Е92 М3 и Ауди РС4 размисли
Модератор: Общи модератори
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Е92 М3 и Ауди РС4 размисли
В интерес на истината пиша този пост,напълно разочарован от факта,че в момента Аудито е доста по-добър избор за покупка на нов автомобил.И мисля да се аргументирам защо!Ако започнем с двигателите-адски подобни агрегати-високооборотни произведения на изкуството,Ауди с предимство във въртящия момент почти навсякъде,БМВ с уникални максимални режими на работа-адски трудно е да се излъчи победител.Задвижване-най-перфектното пълноприводно задвижване срещу едно от най-сполучливите задни-тук предимство на БМВ само при по-малките загуби-при отлична настилка и сухо време сме добре,иначее.
Окачване и тегло-Как Ауди направи кола с 4 врати и 4по4 да тежи точно толкова колкото 2врато купе с карбонов покрив?Разпределението на тежестта при БМВ е отлично,но и при Ауди е адски добро за кола с предно разположен двигател и 4по4.
Каросерия и имидж-тук е най-големият удар-Е46 М3 беше с класи по красива кола старото РС4комби или С4.Сега имаме адски красива кола-особено с лимитираните пакети .
Цена и оборудване-Аудито струва повече като стартова цена,но ако оборудваме колите еднакво разликата ще е минимална.Цените на екстрите при БМВ за безумни,няма пакети,специалните цветове на Индивидуал са безбожно скъпи.
И най-накрая гаранции и подръжка.РС4-5години гаранция!!!!От Ауди заводска срещу 4к евра,4години за 2.Шах и мат
Определено БМВ АГ изпитва трудности при високотехнологичните и скъпи коли.Факт е ,че ФАГ го подлага на изключителен натиск в технологичен аспект.Не,че не сме лидери в много области,но просто в момента Ауди предлага по-добри продукти на сравнима цена.АСФ е технология,която позволява чувствителна редукция на теглото,с минимални ценови последици.Особено във високия клас А8-7ма серия предимството е очевадно
Окачване и тегло-Как Ауди направи кола с 4 врати и 4по4 да тежи точно толкова колкото 2врато купе с карбонов покрив?Разпределението на тежестта при БМВ е отлично,но и при Ауди е адски добро за кола с предно разположен двигател и 4по4.
Каросерия и имидж-тук е най-големият удар-Е46 М3 беше с класи по красива кола старото РС4комби или С4.Сега имаме адски красива кола-особено с лимитираните пакети .
Цена и оборудване-Аудито струва повече като стартова цена,но ако оборудваме колите еднакво разликата ще е минимална.Цените на екстрите при БМВ за безумни,няма пакети,специалните цветове на Индивидуал са безбожно скъпи.
И най-накрая гаранции и подръжка.РС4-5години гаранция!!!!От Ауди заводска срещу 4к евра,4години за 2.Шах и мат
Определено БМВ АГ изпитва трудности при високотехнологичните и скъпи коли.Факт е ,че ФАГ го подлага на изключителен натиск в технологичен аспект.Не,че не сме лидери в много области,но просто в момента Ауди предлага по-добри продукти на сравнима цена.АСФ е технология,която позволява чувствителна редукция на теглото,с минимални ценови последици.Особено във високия клас А8-7ма серия предимството е очевадно
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
RS4 е страхотен автомобил и оставя далеч зад себе си М3...затова аЛди го спират от производство...
Ашколсун!


Ашколсун!
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
Интересното е, че едновременно излезоха първите впечатления от М3 и от C63 AMG и и за бенца пишат много хубави неща, а за М3 са малко неемоционални коментарите. Честно казано очаквах де се изпишат много повече суперлативи за М3. Интересно за C63 AMG: предно окачване от CLK черна серия, 457 коня, 4.5 сек. 0-100, режим ESP OFF...и казват, че за първи път волана и окачването са от класата на BMW.
Но да видим какво ще кажат когато ги сложат една до друга.
Но да видим какво ще кажат когато ги сложат една до друга.
Joro_Paveto написа:RS4 е страхотен автомобил и оставя далеч зад себе си М3...затова аЛди го спират от производство...![]()
![]()
Ашколсун!
Грешно ти е инфото...
И първите ревюта на новото M3 са

Новото M3 купе е по тежко от RS4 с 4 врати и куатро. Направи ли са го много по-малко хардкор, и доста повече GT. А скоро ще има и C63AMG и RS5...
Ясно, че ще има CSL, ама той е по-скъп и влиза в рейнджа на 911S.
thd написа:Новото M3 купе е по тежко от RS4 с 4 врати и куатро.
E92 М3 е доста по-леко от RS4.
M3 curb weight: 1580 kg
RS4 curb weight: 1650 kg
За съжаление S5 не е напълно излекувано от тежка предница и сигурно и RS5 ще страда от това...пък макар и с 2 турбини както се очаква.
Произодството на RS4 спира, защото ще излиза ново А4 с платформата на А5.
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Lubbbo написа:А идващото РС6, версия plus и 580к.с
А ти що си мислиш, че новото М5 нема да е 600++ к.с. от атмосферен двигател.



Като цяло не можах да схвана смисъла на темата, а и не съм запознат с характеристиките на аудито. Само не мога да разбера защо ги сравнявате на външен вид - изящните линии на Е92 с некфо комби

И пак да попитам - какъф е смисъла на темата

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

Това с комбито не го разбрах? Може би под RS4 си представяш онова старото 2.7 turbo от преди 7-8 години? Защото актуалното се предлага като салон и кабрио. А смисъла на темата аз го виждам в това, че преди 2 дена излязоха първите статии на журналисти карали новото М3 и BMW форумите прегравят на тема M3 vs. C63 vs. RS4.
Re: Е92 М3 и Ауди РС4 размисли
Не мисля, че поста ти е много коректен.. също ще се опитам да съм безпристрастен, най-малкото, защото не съм карал RS4 и не мога да споделя лично мнение. Два пъти ми се разминава късмета, но скоро ще имам възможност със сигурност да сложа ръчички
Това е субективно мнение според мен и не може да се каже толкова генерално нещо подобно, защото всеки харесва различни неща в един автомобил и опира до възприятия и въпрос на вкус. Истина е обаче, че в момента Audi прават изключително добри автомобили и са директния конкурент на BMW. Карал съм почти всичко без S моделите и кабриолетите на ТТ и А4 и мога смело да заявя, че Audi започнаха да правят брилянтни автомобили.
това може да се провери, но честно казано не ми се занимава да сравняваме данни, сигурен съм обаче, че не е точно така. Трудно е да се излъчи наистина победител по простата причина, че и двете фирми си напасват моделната гама и преписват един от друг. Ако ти се занимава свирни ще ти дам технически характеристики на BMW.
Тук според мен има голяма доза имидж и е доста спорно. Quattro неминуемо е системата с дългогодишна история, но наскоро има конкурент в лицето на xDrive. На теория Quattro има променливо съотношение на мощността между преден и заден мост, но то е фиксирано до максимум 25%/75% или обратното 75%/25%, което означава, че на практика в най-добрия случай губиш 25% от мощността. Отново на теория xDrive има възможност да прехвърли до 100% от мощността отпред или отзад, където е нужно. На практика и двете системи са ориентирани към сигурността (изключвам S моделите, там нямам поглед просто и съм сигурен, че не стоят така нещата, защото съм карал Gallardo и там "quattro-то" няма нищо общо с цивилните коли) голяма доза от мощността варира във всеки един момент, но и двете системи understeer-ват сериозно, ако ги вкараш в екстремни ситуации. Продължителен дрифт е невъзможен и в двата случая. Дори при scandinavian flick и двете системи се ошашкват доволно. BMW все повече налага системата си xDrive и един директен тест на писта в различни атмосферни условия с аналогични автомобили би дал истинския резултат коя е по-ефективната, защото маркетинг отделите и на двете фирми твърдят, че тяхната е по-добрата .. Това, което аз знам е, че в нормално съотношение RS4 има 40:60 разпределение на мощността, като може до 85% от мощността да отиде отзад и до 65% отпред.
Това не е съвсем вярно. По EU стандарти Е92 М3 тежи 1655 кг., а RS4 1725. Сравнението е некоректно обаче, защото едната кола както каза е с карбонов покрив и е двуврата. Ако сме търпеливи може и да има директно сравнение на двата автомобила. За момента обаче weigth-to-power-а е в полза на М3 с 3.94 към 4.11
58.3/41.7 при RS4 и 50/50 при M3. Прав си тук, разпределението е доста добро. Не съм запознат как стои при RS4, но например при новото ТТ предната част на колата е алуминиева, а задната най-грубо казано стоманена, за да се постигне този баланс.
не съм сигурен какво имаш предвид тук, но ако съм те разбрал правилно отново опираме до възприятия. RS4 безспорно е брутален автомобил, но мисля, че и М3 не пада по-долу ..
Новото Е92 М3 започва от 66850 срещу 71700, поне така твърдят официалните сайтове. Тук съм съгласен, че опциите са безумно скъпи, но както наблюдаваме всички цени в световен мащаб растат. Ако сложим базово Е92 М3 на кантар с базово Е92 335d то М3-ката ми се вижда направо разумна като цена?! BMW M GmbH никога не са били щедри с оформянето на пакети от опции, каквито съществуват при нормалните автомобили на BMW по простата причина, че като цяло всичко е включено в базовото оборудване на тази модели и второ - хората пазаруващи //M обикновено плащат за нещо различно и финансово са по стабилни от клиентите на E87 116i. Като цяло автомобилите са конкурентни и е логично да са с аналогични цени. Относно Individual .. ами като клиента иска да е "индивидуалист" ... плаща!
не знам защо смяташ така?
Прав си за разликата при теглото между А8 и 7Series, то достига до варира от 50 до 150 кг. в полза на А8, но в динамично отношение разлика почти няма. Аналогичните модели имат почти еднакви ускорения. Интересна подробност е, че най-голямата в света ASF е на Rolls Royce Phantom в момента
не че има отношение по темата, просто го споделям.

OPASNO LUD написа:В интерес на истината пиша този пост,напълно разочарован от факта,че в момента Аудито е доста по-добър избор за покупка на нов автомобил.
Това е субективно мнение според мен и не може да се каже толкова генерално нещо подобно, защото всеки харесва различни неща в един автомобил и опира до възприятия и въпрос на вкус. Истина е обаче, че в момента Audi прават изключително добри автомобили и са директния конкурент на BMW. Карал съм почти всичко без S моделите и кабриолетите на ТТ и А4 и мога смело да заявя, че Audi започнаха да правят брилянтни автомобили.
OPASNO LUD написа: Ако започнем с двигателите-адски подобни агрегати-високооборотни произведения на изкуството,Ауди с предимство във въртящия момент почти навсякъде,БМВ с уникални максимални режими на работа-адски трудно е да се излъчи победител.
това може да се провери, но честно казано не ми се занимава да сравняваме данни, сигурен съм обаче, че не е точно така. Трудно е да се излъчи наистина победител по простата причина, че и двете фирми си напасват моделната гама и преписват един от друг. Ако ти се занимава свирни ще ти дам технически характеристики на BMW.
OPASNO LUD написа: Задвижване-най-перфектното пълноприводно задвижване срещу едно от най-сполучливите задни-тук предимство на БМВ само при по-малките загуби-при отлична настилка и сухо време сме добре,иначее.
Тук според мен има голяма доза имидж и е доста спорно. Quattro неминуемо е системата с дългогодишна история, но наскоро има конкурент в лицето на xDrive. На теория Quattro има променливо съотношение на мощността между преден и заден мост, но то е фиксирано до максимум 25%/75% или обратното 75%/25%, което означава, че на практика в най-добрия случай губиш 25% от мощността. Отново на теория xDrive има възможност да прехвърли до 100% от мощността отпред или отзад, където е нужно. На практика и двете системи са ориентирани към сигурността (изключвам S моделите, там нямам поглед просто и съм сигурен, че не стоят така нещата, защото съм карал Gallardo и там "quattro-то" няма нищо общо с цивилните коли) голяма доза от мощността варира във всеки един момент, но и двете системи understeer-ват сериозно, ако ги вкараш в екстремни ситуации. Продължителен дрифт е невъзможен и в двата случая. Дори при scandinavian flick и двете системи се ошашкват доволно. BMW все повече налага системата си xDrive и един директен тест на писта в различни атмосферни условия с аналогични автомобили би дал истинския резултат коя е по-ефективната, защото маркетинг отделите и на двете фирми твърдят, че тяхната е по-добрата .. Това, което аз знам е, че в нормално съотношение RS4 има 40:60 разпределение на мощността, като може до 85% от мощността да отиде отзад и до 65% отпред.
OPASNO LUD написа:Окачване и тегло-Как Ауди направи кола с 4 врати и 4по4 да тежи точно толкова колкото 2врато купе с карбонов покрив?
Това не е съвсем вярно. По EU стандарти Е92 М3 тежи 1655 кг., а RS4 1725. Сравнението е некоректно обаче, защото едната кола както каза е с карбонов покрив и е двуврата. Ако сме търпеливи може и да има директно сравнение на двата автомобила. За момента обаче weigth-to-power-а е в полза на М3 с 3.94 към 4.11
OPASNO LUD написа:Разпределението на тежестта при БМВ е отлично,но и при Ауди е адски добро за кола с предно разположен двигател и 4по4.
58.3/41.7 при RS4 и 50/50 при M3. Прав си тук, разпределението е доста добро. Не съм запознат как стои при RS4, но например при новото ТТ предната част на колата е алуминиева, а задната най-грубо казано стоманена, за да се постигне този баланс.
OPASNO LUD написа:Каросерия и имидж-тук е най-големият удар-Е46 М3 беше с класи по красива кола старото РС4комби или С4.Сега имаме адски красива кола-особено с лимитираните пакети .
не съм сигурен какво имаш предвид тук, но ако съм те разбрал правилно отново опираме до възприятия. RS4 безспорно е брутален автомобил, но мисля, че и М3 не пада по-долу ..
OPASNO LUD написа:Цена и оборудване-Аудито струва повече като стартова цена,но ако оборудваме колите еднакво разликата ще е минимална.Цените на екстрите при БМВ за безумни,няма пакети,специалните цветове на Индивидуал са безбожно скъпи.
Новото Е92 М3 започва от 66850 срещу 71700, поне така твърдят официалните сайтове. Тук съм съгласен, че опциите са безумно скъпи, но както наблюдаваме всички цени в световен мащаб растат. Ако сложим базово Е92 М3 на кантар с базово Е92 335d то М3-ката ми се вижда направо разумна като цена?! BMW M GmbH никога не са били щедри с оформянето на пакети от опции, каквито съществуват при нормалните автомобили на BMW по простата причина, че като цяло всичко е включено в базовото оборудване на тази модели и второ - хората пазаруващи //M обикновено плащат за нещо различно и финансово са по стабилни от клиентите на E87 116i. Като цяло автомобилите са конкурентни и е логично да са с аналогични цени. Относно Individual .. ами като клиента иска да е "индивидуалист" ... плаща!
Tук също не съм съгласен. Стандартната гаранция на Audi е също 2 години както при BMW без ограничение на пробега. В края на листата с опциите на BMW има сигурно 20 варианта да се разшири гаранцията на автомобила.OPASNO LUD написа:И най-накрая гаранции и подръжка.РС4-5години гаранция!!!!От Ауди заводска срещу 4к евра,4години за 2.Шах и мат.
OPASNO LUD написа:Определено БМВ АГ изпитва трудности при високотехнологичните и скъпи коли.
не знам защо смяташ така?
OPASNO LUD написа:АСФ е технология,която позволява чувствителна редукция на теглото,с минимални ценови последици.Особено във високия клас А8-7ма серия предимството е очевадно
Прав си за разликата при теглото между А8 и 7Series, то достига до варира от 50 до 150 кг. в полза на А8, но в динамично отношение разлика почти няма. Аналогичните модели имат почти еднакви ускорения. Интересна подробност е, че най-голямата в света ASF е на Rolls Royce Phantom в момента

- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Нямаше да напиша този пост,ако не бях се поинтересувал сериозно.Първо теглата не са както написа туртурело-факт Аудито е 1650кг-http://www.audi.de/audi/de/de2/neuwagen/a4/rs4/technische_daten.html
БМвто е 1660 имам брошура в мен.Откъде идва разликата в данните-много от опциите на Ауди не са включени в базовия автомобил,но са без заплащане-брилянтно!Второ според мен има разлика от 5години гаранция без ограничение на пробега и 5години сервизен пакет до 100000км!!!! -за справка опционен пакет от бмв,де.Ама огромнаа.Аудито сток е брутално,но се поразгледайте в новите лимитирани серии Black edition,White edition,DTM.Забележете колко технология е вложена в спирачките-най-добрите в серийна кола без ограничение на серията.За карбоновите не смятам да отварям уста.Относно еднаквите технически постижения не смятам,че са реални
А8 4,2 тди прави такъв ластик на 745д въпреки,че е по маломощно,да не говорим ,че и на завоите дърпа.В момента гръбнака на фирмата са 35 сериите-те наистина са БМВ клас.Иначе никъде другаде БМВ не дърпа,а ценово М5 е на цената на С8!А 760 и е по скъпо и от С8 и от W12 и доближава 6,3 л на АМГ,за 745д няма да коментирам,че е срам и Мерцедес и Ауди са по-добри.
БМвто е 1660 имам брошура в мен.Откъде идва разликата в данните-много от опциите на Ауди не са включени в базовия автомобил,но са без заплащане-брилянтно!Второ според мен има разлика от 5години гаранция без ограничение на пробега и 5години сервизен пакет до 100000км!!!! -за справка опционен пакет от бмв,де.Ама огромнаа.Аудито сток е брутално,но се поразгледайте в новите лимитирани серии Black edition,White edition,DTM.Забележете колко технология е вложена в спирачките-най-добрите в серийна кола без ограничение на серията.За карбоновите не смятам да отварям уста.Относно еднаквите технически постижения не смятам,че са реални
А8 4,2 тди прави такъв ластик на 745д въпреки,че е по маломощно,да не говорим ,че и на завоите дърпа.В момента гръбнака на фирмата са 35 сериите-те наистина са БМВ клас.Иначе никъде другаде БМВ не дърпа,а ценово М5 е на цената на С8!А 760 и е по скъпо и от С8 и от W12 и доближава 6,3 л на АМГ,за 745д няма да коментирам,че е срам и Мерцедес и Ауди са по-добри.
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: Е92 М3 и Ауди РС4 размисли
Да им имам "адски доброто" разпределението на масите на олимпийцитеTurturelo написа: 58.3/41.7 при RS4






Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани