За и против летите джанти
Модератор: Общи модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Има огромно значение масата наречена "подресорна" затова и окачването отдавна се прави алуминиево,където е възможно това. Без коментар кое е по-добре,с една уговорка,не слагайте ГОЛЕМИ лети джанти,не се намираме в нормална държава,а и метала е по-тежък от гумата пълна с въздух 

- bavareza
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 30.12.2005
- Местоположение: с. Монтана, някъде из Бавария
Въпреки че железните джанти са практични, идва въпросът "Какво е едно БМВ без визия?" А 50% от визията са летите джанти. Ние караме БМВ не само да си вършим работа, а и за удоволствие, част от което е и външния вид на колата. Можем да отчитаме плюсове и минуси, но спор по този въпрос не би могло да има... 

Уважавай това което имаш, защото утре може да го нямаш!
- Van
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 418
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Rousse,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: Е34, М20В25+
- Детайли за колата: Черен
dizelboy написа:вав формула едно ги боли фара за горивото там играят милиярди а тука спорим наи много за некви 200 грама
Във F1 изключителмо много ги боли фара за горивото. При съвременните условия с близки по възможности болиди победата често се решава от влизането в бокса, където секундите се трупат при зареждането или от оставането на пистата за още няколко обиколки с по-лека, заради това че изгаря по-малко бензин, кола.
По темата: Като цяло олекотяването на автомобила е важна цел. При джантите теглото е от още по-голямо значение, тъй като те спадат към тъй наречерните подресорни маси, т.е. всички детаили, намиращи се под пружината или ресьора, под амортисьора. Колкото е по-малко теглото на подрес. маси, толкова по-малки са разните инерционни сили, които съм ги чел толкова отдавна, че не ги помня. Накратко: ПО- ЛЕКО ОКАЧВАНЕ- ПО-ДОБРЕ ДЪРЖАЩ ПЪТЯ АВТОМОБИЛ.
а колко тежи една15ка и една 17ка?
моите 17ки са 13.5кг едната
моите 17ки са 13.5кг едната
Последна промяна © на 13 Сеп 2006, 18:12, променена общо 2 пъти
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
аз си мисля, че летите са и по-здрави от железните
само, че летите са трошливи за сметка на това, а пък железните се огъват...

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани