WTCC 320i , 320si
Модератор: Общи модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
WTCC 320i , 320si
BMW 320si
Engine
4-cylinder in line, longitudinally installed; distribution: two overhead camshafts, 16 valves; displacement: 1999 cc; bore x stroke: 86 x 86 mm; compression ratio: 11:1; maximum output: 275 bhp @ 8300 rpm; maximum torque: 242 nm @ 7250 rpm; engine management: BMW Motorsport ECU 404; lubrication: wet sump.
Transmission
Rear-wheel-drive; gearbox: BMW Hpattern 5-speed, with straight cut gears and dog engagement; clutch: carbon-fibre single-plate; differential: mechanical limited slip differential.
Dimensions
Length: 4535 mm; width: 1845 mm; wheelbase 2763 mm; minimum weight: 1140 kg including the driver.
Chassis/suspension/tyres/wheels
Front suspension: double-joint strut, coil springs, gas-filled dampers, anti-roll bar; rear suspension: five-arm multi link axle, coil springs, gas-filled dampers, anti-roll bar; steering: power assisted rack and pinion.
Brakes & Wheels
Power assisted dual circuit system; front brakes: 4-piston calipers, 332 mm steel ventilated discs; rear brakes: 2-piston calipers, 291 mm steel discs.
BMW 320i
Engine
6-cylinder in line, longitudinally installed; distribution: two overhead camshafts, 24 valves; displacement: 1993 cc; bore x stroke: 80 x 66 mm; compression ratio: 11:1; maximum output: 275 bhp @ 8800 rpm; maximum torque: 230 nm @ 7000 rpm; engine management: BMW Motorsport ECU 12A; lubrication: wet sump.
Transmission
rear-wheel-drive; gearbox: BMW Hpattern 5-speed, with straight cut gears and dog engagement; clutch: carbon-fibre single-plate; differential: mechanical limited slip differential.
Dimensions
length: 4490 mm; width: 1809 mm; wheelbase 2742 mm; minimum weight: 1140 kg including the driver.
Chassis/suspension/tyres/wheels
front suspension: McPherson strut, coil springs, gas-filled dampers, anti-roll bar; rear suspension: central link arm with double wishbone, coil springs, gas-filled dampers, anti-roll bar; steering: power assisted rack and pinion.
Brakes & Wheels
power assisted dual circuit system; front brakes: 4-piston calipers, 332 mm steel ventilated discs; rear brakes: 2-piston calipers, 280 mm steel discs.
Това е от сайта на една игра, дали е вярно ?
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Ми тва са данните доколкото е позволено да се казват на новата WTCCтка и старата шампионска е46ца с 6цилиндровия матор.Какъв ти е точно въпроса не разбрах 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- S-stail
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Тия данни съм ги гледал в едно списание,но
нищо не пишеха за Нм.Чудно ми е как 6ка прави
по малко въртящ момент?
нищо не пишеха за Нм.Чудно ми е как 6ка прави
по малко въртящ момент?
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
мда вярни са... всички коли във WTCC в момента са по ~270 коня два литра
може да провериш на официалния сайт на шампионата...

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
бе той никой не си казва точните коне ма няа как да излъжат за по-малко от 270кс и за тва така[steeN] написа:мда вярни са... всички коли във WTCC в момента са по ~270 коня два литраможе да провериш на официалния сайт на шампионата...

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
важното е, че бая са ги напънали тия двигатели 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
може и още...гърч на железото трябва[steeN] написа:важното е, че бая са ги напънали тия двигатели

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
MaXimal написа:То хубаво са ги напънали бая, ама колко време издържа един такъв двигател
Бате в спорта това не е от значение

Важното е да си пръв


- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
MaXimal написа:То хубаво са ги напънали бая, ама колко време издържа един такъв двигател
издържат доста май,ако не бъркам си издържат почти целия сезон(който не е чак толкова много)....гледам ги от 2-3г. и до сега някой да счупи мотор не съм виждал

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
При това ги правят с А95 от Шел тия коне
Хора, що се излагате - тия двигатели я изкарат едно състезание, я не... Ако изкарат - след това ги разкостват на съставни части и пълен рециклаж за следващото състезание. Иначе данните са впечатляващи. Владо, няма ли да докарате едно такова за тест на Абажурище?


Хора, що се излагате - тия двигатели я изкарат едно състезание, я не... Ако изкарат - след това ги разкостват на съставни части и пълен рециклаж за следващото състезание. Иначе данните са впечатляващи. Владо, няма ли да докарате едно такова за тест на Абажурище?


Never mistake motion for action...
Turturelo написа:да .. наливат му бензин и карат цял сезон. Даже като са свободни ходят с тия коли на море .. камби за туршия да купуват .. разсад мъкнат за дворовете да си сядат .. по 400-500 000км. им въртят .. само масло сменят и доливат течност за чистачките! То BMW ..
Нали знаеш, че едно БМВ върви повече когато е на много километри

28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани