май си изтървал някъде M6 G-POWER,или ти е къса паметта,или нарочно не го споменаваш,не знам.
Какво общо има G-Power с официалните модели произвеждани от BMW и BMW М? То има и рентеци 65 по 800+ коня, и брабуси и т.н. ама не виждам какво общо имат с темата.
Битката за клиентите е м/у AMG, BMW M GmbH и Quattro GmbH и вече и Porsche с Панамерата.
Останалите си експериментират в гаражите най-вече за сметка на клиента.
- lubaka_320
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 11.02.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2001 e46 325i;е36 Touring
- Мечтае да кара: S50/52
Modulo написа:lubaka_320 написа:Май си изтървал някъде M6 G-POWER,или ти е къса паметта,или нарочно не го споменаваш,не знам.
Какво общо има G-Power с официалните модели произвеждани от BMW и BMW М? То има и рентеци 65 по 800+ коня, и брабуси и т.н. ама не виждам какво общо имат с темата.
Битката за клиентите е м/у AMG, BMW M GmbH и Quattro GmbH и вече и Porsche с Панамерата.
Останалите си експериментират в гаражите най-вече за сметка на клиента.
не съм казъл че G-POWER-а има общо,нали тряа да изтъкнем марката.Само БМВ,всичко друго е салата

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
lubaka_320 написа:Modulo написа:lubaka_320 написа:Май си изтървал някъде M6 G-POWER,или ти е къса паметта,или нарочно не го споменаваш,не знам.
Какво общо има G-Power с официалните модели произвеждани от BMW и BMW М? То има и рентеци 65 по 800+ коня, и брабуси и т.н. ама не виждам какво общо имат с темата.
Битката за клиентите е м/у AMG, BMW M GmbH и Quattro GmbH и вече и Porsche с Панамерата.
Останалите си експериментират в гаражите най-вече за сметка на клиента.
не съм казъл че G-POWER-а има общо,нали тряа да изтъкнем марката.Само БМВ,всичко друго е салата
Брат ти прост ли си или само се правиш

- lubaka_320
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 11.02.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2001 e46 325i;е36 Touring
- Мечтае да кара: S50/52
acho.rs написа:lubaka_320 написа:Modulo написа:lubaka_320 написа:Май си изтървал някъде M6 G-POWER,или ти е къса паметта,или нарочно не го споменаваш,не знам.
Какво общо има G-Power с официалните модели произвеждани от BMW и BMW М? То има и рентеци 65 по 800+ коня, и брабуси и т.н. ама не виждам какво общо имат с темата.
Битката за клиентите е м/у AMG, BMW M GmbH и Quattro GmbH и вече и Porsche с Панамерата.
Останалите си експериментират в гаражите най-вече за сметка на клиента.
не съм казъл че G-POWER-а има общо,нали тряа да изтъкнем марката.Само БМВ,всичко друго е салата
Брат ти прост ли си или само се правиш
а ве не съм много прост кат се замисля,ама не съм и чак до там умен,не колкото тебе де,ама пък не съм и прост,но не съм и много умен,ех как се нерва,изкам и аз да съм кат бачо АЧО

- gangsterboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 6.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i Touring '98
- Мечтае да кара: M6 Convertible
Re: Няма да има BMW М7
AlibiTu написа:ineedmoney написа:///Ivan написа:Alpina и моделът B7 с 507 к.с. под капака.
аз не мога да разбера защо винаги се ограничават до 507 к.с??
М5, М6 също са с толкова коне...толкова ли не могат да направят аграгат който да е конкурент на суперавтомобилите от Щутгарт?
ок криза било ся така е...а до преди 1 година като не беше криза що не правеха![]()
Алпина има договор с БМВ, който гласи, че Алпина автомобилите няма да са по-мощни от М-моделите. Сега при 7-цата незнам защо не е с повече коня, при положение, че няма М7.
Не знам какъв е тоя договор ама Алпина B5/B6 S са 530 коня, а М-ките са 507, и въртящият момент е доста повече:
http://seriouswheels.com/cars/2009/top- ... a-B6-S.htm
Това е изцяло комерсиално решение и от тази гледна точка напълно правилно.И преди са си патили с подобни модели заради слабият пазар, разбира се, за нас модели като Е31 и М1 са легенди, но тогава са били провал от икономическа гледна точка.
Ако погледнем от друга гледна точка, а именно имиджът, които марката гради М7 също е непопулярно решение.S65AMG и SL Black носят в себе си съвсем различна философия и се купуват от съвсем различна група индивиди.Това са коли с които се парадира пред другите с цел да се постигне желаното удовлетворение и емоция, един вид автомобил за "мерене на пишки" - "V12 Bi-Turbo 612к.с. какво ще кажеш".Разбира се това е много хиперболизирано изказване, но дълбокият смисъл заложен в този автомобил е такъв.
"М" подразделението, както всички знаем, носи съвсем различен дух, далеч по-рафинирано и истинско усещане за удовлетворение, идващо не от чуждото мнение, а от това което автомобила те кара да почустваш.X5 M и X6 M са необходимата крачка встрани от тази философия с цел да се запази стабилността на марката.
Ако погледнем от друга гледна точка, а именно имиджът, които марката гради М7 също е непопулярно решение.S65AMG и SL Black носят в себе си съвсем различна философия и се купуват от съвсем различна група индивиди.Това са коли с които се парадира пред другите с цел да се постигне желаното удовлетворение и емоция, един вид автомобил за "мерене на пишки" - "V12 Bi-Turbo 612к.с. какво ще кажеш".Разбира се това е много хиперболизирано изказване, но дълбокият смисъл заложен в този автомобил е такъв.
"М" подразделението, както всички знаем, носи съвсем различен дух, далеч по-рафинирано и истинско усещане за удовлетворение, идващо не от чуждото мнение, а от това което автомобила те кара да почустваш.X5 M и X6 M са необходимата крачка встрани от тази философия с цел да се запази стабилността на марката.
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани