Заплахата наречена Nissan GT-R ...
Модератор: Общи модератори
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
БМВ си е кола за ентусиасти,но актуалните Мки изостават и струват адски пари.Светът се развива и що се отнася до спортни автомобили концерна е назад.Нисана е страхотен и високотехнологиьен,на отлиьна цена.На живо е прекрасен,в Южна Америка съм и видях няколко.В Аржентина и Тщили(няма тц на клавиатурата) БМВ не продава= за 700_ 800 км ,съм видял 10на по магистралите(всинките бели),говорим за нормални коли и 3 нови ГТРа 

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
и кво да направим,че в южна няма бмв-та 

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- el_nino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 15.05.2004
- Местоположение: Sofia
- Кара: BMW E30 320i Convertible '87
MaXo написа:MaXimal написа:MaXo написа:MaXimal написа:MaXo написа:
Според мен пък е за пишлигари като мен и теб. Мъжкарите със сърца биха избрали нещо много по-спортно
В М-ките да не би да има повече спорт от колкото в ГТР-а?Тая кола е създадена заради спорта ... създадена е за резултати и рекорди!!! Не само дрифтенето е спорт ...
В случая не говорех за БМВ. Ами примерно нещо много по-расово от джапанката - ПОРШЕ.
Заклевам се, ако имам много пари няма да си купя Порше,а ще предпочета ГТР ... то Поршета колкото искаш вече .... напълни се!!!Вече ми се струва, че виждам на ден повече Поршета в София от колкото Голф ГТИ... като видя Порше и не му обръщам внимание грам ... точно все едно Голф ГТИ ми е минал път.
И какво от това че не ти прави впечатление .... ти да не би да си купуваш кола която да прави впечатление на другите около теб ..... Ако парите за покупката на расов спортен автомобил бяха на лице съм сигурен че повече щеше да се влияеш от качествата на автомобила а не от впечатлението което прави .... защото съм сигурен че когато този Нисан доиде в България един средностатистически човек дори няма да го забележи като мине покраи него


"Боли ме фара кои какво си мисли за мен .... важното е колата за която съм си дал парите да ми доставя удоволствие .... и удовлетворение .... и да не съжалявам че съм я купил

На хората които не са навътре в света на автомобилите .... дали на тротоара до тях ще слезнеш от Нисан-а или от Хюндаи Купе ..... няма да им направи впечатление определено.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Ми как няма да се напълни с поршета , като ги купуват хорат и концерна зглобява по 100 000 - 120 000 годишно.Пък,че на теб не ти харесват кой му дреме.Те и на мен са ми грозновати ама като знам какво се крие под тези жабешки очи ... настръхвам.Не знам ама много ме нерви тва твое изказване , че станали като голфовете.Звучиш като ония дето не си купуват БМВ , понеже ги има навсякъде.Бахти теорията - аз си избирам нещо,ако е добро,дреме ми колко още го имат или обичат.По тая логика трябва да спрем да харесваме големите гърди и малките дупета , защото много вече ги имат.Или да се откажа от бира-скара , вино-мезе , ракия-салата защото всички около мен това поръчват.
Продължавам да се чудя,защо още се пише по тая тема,след като всичко вече е казано и то по няколко пъти

Продължавам да се чудя,защо още се пише по тая тема,след като всичко вече е казано и то по няколко пъти



Навсякъде по света освен в Германия (а може би и там) най-добрите дрифт състезатели карат Нисани - S12,S13,S14 (200SX) 300ZX, 350Z,GT-R R32 , R33, R34.
Това е Факт. Точно така Факт с голямо "Ф".Това понеже споменахте че не всичко е ускорение ... тряяло фън да има.За вас дрифта е fun-a ...
Оставяме дрифта.
Най-бързата кола на бужурище каква е?Да не би случайно да е GT-R R34? А собственика и дали не е имал 2-3 поршета преди това а ?Странно защо си е зел тоя скапан нисан... Явно е можел да си праи поршето.
А нисан пак ще направят така че колата да е с 2 чипа... И да има надпис " Push here " до някой червен бутон както беше на GT-R R34.
Аналог на "великата" екстра на M5 и M6 "Mpower" button.
Хора има си коли за богати и си има и коли за разумни хора ...Нисана е за разумните и не му пречи и да е за богатите.
Не си мислете че като карате BMW сте много напреде.И недейте да плюете в/у високооборотните двигатели защото ако новата M5 нямаше такъв щеше да върви колкот великия M50B20 (шегичка).
Какво против турботата имахте ... май много от вас са забравили славните години на БМВ във Формула 1. Е тея славни години нямаше да ги има ако болида им нямаше турбо.
GT-R ненапразно му казват на галено - Godzilla
P.S. По-спокойно с тая душевност дето я търсите в няколко тона ламарина... Много се изнежихте като за "хулиганите" на пътя.
Това е Факт. Точно така Факт с голямо "Ф".Това понеже споменахте че не всичко е ускорение ... тряяло фън да има.За вас дрифта е fun-a ...
Оставяме дрифта.
Най-бързата кола на бужурище каква е?Да не би случайно да е GT-R R34? А собственика и дали не е имал 2-3 поршета преди това а ?Странно защо си е зел тоя скапан нисан... Явно е можел да си праи поршето.
А нисан пак ще направят така че колата да е с 2 чипа... И да има надпис " Push here " до някой червен бутон както беше на GT-R R34.
Аналог на "великата" екстра на M5 и M6 "Mpower" button.
Хора има си коли за богати и си има и коли за разумни хора ...Нисана е за разумните и не му пречи и да е за богатите.
Не си мислете че като карате BMW сте много напреде.И недейте да плюете в/у високооборотните двигатели защото ако новата M5 нямаше такъв щеше да върви колкот великия M50B20 (шегичка).
Какво против турботата имахте ... май много от вас са забравили славните години на БМВ във Формула 1. Е тея славни години нямаше да ги има ако болида им нямаше турбо.
GT-R ненапразно му казват на галено - Godzilla
P.S. По-спокойно с тая душевност дето я търсите в няколко тона ламарина... Много се изнежихте като за "хулиганите" на пътя.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
bbekov написа:Навсякъде по света освен в Германия (а може би и там) най-добрите дрифт състезатели карат Нисани - S12,S13,S14 (200SX) 300ZX, 350Z,GT-R R32 , R33, R34.
Това е Факт. Точно така Факт с голямо "Ф".Това понеже споменахте че не всичко е ускорение ... тряяло фън да има.За вас дрифта е fun-a ...
Оставяме дрифта.
Най-бързата кола на бужурище каква е?Да не би случайно да е GT-R R34? А собственика и дали не е имал 2-3 поршета преди това а ?Странно защо си е зел тоя скапан нисан... Явно е можел да си праи поршето.
А нисан пак ще направят така че колата да е с 2 чипа... И да има надпис " Push here " до някой червен бутон както беше на GT-R R34.
Аналог на "великата" екстра на M5 и M6 "Mpower" button.
Хора има си коли за богати и си има и коли за разумни хора ...Нисана е за разумните и не му пречи и да е за богатите.
Не си мислете че като карате BMW сте много напреде.И недейте да плюете в/у високооборотните двигатели защото ако новата M5 нямаше такъв щеше да върви колкот великия M50B20 (шегичка).
Какво против турботата имахте ... май много от вас са забравили славните години на БМВ във Формула 1. Е тея славни години нямаше да ги има ако болида им нямаше турбо.
GT-R ненапразно му казват на галено - Godzilla
P.S. По-спокойно с тая душевност дето я търсите в няколко тона ламарина... Много се изнежихте като за "хулиганите" на пътя.
Бате я ти по-спокойно с тона с това ти първо мнение...и моля те недей да казваш кой се е изнежил и кой-не,и кой е хулиган на пътя и кой не...И недей да си мислиш че ти си много напредЕ като дойде тук да ни понахраниш...карай си Нисанчето там дето си имаш пък ние ще се мъчиме с великите бавни BMWта и ще ти завиждаме отстрани...
Аз не съм виждал BMW фен който да отрича бързооборотната концепция на двигателите...както се видя и от практиката напоследък компанията от Мюнхен съумя да направи и двигател с принудително пълнене който да запази духа на атмосферните му съперници...Така че тук не става въпрос за двигатели (както вече се видя в последните години тук BMW са ненадминати като печелят наградите във всеки клас в годишните награди) а за цялостен автомобил...За усещане,качество на изработка,стил и удоволствие,както и не на последно място-традиции...А що се отнася за дрифтинга все ми се струва че има едно две BMWта дето ги понатупват дрифтърите в Европа,в Япония може и да не е така,но тук за съжаление е...А пък за драг-а да не говорим в България щото това тук е пародия...виж по света колко BMWта има по-бързи от японките...въпреки че не са създадени за това...
Колкото до славните години на BMW във Формула 1 мисля че каквито и да са били моторите на болидите тогава японците само могат да си мечтаят да направят такива успехи в който и да е автомобилен спорт каквито са направили BMW по пистите на света,а това показва само че каквито и двигатели и автомобили да решат да направят те ще са на върха защото имат от къде да взимат технологии...а японците имат две марки в рали шампионата (които напоследък за съжаление нямат никакви успехи,а аз съм им голям фен) и те определено нямат нищо общо с Нисан...от къде да вземат технологии и къде да ги изпитат???няма начин да направиш добър супер автомобил без да имаш опит в моторспорта а само в компютърните игри...
Така че Нисан-а може и да има много добри цифрички в книжката си,може да има повече електронни системи от боен изтребител и да изглежда като летяща чиния но винаги ще си мислиш че караш GT на PS2...Когато имат възможността да напишат на колата си " ... times world champion ... " тогава да дойдат и да кажат " ние направихме истински спортен автомобил вдъхновен от опита ни в моторспорта " и хората ще си го купуват....ще го купуват много...до тогава Porsche,Ferrari и BMW ще са светлинни година напред...
А аз понеже не разбирам...защо му казват Годзила на Нисан-а?Щото е тромав и грозен ли?



А понеже BMWтата са гадни спрете да сравнявате де що излезе на пазара с тези гадни автомобили...оставете ни да си се мъчим като ги караме и това е ... спрете да се ядосвате и да завиждате на всеки който се прецака и си купи трибуквена синфония...нали е гадно да караш BMW...купувайте си бързи трупчета и високотехнологични японски суперкари...те са страхотни...минавайте Ferrari-та и Porsche-та и се чувствайте горди с това...ние ще се мъчим...и да знаете че хората каращи скъпи коли просто ще ви се присмиват и ще викат " ... я гледай някво евтино японско чудо ми се е лепнало отзад,чакай да го пусна че ще вземе да се пръсне от зор и яд че карам Ferrari ... "
Автомобилите за мен остават много повече от куп ламарина с някакви цифри в книжката...За това има компании които са си създавали положение и уважение с години...и са преминали през какви ли не трудности и препятствия за да стигнат до това което са...точно за това те са достойни за почитание...и точно това няма да могат да постигнат посредствените компании опитващи да се намърдат в пазарната им ниша...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
батка виждам, че и ти си се надъхал, но слез малко на земята, или се поразходи насам натам по нея, говори с разни хора, виж разни коли и си махни капаците от очите. знаем че немските коли са най-добри ама се чудя защо ли когато на мястото в подписа ти се появи ГТ-Р (дали 32, 33 или 34 няма значение) дори хората с направените бмв-та и поршета цъкат с език и казват ето това е колата. дали е като да караш ПС2 не знам, не съм карал, но повечето списания казват че е кола с характер и да си бърз с нея изисква умение (за разлика от м3 е46 която е най-прощаващата кола на земята и за да я изтървеш не знам какво трябва да направиш)
не казвам че това единствената кола на земята, но за парите си е пъти по-добра от всичко останало и е меко казано смешно да я плюете в този форум.
може да ме питаш защо не карам ГТ-Р? с удоволствие, но нямат ляво кормило...(като пуснат новия в европа ще си помисля по въпроса)
не казвам че това единствената кола на земята, но за парите си е пъти по-добра от всичко останало и е меко казано смешно да я плюете в този форум.
може да ме питаш защо не карам ГТ-Р? с удоволствие, но нямат ляво кормило...(като пуснат новия в европа ще си помисля по въпроса)




- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
oxam написа:батка виждам, че и ти си се надъхал, но слез малко на земята, или се поразходи насам натам по нея, говори с разни хора, виж разни коли и си махни капаците от очите. знаем че немските коли са най-добри ама се чудя защо ли когато на мястото в подписа ти се появи ГТ-Р (дали 32, 33 или 34 няма значение) дори хората с направените бмв-та и поршета цъкат с език и казват ето това е колата. дали е като да караш ПС2 не знам, не съм карал, но повечето списания казват че е кола с характер и да си бърз с нея изисква умение (за разлика от м3 е46 която е най-прощаващата кола на земята и за да я изтървеш не знам какво трябва да направиш)
не казвам че това единствената кола на земята, но за парите си е пъти по-добра от всичко останало и е меко казано смешно да я плюете в този форум.
може да ме питаш защо не карам ГТ-Р? с удоволствие, но нямат ляво кормило...(като пуснат новия в европа ще си помисля по въпроса)
Абе аз тебе като те гледам ти цял живот си бил "Wannabe BMW Driver" и сигурно като си сменил голфа с Е36ца си си ударил г*** в тавана и си тръгнал да ми говориш да слезна на земята...да видя коли...да поговоря с хората...явно ти си го направил щом си си сменил бързото голфче...
Не знам къде си видял да цъкат по собственици на Скайлайни ама аз по Европа друго знам...
А в кое списание викаш казали че бил труден за каране с характер?Навсякъде пише че и монахиня да седне ще направи рекорд на всяка писта ти ми говориш че бил труден за каране! Електронно управляемо задвижване на четирите колела,секвенционална предавателна кутия със смяна от волана...мисля че е по трудно да играеш на NFS на компютъра...А Е46 отлично балансиран автомобил,със задно предаване и колкото и да прощава не е изключено да направиш беля с нея...Да Скайлайна е добър за парите си...каза го много точно...компромис който има добро съотношение между цена, качество и показатели...но да ми говорите че бил най-уникалния автомобил,наказвал Porsche-та, Ferrari-та и тем подобни суперколи с десетки години традиции,и щял да им срине продажбите е страшна тъпотия...още повече още няма нищо реално за тази кола...вие я направихте непобедима...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

DrivinGGoD написа:Бате я ти по-спокойно с тона с това ти първо мнение...и моля те недей да казваш кой се е изнежил и кой-не,и кой е хулиган на пътя и кой не...И недей да си мислиш че ти си много напредЕ като дойде тук да ни понахраниш...карай си Нисанчето там дето си имаш пък ние ще се мъчиме с великите бавни BMWта и ще ти завиждаме отстрани...
Аз не съм виждал BMW фен който да отрича бързооборотната концепция на двигателите...както се видя и от практиката напоследък компанията от Мюнхен съумя да направи и двигател с принудително пълнене който да запази духа на атмосферните му съперници...Така че тук не става въпрос за двигатели (както вече се видя в последните години тук BMW са ненадминати като печелят наградите във всеки клас в годишните награди) а за цялостен автомобил...За усещане,качество на изработка,стил и удоволствие,както и не на последно място-традиции...А що се отнася за дрифтинга все ми се струва че има едно две BMWта дето ги понатупват дрифтърите в Европа,в Япония може и да не е така,но тук за съжаление е...А пък за драг-а да не говорим в България щото това тук е пародия...виж по света колко BMWта има по-бързи от японките...въпреки че не са създадени за това...
Колкото до славните години на BMW във Формула 1 мисля че каквито и да са били моторите на болидите тогава японците само могат да си мечтаят да направят такива успехи в който и да е автомобилен спорт каквито са направили BMW по пистите на света,а това показва само че каквито и двигатели и автомобили да решат да направят те ще са на върха защото имат от къде да взимат технологии...а японците имат две марки в рали шампионата (които напоследък за съжаление нямат никакви успехи,а аз съм им голям фен) и те определено нямат нищо общо с Нисан...от къде да вземат технологии и къде да ги изпитат???няма начин да направиш добър супер автомобил без да имаш опит в моторспорта а само в компютърните игри...
Така че Нисан-а може и да има много добри цифрички в книжката си,може да има повече електронни системи от боен изтребител и да изглежда като летяща чиния но винаги ще си мислиш че караш GT на PS2...Когато имат възможността да напишат на колата си " ... times world champion ... " тогава да дойдат и да кажат " ние направихме истински спортен автомобил вдъхновен от опита ни в моторспорта " и хората ще си го купуват....ще го купуват много...до тогава Porsche,Ferrari и BMW ще са светлинни година напред...
А аз понеже не разбирам...защо му казват Годзила на Нисан-а?Щото е тромав и грозен ли?![]()
![]()
![]()
А понеже BMWтата са гадни спрете да сравнявате де що излезе на пазара с тези гадни автомобили...оставете ни да си се мъчим като ги караме и това е ... спрете да се ядосвате и да завиждате на всеки който се прецака и си купи трибуквена синфония...нали е гадно да караш BMW...купувайте си бързи трупчета и високотехнологични японски суперкари...те са страхотни...минавайте Ferrari-та и Porsche-та и се чувствайте горди с това...ние ще се мъчим...и да знаете че хората каращи скъпи коли просто ще ви се присмиват и ще викат " ... я гледай някво евтино японско чудо ми се е лепнало отзад,чакай да го пусна че ще вземе да се пръсне от зор и яд че карам Ferrari ... "
Автомобилите за мен остават много повече от куп ламарина с някакви цифри в книжката...За това има компании които са си създавали положение и уважение с години...и са преминали през какви ли не трудности и препятствия за да стигнат до това което са...точно за това те са достойни за почитание...и точно това няма да могат да постигнат посредствените компании опитващи да се намърдат в пазарната им ниша...
Ако погледнеш датата ми на регистрация във форума ще разбереш че идеята ми далеч не е била да храня някого

Нито съм обидил БМВ като марка , нито някой от вас. Напротив.Абсолютно прав си че спрямо Benz,Audi и прочие , БМВ в последните 5-6 години е доста по-напреде.Особено с дизелите.
Няколко страници по назаде имаше хора които казаха че високооборотните машини за нищо не ставали ... явно не са запознати със двигателите на БМВ достатъчно.
Драг-а в България е на сравнително добро ниво ... ако се гледат времената които дават колите и се вземе впредвид от кога драг-а е факт в нашата държава.
Влез в wikipedia ако обичаш и погледни дали Нисан нямат участие в мотоспортовете. Ще се учудиш ли ако ти кажа че Нисан имат повече спортни модели отколкото семейни коли ?
А като говориш за традиция и коя фирма колко е патила ... Нисан пак е по-напреде. Но с финансовите си проблеми поради това че вади най-много спортни автомобили от която и да е марка. Замисли се за минута колко обикновенни модели се сещаш на нисан и за колко "бегачки".
БМВ-тата също са пълни с електронни системи за стабилност и компютри. НО не парадират с това на Европейския пазар понеже хората тук са консервативни. Това си е факт - колко коли в Германия са без ел.стъкла и прочие екстри? Просто германеца не обича електроника - страх го е от нея.Влез в сайта на БМВ за Германия и после в този за USA. Ще видиш колко различни неща пише поради тази причина. Жестоко се лъжеш ако си мислиш че по-новите баварки не са бъкани със най-различни системи. И както можеш да ги изключиш тях така можеш да направиш и със Скайлайна - но дали ще си позволиш да настъпиш нисана не знам. И защо така забравихте системата i-drive която беше оплюта от цял свят?
Скайлайн не е просто автомобил който е добър за цената си - надали има друг който да даде и толкова за 2 пъти по висока цена!
Ако погледнеш реално, но наистина реално ще разбереш че както нисан така и бмв са си компромисни варианти. Това че хората които си мислите че са богати в БГ (а това са просто първенюта) карат БМВ не значи че това е кола за богаташи. Ето това е смешното в нашата страна.Да съдиш за даден човек по това каква марка кола кара.
Не сравнявам Нисан с Ферари. Но и БМВ не може да се сравнява с Ферари.
Всяка кола с предимствата и недостатъците си.Но тази тема не е за марки а за конкретен модел - Nissan GT-R. И това ме е кефило в сектантите - да казват на черното бяло.
Жалко за тебе ако наистина се смяташ за човек който е наясно с автомобилните марки и смяташ че Нисан е посредствена марка.
DrivinGGoD написа:Бате я ти по-спокойно с тона с това ти първо мнение...и моля те недей да казваш кой се е изнежил и кой-не,и кой е хулиган на пътя и кой не...И недей да си мислиш че ти си много напредЕ като дойде тук да ни понахраниш...карай си Нисанчето там дето си имаш пък ние ще се мъчиме с великите бавни BMWта и ще ти завиждаме отстрани...
Аз не съм виждал BMW фен който да отрича бързооборотната концепция на двигателите...както се видя и от практиката напоследък компанията от Мюнхен съумя да направи и двигател с принудително пълнене който да запази духа на атмосферните му съперници...Така че тук не става въпрос за двигатели (както вече се видя в последните години тук BMW са ненадминати като печелят наградите във всеки клас в годишните награди) а за цялостен автомобил...За усещане,качество на изработка,стил и удоволствие,както и не на последно място-традиции...А що се отнася за дрифтинга все ми се струва че има едно две BMWта дето ги понатупват дрифтърите в Европа,в Япония може и да не е така,но тук за съжаление е...А пък за драг-а да не говорим в България щото това тук е пародия...виж по света колко BMWта има по-бързи от японките...въпреки че не са създадени за това...
Колкото до славните години на BMW във Формула 1 мисля че каквито и да са били моторите на болидите тогава японците само могат да си мечтаят да направят такива успехи в който и да е автомобилен спорт каквито са направили BMW по пистите на света,а това показва само че каквито и двигатели и автомобили да решат да направят те ще са на върха защото имат от къде да взимат технологии...а японците имат две марки в рали шампионата (които напоследък за съжаление нямат никакви успехи,а аз съм им голям фен) и те определено нямат нищо общо с Нисан...от къде да вземат технологии и къде да ги изпитат???няма начин да направиш добър супер автомобил без да имаш опит в моторспорта а само в компютърните игри...
Така че Нисан-а може и да има много добри цифрички в книжката си,може да има повече електронни системи от боен изтребител и да изглежда като летяща чиния но винаги ще си мислиш че караш GT на PS2...Когато имат възможността да напишат на колата си " ... times world champion ... " тогава да дойдат и да кажат " ние направихме истински спортен автомобил вдъхновен от опита ни в моторспорта " и хората ще си го купуват....ще го купуват много...до тогава Porsche,Ferrari и BMW ще са светлинни година напред...
А аз понеже не разбирам...защо му казват Годзила на Нисан-а?Щото е тромав и грозен ли?![]()
![]()
![]()
А понеже BMWтата са гадни спрете да сравнявате де що излезе на пазара с тези гадни автомобили...оставете ни да си се мъчим като ги караме и това е ... спрете да се ядосвате и да завиждате на всеки който се прецака и си купи трибуквена синфония...нали е гадно да караш BMW...купувайте си бързи трупчета и високотехнологични японски суперкари...те са страхотни...минавайте Ferrari-та и Porsche-та и се чувствайте горди с това...ние ще се мъчим...и да знаете че хората каращи скъпи коли просто ще ви се присмиват и ще викат " ... я гледай някво евтино японско чудо ми се е лепнало отзад,чакай да го пусна че ще вземе да се пръсне от зор и яд че карам Ferrari ... "
Автомобилите за мен остават много повече от куп ламарина с някакви цифри в книжката...За това има компании които са си създавали положение и уважение с години...и са преминали през какви ли не трудности и препятствия за да стигнат до това което са...точно за това те са достойни за почитание...и точно това няма да могат да постигнат посредствените компании опитващи да се намърдат в пазарната им ниша...
Ако погледнеш датата ми на регистрация във форума ще разбереш че идеята ми далеч не е била да храня някого

Нито съм обидил БМВ като марка , нито някой от вас. Напротив.Абсолютно прав си че спрямо Benz,Audi и прочие , БМВ в последните 5-6 години е доста по-напреде.Особено с дизелите.
Няколко страници по назаде имаше хора които казаха че високооборотните машини за нищо не ставали ... явно не са запознати със двигателите на БМВ достатъчно.
Драг-а в България е на сравнително добро ниво ... ако се гледат времената които дават колите и се вземе впредвид от кога драг-а е факт в нашата държава.
Влез в wikipedia ако обичаш и погледни дали Нисан нямат участие в мотоспортовете. Ще се учудиш ли ако ти кажа че Нисан имат повече спортни модели отколкото семейни коли ?
А като говориш за традиция и коя фирма колко е патила ... Нисан пак е по-напреде. Но с финансовите си проблеми поради това че вади най-много спортни автомобили от която и да е марка. Замисли се за минута колко обикновенни модели се сещаш на нисан и за колко "бегачки".
БМВ-тата също са пълни с електронни системи за стабилност и компютри. НО не парадират с това на Европейския пазар понеже хората тук са консервативни. Това си е факт - колко коли в Германия са без ел.стъкла и прочие екстри? Просто германеца не обича електроника - страх го е от нея.Влез в сайта на БМВ за Германия и после в този за USA. Ще видиш колко различни неща пише поради тази причина. Жестоко се лъжеш ако си мислиш че по-новите баварки не са бъкани със най-различни системи. И както можеш да ги изключиш тях така можеш да направиш и със Скайлайна - но дали ще си позволиш да настъпиш нисана не знам. И защо така забравихте системата i-drive която беше оплюта от цял свят?
Скайлайн не е просто автомобил който е добър за цената си - надали има друг който да даде и толкова за 2 пъти по висока цена!
Ако погледнеш реално, но наистина реално ще разбереш че както нисан така и бмв са си компромисни варианти. Това че хората които си мислите че са богати в БГ (а това са просто първенюта) карат БМВ не значи че това е кола за богаташи. Ето това е смешното в нашата страна.Да съдиш за даден човек по това каква марка кола кара.
Не сравнявам Нисан с Ферари. Но и БМВ не може да се сравнява с Ферари.
Всяка кола с предимствата и недостатъците си.Но тази тема не е за марки а за конкретен модел - Nissan GT-R. И това ме е кефило в сектантите - да казват на черното бяло.
Жалко за тебе ако наистина се смяташ за човек който е наясно с автомобилните марки и смяташ че Нисан е посредствена марка.
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
DrivinGGoD написа:Абе аз тебе като те гледам ти цял живот си бил "Wannabe BMW Driver" и сигурно като си сменил голфа с Е36ца си си ударил г*** в тавана и си тръгнал да ми говориш да слезна на земята...да видя коли...да поговоря с хората...явно ти си го направил щом си си сменил бързото голфче...
Не знам къде си видял да цъкат по собственици на Скайлайни ама аз по Европа друго знам...
А в кое списание викаш казали че бил труден за каране с характер?Навсякъде пише че и монахиня да седне ще направи рекорд на всяка писта ти ми говориш че бил труден за каране! Електронно управляемо задвижване на четирите колела,секвенционална предавателна кутия със смяна от волана...мисля че е по трудно да играеш на NFS на компютъра...А Е46 отлично балансиран автомобил,със задно предаване и колкото и да прощава не е изключено да направиш беля с нея...Да Скайлайна е добър за парите си...каза го много точно...компромис който има добро съотношение между цена, качество и показатели...но да ми говорите че бил най-уникалния автомобил,наказвал Porsche-та, Ferrari-та и тем подобни суперколи с десетки години традиции,и щял да им срине продажбите е страшна тъпотия...още повече още няма нищо реално за тази кола...вие я направихте непобедима...
прав си, аз още като проектираха е36цата си мечтаех да дойде времето да си ударя голфа, за да си купя една. и още ми е син г*** защото не можех да спра да го удрям в тавана

поздрави и умната със сектантството





- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Г-н Драйвинг Год...
Братото не е "ванна би" БМВ шофер, щото ще си сменя 325-цата за Ауди РС4 след 1 месец дай боже
Братото мноу повече гледа конските сили и бързината на колата от колкото марката...
Виждам, че мноу ги разбираш нещата, ма чети още малко и ще видиш, че Нисан имат много добра история в моторните спортове - рали и писта. До колкото си спомням, сравнително скоро Примерата даже отсвири жестоко БМВ 320Si в BTCC и стана шампион, но това е друга риба...
Бавното Голфче на братото правеше БМВ-та до 325 да си говорят сами, а колкото фън съм имал с него на Ринга - трябваше да отида на 350кс+ състезателна кола, че да се изравни с него...
Нисанът се кара доста трудно, точно заради всичките системи - справка мои 3 познати които имат Р-34 ГТР с по над 600кс всяка. Като дойде Нисан Р34 ГТР на Ринга и Прасе ГТ3 РС - коя мислиш, че гледат повече?
Та, карай си там високо спортния матор М20Б20 (и аз съм имал таквоз чудо - да ме питат защо) и ми спести репликите за една наистина уникална кола...

Виждам, че мноу ги разбираш нещата, ма чети още малко и ще видиш, че Нисан имат много добра история в моторните спортове - рали и писта. До колкото си спомням, сравнително скоро Примерата даже отсвири жестоко БМВ 320Si в BTCC и стана шампион, но това е друга риба...

Бавното Голфче на братото правеше БМВ-та до 325 да си говорят сами, а колкото фън съм имал с него на Ринга - трябваше да отида на 350кс+ състезателна кола, че да се изравни с него...

Нисанът се кара доста трудно, точно заради всичките системи - справка мои 3 познати които имат Р-34 ГТР с по над 600кс всяка. Като дойде Нисан Р34 ГТР на Ринга и Прасе ГТ3 РС - коя мислиш, че гледат повече?

Та, карай си там високо спортния матор М20Б20 (и аз съм имал таквоз чудо - да ме питат защо) и ми спести репликите за една наистина уникална кола...
Последна промяна Alex 320i Cabrio на 11 Яну 2008, 18:15, променена общо 1 път
Power is Nothing Without Insanity
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани