Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5
Модератор: Общи модератори
- Ю.Г.
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 1.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 325is Motorsport International LE
- Мечтае да кара: m50b32 :)
- Детайли за колата: CAI Cosmo Racing,Modded Chip VR Performance , 7200rmp rev limiter, lightweight flywheel, Straight pipes , cat delete + dtm style rear muffler, short shifter
Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5
Пускам темата за културна дискусия с колегиален тон и се надявам да продължим малко или много в духа на изтритата тема за Американските с/щу Европейските спортисти , но този път без глупости и нападки , че да не изчезне и тя
http://www.youtube.com/watch?v=JrdR_0fB ... re=g-all-u
По темата , новато М5 е уникално
Страхотен баланс между спортен звяр и "дейли драйвер"/"ежедневка и нечовешки динамични характеристики ( не само за луксозен седан ).
П.С. Ако модераторите преценят , че по някакъв начин нарушавам някакви правила , нека изтрият темата и се извинявам предварително

http://www.youtube.com/watch?v=JrdR_0fB ... re=g-all-u
По темата , новато М5 е уникално

П.С. Ако модераторите преценят , че по някакъв начин нарушавам някакви правила , нека изтрият темата и се извинявам предварително

- Urt
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 8.08.2006
- Кара: го из просото!
- Детайли за колата: E46 330d
Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5
Тия изкараха Cadillac-a с по хубав външен дизайн



- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5
Urt написа:Тия изкараха Cadillac-a с по хубав външен дизайн![]()
Какво друго им остава

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5
Много завива неговата кожа
, ама М5-цата е по-красива
Култовата тема не е изтрита, просто малко сме я позабравили
viewtopic.php?f=1&t=264366&hilit=%D0%90%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%82%D0%B5&start=1305



Култовата тема не е изтрита, просто малко сме я позабравили

viewtopic.php?f=1&t=264366&hilit=%D0%90%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%82%D0%B5&start=1305
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5
Честно казано, не виждам какво има да се коментира, все едно сравнението да е между магаре и кон.
Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5
Бре, бре, бре, колко от вас са виждали Кадилак на живо? А колко от вас са се качвали в Кадилак? Не питам колко са карали, че я има един двама, я не. И как решихте уравненето? С фенщина - не става. Няма марка или модел кола в по-тегава хидравлика на волана от БМВ. Този на Елантрата на жената (мод. 2001г) се върти с малкия пръст на лявата ръка, БМВ-то има волан като Молотовка. И това са всички модели, от 316 до Х5 М серията. Външния вид е тотална дришня. Това което причини Бенгъл на БМВ може да се сравни само с причиненото от Горбачов на СССР и комунистическия лагер. Ето ви две актуални обяви за М5
http://montreal.kijiji.ca/c-cars-vehicl ... Z375370990
http://montreal.kijiji.ca/c-cars-vehicl ... Z389613611
13 (тринадесет) години по-нов модел струва 1000 (хиляда) долара по-скъпо. Че кой ще купи новите сапунерки?
http://montreal.kijiji.ca/c-cars-vehicl ... Z375370990
http://montreal.kijiji.ca/c-cars-vehicl ... Z389613611
13 (тринадесет) години по-нов модел струва 1000 (хиляда) долара по-скъпо. Че кой ще купи новите сапунерки?
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5
За тази цел си има сервотроник, но който не е карал нещо различно от е36 няма как да знае. Тегав волан е да завъртиш два оборота и тогава да почне да завива,но не е това идеята.
Кокпита на кадилака е като на тези новите хюндай, и външния вид не е нещо особенно, даже и по бърз да е, пак нчма място за сравнение с м5.
Кокпита на кадилака е като на тези новите хюндай, и външния вид не е нещо особенно, даже и по бърз да е, пак нчма място за сравнение с м5.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5
BMW_POWER написа:Бре, бре, бре, колко от вас са виждали Кадилак на живо? А колко от вас са се качвали в Кадилак? Не питам колко са карали, че я има един двама, я не. И как решихте уравненето? С фенщина - не става. Няма марка или модел кола в по-тегава хидравлика на волана от БМВ. Този на Елантрата на жената (мод. 2001г) се върти с малкия пръст на лявата ръка, БМВ-то има волан като Молотовка. И това са всички модели, от 316 до Х5 М серията. Външния вид е тотална дришня. Това което причини Бенгъл на БМВ може да се сравни само с причиненото от Горбачов на СССР и комунистическия лагер. Ето ви две актуални обяви за М5
http://montreal.kijiji.ca/c-cars-vehicl ... Z375370990
http://montreal.kijiji.ca/c-cars-vehicl ... Z389613611
13 (тринадесет) години по-нов модел струва 1000 (хиляда) долара по-скъпо. Че кой ще купи новите сапунерки?



Е тва беше поста на века . Я ни обясни за хидравликата на БМВто как е тегава и как една елантра е със по-як волана хахахаха . Леле кви дивотии започнаха да се пишат тука ...
Че и претендирате за нещо . Колко е трудно да се сетиш , че волана на БМВ е по-директен и УМИШЛЕНО е направен по-твърд за по-прецизна работа с него . Именно това е причината хората да избират БМВ , защото искат директно управление а не някакво идиотско синтетично усещане тип - джойстик и никаква обратна връзка . Ама вика Хюндая отдавна се сетили да правят яките коли

Външния вид е тотална дришня. Това което причини Бенгъл на БМВ може да се сравни само с причиненото от Горбачов на СССР и комунистическия лагер.
- как да ти го кажем - Бенгъл напусна преди появата на Ф10 М5

И после се иска нормална дискусия - КАК

Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5
Чак пак тегав вярно моделите без сервотроник са малко тежички хидравликите но не са тегави в никакъв случай .. аз лично карам такава и не сам усетил да не е адекватна към движението на волана .. пък ти ги сравняваш с джуган 12так ...
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5
Хах мен пък точно волана е едно от любимите ми неща в БМВ. Като фен на Американците ще кажа,че м5цата е по добра в случая. Единствено много от рано почнаха да реват от тоя мотор. Но трябва да се отбележи ,че кадилака е модел от 2009 на платформа от 2006г. Като гледам последните концепции на кадилак и парите които се наливат следващия ЦТС-В може бая да отвее европата
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- Ю.Г.
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 1.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 325is Motorsport International LE
- Мечтае да кара: m50b32 :)
- Детайли за колата: CAI Cosmo Racing,Modded Chip VR Performance , 7200rmp rev limiter, lightweight flywheel, Straight pipes , cat delete + dtm style rear muffler, short shifter
Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5
Може да ме обявите за тотално сбъркан , но предпочитам е28 М5 и е34 М5 да притежавам пред новото М5
Има нещо в дизайна и двигателите на новите модели , което не се покрива с традициите и личното ми разбиране за БМВ. Не ме разбирайте погрешно , новия М5 е уникален звяр и страхотен автомобил , просто напълно хипотетично ако съм поставен пред избор и имам парите за 2012 М5 , бих избрал старите две М5-ци 


- Ю.Г.
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 1.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 325is Motorsport International LE
- Мечтае да кара: m50b32 :)
- Детайли за колата: CAI Cosmo Racing,Modded Chip VR Performance , 7200rmp rev limiter, lightweight flywheel, Straight pipes , cat delete + dtm style rear muffler, short shifter
Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5
BMW_RIDER написа:Хах мен пък точно волана е едно от любимите ми неща в БМВ. Като фен на Американците ще кажа,че м5цата е по добра в случая. Единствено много от рано почнаха да реват от тоя мотор. Но трябва да се отбележи ,че кадилака е модел от 2009 на платформа от 2006г. Като гледам последните концепции на кадилак и парите които се наливат следващия ЦТС-В може бая да отвее европата
Като гледам и чета как са се засилили американците , нищо чудно и това скоро да стане. Не е като да нямат финанси или възможности... Ако имат желание - ще задишат във врата на всички премиум и спорт европейски марки/производители.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5
Американците доскоро бяха в критично положение и тва не само по време на кризата а и преди нея . Та те трябва доста да натискат за да си вдигнат продажбите - имидж , ниски цени , нови технологии .
От друга страна , комерсиалните немски производители (които пряко държат повече от 70% от производството в европа) дори по-време на най-тежките 2009-2010 отбелязаха печалба .
Те проблеми с клиенти и имидж нямат . За това не се церемонят да искат високи цени и въпреки това хората им ги дават .
За да си успешен производител на автомобили , не нужно само да имаш яките идеи и дизайнери . Ако беше така Ситроен (с ГТ например) щяха да са лидери . За да си успешен производител , трябва да накараш клиента да повярва в качеството на твоя продукт . Да го направиш универсален като дизайн - да се харесва на жени и мъже , млади и стари . Също така да убедиш клиентите че разработваш и пускаш в производство нови технологии , че твоя продукт е авангарден и съвременен . Така че хич не е лесно и далеч не е върпос на - само ако пожелаят .
Пак ще дам пример с военната техника - защо в най-важното нещо , американците разчитат точно на обратното - супер високи технологии , авангард (често безсмислен) , "компютъризация" ...
Та като често чуваме термина - овъринжинииърд - от автожурналистите им ... какво ли ще кажат за основния им танк с реактивен двигател , които "оперира" от 30 години
От друга страна , комерсиалните немски производители (които пряко държат повече от 70% от производството в европа) дори по-време на най-тежките 2009-2010 отбелязаха печалба .
Те проблеми с клиенти и имидж нямат . За това не се церемонят да искат високи цени и въпреки това хората им ги дават .
За да си успешен производител на автомобили , не нужно само да имаш яките идеи и дизайнери . Ако беше така Ситроен (с ГТ например) щяха да са лидери . За да си успешен производител , трябва да накараш клиента да повярва в качеството на твоя продукт . Да го направиш универсален като дизайн - да се харесва на жени и мъже , млади и стари . Също така да убедиш клиентите че разработваш и пускаш в производство нови технологии , че твоя продукт е авангарден и съвременен . Така че хич не е лесно и далеч не е върпос на - само ако пожелаят .
Пак ще дам пример с военната техника - защо в най-важното нещо , американците разчитат точно на обратното - супер високи технологии , авангард (често безсмислен) , "компютъризация" ...

Та като често чуваме термина - овъринжинииърд - от автожурналистите им ... какво ли ще кажат за основния им танк с реактивен двигател , които "оперира" от 30 години

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5
Американците страдаха от напълно заслужен имидж на коли, които горят уникално много и вървят малко. Съвсем заслужено при това. Говорим за средностатистическия модел кола в Америка - да кажем някой Буик. Но вземете например един Додж Вайпър. Я се сетете колко десетилетия се ползва един и същ двигател.
Просто самите Американци се кефят на пикапите и си купуват тях, ей така защото да имат пикап не, че им е нужен в повечето случаи.
За тях обаче ако искаш спортна кола си купуваш Порше, но в никакъв случай нещо произведено в Америка. Това едва ли ще се промени скоро. Ако искаш лимузина си купувам Лексус, 7-ма серия или Ес класа. Толкова. Това скоро няма да се промени. Щом допреди години не даваха дума да се изговори за гоУф, а сега и него карат на места(макар в много случаи да се смеят на хората, които го карат там), смятайте за какво иде реч. Е как след като самите Американци не си харесват колите и не ги купуват(като не остана нито една компания, която да не бе пред прага на фалит), тогава да ги купува останалия свят? Ненормално е. И скоро няма да се промени. Ако ще и совалка да направят. Всъщност те ги правят де, но каква полза.
За самият Кадилак нищо не мога да кажа, понеже толкова малко ме вълнуват Американските коли, че даже не бих го и отразил като някаква излезнала кола, даже снимка не съм и виждал, каму ли да се интересувам от техническите данни. Преди години бяха изкарали някакво сиво лайно, което се водеше много спортно, само това имам по спомен.
И алоооооо, Хюстън, който иска неусетни движения на волана в БМВ за да ги върти като мупмал...купете си нещо друго, но воланите на БМВ не пипайте, че става грозно.
И Бенгъл не е направил някаква супер-грозна революция. Ако беше така, то компанията нямаше да печели като луда. Ако наричате грозни БМВ-ата от неговите фантазии, то вижте какво направи Мерцедес с Е класата.


Просто самите Американци се кефят на пикапите и си купуват тях, ей така защото да имат пикап не, че им е нужен в повечето случаи.


За самият Кадилак нищо не мога да кажа, понеже толкова малко ме вълнуват Американските коли, че даже не бих го и отразил като някаква излезнала кола, даже снимка не съм и виждал, каму ли да се интересувам от техническите данни. Преди години бяха изкарали някакво сиво лайно, което се водеше много спортно, само това имам по спомен.

И алоооооо, Хюстън, който иска неусетни движения на волана в БМВ за да ги върти като мупмал...купете си нещо друго, но воланите на БМВ не пипайте, че става грозно.
И Бенгъл не е направил някаква супер-грозна революция. Ако беше така, то компанията нямаше да печели като луда. Ако наричате грозни БМВ-ата от неговите фантазии, то вижте какво направи Мерцедес с Е класата.















In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5
acho.rs написа:BMW_POWER написа: Няма марка или модел кола в по-тегава хидравлика на волана от БМВ. Този на Елантрата на жената (мод. 2001г) се върти с малкия пръст на лявата ръка, БМВ-то има волан като Молотовка.
![]()
![]()
![]()
Е тва беше поста на века . Я ни обясни за хидравликата на БМВто как е тегава и как една елантра е със по-як волана хахахаха . Леле кви дивотии започнаха да се пишат тука ...
И после се иска нормална дискусия - КАК
Чукче писател, чукче не читател! Написал съм ТЕГАВА ХИДРАВЛИКА, чукче чете ПО-ЯК ВОЛАН

И после се иска нормална дискусия. Смешен си да коментираш нещо, което си видял само в тубата

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани