Нова BMW 1

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 26.06.2007

Нова BMW 1

Мнение от plate » 25 Окт 2007, 22:06

Нова BMW 1 "LIGHT"

FiRe WaLK WiTh Me !
Аватар
Мнения: 4203
Регистриран на: 23.03.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: винаги с усмивка :)
Детайли за колата: 316is touring - Виолетка

Мнение от SpUd3r » 25 Окт 2007, 22:35

както не ги харесвах тия единици тая е направо страшна :shock:
Tux0 Ca !
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 10.05.2005

Мнение от eraziel » 25 Окт 2007, 22:37

колко теми :roll:
In Ban We Trust!

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 25 Окт 2007, 22:51

2 :mhihi:
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 30.03.2005
Местоположение: Pleven

ре

Мнение от SkyWalker » 25 Окт 2007, 23:13

Уникат :shock:
Дали купето на еденицата е по-голямо от Е36 купе :?:
///M Club Member

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Мнение от alpina-ma6inata » 26 Окт 2007, 0:26

С тоя номер това си е баш наследника на 2002. :twisted: :D
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 31.07.2005
Местоположение: София / Ихтиман

Мнение от trespasser » 26 Окт 2007, 1:59

Това ми е любимата бима от новите...

Хората от WorldCarFans направо си написаха, че това е наследника на 2002tii модела...
it's not what you drive, it's what drives you

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 26 Окт 2007, 2:20

дизел :!:
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1308
Регистриран на: 12.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: харабийската
Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
Детайли за колата: Пълно шукаритети!

Re: ре

Мнение от Richmond » 26 Окт 2007, 2:47

SkyWalker написа:Уникат :shock:
Дали купето на еденицата е по-голямо от Е36 купе :?:


Майче е горе-долу колкото е36-цата ;)
Иначе 1-чката е уникална.
Какъв му е маторя на туй нящо?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1481
Регистриран на: 23.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc

Re: ре

Мнение от _BoBI_ » 26 Окт 2007, 5:20

BMW_F1Team написа:Майче е горе-долу колкото е36-цата ;)
Какъв му е маторя на туй нящо?


Момче не е нужно да пишеш навсякъде ;)
Има много сайтове за техническа информация пък провери преди да питаш толкова е лесно с две цъкания на мишката...Било горе-долу колкото Е36-цата :mhihi: пак общи приказки до кога :?: :!:


135 - 306 коня (0-100=5.3 сек.)
124д - 204 коня (0-100=7 сек.)
120д - 177 коня

;)

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Re: ре

Мнение от rtzankov » 26 Окт 2007, 9:50

_BoBI_ написа:
BMW_F1Team написа:Майче е горе-долу колкото е36-цата ;)
Какъв му е маторя на туй нящо?


Момче не е нужно да пишеш навсякъде ;)
;)


Присмял се хърбел на щърбел ;)
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1481
Регистриран на: 23.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc

Re: ре

Мнение от _BoBI_ » 26 Окт 2007, 10:28

rtzankov написа:Присмял се хърбел на щърбел ;)


Аз не пиша навсякъде и когато пиша казвам нещо смислено, както и в случая

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 26 Окт 2007, 11:02

А въйййй..... мноу е готяна.... аз много не харесвам спортните седалки, ма в случая бих се прежалил :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

Мнение от ian190 » 26 Окт 2007, 11:09

незнам ама спирачките и рекарото ги взимам за е30-ската :mhihi:

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 26 Окт 2007, 12:12

Изображение
Изображение
Изображение
Новата челна престилка, преработеният рисунък на праговете и долепените към предния капак аеродинамични лайсни подчертават състезателния характер на прототипа също както и новата задна престилка и малкият спойлер върху багажника.

С цел понижаване теглото на "лекоатлета" капакът на двигателя, корубите на външните огледала, челните въздухопроводи, задния спойлер и дъното на задната престилка са изработени от подсилени с карбонови вклакна полимери. Двуцветното лаково покритие, 18-цоловите колела от олекотени сплави (гумите са с размери 215/40 отпред и 235/35 отзад) и шестбуталните спирачни апарати на предния мост пък оформят завършека на това единствено по рода си спортно превъплъщение.

Не остава назад и салонът на Първа серия tti-Concept, в който на преден план отново излизат спортните ценности на BMW - воланът, облицовката на вратите, седалките и подлакътникът на водача са проектирани специално за тази версия. Циферблатът на оборотомера е решен в бяло, а голяма част от повърхностите са покрити с тъмна Alcantara.


източник: auto motor und sport
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook