BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 29.04.2006

Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG

Мнение от Modulo » 24 Ное 2009, 15:51

DanielzZz написа:Имаше то,собствениците си носеха тубите с масло в багажника...


Айде стига сега. И аз си нося туба с масло в турбото защото на 1000 км отива поне половин кило. Даже по експлоатационни характеристики се допуска до 1.5 литра на 1000 км! В упътването на колата си пише винаги да носиш масло.

RS6-цата също горя доста масло първите 5000 км, после почна по-малко и сега даже се чудя защо не го пипа (то и аз вече почнах да карам доста по-бавно де). Това си е по книга.

За S5 още утре ще погледна щото има тука една под ръка, но мисля че и там имаше сериозна допустима норма на разход на масло.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG

Мнение от DrivinGGoD » 24 Ное 2009, 16:33

Modulo написа:... и аз си нося туба с масло в турбото защото на 1000 км отива поне половин кило. Даже по експлоатационни характеристики се допуска до 1.5 литра на 1000 км! В упътването на колата си пише винаги да носиш масло.


Малко множко ми се струва това... Особено имайки предвид че при тези коли в повечето случаи говорим за трайни масла със интервал за смяна от над 10 000км., което означава че ако харчи 1,5л./1000 то за тези 10 000 например ще изхарчи над 15л. масло а мотора събира 5-6-7 или нещо подобно... Но щом казваш за твоята кола може да е така... На BMWтата също дават допустим разход но той е доста под тези стойности... Ако не се лъжа е около 100гр. на 1000км.

Имайки предвид и бегачката ни как харчи, съм склонен да вярвам на тези 100тина грама... А там карането е само в лютеницата в момента в който маслото стигне нужната температура...

Принципно най-важното за живота на един двигател е правилната експлоатация от самото начало... Точно с това е свързано и харченето на масло... Един мотор не се плаши от каране а от неправилна употреба... Внимателно разработване през първоначалния пробег, след този пробег едва достигане на пълноценен работен режим позволява да се използва максимума от агрегата... Точно поради ненапълно напаснатите движещи се части в един двигател е и завишения разход на масло... Точно за това и първоначално трябва всеки един автомобил да се кара внимателно и на непълно натоварване, защото това може да е пагубно... Не може да си купиш кола от магазина и да и раздаваш всичката газ докато е студена и е на по-малко от 3-5000км. Няма машина на която да не се отрази това... Може и да не се счупи но не е и полезно...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 29.04.2006

Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG

Мнение от Modulo » 24 Ное 2009, 16:51

DrivinGGoD написа:Принципно най-важното за живота на един двигател е правилната експлоатация от самото начало... Точно с това е свързано и харченето на масло... Един мотор не се плаши от каране а от неправилна употреба...


Може да се досетиш, че цитираните от мен параметри са при абсолютно педантично разработване на мотора.

- Загряване на място около минута - до "прибирането на смукача".
- Не надвишаване на 2500 - 3000 rpm до достигане на работната температура на маслото
- Стъпаловдно увечичаване на максималните обороти през първите 3000 км.
- Без рязки натискания на газта
- Да не се кара на една предавка дълго време
- Избягване на спортните режими на мотора и скоростите
- Смяна на маслото след първите 4000 км.
- Смяна на въздушен филтър на всеки 5000 км.
- Смяна на масло на всеки 10 000 км. или на 1 година, независимо от допусканите от производителя по-дълги интервали.
- За турбо мотори - каране в лек режим или работа на място преди гасене на мотора

Май се отклоних от темата...сори.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG

Мнение от MaXimal » 24 Ное 2009, 16:56

Modulo написа:
DrivinGGoD написа:Принципно най-важното за живота на един двигател е правилната експлоатация от самото начало... Точно с това е свързано и харченето на масло... Един мотор не се плаши от каране а от неправилна употреба...


Може да се досетиш, че цитираните от мен параметри са при абсолютно педантично разработване на мотора.

- Загряване на място около минута - до "прибирането на смукача".
- Не надвишаване на 2500 - 3000 rpm до достигане на работната температура на маслото
- Стъпаловдно увечичаване на максималните обороти през първите 3000 км.
- Без рязки натискания на газта
- Да не се кара на една предавка дълго време
- Избягване на спортните режими на мотора и скоростите
- Смяна на маслото след първите 4000 км.
- Смяна на въздушен филтър на всеки 5000 км.
- Смяна на масло на всеки 10 000 км. или на 1 година, независимо от допусканите от производителя по-дълги интервали.
- За турбо мотори - каране в лек режим или работа на място преди гасене на мотора

Май се отклоних от темата...сори.



Потвърждавам. Някога ако си продава колите... следващите собственици ще са големи щастливци :)


Не знам вие как си избирате колите, но аз лично избирам според чувството, а не според това, че едната има малко по-голям багажник, или че на едната пластмасите са малко по-евтини от на другата. И както каза DrivingGod-a като избираш нещо с чувсто не ти пука толкова за недостатъците.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1908
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М4

Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG

Мнение от DanielzZz » 24 Ное 2009, 17:13

Аз също ги избирам според чувството,изобщо не съм практичен.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG

Мнение от DrivinGGoD » 24 Ное 2009, 18:06

Modulo написа:Може да се досетиш, че цитираните от мен параметри са при абсолютно педантично разработване на мотора.

- Загряване на място около минута - до "прибирането на смукача".
- Не надвишаване на 2500 - 3000 rpm до достигане на работната температура на маслото
- Стъпаловдно увечичаване на максималните обороти през първите 3000 км.
- Без рязки натискания на газта
- Да не се кара на една предавка дълго време
- Избягване на спортните режими на мотора и скоростите
- Смяна на маслото след първите 4000 км.
- Смяна на въздушен филтър на всеки 5000 км.
- Смяна на масло на всеки 10 000 км. или на 1 година, независимо от допусканите от производителя по-дълги интервали.
- За турбо мотори - каране в лек режим или работа на място преди гасене на мотора

Май се отклоних от темата...сори.


Евала за това... Направило ми е впечатление че повечето собственици на съвременни автомобили, и особено спортни такива въобще не ги вълнуват такива неща и дават всичката газ с оправданието " абе аз дадох 200 000лв. за тая кола за да я карам а сега и ще я чакам да се разработва, тя е направена да се кара яко" :mhihi: Радвам се че все пак са останали хора ценящи истински автомобилите... А пък и имайки предвид казаното от теб в предишните ти мнения ми направи впечатление още нещо, което отдавна липсва на форумните разбирачи - истинските ценности определящи един автомобил като качествен и стойностен... Обикновено за момченцата тук щом колата е скъпа, а не предлага изключителни стойности на хартия значи е излишно скъпа и плащаш за емблема, а нищо не получаваш... И е по-добре да караш бърза астра отколкото истинска кола със същите "сухи" параметри... Майната му на другото - важното е да сме бързи и яростни, колите са за да сме силни по светофарите... Рядко се срещат вече хора, които толкова да се вглеждат в дребните детайли и да ценят истинските качества, а не да гледат само таблици и да цитират сложни думи и не особено ефективни технологии... Бях започнал да си мисля че аз нещо не съм наред като гледам всяко копченце и детайлче...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG

Мнение от alx » 24 Ное 2009, 19:53

вече почти всички автомобилни производители разработват двигателите си на стенд. затова и в указанията за разработване от потребителя общо взето пише "първите 1000км карай леко"... ама толкова... виж - мотоциклетите имат сериозни условия за разработване... но това е друга тема.

и въпреки това което съм забелязал е че немските коли горят сериозно масло първите 20-40к км... после не горят нищо.. или съвсем малко.

относно позволената консумация - бмв, мерцедес и ауди няма да ти обърнат внимание ако гориш по-малко от литър на 1600км. много? съгласен. но това е позволения разход преди да "признаят" че нещо не е наред с определен двигател.

между другото турбинираните мотори винаги горят масло- особено ако се карат леко защото тогава турбото не "уплътнява" добре маслото дето тече през него и прокапва в интейка.
алекс
трабант 601с
разни други возила

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG

Мнение от GaD » 24 Ное 2009, 19:56

:OT:
демек извода за да не гори масло е "педат то да метал" :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG

Мнение от acho.rs » 24 Ное 2009, 21:11

За да не копирам целия пост на DrivinGGoD , ще спомена само , че това което е казал той , за избора на кола , не е съвсем вярно. Това е така по-скоро за фанатиците на определена марка - както са повечето тук . Невярвам ти някога да си купиш А8 , ако ще и по всички параграфи да е по-добро . Но масовия клиент , търси нещо голямо , луксозно и мощно и който във монета има по-добра оферта - нея избира . Аз навярно никога няма да мога да възприема , изместването на класическите уреди, тип часовник , с елементарен дисплей :puke: Както знаем няма скъпарски електроенен часовник , така не трябва и да има такова табло в такава кола ...
Отделно казвате - чувството е най-важно . При мен лично това чувство силно се катализира от цифрите - цифрите са безпристрастни факти а когато фактите говорят ... Имайки цифрите на своя страна , никога няма да се съмняваш , че караш най-доброто .

ПС: жалко , че нямах 100ина бона , за да си избера кола която има нужните цифри :mhihi:

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG

Мнение от DrivinGGoD » 24 Ное 2009, 22:33

acho.rs написа:За да не копирам целия пост на DrivinGGoD , ще спомена само , че това което е казал той , за избора на кола , не е съвсем вярно. Това е така по-скоро за фанатиците на определена марка - както са повечето тук . Невярвам ти някога да си купиш А8 , ако ще и по всички параграфи да е по-добро . Но масовия клиент , търси нещо голямо , луксозно и мощно и който във монета има по-добра оферта - нея избира . Аз навярно никога няма да мога да възприема , изместването на класическите уреди, тип часовник , с елементарен дисплей :puke: Както знаем няма скъпарски електроенен часовник , така не трябва и да има такова табло в такава кола ...
Отделно казвате - чувството е най-важно . При мен лично това чувство силно се катализира от цифрите - цифрите са безпристрастни факти а когато фактите говорят ... Имайки цифрите на своя страна , никога няма да се съмняваш , че караш най-доброто .

ПС: жалко , че нямах 100ина бона , за да си избера кола която има нужните цифри :mhihi:


Просто е различен начина по който си избираме колите... Аз искам колата ми да има душа... Усещане... Да дава емоция докато си зад волана и да успееш максимално да се свържеш с нея... Да точно така е... Ако Audi-то не ме кара да се чувствам така няма да си го купя... А пък и имайки предвид че съм се сблъсквал доста с S8 мога уверено да кажа че определено пред нея бих предпочел F01, а при подходящото оборудване бих предпочел и обновената Е65... А не съм фанатизиран... Както казах много харесвам А8 и както написах и по-горе мисля че в тази ниша общо взето избора е въпрос на лични предпочитания а не на преимущество на хартия... Просто във всяко едно отношение е повече кола за мен...

Иначе и аз не харесвам дисплеите вместо конвенционалните уреди но начина по който са направени при F01 адски много ми допада, както и в Range Rover 2010...

Колкото до фактите и цифрите... Ще дам само едно сравнение - например доста нашумелия напоследък GTR... сигурно на хартия е един от най-добрите автомобили правени някога, но на мен лично би ми било много по-приятно и съм сигурен че усещането за всеки ще е в пъти по-силно при управлението на 911 GT3 RS, 430 Scuderia или дори E92 M3 GTS... Нищо че всички тези коли са по-бавни на ринга примерно от GTR-а... Ето това имах предвид под чувствата... Тук се намесват и традиции, емоция и стил...

А пък и честно казано никога не се старая да си доказвам че карам най-доброто... За мен ако седна в автомобила си и мога да си докарам онази усмивка на устата, значи карам най-доброто за мен... От друго нямам нужда... Няколко километра са ми необходими за да разбера дали един автомобил е способен да ми достави тази усмивка... Всичко друго си остава в каталозите и в youtube и всеки може да го има... Усещането зад волана обаче е нещо уникално и може да се докара от малко автомобили, които смея да наричам истински...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1853
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: София
Пол: Жена
Мечтае да кара: F32 M4

Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG

Мнение от ((:BuKcu:)) » 25 Ное 2009, 0:13

Modulo написа:


.


Или аз имам различна Ф01, или ти никога не си сядал в такава :shock: :conf:

копечетата за местене на седалките

- Какво им е? Отстрани на седалката, натискаш нагоре- повдигаш ти седалката, назад - облекалката отива назад, цялото го натискаш и се мърдаш напред назад.

копечетата за местене на седалките, вътрешаната рамка на прозореца

- Ааааа демек Memory-то на седалките ли? Е, къде да ги сложат....под седалката?!

копчетата за заключване на вратите (при прозорците)

- Кво ще е това копче :help: Доколкото ми е известно копчето за заключване на вратите е под това за аварийните, което се намира м/у двата отвора за въздух?!

цялата долна част на таблото (под централните дървени апликации)

- СД чейнджър, 6 копчета за 6 диска, следва - климатизацията, духалките на седалките, продължава с пепелник, поставките за чаши.....конзолата с i-drive и бутоните за Nav, Radio, CD, Tel.....скоростния лост - Спорт/ Комфорт бутони, парктроник и камера за странично виждане.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG

Мнение от MaXimal » 25 Ное 2009, 0:14

Той май говори за качеството на материалите, а не за местоположението.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1853
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: София
Пол: Жена
Мечтае да кара: F32 M4

Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG

Мнение от ((:BuKcu:)) » 25 Ное 2009, 0:25

MaXimal написа:Той май говори за качеството на материалите, а не за местоположението.


Тц, не мисля :conf:

Явно маркетинга на BMW е успял директно да ти налее посланията си. Следващия път като седнеш в F01 погледни копечетата за местене на седалките, вътрешаната рамка на прозореца, копчетата за заключване на вратите (при прозорците) и цялата долна част на таблото (под централните дървени апликации) ......и сме дотук с "вманиеченото внимание към детайла" и започват обяснения за това как трябвало да се рециклира, как било екологично и друг BS...



Виж пич, разбирам че Ауди ти е по-насърце.....ама верно, вземи седни в 7-цата и тогава да ги сравняваме, щото поне аз говоря от опит и с двете марки - БМВ /7ца/ и Ауди /Кю7/. Пак ще повторя, че не бих заменила 7-цата за каквото и да е Ауди / във високия клас/ - като започнем от окачването и стигнеме до копчетата и от какво са направени. ;)
Няма да се заяждам, всеки си има мнение и определено заставам плътно зад 7-цата /в случая/, вече потретям....наистина ми е интересна А8-цата....като се появи по шоурумите, ще имам възможност да я покарам.....и тогава пак може да си поговориме. :wave:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG

Мнение от acho.rs » 25 Ное 2009, 0:30

DrivinGGoD написа:
acho.rs написа:За да не копирам целия пост на DrivinGGoD , ще спомена само , че това което е казал той , за избора на кола , не е съвсем вярно. Това е така по-скоро за фанатиците на определена марка - както са повечето тук . Невярвам ти някога да си купиш А8 , ако ще и по всички параграфи да е по-добро . Но масовия клиент , търси нещо голямо , луксозно и мощно и който във монета има по-добра оферта - нея избира . Аз навярно никога няма да мога да възприема , изместването на класическите уреди, тип часовник , с елементарен дисплей :puke: Както знаем няма скъпарски електроенен часовник , така не трябва и да има такова табло в такава кола ...
Отделно казвате - чувството е най-важно . При мен лично това чувство силно се катализира от цифрите - цифрите са безпристрастни факти а когато фактите говорят ... Имайки цифрите на своя страна , никога няма да се съмняваш , че караш най-доброто .

ПС: жалко , че нямах 100ина бона , за да си избера кола която има нужните цифри :mhihi:


Просто е различен начина по който си избираме колите... Аз искам колата ми да има душа... Усещане... Да дава емоция докато си зад волана и да успееш максимално да се свържеш с нея... Да точно така е... Ако Audi-то не ме кара да се чувствам така няма да си го купя... А пък и имайки предвид че съм се сблъсквал доста с S8 мога уверено да кажа че определено пред нея бих предпочел F01, а при подходящото оборудване бих предпочел и обновената Е65... А не съм фанатизиран... Както казах много харесвам А8 и както написах и по-горе мисля че в тази ниша общо взето избора е въпрос на лични предпочитания а не на преимущество на хартия... Просто във всяко едно отношение е повече кола за мен...

Иначе и аз не харесвам дисплеите вместо конвенционалните уреди но начина по който са направени при F01 адски много ми допада, както и в Range Rover 2010...

Колкото до фактите и цифрите... Ще дам само едно сравнение - например доста нашумелия напоследък GTR... сигурно на хартия е един от най-добрите автомобили правени някога, но на мен лично би ми било много по-приятно и съм сигурен че усещането за всеки ще е в пъти по-силно при управлението на 911 GT3 RS, 430 Scuderia или дори E92 M3 GTS... Нищо че всички тези коли са по-бавни на ринга примерно от GTR-а... Ето това имах предвид под чувствата... Тук се намесват и традиции, емоция и стил...

А пък и честно казано никога не се старая да си доказвам че карам най-доброто... За мен ако седна в автомобила си и мога да си докарам онази усмивка на устата, значи карам най-доброто за мен... От друго нямам нужда... Няколко километра са ми необходими за да разбера дали един автомобил е способен да ми достави тази усмивка... Всичко друго си остава в каталозите и в youtube и всеки може да го има... Усещането зад волана обаче е нещо уникално и може да се докара от малко автомобили, които смея да наричам истински...

Ти защо взаимно изключваш нещата ? Да не би тази кола която действително е по-добра , задължително няма дух . ГТРа го остави , той е едно изключение . Ти може би не би го взел , но ако си японец и ти се предлага там за 30 000 евро , силно ме съмнява да избереш 2-3 пъти по-скъпото М3 .
Или ще кажеш , че ако избера 911 турбо пред Ф430 или 458 , заради това , че на хартия Поршето е по-добро , значи съм избрал кола без дух . Изобщо според мен всяка кола (без тойота) си има излъчване и носи в себе си малко или много индивидуално усещане.3те големи - А8,еС класа и 7ца според мен са доста различни - все едно да се чудиш дали мускатова,перлова или траминерова . Въпрос на вкус , но ако ми извадят един тест и видя ,че от едната най-малко боли глава - ще я избера , без да се чудя :driving:

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG

Мнение от DrivinGGoD » 25 Ное 2009, 0:56

Напротив... Въобще не са взаимноизключващи се... При BMW често се получават и двете... Просто има много малко марки и автомобили, които носят и дух със себе си освен "каталожните" качества... За това... Но тук не става въпрос за това... Както ти каза и трите коли, за които говорим тук са много близки, в момента едната има превес, в следващия някоя от другите... И тук идва момента за лични предпочитания... Аз намирам отговор на моите за момента само в BMW, а ти в тази, която излиза по-добра според сухите данни... Това е разликата... При Турбото и 430 или 458 нещата са същите... И трите коли имат много дух и традиции, приблизително еднакви цени и показатели... Избора е въпрос на вкус а каталожните сравнения са за тези които се двоумят... Аз лично нямам двоумения в почти нито един клас... Естествено че ако един автомобил е слаб не бих ги предпочел само защото е от любима марка... Но общо взето има няколко марки които доставят това което на мен ми допада, и ако в даден клас имат представител и трябва да избирам автомобил от него, то ще е от предпочитана марка, защото знам че ще удовлетвори изискванията ми за усещане и дух... Каталожните данни обикновено са гарантирани от производителя който съм избрал и 1-2 десети или мм разлика с конкуренцията не бих променили избора ми... Освен това има и много малко единични модели на различни марки и добри нови коли, в които бих вложил парите си ако ги имам... И до там... Единствените компании, от които до сега не съм намерил модел, който да не ми допада на 90% са BMW и Ferrari...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook