новата 7ца срещу мерцедес с-класа 550 срещу ауди а8 в8
Модератор: Общи модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Доста непонятен тест - те са си написали отговора, но после са дали съвсем друга класация.
Иначе и аз дочух от някъде, че 750ката (4.4 битурбо има лаг и не е като 335и примерно)
За Уиндоус виста и аз не го харесвам, и ако и-драйва е такъв и той няма да ми хареса. На А8цата и е по-"интуитивен" интериора защото е по-опростена от към системи.
И си завършиха статията с Мерцедес юбер алесс
Въпреки, че в точно тоя ценови и продуктов диапазон 7цата е по-добрата (не говорим за АМГ и С8 защото там БМВ няма аналог за сега)
Иначе и аз дочух от някъде, че 750ката (4.4 битурбо има лаг и не е като 335и примерно)

И си завършиха статията с Мерцедес юбер алесс
Въпреки, че в точно тоя ценови и продуктов диапазон 7цата е по-добрата (не говорим за АМГ и С8 защото там БМВ няма аналог за сега)

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- quickshare
-
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Хулиган по пътищата
- Детайли за колата: Екстри много :)
Абе незнам какво пишат в тея....ама щом Аутобилд призна новата 7-ца за по-добра от S-class и A8 не е случайно!!!!
- martimitev
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 1.03.2009
Не знам защо все се намира някои да се оплаква от менюто на БМВ,1. съвсем не е трудно и лесно се свиква с боравенето му.2.има 7 програмеруеми копчета на таблото които могат да се запаметят за любима радио или ТВ. програма ili drugo.3 цялото меню за ТВ.радио.нави,борд.компа ,телефона или каквото и да е било се задействат и изпълняват с глас абсолютно лесно.А за икономичност няма такава кола имам в предвид специално дизела на новата седмица но ако трябва да окачествя нещо със максимална оценка това са спирачките на седмата серия и то не само на последната.Аз съм чел други статии в които седмицата е на първо място,което е и логично аудито е вече морално устаряло а за MB.c-ката просто е друг не нисък ами направо низш клас и не може да се сравнява,що се късае за возията и стабилноста в завоите те се променят ръчно и автоматично и колата става съвсем различна (комфорт,normal,спорт и спорт плюс).В момента според мен новата седмица е най добрия автомобил от този клас за тези пари.
- ggb
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 13.08.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сбъдна мечтата си.....
- Детайли за колата: BMW E38 740 i black
martimitev написа:Не знам защо все се намира някои да се оплаква от менюто на БМВ,1. съвсем не е трудно и лесно се свиква с боравенето му.2.има 7 програмеруеми копчета на таблото които могат да се запаметят за любима радио или ТВ. програма ili drugo.3 цялото меню за ТВ.радио.нави,борд.компа ,телефона или каквото и да е било се задействат и изпълняват с глас абсолютно лесно.А за икономичност няма такава кола имам в предвид специално дизела на новата седмица но ако трябва да окачествя нещо със максимална оценка това са спирачките на седмата серия и то не само на последната.Аз съм чел други статии в които седмицата е на първо място,което е и логично аудито е вече морално устаряло а за MB.c-ката просто е друг не нисък ами направо низш клас и не може да се сравнява,що се късае за возията и стабилноста в завоите те се променят ръчно и автоматично и колата става съвсем различна (комфорт,normal,спорт и спорт плюс).В момента според мен новата седмица е най добрия автомобил от този клас за тези пари.
Изцяло съгласен с тебе





Истинската мощност винаги ви спира дъха също като истинската красота.....

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
martimitev написа:Не знам защо все се намира някои да се оплаква от менюто на БМВ,1. съвсем не е трудно и лесно се свиква с боравенето му.2.има 7 програмеруеми копчета на таблото които могат да се запаметят за любима радио или ТВ. програма ili drugo.3 цялото меню за ТВ.радио.нави,борд.компа ,телефона или каквото и да е било се задействат и изпълняват с глас абсолютно лесно.А за икономичност няма такава кола имам в предвид специално дизела на новата седмица но ако трябва да окачествя нещо със максимална оценка това са спирачките на седмата серия и то не само на последната.Аз съм чел други статии в които седмицата е на първо място,което е и логично аудито е вече морално устаряло а за MB.c-ката просто е друг не нисък ами направо низш клас и не може да се сравнява,що се късае за возията и стабилноста в завоите те се променят ръчно и автоматично и колата става съвсем различна (комфорт,normal,спорт и спорт плюс).В момента според мен новата седмица е най добрия автомобил от този клас за тези пари.
Защото има все още предубедени хора , които не искат да влязат във 21 век и да признаят , че нещатата не са това което бяха , че електрониката и мулитмедията не ядът хора и че Мерц , вече не е безапелационен лидер при лимузините , както до преди 20ина години

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Аз пък си мисля, че лимузините на Ауди , Мерцедес и БМВ излизат по доста различно време. Сега седмицата е най-нова и е нормално най-добрата,модерна, бърза и т.н. Като излезне новата А8 си мисля,че ако не е "излагация" ще победи по тестовете Ф01. После идва реда на новата С-класа и тя ще "рулира", после пак новата 7ца и т.н.
Ако излизаха в рамките на 1 година новите модели можеше да има някаква точна конкуренция и тогава най-добрата да бъде определена като най-добрата
ПП: иначе това кой какво би избрал е доста субективно
Всеки сам си решава (примерно аз бих взел 7ма серия винаги, а други колеги А8 , С и т.н...
ПП2: @ачо.рс мисля че точно преди 20 години С-ката не е била най-добрата лимузина, а и Е32 и Е38 (очевадно) са превъзхождали това тежко,мръсно, непрактично и чубанесто чудовище , а там вече за интериор да не говорим , защото всички сме я виждали
Ако излизаха в рамките на 1 година новите модели можеше да има някаква точна конкуренция и тогава най-добрата да бъде определена като най-добрата

ПП: иначе това кой какво би избрал е доста субективно

ПП2: @ачо.рс мисля че точно преди 20 години С-ката не е била най-добрата лимузина, а и Е32 и Е38 (очевадно) са превъзхождали това тежко,мръсно, непрактично и чубанесто чудовище , а там вече за интериор да не говорим , защото всички сме я виждали

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
kriso85 написа:Аз пък си мисля, че лимузините на Ауди , Мерцедес и БМВ излизат по доста различно време. Сега седмицата е най-нова и е нормално най-добрата,модерна, бърза и т.н. Като излезне новата А8 си мисля,че ако не е "излагация" ще победи по тестовете Ф01. После идва реда на новата С-класа и тя ще "рулира", после пак новата 7ца и т.н.
Ако излизаха в рамките на 1 година новите модели можеше да има някаква точна конкуренция и тогава най-добрата да бъде определена като най-добрата![]()
ПП: иначе това кой какво би избрал е доста субективноВсеки сам си решава (примерно аз бих взел 7ма серия винаги, а други колеги А8 , С и т.н...
ПП2: @ачо.рс мисля че точно преди 20 години С-ката не е била най-добрата лимузина, а и Е32 и Е38 (очевадно) са превъзхождали това тежко,мръсно, непрактично и чубанесто чудовище , а там вече за интериор да не говорим , защото всички сме я виждали
То е така със всички модели , не само със лускозния клас

А за ВВ140 не съм съгласен - и мен не ме кефи особено , но Е32 ми е прекалено дървено - все пак ме разбра май какво имам в предвит - там СЕЛ и другите лимузини от 70те и 80те на Мерц , от където им идва и славата

И двата предишни модела на 7цата и на С(ес) ката бяха по хубави,за ауди имам чувството че всички са еднакви.Само тоя пич дето е пуснал темата се спуках да мисля как може да сравняват коли от различни класове.7ца и С(це) класа,та и даже тя да е по-добра.след бая четене разбрах че става въпрос за ЕСкласа.
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
pepelq6ko написа:И двата предишни модела на 7цата и на С(ес) ката бяха по хубави,за ауди имам чувството че всички са еднакви.Само тоя пич дето е пуснал темата се спуках да мисля как може да сравняват коли от различни класове.7ца и С(це) класа,та и даже тя да е по-добра.след бая четене разбрах че става въпрос за ЕСкласа.
"Пича" който е пуснал темата въобще не се е объркал

с550 = S550
Ako беше ц-клас щеше да пише ц220 примерно (C220). Така е на български , а във този форум се пише на БЪЛГАРСКИ
В случая ти си се заблудил

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
kriso85 написа:pepelq6ko написа:И двата предишни модела на 7цата и на С(ес) ката бяха по хубави,за ауди имам чувството че всички са еднакви.Само тоя пич дето е пуснал темата се спуках да мисля как може да сравняват коли от различни класове.7ца и С(це) класа,та и даже тя да е по-добра.след бая четене разбрах че става въпрос за ЕСкласа.
"Пича" който е пуснал темата въобще не се е объркал![]()
с550 = S550
Ako беше ц-клас щеше да пише ц220 примерно (C220). Така е на български , а във този форум се пише на БЪЛГАРСКИ
В случая ти си се заблудил
С малката разлика , че имената на колите не се превеждат , както във всички авто преси - и на алекс , най-малко му прилича да пуска темата си като 5то класник ... Но вече се чудя и защо я е пуснал , след като нито един кометар не направил

- Красимир!
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3 CSL
acho.rs написа:С малката разлика , че имената на колите не се превеждат , както във всички авто преси - и на алекс , най-малко му прилича да пуска темата си като 5то класник ... Но вече се чудя и защо я е пуснал , след като нито един кометар не направил
ама аз не твърдя писанията ми да са литературно или стилово издържани? чукча шофьор- чукча не писател...
но си мисля - ако видиш написано "тойота" дали след това ще очакваш да бъде написано "супра" или "supra" ?

за мнението ми- ми.. може да нямам мнение? аз имам мнение когато съм имал възможност да притежавам или да карам поне един ден въпросното возило.
кат не съм имал нито едно от трите и не са ми попадали да ги карам или ако са ми попадали не са ми били интересни- какво да коментирам? за другото - има си гугъл...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Механджията
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Варна
във връзка с работата ми, карал съм топ-лимузините, но с различни мотори, и единственото пряко сравнение, което мога да направя, е между дизелите - от седма серия е65 съм карал 745д и 730д, карал съм старата а8 3,3тди, новата преди фейслифта 4.0тди, ес-класа съм карал най-много - 320цди и 420цди, и фаетон с 5-литровия дизел - и от всички тях най-съм впечатлен от последните две - файтонът вътре най-ми допада от всички изброени от мене, не знам дали се дължи на това, че го правят ръчно, но просто като седна, ми адски уютно и комфортно, ес-ката е след него. като двигатели най-съм впечатлен от 4-литровия на мерцедес, със севън-джи троника е невероятно удоволствие да се карат тия 326 дизелови коне, особено на спортен режим едвам се усеща как прави 250 за нула бройки, като смяната на предавки се усеща по промяната на стрелката на оборотомера
няма пропадане, забавяне и т.н.
карах и лексус лс 460, но само едно кръгче за 5мин, и нямам кой знае какви впечатления, но със сигурност го номинирам за най-готин двигателен отсек - който е виждал, знае защо
седмака дизел също не е лош, но да е осемте цилиндъра - 320цди върви повече от 730д, поне според мен, а за комфорт и ергономия мерцедсът пак бие отвсякъде...
п.п. знам ли, може и да съм пристрастен, за мен след е38 фейслифт няма хубава седма серия.... при големите мерджани е по-различно, след в140 в220 за мен е под всякаква критика, но в221 е хубава кола.... Ауди А8 няма лошо освен 2,5тди-тата на първото поколение преди и след фейслифта - голямо недоразумение.... то и 3,3тди-то не е кой знае колкко по-добре, но все пак е по-хараби..... иначе 4,2 бензина е идиотски готино за каране, дори и да не е 'С 8' ...

карах и лексус лс 460, но само едно кръгче за 5мин, и нямам кой знае какви впечатления, но със сигурност го номинирам за най-готин двигателен отсек - който е виждал, знае защо
седмака дизел също не е лош, но да е осемте цилиндъра - 320цди върви повече от 730д, поне според мен, а за комфорт и ергономия мерцедсът пак бие отвсякъде...
п.п. знам ли, може и да съм пристрастен, за мен след е38 фейслифт няма хубава седма серия.... при големите мерджани е по-различно, след в140 в220 за мен е под всякаква критика, но в221 е хубава кола.... Ауди А8 няма лошо освен 2,5тди-тата на първото поколение преди и след фейслифта - голямо недоразумение.... то и 3,3тди-то не е кой знае колкко по-добре, но все пак е по-хараби..... иначе 4,2 бензина е идиотски готино за каране, дори и да не е 'С 8' ...

...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога....има начин, ваш'та мамааа...


- lowshow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 152
- Регистриран на: 26.06.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: passat b5
- Мечтае да кара: без да зарежда и да ремонтира
Zagy написа:Последната истинска седмица за мен е е38... след нея са само бледи подражания и копия. От тези трите взимам аудито без да се замислям.
напълно съгласен само че аз бих зел С ката
много е правилно мнението на колегата по-горе
съвсем логично е най-скоро излезналия модел да е най-напред в технологий и технически показатели
но пък хората се плашат от новото, така че най-стария би печелел симпатий относно дизайна
в този ред на мисли, старото С8 за мен е лимозината с най-сериозна стойка на пътя (за първото а8 става дума, с алуминиевото купе)
съвсем логично е най-скоро излезналия модел да е най-напред в технологий и технически показатели
но пък хората се плашат от новото, така че най-стария би печелел симпатий относно дизайна
в този ред на мисли, старото С8 за мен е лимозината с най-сериозна стойка на пътя (за първото а8 става дума, с алуминиевото купе)
No bling at the Ring
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани