За и против летите джанти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 10 Сеп 2006, 13:28

Има огромно значение масата наречена "подресорна" затова и окачването отдавна се прави алуминиево,където е възможно това. Без коментар кое е по-добре,с една уговорка,не слагайте ГОЛЕМИ лети джанти,не се намираме в нормална държава,а и метала е по-тежък от гумата пълна с въздух ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 30.12.2005
Местоположение: с. Монтана, някъде из Бавария

Мнение от bavareza » 10 Сеп 2006, 14:32

Въпреки че железните джанти са практични, идва въпросът "Какво е едно БМВ без визия?" А 50% от визията са летите джанти. Ние караме БМВ не само да си вършим работа, а и за удоволствие, част от което е и външния вид на колата. Можем да отчитаме плюсове и минуси, но спор по този въпрос не би могло да има... ;)
Уважавай това което имаш, защото утре може да го нямаш!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 418
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Rousse,Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: Е34, М20В25+
Детайли за колата: Черен

Мнение от Van » 11 Сеп 2006, 20:53

dizelboy написа:вав формула едно ги боли фара за горивото там играят милиярди а тука спорим наи много за некви 200 грама

Във F1 изключителмо много ги боли фара за горивото. При съвременните условия с близки по възможности болиди победата често се решава от влизането в бокса, където секундите се трупат при зареждането или от оставането на пистата за още няколко обиколки с по-лека, заради това че изгаря по-малко бензин, кола.
По темата: Като цяло олекотяването на автомобила е важна цел. При джантите теглото е от още по-голямо значение, тъй като те спадат към тъй наречерните подресорни маси, т.е. всички детаили, намиращи се под пружината или ресьора, под амортисьора. Колкото е по-малко теглото на подрес. маси, толкова по-малки са разните инерционни сили, които съм ги чел толкова отдавна, че не ги помня. Накратко: ПО- ЛЕКО ОКАЧВАНЕ- ПО-ДОБРЕ ДЪРЖАЩ ПЪТЯ АВТОМОБИЛ.
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 20.06.2006

Мнение от Морис » 13 Сеп 2006, 16:32

Само да допълня, че никой не спомена - за инерцията на гумата (джантата) и масата ПРИ спиране - най-важното! Колкото е по-лека толкова по-бързо ще я накараш да спре.

А визията - за една кола - след формата и (което не винаги е на първо място :winky: ) идва цветът и ДЖАНТИТЕ. Това е мое мнение.

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 13 Сеп 2006, 17:56

а колко тежи една15ка и една 17ка?
моите 17ки са 13.5кг едната
Последна промяна © на 13 Сеп 2006, 18:12, променена общо 2 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 13 Сеп 2006, 18:03

Това с гумите или без?Щот моите са 8-9 кг джантите,но предните гуми
runflat са 12 кг. парчето :roll:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 13 Сеп 2006, 18:07

това пише на кашона :D
не съм ги мерил иначе
сигурно е с кашона и всичко вътре като опаковка

-------------------------
измерих резервната - 12,8кг
доста тежки са били

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 13 Сеп 2006, 18:37

"Против" летите джанти?! :kuku:
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 13 Сеп 2006, 18:47

аз си мисля, че летите са и по-здрави от железните :) само, че летите са трошливи за сметка на това, а пък железните се огъват...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Предишна

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook