„Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Модератор: Общи модератори
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
абе може да е малко по бавно от бензиновото М5 ,но всички останали модели нали се сещате че ще ги мачка наред печката
а и лесно се чипосва и слага едни 25% отгоре което ще са към 120 коня още 


- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
То и бензиновата Мка е с турбини и тя ще намаже от един ремап 

Si non confectus, non reficiat.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
БМВ :
- Х5М
- 1М - първата Мка със сериен мотор
- всички Мки минават на турбо
- спират се всички атмосферни мотори
- 3 цилиндрови мотори
- в най-близко бъдеще 1ва серия минава на предно
- пуска се малко ванче
- пуска се суперспортист с 3 цилиндъра + малко ток, в началото се спекулираше че ще е дизел
и за финал
- дизелова Мка
Много ми е чудно защо държат и редовия 6так - най-добре да го махнат и него

- Х5М
- 1М - първата Мка със сериен мотор
- всички Мки минават на турбо
- спират се всички атмосферни мотори
- 3 цилиндрови мотори
- в най-близко бъдеще 1ва серия минава на предно
- пуска се малко ванче
- пуска се суперспортист с 3 цилиндъра + малко ток, в началото се спекулираше че ще е дизел
и за финал
- дизелова Мка
Много ми е чудно защо държат и редовия 6так - най-добре да го махнат и него



- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
но все пак една компания или подразделение трябва и да е крак с времето
- Заги - едно е да си в крак с времето , друго е да си осереш всички ценности , които те отличават от другите производители .

steeN написа:acho.rs написа:Цялото купе е алуминиево ! Днес само Ягуар и Ауди в А8 предлагат подобно нещо в лимозини . Де факто винаги А8 е била алуминиева и теглото и е било колкото на сходно обурудвано А6 .
според мен той говореше за двигатели. купето, че било от алуминий, много важно. това не променя баланса на колата.
освен това, бърза справка показва, че
740d(i6) е с алуминиев блок (същият както на 35d) - N57,
и при audi -
3.0tdi(v6) с железен
4.2tdi(v8) с железен
6.0tdi (v12) с железен
така че...
- за какво им е да променят баланса - А6 3.0 ТДИ куатро е с баланс 52:48 , 530хД е със 51:49

- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Понеже гледам има хора разтълкували думите ми неправилно-3лВ6 тди при ауди тежи 220кг,а 4,2 тди най новото е 255.За справка Н54 си тежи 200кг,Н62 4,8 265кг.Теглото на ножият уж изцяло алуминиев двигател на БМВ се очакжа да е 200кг,както и 313конски сили каскада на Ауди .Така ,че в 3л класа в момента е паритет
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
acho.rs написа:БМВ :
- Х5М
- 1М - първата Мка със сериен мотор
- всички Мки минават на турбо
- спират се всички атмосферни мотори
- 3 цилиндрови мотори
- в най-близко бъдеще 1ва серия минава на предно
- пуска се малко ванче
- пуска се суперспортист с 3 цилиндъра + малко ток, в началото се спекулираше че ще е дизел
и за финал
- дизелова Мка
Много ми е чудно защо държат и редовия 6так - най-добре да го махнат и него![]()
![]()
acho.rs написа:но все пак една компания или подразделение трябва и да е крак с времето
- Заги - едно е да си в крак с времето , друго е да си осереш всички ценности , които те отличават от другите производители .
Съгласен съм с това... и на мен не ми харесват на къде отиват нещата... ако ще и най-бързите, най-икономичните и най-качествените коли на света да направят ако загубят традициите, стила и духа си стават поредната компания произвеждаща юзърски продукти като всички останали


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
acho.rs написа:- спират се всички атмосферни мотори
Прочетох на едно място, че от септември т.г. в моделната гама на петицата (F10/11) ще присъстват следните модели:
520i - 2,0 турбо 184 кс/270Нм;
528i - 2,0 турбо 245 кс/350Нм;
!!!530i - атмосферни 272 кс/310Нм (в доста широк оборотен диапазон),
а също и
520d "Ефишънт дрън..дрън" с разход на гориво като на Смарт;
525d - 2,0 битурбо (каскадно свръхпълнене) с 218 кс/450 Нм;
530d - 3,0 турбо 258 кс/540 Нм;
535d - 3,0 битурбо (каскадно свръхпълнене) с 313 кс/630Нм;
плюс познатите ни вече 520d, 535i и 550i, като се очаква масово предлагане на опцията хDrive при почти всички модели, плюс разни серийни глезотии за икономично и комфортно шофиране.
Остават малко дни до септември, за да видим кое от всичко това ще се окаже вярно.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
OPASNO LUD написа:Понеже гледам има хора разтълкували думите ми неправилно-3лВ6 тди при ауди тежи 220кг,а 4,2 тди най новото е 255.За справка Н54 си тежи 200кг,Н62 4,8 265кг.Теглото на ножият уж изцяло алуминиев двигател на БМВ се очакжа да е 200кг,както и 313конски сили каскада на Ауди .Така ,че в 3л класа в момента е паритет
с последното изречение съм по-съгласен. другите неща не ги схващам много, но да ауди и те не се размотават прекалено много.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
И какво сега?
Да се чувствам горд, че двете ми коли са с най-добрите мотори излизали някога от заводите на БМВ?
Не колеги, тъжно ми е.
Това е края на една ера...
П.П. Защо ли Порше продължават да правят ГТ3 с атмосферен мотор и ръчни скорости? И защо няма Порше 911 ГТД3РС?
Да се чувствам горд, че двете ми коли са с най-добрите мотори излизали някога от заводите на БМВ?
Не колеги, тъжно ми е.
Това е края на една ера...
П.П. Защо ли Порше продължават да правят ГТ3 с атмосферен мотор и ръчни скорости? И защо няма Порше 911 ГТД3РС?
Power is Nothing Without Insanity
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Alex 320i Cabrio написа:И какво сега?
Да се чувствам горд, че двете ми коли са с най-добрите мотори излизали някога от заводите на БМВ?
Не колеги, тъжно ми е.
Това е края на една ера...
П.П. Защо ли Порше продължават да правят ГТ3 с атмосферен мотор и ръчни скорости? И защо няма Порше 911 ГТД3РС?
За съжаление нещо такова се получава


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Тц тц...като ви слуша човек направо да се разплаче...
Аз пък (явно щото не съм фен на марката) супер мнгоо се кефа както на х5м, така и на 1м и честно да си кажа смятам, че коли като новите И серии ще се впишат перфектно в нашия вече объркан свят, дето няма вече "истински бегачки" и БМВ не е това което беше...(Според мен е нещо по-добро)
А да добавя, друго си е новвата единичка 118и да прави 0-100 за 7.4 и да гори под 10, друго си е стария шестак м50 дето докат се развърти ти светва лапмичката за бензина...
Аз пък (явно щото не съм фен на марката) супер мнгоо се кефа както на х5м, така и на 1м и честно да си кажа смятам, че коли като новите И серии ще се впишат перфектно в нашия вече объркан свят, дето няма вече "истински бегачки" и БМВ не е това което беше...(Според мен е нещо по-добро)
А да добавя, друго си е новвата единичка 118и да прави 0-100 за 7.4 и да гори под 10, друго си е стария шестак м50 дето докат се развърти ти светва лапмичката за бензина...
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
X5M е напълно безмислена кола... ама напълно...
1М е много манЯшка М кола... но ако не отваряме капака (щото там М са пипали само капака на двигателя)... иначе се говори, че е уникална като управление, сцепление и поведение... кефи ме и то много... бих имал такава в гаража си... но поставен пред избор всеки път ще предпочета Е46 М3 CSL, Z4 M Coupe или Е92 М3...
И... да... BMW се вписва в света такъв какъвто е в момента... и то много добре... значи ако трябва да изразя по-точно това, което написах по-горе - света такъв какъвто е в момента и накъдето е тръгнал не ми харесва...
И това с 1чката не ми хареса... по-точно няма нищо в единичката, което да ми харесва... ако ще и да връща гориво и да ускорява за 5 сек...
1М е много манЯшка М кола... но ако не отваряме капака (щото там М са пипали само капака на двигателя)... иначе се говори, че е уникална като управление, сцепление и поведение... кефи ме и то много... бих имал такава в гаража си... но поставен пред избор всеки път ще предпочета Е46 М3 CSL, Z4 M Coupe или Е92 М3...
И... да... BMW се вписва в света такъв какъвто е в момента... и то много добре... значи ако трябва да изразя по-точно това, което написах по-горе - света такъв какъвто е в момента и накъдето е тръгнал не ми харесва...
И това с 1чката не ми хареса... по-точно няма нищо в единичката, което да ми харесва... ако ще и да връща гориво и да ускорява за 5 сек...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Сашо, прав си, от света е, не е от БМВ... Просто света върви натам и бизнеса с него, друг въпрос, че и бизнеса има участие в определяне на посоката. И на мен цитираните от Ачо "нововъведения" не ми допадат, ама никак. Да не говорим, че са все по-малко новите модели, които ми докарват оная тръпка по гърба, предизвикана от първото Е36, дето видях на живо. Или от първата ///М3 Е46, в която се качих, или дори първата 1 серия, която и досега си остава един от любимите ми модели, въпреки грозноватия интериор. Обаче аз не си купувам редовно нови БМВ-та, така че нямам право на глас май. Динко обаче е много прав за едно - лакомията за гориво няма място вече в ежедневието. Не сме го осъзнали напълно още, но ще стане. Има начин да се комбинират традиция и модерно, но БМВ явно решиха да скочат направо в бъдещето. Ще видим какво ще се получи.
Never mistake motion for action...
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Leon написа:Сашо, прав си, от света е, не е от БМВ...
Мда, има нещо такова. В тоя ред на мисли... изгледайте това.
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
GaD написа:Тц тц...като ви слуша човек направо да се разплаче...
Аз пък (явно щото не съм фен на марката) супер мнгоо се кефа както на х5м, така и на 1м и честно да си кажа смятам, че коли като новите И серии ще се впишат перфектно в нашия вече объркан свят, дето няма вече "истински бегачки" и БМВ не е това което беше...(Според мен е нещо по-добро)
А да добавя, друго си е новвата единичка 118и да прави 0-100 за 7.4 и да гори под 10, друго си е стария шестак м50 дето докат се развърти ти светва лапмичката за бензина...
Х5М казващ....
точно там ///М = маркетинг
Power is Nothing Without Insanity
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани