Бъдещето на АМГ и М
Модератор: Общи модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Бъдещето на АМГ и М
Улрих Брунке споделя:
- няма да правиме м7
- не сме се отказали от идеята да турбинираме м двигателите във бъдеще, но съм убеден че няма да има компресиране (сюперчардж-ване)
- м5 комби вероятно тази година
- 2006 - м роудстър и купе 370 коня
- 2007 м3 4.4 лита в8, 425 коня
- 2008 м3 цсл
- 2008 - 2011 м1 базирано на 1ва серия 340 коня
- следващото лято - м6 цсл. по-леко, 550 коня, 5.5 литра в10
Волф Цимерман (АМГ) споделя:
- новия двигател м156 ще се появи догодина във мл63, цлк63, е63 и р63. 6.2 литра, 503 коня и 465 паунда въртящ момент
- ще използваме турбиниране предимно във по-високите класове возила
- 2 варианта за турбиниране на в8 се предвиждат:
- относително "скромен буст" до 563 коня и 664 паунда въртящ момент
- "могъща резачка" - потенцялно със 697 коня и 886 паунда въртящ момент
- единственото развитие на нормалния двигател е увеличаване на обема до 6.8 литра което е легендарно число за амг идващо от успешните състезателни седани на фирмата
- няма да правиме м7
- не сме се отказали от идеята да турбинираме м двигателите във бъдеще, но съм убеден че няма да има компресиране (сюперчардж-ване)
- м5 комби вероятно тази година
- 2006 - м роудстър и купе 370 коня
- 2007 м3 4.4 лита в8, 425 коня
- 2008 м3 цсл
- 2008 - 2011 м1 базирано на 1ва серия 340 коня
- следващото лято - м6 цсл. по-леко, 550 коня, 5.5 литра в10
Волф Цимерман (АМГ) споделя:
- новия двигател м156 ще се появи догодина във мл63, цлк63, е63 и р63. 6.2 литра, 503 коня и 465 паунда въртящ момент
- ще използваме турбиниране предимно във по-високите класове возила
- 2 варианта за турбиниране на в8 се предвиждат:
- относително "скромен буст" до 563 коня и 664 паунда въртящ момент
- "могъща резачка" - потенцялно със 697 коня и 886 паунда въртящ момент
- единственото развитие на нормалния двигател е увеличаване на обема до 6.8 литра което е легендарно число за амг идващо от успешните състезателни седани на фирмата
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Бъдещето на АМГ и М
alx написа:- м5 комби вероятно тази година
да в сайта germancarfans.com имаше снимки на комбито


S 54 SMG


Auto Motor und Sport, брой 26ти от 7ми Декември, споделя:
- S 63 AMG (V12 612bhp)
- CLK 63 AMG (V8 482bhp)
- E 63 AMG (V8 515bhp)
- CLS 63 AMG (V8 515bhp)
Summary: AMG моделите са с минимум 50 коня по-мощни, но се ограничават до 612 коня. Дванадесет цилиндровите варианти са с покачен въртящ момент на 1200Нм.... не както до сега "само" 1000Нм и идват в комплект със 7 скоростна-double clutch-кутия.
Честито на Мерцедес феновете. Аз отивам да се гръма някъде
- S 63 AMG (V12 612bhp)
- CLK 63 AMG (V8 482bhp)
- E 63 AMG (V8 515bhp)
- CLS 63 AMG (V8 515bhp)
Summary: AMG моделите са с минимум 50 коня по-мощни, но се ограничават до 612 коня. Дванадесет цилиндровите варианти са с покачен въртящ момент на 1200Нм.... не както до сега "само" 1000Нм и идват в комплект със 7 скоростна-double clutch-кутия.

Честито на Мерцедес феновете. Аз отивам да се гръма някъде

Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!

Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
винаги и аз съм се чудел на тва що са толко рядко сериините бмвта над 500коня
а тия амгта по 600 се бутат на пазара,че и бмв могат да направат нещо много яко например на макларана мотора е м повер 600 и нещо коня , що и баварците не излезат с някои родстар да смажат слр-а
нито са по назад с материяла даже обратното
каде има мерцедес с обем3.2 и мощност 343коня без надув
няма та то 500амг-то е 306 коня в най слабата версия,та питам се що и баварците не направят нещо конкурентно способно на суперспортистите(визирам 0-100 за околко 3те секунди) 


каде има мерцедес с обем3.2 и мощност 343коня без надув


- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
tonkata написа:винаги и аз съм се чудел на тва що са толко рядко сериините бмвта над 500коняа тия амгта по 600 се бутат на пазара,че и бмв могат да направат нещо много яко например на макларана мотора е м повер 600 и нещо коня , що и баварците не излезат с някои родстар да смажат слр-а
нито са по назад с материяла даже обратното
каде има мерцедес с обем3.2 и мощност 343коня без надувняма та то 500амг-то е 306 коня в най слабата версия,та питам се що и баварците не направят нещо конкурентно способно на суперспортистите(визирам 0-100 за околко 3те секунди)
За да продадат 1000-1500 бройки? Не мисля, че има смисъл.. които иска супер кар (ама найстина супер кар) няма да си купи нито МБ, нито БМВ (ако изкарат нещо), защото има фирми като Порш, Ламбо, Ферари, Пангани и т.н. и според мен това са истинските супер кари.., а не автоматик с незнам си колко коня.
А за истинските паралии и тези които искат да карат истински автомобил.. вярвам че Макларън Ф1 може да се намери за суми от 2-3 000 000 Евро..

- The_Wizard.
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Бъдещето на АМГ и М
alx написа:- 2007 м3 4.4 лита в8, 425 коня
- 2008 м3 цсл
- 2008 - 2011 м1 базирано на 1ва серия 340 коня
- следващото лято - м6 цсл. по-леко, 550 коня, 5.5 литра в10
BMW M3 CSL
Е това ми е мечтата!!!
P.S.
Извинявайте за оффтопика - не се сдържах!

- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
2006г. излиза фейслифт на 5 серия и новото X5. 


"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
BadAngel написа:нещо за Х5 казват ли ? нов модел ? нови двигатели.. ? ? ?аре че мутрите вече почват М класи да карат, да не говорим, че скоро излиза и нова Г класа .. въобще пазара с джиповете за града е много претъпкан
Не знам, но Х5 за мене все още е най съвършенната кола в класата си. Може да е стара, но без да се замисля бих си купил Х5, дори и пред Кайен, а все пак съм доста див фен на Порше.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
Не знам, но Х5 за мене все още е най съвършенната кола в класата си. Може да е стара, но без да се замисля бих си купил Х5, дори и пред Кайен, а все пак съм доста див фен на Порше.
незнам има едни реиндж ровъри дет са убиец,и инфинитата не са лоши...

WeiSTD написа:Не знам, но Х5 за мене все още е най съвършенната кола в класата си.
Т'ва дето ще ти кажа си е чист офф-топик и абсолютно не лично, но просто пасва като отговор на твоите думи: "Все пак всеки има правото на лош вкус"


... не забравяй, че до сравнително скоро Х5 нямаше разпределение между предната и задната ос, което го поставяше просто под всякаква критика (в моите очи поне). Сега е 1:1 с почти всичко останало на пазара като ML, Touareg etc. относно off road възможностите си.
А и Ауди искарват сега тяхния първи SUV, та картинката става още по-цветна.

......... темата не беше ли "Бъдещето на АМГ и М"?

Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!

Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
- BMW-X5
- Е53 Фанатик
-
- Мнения: 1260
- Регистриран на: 18.04.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: xDrive
WeiSTD написа:Не знам, но Х5 за мене все още е най съвършенната кола в класата си.


Wizi написа:Т'ва дето ще ти кажа си е чист офф-топик и абсолютно не лично, но просто пасва като отговор на твоите думи: "Все пак всеки има правото на лош вкус"![]()
![]()
Ся ше се обиждаме ли ?

От достоверен източник имам информация ,че скоро ще излезе новата Х5-ца и евентуално след Нова Година ще има Тест драйв във България...
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Wizi написа:WeiSTD написа:Не знам, но Х5 за мене все още е най съвършенната кола в класата си.
Т'ва дето ще ти кажа си е чист офф-топик и абсолютно не лично, но просто пасва като отговор на твоите думи: "Все пак всеки има правото на лош вкус"![]()
![]()
... не забравяй, че до сравнително скоро Х5 нямаше разпределение между предната и задната ос, което го поставяше просто под всякаква критика (в моите очи поне). Сега е 1:1 с почти всичко останало на пазара като ML, Touareg etc. относно off road възможностите си.
А и Ауди искарват сега тяхния първи SUV, та картинката става още по-цветна.
......... темата не беше ли "Бъдещето на АМГ и М"?Извинявам се!
Хахаха, аз да не мислиш че като си купа 4.8иС ще ми е кой знае какъв мерак да хода да го нацапам?

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани