BMW - 1-ва серия ще заложи на малки двигатели
Модератор: Общи модератори
67 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Турбото си е готина работа като цяло, от скромния ми опит с ТДС-а съм доволен как "рита"
Много сериозни мощности им дават между другото 


BMW only!
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Незнам какво се чудите.
Всички останали марки залагат на турбо моторите, само БМВ ли ще са по-назад.
И след 15 години масово като се подкарат е90 или новата 1-чка ще се чудите защо всеки Голф ГТИ ви разпилява на сфетофарите и пак във СТрИЙТ РЕЙСЪРС ще се коментират по 40 страници гонки м/у 320и (която и в Е90 започна с 150к.с.) и 200 коньовите голфове.
Още повече се видя в 335и че БМВ имат потенциал да правят и добри трубо двигатели.
Аз предпочитам да карам 1.3 турбо БМВ с 177к.с. , а не сегашният ми НЕ-СЕШОАР с 1900 куб. см. двигател и умопомрачителните 118к.с. и ускорение до 100км/ч от над 10 сек.
Още повече в 1-ва серия се търси и икономичност въпреки че не е евтина кола, не може да се вкарат двигатели дето харчат около 15литра в София
И като фенове на марката не се ли ядосвате че 7мата серия няма брутален агрегат с 1000 н/м като С65амг
Това без турбо ще е доста трудно...
Само тия показанията за дизеловите нещо ме съмняват - тоя 2.0 150к.с. е още от фейс-лифта на Е46
Всички останали марки залагат на турбо моторите, само БМВ ли ще са по-назад.
И след 15 години масово като се подкарат е90 или новата 1-чка ще се чудите защо всеки Голф ГТИ ви разпилява на сфетофарите и пак във СТрИЙТ РЕЙСЪРС ще се коментират по 40 страници гонки м/у 320и (която и в Е90 започна с 150к.с.) и 200 коньовите голфове.
Още повече се видя в 335и че БМВ имат потенциал да правят и добри трубо двигатели.
Аз предпочитам да карам 1.3 турбо БМВ с 177к.с. , а не сегашният ми НЕ-СЕШОАР с 1900 куб. см. двигател и умопомрачителните 118к.с. и ускорение до 100км/ч от над 10 сек.
Още повече в 1-ва серия се търси и икономичност въпреки че не е евтина кола, не може да се вкарат двигатели дето харчат около 15литра в София

И като фенове на марката не се ли ядосвате че 7мата серия няма брутален агрегат с 1000 н/м като С65амг

Само тия показанията за дизеловите нещо ме съмняват - тоя 2.0 150к.с. е още от фейс-лифта на Е46

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- go6o82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 15.03.2008
- Местоположение: плевен
- Кара: е39
- Мечтае да кара: м6
тва инфо е яко,остава и цените на 1,3 турбо да са по ниски от сегашните за 116и и тва ще е супер готино.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Тези 150 коня за 320-ката са още от '91 година
Та хубаво е, че има раздвижване. Лошото е, че на любимата марка с покачване на възможностите, се покачват и цените 


BMW only!
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
amd написа:Тези 150 коня за 320-ката са още от '91 годинаТа хубаво е, че има раздвижване. Лошото е, че на любимата марка с покачване на възможностите, се покачват и цените
Абе незнам като се сметне инфлацията и куп други икономически фактори, не смятам че Е36 примерно е била по-дотъпна от Е90 сега

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Kokorba6iqta
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 7.09.2003
- Местоположение: София
Re: BMW - 1-ва серия ще заложи на малки двигатели
118i - 1.3 turbo 177 к.с.
На мен ми е много интересно тези 177 к.с. с едно турбо от 1.3 как ли ще се чувстват, според мен би трябвало да има доста лаг, което няма да е в стила на БМВ, така че ми е любопитно как ще го решат този проблем. Дано е надеждността да е подобаваща.
На мен ми е много интересно тези 177 к.с. с едно турбо от 1.3 как ли ще се чувстват, според мен би трябвало да има доста лаг, което няма да е в стила на БМВ, така че ми е любопитно как ще го решат този проблем. Дано е надеждността да е подобаваща.
От Еверест по-високо нема, от Тихия океан по-дълбоко нема и от BMW по-добра кола нема!!!


Re: BMW - 1-ва серия ще заложи на малки двигатели
може с две последователни турбиниKokorba6iqta написа:118i - 1.3 turbo 177 к.с.
На мен ми е много интересно тези 177 к.с. с едно турбо от 1.3 как ли ще се чувстват, според мен би трябвало да има доста лаг, което няма да е в стила на БМВ, така че ми е любопитно как ще го решат този проблем. Дано е надеждността да е подобаваща.

Последни автоновини http://kamuscoop.blogspot.com/
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
историята от края на 70те се повтаря - петролна криза = downsizing + turbo. беше доста очаквано според мен и все пак съм впечатлен от конете... 335i беше нещо като тестова версия за масите на технологията. след като елиминираха лага, тепърва ще видим какво са постигнали
въобще няма да е изненада и ако следващия М3/5 е именно с такъв двигател... само се чудя дали са очаквали кризата или ги изкарват тези двигатели по-рано от предвиденото, ама това едва ли ще стане ясно...

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
1-ва серия ще заложи на малки двигатели
116i - 1.3 turbo - 136 к.с.
118i - 1.3 turbo 177 к.с.
120i - 2.0 turbo 218 к.с.
130i - 3.0 - 272 к.с.
135is - 3.0 biturbo 326 к.с.
Интересно ми е ако тези двигатели ги считат за малки, то какво ще се счита за нормален двигател.
118i - 1.3 turbo 177 к.с.
120i - 2.0 turbo 218 к.с.
130i - 3.0 - 272 к.с.
135is - 3.0 biturbo 326 к.с.
Интересно ми е ако тези двигатели ги считат за малки, то какво ще се счита за нормален двигател.
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Като цяло въобще не съм фен на модата на малките турбо двигатели, но все пак в първа серия където се гони економия и компактност става. Въпреки ,че това е донякъде защото действително малкия двигател с турбо си е малък двигател и в задръстване и лежерно каране харчи по малко от атмосферен със същата мощност и по голяма кобатура. Нещата се обръщат обаче при рязко ускорение и работа на по високи обороти, тогава турбото като работи на максимален буст, налягането и температурата се покачват в цилиндъра и за да се избегнат детонаций се вкарва повече гориво от нужното и се изменя момента на запалването и разхода скача в сравнение с атмосферен. Това донякъде се оправя с директна инжекция ама то един 1.3 двигател като му сложиш такава и две турбота интеркулери и разпределения си представям каква ще е цената на този 1.3.
Дано само не почнат да правят и спортните предимно турбо ,че тогава както вървят нещата неискам да си представям бъдещата М3 - 2 тона турбо със електронна система дето кара вместо тебе и заповядайте на тролея
Дано само не почнат да правят и спортните предимно турбо ,че тогава както вървят нещата неискам да си представям бъдещата М3 - 2 тона турбо със електронна система дето кара вместо тебе и заповядайте на тролея

- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
ефективността на съвременните дизелови автомобили е някъде към 45%,в момента се работи за покачване на тази ефективност,ето за това се "раждат" малолитражни автомобили с голяма мощност,където КПД е по-високо от 45%,затова не трябва да се мери със същия аршин като големина на двигател=на по голяма мощност,едно време е било така ,10 000 (десет хиляди)кубика =350 конски сили=кпд някъде към 15%
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
116i - 1.3 turbo - 136 к.с.
118i - 1.3 turbo 177 к.с.
Tва е малко грубо обаче... интересно е какво ще се случи на това 1.3, че вместо 136 коня да стане 177.... ако е с две турбини ще е някво чудо на баварската техника (толкова малък матор с две турбини)... пък и ако е трицилиндров... ще е нещо нечувано, общо взето...
Ма и нали се сещате, че това няма да е само при 1er.... тройките ще се сдобият с абсолютно същите матори...
118i - 1.3 turbo 177 к.с.
Tва е малко грубо обаче... интересно е какво ще се случи на това 1.3, че вместо 136 коня да стане 177.... ако е с две турбини ще е някво чудо на баварската техника (толкова малък матор с две турбини)... пък и ако е трицилиндров... ще е нещо нечувано, общо взето...
Ма и нали се сещате, че това няма да е само при 1er.... тройките ще се сдобият с абсолютно същите матори...
"BMW - 1-ва серия ще заложи на малки двигатели"
Дали?
http://www.bimmerpost.com/forums/attach ... 1252614393
Дали?
http://www.bimmerpost.com/forums/attach ... 1252614393
- C S L
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 11.07.2005
- Местоположение: Arogance music factory
MaXimal написа:"BMW - 1-ва серия ще заложи на малки двигатели"
Дали?
http://www.bimmerpost.com/forums/attach ... 1252614393
ич...
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... ange_h.jpg
"Красотата е вид гениалност, дори по възвишена, защото няма нужда от обяснения"
Оскар Уайлд
Оскар Уайлд
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
който мисли че 1.3 турбо е някво несериозно сешоарче да иде на тестдрайв на 160 коньовия 1.4 TSI - страшно двигателче е това ,много върви и то от ниски и много малко гори .. моето притеснение е доколко надежден ще е такъв двг ,дали няма на 180-200к да е за ремонт или направо за скраб ...
67 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани