Два въпроса по таблото
Модератор: Общи модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- arkadas
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 31.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E-90
Два въпроса по таблото
Колеги имам две питания, на които се надявам някой от Вас да може да ми даде отговор:
1. Стрелката на бензиномера подмина последната чертичка и вече е в сектора на червената лампичка, но тя нещо не светва???
2. Вече съм минал почти 3 000 км. от както смених маслото, а не е изгаснал нито един от зелените диоди????
Дали двата проблема имат някаква взаимовръзка и каква би богла да бъде причината???
Благодаря предварително на всички!
1. Стрелката на бензиномера подмина последната чертичка и вече е в сектора на червената лампичка, но тя нещо не светва???
2. Вече съм минал почти 3 000 км. от както смених маслото, а не е изгаснал нито един от зелените диоди????
Дали двата проблема имат някаква взаимовръзка и каква би богла да бъде причината???
Благодаря предварително на всички!
- theraven_nz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 25.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F15
По първия въпрос - мойта светва когато стрелката стигне до половината на лампичката (която м/у другото е оранжева
)
По втория - напълно е възможно да не ти е угаснала първата индикация, явно си доста спокоен шофьор. Забелязал съм, че гаснат по-бързо, когато често я форсираш над 4-5 хил оборота. Иначе имаше по-подробно обяснено за гасненето на диодите в една стара тема. Сърч му е майката

По втория - напълно е възможно да не ти е угаснала първата индикация, явно си доста спокоен шофьор. Забелязал съм, че гаснат по-бързо, когато често я форсираш над 4-5 хил оборота. Иначе имаше по-подробно обяснено за гасненето на диодите в една стара тема. Сърч му е майката

---
- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
theraven_nz написа:По първия въпрос - мойта светва когато стрелката стигне до половината на лампичката (която м/у другото е оранжева)
По втория - напълно е възможно да не ти е угаснала първата индикация, явно си доста спокоен шофьор. Забелязал съм, че гаснат по-бързо, когато често я форсираш над 4-5 хил оборота. Иначе имаше по-подробно обяснено за гасненето на диодите в една стара тема. Сърч му е майката
Абсолютно верно


НЕВОЛЯТА УЧИ........




3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани