BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
Модератор: Общи модератори
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
DanielzZz написа:Имаше то,собствениците си носеха тубите с масло в багажника...
Айде стига сега. И аз си нося туба с масло в турбото защото на 1000 км отива поне половин кило. Даже по експлоатационни характеристики се допуска до 1.5 литра на 1000 км! В упътването на колата си пише винаги да носиш масло.
RS6-цата също горя доста масло първите 5000 км, после почна по-малко и сега даже се чудя защо не го пипа (то и аз вече почнах да карам доста по-бавно де). Това си е по книга.
За S5 още утре ще погледна щото има тука една под ръка, но мисля че и там имаше сериозна допустима норма на разход на масло.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
Modulo написа:... и аз си нося туба с масло в турбото защото на 1000 км отива поне половин кило. Даже по експлоатационни характеристики се допуска до 1.5 литра на 1000 км! В упътването на колата си пише винаги да носиш масло.
Малко множко ми се струва това... Особено имайки предвид че при тези коли в повечето случаи говорим за трайни масла със интервал за смяна от над 10 000км., което означава че ако харчи 1,5л./1000 то за тези 10 000 например ще изхарчи над 15л. масло а мотора събира 5-6-7 или нещо подобно... Но щом казваш за твоята кола може да е така... На BMWтата също дават допустим разход но той е доста под тези стойности... Ако не се лъжа е около 100гр. на 1000км.
Имайки предвид и бегачката ни как харчи, съм склонен да вярвам на тези 100тина грама... А там карането е само в лютеницата в момента в който маслото стигне нужната температура...
Принципно най-важното за живота на един двигател е правилната експлоатация от самото начало... Точно с това е свързано и харченето на масло... Един мотор не се плаши от каране а от неправилна употреба... Внимателно разработване през първоначалния пробег, след този пробег едва достигане на пълноценен работен режим позволява да се използва максимума от агрегата... Точно поради ненапълно напаснатите движещи се части в един двигател е и завишения разход на масло... Точно за това и първоначално трябва всеки един автомобил да се кара внимателно и на непълно натоварване, защото това може да е пагубно... Не може да си купиш кола от магазина и да и раздаваш всичката газ докато е студена и е на по-малко от 3-5000км. Няма машина на която да не се отрази това... Може и да не се счупи но не е и полезно...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
DrivinGGoD написа:Принципно най-важното за живота на един двигател е правилната експлоатация от самото начало... Точно с това е свързано и харченето на масло... Един мотор не се плаши от каране а от неправилна употреба...
Може да се досетиш, че цитираните от мен параметри са при абсолютно педантично разработване на мотора.
- Загряване на място около минута - до "прибирането на смукача".
- Не надвишаване на 2500 - 3000 rpm до достигане на работната температура на маслото
- Стъпаловдно увечичаване на максималните обороти през първите 3000 км.
- Без рязки натискания на газта
- Да не се кара на една предавка дълго време
- Избягване на спортните режими на мотора и скоростите
- Смяна на маслото след първите 4000 км.
- Смяна на въздушен филтър на всеки 5000 км.
- Смяна на масло на всеки 10 000 км. или на 1 година, независимо от допусканите от производителя по-дълги интервали.
- За турбо мотори - каране в лек режим или работа на място преди гасене на мотора
Май се отклоних от темата...сори.
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
Modulo написа:DrivinGGoD написа:Принципно най-важното за живота на един двигател е правилната експлоатация от самото начало... Точно с това е свързано и харченето на масло... Един мотор не се плаши от каране а от неправилна употреба...
Може да се досетиш, че цитираните от мен параметри са при абсолютно педантично разработване на мотора.
- Загряване на място около минута - до "прибирането на смукача".
- Не надвишаване на 2500 - 3000 rpm до достигане на работната температура на маслото
- Стъпаловдно увечичаване на максималните обороти през първите 3000 км.
- Без рязки натискания на газта
- Да не се кара на една предавка дълго време
- Избягване на спортните режими на мотора и скоростите
- Смяна на маслото след първите 4000 км.
- Смяна на въздушен филтър на всеки 5000 км.
- Смяна на масло на всеки 10 000 км. или на 1 година, независимо от допусканите от производителя по-дълги интервали.
- За турбо мотори - каране в лек режим или работа на място преди гасене на мотора
Май се отклоних от темата...сори.
Потвърждавам. Някога ако си продава колите... следващите собственици ще са големи щастливци

Не знам вие как си избирате колите, но аз лично избирам според чувството, а не според това, че едната има малко по-голям багажник, или че на едната пластмасите са малко по-евтини от на другата. И както каза DrivingGod-a като избираш нещо с чувсто не ти пука толкова за недостатъците.
- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
Аз също ги избирам според чувството,изобщо не съм практичен.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
Modulo написа:Може да се досетиш, че цитираните от мен параметри са при абсолютно педантично разработване на мотора.
- Загряване на място около минута - до "прибирането на смукача".
- Не надвишаване на 2500 - 3000 rpm до достигане на работната температура на маслото
- Стъпаловдно увечичаване на максималните обороти през първите 3000 км.
- Без рязки натискания на газта
- Да не се кара на една предавка дълго време
- Избягване на спортните режими на мотора и скоростите
- Смяна на маслото след първите 4000 км.
- Смяна на въздушен филтър на всеки 5000 км.
- Смяна на масло на всеки 10 000 км. или на 1 година, независимо от допусканите от производителя по-дълги интервали.
- За турбо мотори - каране в лек режим или работа на място преди гасене на мотора
Май се отклоних от темата...сори.
Евала за това... Направило ми е впечатление че повечето собственици на съвременни автомобили, и особено спортни такива въобще не ги вълнуват такива неща и дават всичката газ с оправданието " абе аз дадох 200 000лв. за тая кола за да я карам а сега и ще я чакам да се разработва, тя е направена да се кара яко"

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
вече почти всички автомобилни производители разработват двигателите си на стенд. затова и в указанията за разработване от потребителя общо взето пише "първите 1000км карай леко"... ама толкова... виж - мотоциклетите имат сериозни условия за разработване... но това е друга тема.
и въпреки това което съм забелязал е че немските коли горят сериозно масло първите 20-40к км... после не горят нищо.. или съвсем малко.
относно позволената консумация - бмв, мерцедес и ауди няма да ти обърнат внимание ако гориш по-малко от литър на 1600км. много? съгласен. но това е позволения разход преди да "признаят" че нещо не е наред с определен двигател.
между другото турбинираните мотори винаги горят масло- особено ако се карат леко защото тогава турбото не "уплътнява" добре маслото дето тече през него и прокапва в интейка.
и въпреки това което съм забелязал е че немските коли горят сериозно масло първите 20-40к км... после не горят нищо.. или съвсем малко.
относно позволената консумация - бмв, мерцедес и ауди няма да ти обърнат внимание ако гориш по-малко от литър на 1600км. много? съгласен. но това е позволения разход преди да "признаят" че нещо не е наред с определен двигател.
между другото турбинираните мотори винаги горят масло- особено ако се карат леко защото тогава турбото не "уплътнява" добре маслото дето тече през него и прокапва в интейка.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG

демек извода за да не гори масло е "педат то да метал"




- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
За да не копирам целия пост на DrivinGGoD , ще спомена само , че това което е казал той , за избора на кола , не е съвсем вярно. Това е така по-скоро за фанатиците на определена марка - както са повечето тук . Невярвам ти някога да си купиш А8 , ако ще и по всички параграфи да е по-добро . Но масовия клиент , търси нещо голямо , луксозно и мощно и който във монета има по-добра оферта - нея избира . Аз навярно никога няма да мога да възприема , изместването на класическите уреди, тип часовник , с елементарен дисплей
Както знаем няма скъпарски електроенен часовник , така не трябва и да има такова табло в такава кола ...
Отделно казвате - чувството е най-важно . При мен лично това чувство силно се катализира от цифрите - цифрите са безпристрастни факти а когато фактите говорят ... Имайки цифрите на своя страна , никога няма да се съмняваш , че караш най-доброто .
ПС: жалко , че нямах 100ина бона , за да си избера кола която има нужните цифри

Отделно казвате - чувството е най-важно . При мен лично това чувство силно се катализира от цифрите - цифрите са безпристрастни факти а когато фактите говорят ... Имайки цифрите на своя страна , никога няма да се съмняваш , че караш най-доброто .
ПС: жалко , че нямах 100ина бона , за да си избера кола която има нужните цифри

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
acho.rs написа:За да не копирам целия пост на DrivinGGoD , ще спомена само , че това което е казал той , за избора на кола , не е съвсем вярно. Това е така по-скоро за фанатиците на определена марка - както са повечето тук . Невярвам ти някога да си купиш А8 , ако ще и по всички параграфи да е по-добро . Но масовия клиент , търси нещо голямо , луксозно и мощно и който във монета има по-добра оферта - нея избира . Аз навярно никога няма да мога да възприема , изместването на класическите уреди, тип часовник , с елементарен дисплейКакто знаем няма скъпарски електроенен часовник , така не трябва и да има такова табло в такава кола ...
Отделно казвате - чувството е най-важно . При мен лично това чувство силно се катализира от цифрите - цифрите са безпристрастни факти а когато фактите говорят ... Имайки цифрите на своя страна , никога няма да се съмняваш , че караш най-доброто .
ПС: жалко , че нямах 100ина бона , за да си избера кола която има нужните цифри
Просто е различен начина по който си избираме колите... Аз искам колата ми да има душа... Усещане... Да дава емоция докато си зад волана и да успееш максимално да се свържеш с нея... Да точно така е... Ако Audi-то не ме кара да се чувствам така няма да си го купя... А пък и имайки предвид че съм се сблъсквал доста с S8 мога уверено да кажа че определено пред нея бих предпочел F01, а при подходящото оборудване бих предпочел и обновената Е65... А не съм фанатизиран... Както казах много харесвам А8 и както написах и по-горе мисля че в тази ниша общо взето избора е въпрос на лични предпочитания а не на преимущество на хартия... Просто във всяко едно отношение е повече кола за мен...
Иначе и аз не харесвам дисплеите вместо конвенционалните уреди но начина по който са направени при F01 адски много ми допада, както и в Range Rover 2010...
Колкото до фактите и цифрите... Ще дам само едно сравнение - например доста нашумелия напоследък GTR... сигурно на хартия е един от най-добрите автомобили правени някога, но на мен лично би ми било много по-приятно и съм сигурен че усещането за всеки ще е в пъти по-силно при управлението на 911 GT3 RS, 430 Scuderia или дори E92 M3 GTS... Нищо че всички тези коли са по-бавни на ринга примерно от GTR-а... Ето това имах предвид под чувствата... Тук се намесват и традиции, емоция и стил...
А пък и честно казано никога не се старая да си доказвам че карам най-доброто... За мен ако седна в автомобила си и мога да си докарам онази усмивка на устата, значи карам най-доброто за мен... От друго нямам нужда... Няколко километра са ми необходими за да разбера дали един автомобил е способен да ми достави тази усмивка... Всичко друго си остава в каталозите и в youtube и всеки може да го има... Усещането зад волана обаче е нещо уникално и може да се докара от малко автомобили, които смея да наричам истински...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- ((:BuKcu:))
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1853
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Мечтае да кара: F32 M4
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
Modulo написа:
.
Или аз имам различна Ф01, или ти никога не си сядал в такава


копечетата за местене на седалките
- Какво им е? Отстрани на седалката, натискаш нагоре- повдигаш ти седалката, назад - облекалката отива назад, цялото го натискаш и се мърдаш напред назад.
копечетата за местене на седалките, вътрешаната рамка на прозореца
- Ааааа демек Memory-то на седалките ли? Е, къде да ги сложат....под седалката?!
копчетата за заключване на вратите (при прозорците)
- Кво ще е това копче

цялата долна част на таблото (под централните дървени апликации)
- СД чейнджър, 6 копчета за 6 диска, следва - климатизацията, духалките на седалките, продължава с пепелник, поставките за чаши.....конзолата с i-drive и бутоните за Nav, Radio, CD, Tel.....скоростния лост - Спорт/ Комфорт бутони, парктроник и камера за странично виждане.
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
Той май говори за качеството на материалите, а не за местоположението.
- ((:BuKcu:))
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1853
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Мечтае да кара: F32 M4
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
MaXimal написа:Той май говори за качеството на материалите, а не за местоположението.
Тц, не мисля

Явно маркетинга на BMW е успял директно да ти налее посланията си. Следващия път като седнеш в F01 погледни копечетата за местене на седалките, вътрешаната рамка на прозореца, копчетата за заключване на вратите (при прозорците) и цялата долна част на таблото (под централните дървени апликации) ......и сме дотук с "вманиеченото внимание към детайла" и започват обяснения за това как трябвало да се рециклира, как било екологично и друг BS...
Виж пич, разбирам че Ауди ти е по-насърце.....ама верно, вземи седни в 7-цата и тогава да ги сравняваме, щото поне аз говоря от опит и с двете марки - БМВ /7ца/ и Ауди /Кю7/. Пак ще повторя, че не бих заменила 7-цата за каквото и да е Ауди / във високия клас/ - като започнем от окачването и стигнеме до копчетата и от какво са направени.

Няма да се заяждам, всеки си има мнение и определено заставам плътно зад 7-цата /в случая/, вече потретям....наистина ми е интересна А8-цата....като се появи по шоурумите, ще имам възможност да я покарам.....и тогава пак може да си поговориме.

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
DrivinGGoD написа:acho.rs написа:За да не копирам целия пост на DrivinGGoD , ще спомена само , че това което е казал той , за избора на кола , не е съвсем вярно. Това е така по-скоро за фанатиците на определена марка - както са повечето тук . Невярвам ти някога да си купиш А8 , ако ще и по всички параграфи да е по-добро . Но масовия клиент , търси нещо голямо , луксозно и мощно и който във монета има по-добра оферта - нея избира . Аз навярно никога няма да мога да възприема , изместването на класическите уреди, тип часовник , с елементарен дисплейКакто знаем няма скъпарски електроенен часовник , така не трябва и да има такова табло в такава кола ...
Отделно казвате - чувството е най-важно . При мен лично това чувство силно се катализира от цифрите - цифрите са безпристрастни факти а когато фактите говорят ... Имайки цифрите на своя страна , никога няма да се съмняваш , че караш най-доброто .
ПС: жалко , че нямах 100ина бона , за да си избера кола която има нужните цифри
Просто е различен начина по който си избираме колите... Аз искам колата ми да има душа... Усещане... Да дава емоция докато си зад волана и да успееш максимално да се свържеш с нея... Да точно така е... Ако Audi-то не ме кара да се чувствам така няма да си го купя... А пък и имайки предвид че съм се сблъсквал доста с S8 мога уверено да кажа че определено пред нея бих предпочел F01, а при подходящото оборудване бих предпочел и обновената Е65... А не съм фанатизиран... Както казах много харесвам А8 и както написах и по-горе мисля че в тази ниша общо взето избора е въпрос на лични предпочитания а не на преимущество на хартия... Просто във всяко едно отношение е повече кола за мен...
Иначе и аз не харесвам дисплеите вместо конвенционалните уреди но начина по който са направени при F01 адски много ми допада, както и в Range Rover 2010...
Колкото до фактите и цифрите... Ще дам само едно сравнение - например доста нашумелия напоследък GTR... сигурно на хартия е един от най-добрите автомобили правени някога, но на мен лично би ми било много по-приятно и съм сигурен че усещането за всеки ще е в пъти по-силно при управлението на 911 GT3 RS, 430 Scuderia или дори E92 M3 GTS... Нищо че всички тези коли са по-бавни на ринга примерно от GTR-а... Ето това имах предвид под чувствата... Тук се намесват и традиции, емоция и стил...
А пък и честно казано никога не се старая да си доказвам че карам най-доброто... За мен ако седна в автомобила си и мога да си докарам онази усмивка на устата, значи карам най-доброто за мен... От друго нямам нужда... Няколко километра са ми необходими за да разбера дали един автомобил е способен да ми достави тази усмивка... Всичко друго си остава в каталозите и в youtube и всеки може да го има... Усещането зад волана обаче е нещо уникално и може да се докара от малко автомобили, които смея да наричам истински...
Ти защо взаимно изключваш нещата ? Да не би тази кола която действително е по-добра , задължително няма дух . ГТРа го остави , той е едно изключение . Ти може би не би го взел , но ако си японец и ти се предлага там за 30 000 евро , силно ме съмнява да избереш 2-3 пъти по-скъпото М3 .
Или ще кажеш , че ако избера 911 турбо пред Ф430 или 458 , заради това , че на хартия Поршето е по-добро , значи съм избрал кола без дух . Изобщо според мен всяка кола (без тойота) си има излъчване и носи в себе си малко или много индивидуално усещане.3те големи - А8,еС класа и 7ца според мен са доста различни - все едно да се чудиш дали мускатова,перлова или траминерова . Въпрос на вкус , но ако ми извадят един тест и видя ,че от едната най-малко боли глава - ще я избера , без да се чудя

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
Напротив... Въобще не са взаимноизключващи се... При BMW често се получават и двете... Просто има много малко марки и автомобили, които носят и дух със себе си освен "каталожните" качества... За това... Но тук не става въпрос за това... Както ти каза и трите коли, за които говорим тук са много близки, в момента едната има превес, в следващия някоя от другите... И тук идва момента за лични предпочитания... Аз намирам отговор на моите за момента само в BMW, а ти в тази, която излиза по-добра според сухите данни... Това е разликата... При Турбото и 430 или 458 нещата са същите... И трите коли имат много дух и традиции, приблизително еднакви цени и показатели... Избора е въпрос на вкус а каталожните сравнения са за тези които се двоумят... Аз лично нямам двоумения в почти нито един клас... Естествено че ако един автомобил е слаб не бих ги предпочел само защото е от любима марка... Но общо взето има няколко марки които доставят това което на мен ми допада, и ако в даден клас имат представител и трябва да избирам автомобил от него, то ще е от предпочитана марка, защото знам че ще удовлетвори изискванията ми за усещане и дух... Каталожните данни обикновено са гарантирани от производителя който съм избрал и 1-2 десети или мм разлика с конкуренцията не бих променили избора ми... Освен това има и много малко единични модели на различни марки и добри нови коли, в които бих вложил парите си ако ги имам... И до там... Единствените компании, от които до сега не съм намерил модел, който да не ми допада на 90% са BMW и Ferrari...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани