Нова BMW 1
Модератор: Общи модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
С тоя номер това си е баш наследника на 2002.



'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- trespasser
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 31.07.2005
- Местоположение: София / Ихтиман
Това ми е любимата бима от новите...
Хората от WorldCarFans направо си написаха, че това е наследника на 2002tii модела...
Хората от WorldCarFans направо си написаха, че това е наследника на 2002tii модела...
it's not what you drive, it's what drives you
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
дизел 


Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- Richmond
- ентусиаст
-
- Мнения: 1308
- Регистриран на: 12.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: харабийската
- Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
- Детайли за колата: Пълно шукаритети!
Re: ре
SkyWalker написа:Уникат![]()
Дали купето на еденицата е по-голямо от Е36 купе
Майче е горе-долу колкото е36-цата

Иначе 1-чката е уникална.
Какъв му е маторя на туй нящо?
- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
Re: ре
BMW_F1Team написа:Майче е горе-долу колкото е36-цата
Какъв му е маторя на туй нящо?
Момче не е нужно да пишеш навсякъде

Има много сайтове за техническа информация пък провери преди да питаш толкова е лесно с две цъкания на мишката...Било горе-долу колкото Е36-цата



135 - 306 коня (0-100=5.3 сек.)
124д - 204 коня (0-100=7 сек.)
120д - 177 коня

- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Re: ре
_BoBI_ написа:BMW_F1Team написа:Майче е горе-долу колкото е36-цата
Какъв му е маторя на туй нящо?
Момче не е нужно да пишеш навсякъде![]()
Присмял се хърбел на щърбел



R.I.P Landikar
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta



Новата челна престилка, преработеният рисунък на праговете и долепените към предния капак аеродинамични лайсни подчертават състезателния характер на прототипа също както и новата задна престилка и малкият спойлер върху багажника.
С цел понижаване теглото на "лекоатлета" капакът на двигателя, корубите на външните огледала, челните въздухопроводи, задния спойлер и дъното на задната престилка са изработени от подсилени с карбонови вклакна полимери. Двуцветното лаково покритие, 18-цоловите колела от олекотени сплави (гумите са с размери 215/40 отпред и 235/35 отзад) и шестбуталните спирачни апарати на предния мост пък оформят завършека на това единствено по рода си спортно превъплъщение.
Не остава назад и салонът на Първа серия tti-Concept, в който на преден план отново излизат спортните ценности на BMW - воланът, облицовката на вратите, седалките и подлакътникът на водача са проектирани специално за тази версия. Циферблатът на оборотомера е решен в бяло, а голяма част от повърхностите са покрити с тъмна Alcantara.
източник: auto motor und sport
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани