V10 и KERS в новата M5?

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Мнение от BMW_RIDER » 01 Юли 2009, 20:46

acho.rs написа:
Evelin Cotsev написа:
acho.rs написа:
kriso85 написа:И аз си мисля, че 4.4 в8 има още потенциал за доразвиване. Още повече еко нормите като че ли обричат големите в10, в12 двигатели на изчезване. Но всичко си е в кръга на догатките за сега, то още новата 5-серия не е излязла ние вече М5цата обсъждаме.
За КЕРС - а дано ;) И 100% новата 5ца ще е по-бърза от рс6 - дали ще е повече коне е друг въпрос но по-бърза ще бъде.
Още повече си спомням един пост на alx че рс6 винаги е било по-"мъртво" от м5 (доста цветно го беше обрисувал) ;) Ако и тука налазат авЛди фенчета ще издиря тази темичка ;)

И какво като има еко норми - нима няма V12 i V10 при Ауди,БМВ,Мерцедес , като БМВ дори изкараха чисто нов В12 ;)
Прав си че , някой си нямат друга работа и обсъждат М5 , при полижение , че няма нова петица и евентуално ново М5 ще има поне след 3 години :help:
А КЕРСА във вида си от формула едно , няма НИКАКВО приложение във сериина кола, още по-малко смейно ориентиран спортист като М5 . По-скоро някакво развитие на брейк енерджи риковъри , вероятно .
Издири темата на Алекс - тази тема ще преобърне статутквото и РС6 вече ще е най-умрелия седан , а не чудовище със огромен потенциал за тунинговане :mhihi:
И не само Ауди феновете , но и много други фенове , ще ти кажат , че макар и чистокръвен спортист Е60 М5 е победен от РС6 ... поне докато не дойде следващото М5 ;)


Победен от МТМ рс6 , не от обикновенното рс6 . Ами тогава да сложим г повер м5 , мисля , че се сещаш какво става. Може би ще има интригра до 200 , след това м-ката излита , но и идеологията на ауди е доста различна от тази на бмв. А за новото м5 има много слухове , но съм сигурен , че от м поделението на бмв няма да се изложат , аз лично за лоша м-ка не се сещам. Ако сложат керс технологията в новото м5 , то тя ще е минала много тестове и ще е напълно преложима в нормални условия :)

Защо от МТМ - и обикновеното РС6 се справя със тази задача - комбито прави на ринга под 8 мин , не знам седана . М5 прави обиколка за около 8,06-8,08 :roll:
Много ясно , че БМВ няма да се изложат - мисълта ми е че докато не излезе новото М5 , а теа няма да е в близките 2-3 години , РС6 е лидер . За КЕРСА - дано , но безпроблемността на новите технологии е спорна .


Сигурен ли си, че си проверил. Защото аз туко що го направих от два източника и според ауто билда който чета RS6 прави на ринга 8.11 а според сайта в който гледам 8.09. Горе долу времената на сегашната М5. Така ,че и 1000кс да го направят по новите аудите за мене винаги ще си останат недозавиващи сапунерки, които това което немогат, а БМВ прави - добре балансирано шаси и прецизно управление, компенсират с 4Х4 и турбота.
Иначе вмомента кой рулира седаните е ясно. Панамерата на порше прави на ринга 7.56 и всеки пише за невероятното и поведение, след нея Кадилака CTS-V 7.59 за 60к$

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 29.04.2006

Мнение от Modulo » 02 Юли 2009, 0:42

BMW_RIDER написа:Сигурен ли си, че си проверил. Защото аз туко що го направих от два източника и според ауто билда който чета RS6 прави на ринга 8.11 а според сайта в който гледам 8.09. Горе долу времената на сегашната М5. Така ,че и 1000кс да го направят по новите аудите за мене винаги ще си останат недозавиващи сапунерки, които това което немогат, а БМВ прави - добре балансирано шаси и прецизно управление, компенсират с 4Х4 и турбота.
Иначе вмомента кой рулира седаните е ясно. Панамерата на порше прави на ринга 7.56 и всеки пише за невероятното и поведение, след нея Кадилака CTS-V 7.59 за 60к$


Ти ходиш на работа със Zonda и въртиш на ринга F1, та затова ти се вижда RS-a сапунерка. Но и ние простосмъртните трябва някак си да се придвижваме и за това се задоволяваме да ходим на работа със сапунерки. Добре, че са добрите хора от Porsche да ме поканят в Leipzig да покарам Panamera Turbo на писта, та да разбера и аз що е то прецизна и балансирана кола....Ма ти сигурно вече си я карал, че гледам и тя ти е много ясна.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 623
Регистриран на: 4.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34 М5
Мечтае да кара: ВЕЧЕ МЕЧТАТА СИ Я КАРА
Детайли за колата: БМВ М5 3.6 315 КОНЯ ЗЕЛЕН МЕТАЛИК

Мнение от KON4ETO » 02 Юли 2009, 9:12

Колата е уникална и е сърдита до безобразие :bowdown: :bowdown: :bowdown:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Мнение от BMW_RIDER » 02 Юли 2009, 11:46

Modulo написа:
BMW_RIDER написа:Сигурен ли си, че си проверил. Защото аз туко що го направих от два източника и според ауто билда който чета RS6 прави на ринга 8.11 а според сайта в който гледам 8.09. Горе долу времената на сегашната М5. Така ,че и 1000кс да го направят по новите аудите за мене винаги ще си останат недозавиващи сапунерки, които това което немогат, а БМВ прави - добре балансирано шаси и прецизно управление, компенсират с 4Х4 и турбота.
Иначе вмомента кой рулира седаните е ясно. Панамерата на порше прави на ринга 7.56 и всеки пише за невероятното и поведение, след нея Кадилака CTS-V 7.59 за 60к$


Ти ходиш на работа със Zonda и въртиш на ринга F1, та затова ти се вижда RS-a сапунерка. Но и ние простосмъртните трябва някак си да се придвижваме и за това се задоволяваме да ходим на работа със сапунерки. Добре, че са добрите хора от Porsche да ме поканят в Leipzig да покарам Panamera Turbo на писта, та да разбера и аз що е то прецизна и балансирана кола....Ма ти сигурно вече си я карал, че гледам и тя ти е много ясна.


Не е нужно, да я карам за да и оценя външния вид, който на мен ми прилича на сапунерка. И не карам зонда и Ф1, но съм карал и съм се возил на подобни коли макар и не много, и всяко ауди ми е напраило впечатлението, че има недозавиване. А ти тестовия пилот, като си такъв професионалист, си стой във филма и не си губи времето да ни обясняваш колко сме били далече от такива коли, и кой бил простосмъртен и кой не. Ама трявба да превърнеме темата в мерене на пишки и кой кво кара и бил карал. Хубаво си покарал панамерата, айде напиши една тема как ти се вижда някоя снимка, вярвам ,че на доста хора ще им е инетересна, вместо да обясняваш колко били добри хората от Порше

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 02 Юли 2009, 12:11

tintirimintiri написа:http://www.youtube.com/watch?v=gpaVTdqsPLk&feature=fvst
М5 е модел 04, а РС6 е 08 нормално е да го побеждава.


50 до 270 ... при тази дисциплина всичко опира до коне ... а РС6 ги има 80 отгоре и доста по-голям въртящ момент. Да РС6 е по-бързо ... напред.

Но темата май е за новото М5 ... със сигурност ще бъде интересен автомобил и най-вероятно V10 бай-турбо :mhihi: ... което ме навява на мисълта, че ще се появят много тунинг версии на този автомобил.

Абе немога да разбера, що само се дърлите ... тва по-бързо, онова недозавива ... и Ауди и БМВ и Мерц са страхотни коли със свой собствен чар. Не е необходимо винаги със злоба и да се плюе ... уважавай другите, за да те уважават и те ;)
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 29.04.2006

Мнение от Modulo » 02 Юли 2009, 12:50

BMW_RIDER написа:А ти тестовия пилот, като си такъв професионалист, си стой във филма


Не, обикновен потребител и ценител. Сигурно и аз съм в някакъв филм, ама поне не раздавам обидни квалификации за коли, от които нямам представа.
А за Панамерата - август месец предстои събитието. Организирано от Порше ще се карат цял ден Панамери, S63, RS6, S8, Quattroporte, M5 и т.н.
И в момента текат такива сесии, но са за служители на Porsche dealers. За сега отзивите са изключителни.

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 02 Юли 2009, 12:52

Ей не се карайте...и двете коли са много добри. Аз лично не бих върнал нито една от тях.

Идеологията на двете коли е различна затова едната е с 4х4 и с турбо а другата е с задно и е атмоферка.

На писта съм сигурен че М-ката ще е по бърза, в реално условия според мен аудито ще дърпа, осбенно в България където асфалта е много хлъзгав и липсва сцепление.

Такива спорове винаги са ми били много интересни...който каквото си го кефи да си го кара. Щом му доставя удоволствие какъв е проблема?

Аз лично не бих взел нито една от двете коли. Бих предпочел едно Х5М защото първо е кажи речи толкова бързо, второ е джипка, трето има 7 шибани места за цялото фемйли :)

Та всеки с вкуса си :)

Модуло, сподели какви са ти впечетелнията от панемарата, много ще ни/ми е интересно :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 02 Юли 2009, 19:53

BMW_RIDER написа:
Сигурен ли си, че си проверил. Защото аз туко що го направих от два източника и според ауто билда който чета RS6 прави на ринга 8.11 а според сайта в който гледам 8.09. Горе долу времената на сегашната М5. Така ,че и 1000кс да го направят по новите аудите за мене винаги ще си останат недозавиващи сапунерки, които това което немогат, а БМВ прави - добре балансирано шаси и прецизно управление, компенсират с 4Х4 и турбота.

Така че и в 11ти клас да преминеш , пак няма да разбереш някой неща ... Двете турбота на РС6 работят на съвсем малък бууст , но все пак това е достатъчно за да даде 650НМ при 1500-6250 оборота , което е най-дългия диапазно на максималния въртящ момент . Не съм карал РС6 , но повярвай ми тази потресаваща мощ ще се усети осезаемо , особено за 95% от собствениците на тези коли , които не са професионални пилоти и не могат да карат М5 и на 50% от възможностите му . 4Х4 пък , ще го усетиш ако стъпиш малко на мокро,кал или сняг и вервай ми разликата между задно и куатро е доста съществена при лоши метеусловия , а тези спортни лимузни не са само за уикенда и ринга . Пък и куатрото дава 60% от тягата на задния мост , така че не е чак толкова зле ;)
Време под 8 мин съм виждал , но може и да е неофициално , не знам , все пак е за комбито , седана трябва да е по-напред .
За Панамера , не знам има други хора - те ще кажат , за Кадилака е така , с малката разлика , че 60 хил $ е в Америка , във Европа излиза доооста повече ;)

Но основната ми мисъл е че БМВ М5 е старо и е напълно нормално да бъде победено от 4 години по-нова кола , въпроса е че новото М5 едва ли ще излезе скоро , най-малкото защото няма ново БМВ 5та серия . Когато излезе със или без Керс , със 8 или 10 цил е ясно , че ще победи и РС6 и Кадилака и Панамерата , но лично за мен е много рано да се спекулира със една кола , която едва ли е на чертожните дъски още 8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 29.04.2006

Мнение от Modulo » 02 Юли 2009, 20:13

acho.rs написа:... която едва ли е на чертожните дъски още 8)


Всъщност докато ние тука си говорим, някъде по света, дали в пустинята на Аризона, дали близо до северния полюс около Исландия или на писта, бъдещото М5 или някакъв франкенщайн от него и сегашната M5-ца навърта километри и пълни логовете...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 02 Юли 2009, 20:25

Modulo написа:
acho.rs написа:... която едва ли е на чертожните дъски още 8)


Всъщност докато ние тука си говорим, някъде по света, дали в пустинята на Аризона, дали близо до северния полюс около Исландия или на писта, бъдещото М5 или някакъв франкенщайн от него и сегашната M5-ца навърта километри и пълни логовете...


... и може един съфорумец да я кара някъде из света. Ако работи още за БМВ АГ де... :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Мнение от BMW_RIDER » 02 Юли 2009, 21:19

acho.rs написа:
BMW_RIDER написа:
Така че и в 11ти клас да преминеш , пак няма да разбереш някой неща ...


Да се надяваме догодина ако не ме скъсат по физическо ;) .
Че двигателя в РС6 е много добър няма спор и атмосферния му вариант също. Ама замислял ли си се колко от тази потресаваща мощ отива фира? Двигателя на М5 трябва да върти един диференцял и 2 задвижващи колела и да тегли 1853 кг. Двигателя на аудито върти 3 диференцяла 4 колела по тежка авт. трансмисия и 2065кг. Мързи ме да им поствам всичките данни а и е безсмислено, но при спринт от 0-200 аудито печели 0.6 сек преднина от 0-50 демек старта заради 4х4 и след това нищо повече, времената от 100-200 са им еднакви въпреки 80кс и 150 нм повече. Освен това тия турбота слагат допълнителна топлина и тежест в предницата оттам идва и склонността към недозавиване. И аз не съм карал рс6, но всички аудита в които съм бил включително и по малките S3 го правят. Изключение прави Р8 ма там двигателя е посредата а към предните се подава само 30% мощност.

Иначе си прав за собствениците, а също и за лошото време. И да сигурно средностатистически, или реално погледнато при всекидневна употреба РС6 е по бързо. Да и сигурно макар ,че вобще не съм фен на седаните и не съм запознат, това ауди само с един powerbox, tune, или чип ще стане извънземни коне и торг.
Но това вобще не го прави толкова по добра кола дори и от сегашната М5.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 29.04.2006

Мнение от Modulo » 02 Юли 2009, 22:28

BMW_RIDER написа:Да се надяваме догодина ако не ме скъсат по физическо ;) .
Че двигателя в РС6 е много добър няма спор и атмосферния му вариант също. Ама замислял ли си се колко от тази потресаваща мощ отива фира? Двигателя на М5 трябва да върти един диференцял и 2 задвижващи колела и да тегли 1853 кг. Двигателя на аудито върти 3 диференцяла 4 колела по тежка авт. трансмисия и 2065кг. Мързи ме да им поствам всичките данни а и е безсмислено, но при спринт от 0-200 аудито печели 0.6 сек преднина от 0-50 демек старта заради 4х4 и след това нищо повече, времената от 100-200 са им еднакви въпреки 80кс и 150 нм повече. Освен това тия турбота слагат допълнителна топлина и тежест в предницата оттам идва и склонността към недозавиване. И аз не съм карал рс6, но всички аудита в които съм бил включително и по малките S3 го правят. Изключение прави Р8 ма там двигателя е посредата а към предните се подава само 30% мощност.

Иначе си прав за собствениците, а също и за лошото време. И да сигурно средностатистически, или реално погледнато при всекидневна употреба РС6 е по бързо. Да и сигурно макар ,че вобще не съм фен на седаните и не съм запознат, това ауди само с един powerbox, tune, или чип ще стане извънземни коне и торг.
Но това вобще не го прави толкова по добра кола дори и от сегашната М5.



Така като ги кажеш балансирано нещата и мога да се съглася с теб.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 911

Мнение от TNT » 02 Юли 2009, 22:45

acho.rs написа:ако стъпиш малко на мокро,кал или сняг и вервай ми разликата между задно и куатро е доста съществена при лоши метеусловия

А бе ти в кал и сняг ме съмнява, че ще караш бързо и с 16х16 кола :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 03 Юли 2009, 13:34

TNT написа:
acho.rs написа:ако стъпиш малко на мокро,кал или сняг и вервай ми разликата между задно и куатро е доста съществена при лоши метеусловия

А бе ти в кал и сняг ме съмнява, че ще караш бързо и с 16х16 кола :mhihi:

Хахаха , така е , но все пак имаш много по-голяма стабилност при 4х4 , защото ако ще и със 90 км/ч да караш , като дадеш газ на 500 коня (М5) и всичките на задни колела , изобщо не е добре да си на мокро , кално или заснежено ;)
А над 2 тона тежи комбито , седана ще да е по-лек . Недозавиването го правят до някъде умишлено , защото недозавиване се контролира по-лесно от ПРЕзавиване .
Като залючение може да кажа - М5 е по-расов спортист , но в момента РС6 просто е по-бързо .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 03 Юли 2009, 17:35

acho.rs написа:Хахаха , така е , но все пак имаш много по-голяма стабилност при 4х4 , защото ако ще и със 90 км/ч да караш , като дадеш газ на 500 коня (М5) и всичките на задни колела , изобщо не е добре да си на мокро , кално или заснежено ;)


Ми тогава идва веселото :mhihi:
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook